Menu
Tyrion Lannister
Szint 21
Tyrion Lannister avatar
Baczó Domonkos (Domi)
16 éves, férfi
Budapest
Magyarország
Offline, itt járt 3 órája
2 éve tag
Értékelések
Játékteszt: A gyilkos nyomában2018. május 17.
A Dead Secret Circle a rendkívül pozitív visszhangnak örvendő első rész folytatása a Robot Invader fejlesztésében. Ezúttal egy lepusztult chicago-i ház titokzatos lakói között kell nyomoznunk egy hisztérikusan nevető őrült gyilkos után.
Rövid vélemény:2018. május 18.
A Dead Secret Circle alapvetően egy hangulatos, feszültséggel teli, érdekes kalandjáték, jó fejtörőkkel, korrekt történettel, és több téren fejlesztéssel az előző részhez képest. Sajnos azonban befejezetlen, technikailag problémás, és a VR-örökséget is nehezen küzdi le. Ez egy csiszolatlan gyémánt, amit ha jelenleg nem is, de egy kiadós patch után mindenkinek tudok ajánlani.
Értékelés:2018. május 18.
Grafika:
██████████
6
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
██████████
8
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
5
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
5
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: Förmedvény farkasbőrben2018. május 01.
A Guise Of The Wolf egy 2014 elején megjelent játék a FUN Creators fejlesztésében, amelynél nehéz eldönteni, hogy maga a játék, vagy az azt övező balhék a nevetségesebbek. Tartsatok velem egy utazásra a játékipar legaljába!
Rövid vélemény:2018. május 03.
A Guise of the Wolf egy összművészeti katasztrófa. Ronda, fülsértő, idegesítő, átgondolatlan, gyakorlatilag egyetlen játékeleme sem működik, a sztorija ostoba, mint a föld, és még befejezetlen is, úgy, hogy tartalom sincs benne sok. Az igazi kérdés csak az, hogy ez miért kapható még mindig Steamen. Mert én, sok erről a játékról tartalmat gyártó emberrel ellentétben végigjátszottam ezt a förmedvényt, és bátran állíthatom, hogy ilyen mélyre még soha nem kellett merülnöm.……
Értékelés:2018. május 03.
Grafika:
██████████
2
Hang:
█████████
1
Design, művésziesség:
██████████
2
Zene:
██████████
5
Játékélmény:
█████████
1
Újítások, ötletek:
██████████
2
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
3
Történet:
█████████
1
Nehézség:
██████████
3
Összességében:
█████████
1
Játékteszt: Lenni vagy nem lenni2018. április 18.
A Penumbra-játékok és az Amnesia: The Dark Descent alkotói, a Frictional Games öt évvel legutóbbi projektjük után, 2015 szeptemberében adták ki a SOMA-t. A játék nem okozott csalódást, de a folyamatos félelemkeltés helyett inkább egy nyomasztó, elgondolkodtató mélytengeri utazásra visz el minket.
Rövid vélemény:2018. április 19.
A SOMA zseniális. Egy nyomasztó, hangulatos játékot kaptunk változatos felfedezéssel, bitang erős háttértörténettel, sokféle és fenyegető szörnnyel, zseniális történettel és nagyon komoly mondanivalóval, amely 9 órás játékideje alatt egy kihagyhatatlan utazásra visz el minket. Mindenkinek csak ajánlani tudom, egyedül azok óvakodjanak tőle, akik egy Amnesia-folytatást várnak tőle ipari mennyiségű ijesztgetéssel, illetve azok, akik kerülik az intelligens játékokat.…
Értékelés:2018. április 19.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
10
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Halál a semmi közepén2018. március 27.
A Dead Secret a Robot Invader nevű indie fejlesztőcsapat játéka, amely 2016 márciusában jelent meg PC-re, és VR-készülékeken is látogatást tett. Vajon képes lesz-e ez a nyomozós kaland a virtuális valóság támogatása nélkül is maradandó lenni? A válaszért látogassunk el egy elhagyatott kansasi farmra!
Rövid vélemény:2018. április 01.
Összességében elmondható, hogy a Dead Secret egy élvezhető, izgalmas, misztikus nyomozós kaland, amelyet érdekes felfedezés, ötletes feladványok és kiváló atmoszféra támogat meg. A nem ideális irányítás, és a kisebb hibák nem vesznek el sokat az élményből, és szerintem bátran állíthatom, hogy a VR nélkül sem lett kevesebb a játék, anélkül is kiváló vétel lehet, még ha jelenlegi ára kicsit sokaknak tűnhet bő két óra élményért.
Értékelés:2018. április 01.
Grafika:
██████████
7
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
██████████
7
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
6
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
5
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
4
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: Amikor kialszik a fény2018. március 15.
A Metro: Last Light 2013 májusában jelent meg, és 2014 augusztusában kaptuk meg készítőitől a Redux kiadást. Ezúttal végre megismerhetjük főszereplőnk múltját, számos izgalmas helyen fordulunk meg a felszínen és a föld alatt egyaránt, miközben a Metró újból megmentésre szorul.
Rövid vélemény:2018. március 15.
A Metro: Last Light egy kiváló játék, mély történettel, izgalmas, pörgős cselekménnyel, aránylag polírozott játékmenettel, és parádés hangulattal. Aki még nem játszott vele, az nyugodtan vegye a Redux verziót, hogy teljes pompájában élvezhesse ezt a kalandot, aki viszont már játszott vele, az lehet, hogy nem ebben a felújításban találja meg a számítását, mindez azonban nem változtat azon, hogy a Metro Last Light Redux összességében, szőröstül-bőröstül egy kiváló élményt nyújt.…
Értékelés:2018. március 15.
Grafika:
██████████
10
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak!2018. március 07.
A Metro 2033 2010-ben jelent meg az azonos című sikerregény alapján. A fejlesztőcsapat, a 4A Games úgy döntött, hogy felújított formában is kiadja munkáját, így 2014-ben megszületett a Redux változat. Engedjük, hogy a játék magával ragadjon minket a posztapokaliptikus Moszkva gigászi metróhálózatának harcai, és nehéz mindennapjai közé!
Rövid vélemény:2018. március 08.
Összességében a Metro 2033 egy nagyon hangulatos, magába szippantó, izgalmas, néhol taktikus lövölde, amely határozottan élvezetes, és maradandó élményt nyújt. Sajnos a történet az alapszituáción és a lezáráson kívül elég lapos, és jó néhány kidolgozatlan elem is maradt. Szerencsére ezt kompenzálja a bámulatos megjelenés, és a mindent betöltő atmoszféra, úgyhogy a Metro 2033 Redux mindenestül jó vétel lehet, bárki számára.
Értékelés:2018. március 08.
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
8
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
6
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
██████████
6
Nehézség:
██████████
8
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Honvágy és romok2018. február 27.
A Homesick a Lucky Pause 2015-ös belső nézetes kalandjátéka, vagy ha úgy tetszik sétaszimulátora, amely egy romos épület belsejében próbál rávezetni minket, kik is vagyunk, és hogyan kerülünk oda.
Rövid vélemény:2018. március 07.
Nem tudom senkinek sem tiszta szívből ajánlani a Homesicket. A legkevésbé sem indul jól, nem valami hangulatos, néhány jobb pillanata ellenére nem játszatja magát, és a belekerülő okos csavar is csak ideig-óráig fejti ki hatását. A technikai oldal adott lenne a sikerhez, kár, hogy ez egyéb kvalitásokkal csak elvétve párosul, így összességében csak azoknak érdemes tenni vele egy próbát, akik szeretnének egy csendes, elgondolkodtató utazást, és komolyabb elvárások nélkül rá tudnak áldozni két ó…
Értékelés:2018. március 07.
Grafika:
█████████
9
Hang:
██████████
7
Design, művésziesség:
██████████
8
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
6
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
4
Történet:
██████████
6
Nehézség:
██████████
4
Összességében:
██████████
7
Játékteszt: Zavar az időben2018. február 18.
A Singularity 2010 júniusában jelent meg a Raven Software fejlesztésében, az Activision szárnyai alatt. A játék, amely sokak számára a mai napig kedvenc, egy ismeretlen szigetre kalauzol minket, hogy felkutassuk egy régi szovjet kísérlet nyomait, és hogy az időben utazva megmentsük a világot.
Rövid vélemény:2018. február 18.
Összességében a Singularity egy jó játék. Szórakoztató lövöldözős részek jellemzik, a TDM használata pedig abszolút szórakoztató. A pályák felépítése átlagban rendben van, a helyszínek között pedig sok ötletes fordul elő. Az atmoszféra is remek, viszont kár a gyenge történetért, az erőtlen kezdésért, és más kisebb gubancokért. Mindenkinek tudom ajánlani, de a sok rajongó, nosztalgiázó vélemény ellenére ne legyen sok elvárásotok, mert könnyen csalódás lehet a vége.…
Értékelés:2018. február 18.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
8
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
██████████
6
Nehézség:
██████████
5
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: A bor nem válik vérré - Blood and Wine DLC2018. február 11.
A The Witcher 3 utolsó kiegészítője, a Blood and Wine DLC 2016. május 31-én jelent meg. Ez a küldetéscsomag a festői Toussaint borvidékeire csábít minket, hogy egy ősi, veszélyes szörnyeteget kutassunk fel, és egyben egyengessük Ríviai Geralt utolsó játékbeli szereplését.
Játékteszt: A kőszívű ember - Hearts of Stone DLC2018. február 06.
A Hearts of Stone a nagy sikerű The Witcher 3: The Wild Hunt első történetalapú kiegészítője, amely 2015 október 13-án jelent meg. A DLC régi átkokon, titokzatos történeteken, érdekes feladványokon, zsibongó lakodalmakon és nyomasztó csatornákon vezet át minket, hogy átadja felejthetetlen történetét.
Játékteszt: Farkasokkal táncoló2018. január 31.
A The Witcher 3: Wild Hunt hosszú várakozás után 2015. május 19-én jelent meg, és azonnal hatalmas sikert aratott. Számtalan év játéka címet nyert, és méltán lett sokak kedvence. Azt a nehéz feladatot próbálom teljesíteni, hogy bemutatom ezt a monstrumot, amely az utóbbi egy hónapban elvitte az összes szabadidőmet.
Rövid vélemény:2018. február 01.
Egy biztos, a Witcher 3: The Wild Hunt minden idők egyik legjobb játéka. Izgalmas harcok, mély szerepjátékos elemek, kiváló mellékküldetések, csodás sztori, kifogástalan körítés, mindez feledteti az egy-két kevésbé tökéletese elemet. Talán meg lehet kockáztatni, hogy az eddig általam játszott legjobb játék. Aki eddig még nem tette, mindképpen próbálja ki, mert nem tudja, mit hagyott eddig ki az életéből.
Értékelés:2018. február 01.
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
8
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
10
Történet:
██████████
10
Nehézség:
██████████
8
Összességében:
██████████
10
Játékteszt: Versenyfutás Szibériában2018. január 18.
A Rise of the Tomb Raider 2016. január 28-án jelent meg PC-re, a Crystal Dynamics fejlesztésben. Ezúttal Szibériában követhetjük Lara kalandjait, ahol Lara az apja becsületét és a családja nevét próbálja tisztára mosni.
Rövid vélemény:2018. január 20.
A Rise of the Tomb Raider tiszta szívvel ajánlható bárkinek, akár szereti az ilyen játékokat, akár nem, akár játszott a 2013-as reboot-tal, akár nem. Egyedül az fog csalódni, aki korszakalkotó élményt vár el, a többiek csak jól fognak szórakozni, gyönyörködnek a grafikában, átélik az izgalmas pillanatokat, és a történet csavarjait. Tartozzatok az utóbbi kategóriához, és ugorjatok neki bátran, a sovány 2016-os PC-s felhozatal egyik legélvezhetőbb játékában lesz részetek.…
Értékelés:2018. január 20.
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
8
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Lelkek szigete2017. december 17.
A The NADI Project az olasz Monkeys Tales Studios első játéka. Ez a kis indie fejlesztőcsapat 2016. június 1-jén adta ki ezt a sétaszimulátort, amely célja, hogy olyan narratív élményt adjon, ahol senki nem fogja a kezünket, hanem mindent a játékosnak kell felfedeznie. Érdekesen hangzik? Sajnos a játék nem az.
Rövid vélemény:2017. december 18.
Keserű szájízzel írok a The NADI Projectről, hiszen egy lelkes indie csapat szörnyen gyenge alkotásáról beszélünk. A játék egyetlen területen sem mutat semmi maradandót, tele van kínos hibákkal, és legfontosabb része, a történet is elbukik. Őszintén senkinek sem tudom ajánlani ezt a játékot, még úgy sem, hogy ingyen van. Bár az is igaz, hogy inkább játszom ezzel a játékkal, minthogy megegyek három hordó sózott halat – és ez sajnos nem minden játékra igaz.
Értékelés:2017. december 18.
Grafika:
██████████
7
Hang:
██████████
7
Design, művésziesség:
██████████
5
Zene:
██████████
7
Játékélmény:
██████████
3
Újítások, ötletek:
██████████
5
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
3
Történet:
██████████
5
Nehézség:
██████████
4
Összességében:
██████████
4
Játékteszt: A bagoly odúja - Minerva's Den DLC2017. december 02.
A BioShock 2: Minerva’s Den DLC minden kétséget kizáróan a széria legkevésbé ismert tagja. Ez azért kár, mert ez a kiegészítő, amely 2010 augusztusában jelent meg, az egyik legjobb dolog, amely ekkor a sorozattal történhetett. Tartsatok velem erre az utolsó utazásra a BioShock-játékok világába!
Játékteszt: Légy te is Big Daddy!2016. szeptember 03.
A BioShock hatalmas sikere után egyértelmű volt, hogy jön folytatás. Végül 2010-ben többek között a 2K Marin fejlesztésében és a 2K Games kiadásában meg is jelent a BioShock 2. Azonban a folytatást nem övezte akkora pozitív fogadtatás, sokan egyenesen rossz játéknak tartják. Szerintem bár nem ér fel elődje szintjére, nem szükségképpen csapnivaló alkotás.
Rövid vélemény:2016. szeptember 03.
A BioShock 2 nem váltja meg a világot, kevés újítást hoz, és azokból sem mind jó. Ennek ellenére az első részben bevált recept működik, a történet és a hangulat pedig kellően egyedi lett, így a jó játék titulust nem veszi el sem a kidobálás, sem a repetitív harc, sem a bugok. Nem forradalmi, de jó játékkal állunk szemben, és annak fényében, hogy mostanában gyakorlatilag olcsóbban hozzá tudunk jutni, mint elődjéhez, mindenképp megérhet egy vételt.
Értékelés:2016. szeptember 03.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Egy kolosszus ledől2017. november 18.
A Wolfenstein: The New Order nagy sikere után tűkön ülve vártuk a folytatást, amely most futott be a Machine Games fejlesztésében. Ebben az epizódban a hadszíntér Amerika, és célunk az amerikai emberek felszabadítása a náci uralom alól. Vágjunk bele!
Rövid vélemény:2017. november 19.
Folytathatnám még a játék dicséretét, de nincs sok értelme: a Wolfenstein II: The New Colossus nem reformálja meg a műfajt, nem hoz túl sok újdonságot, (bár azok legalább jók), mindössze egy kiváló játék. Szórakoztató harcok, változatos helyszínek, jó hangulat, és egy részeletgazdag történet vár. Mindenképpen próbáljátok ki, mert a Machine Games ezen munkája is megérdemli a figyelmet.
Értékelés:2017. november 19.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Mordor fekete földjén, sűrű árnyak mezején2017. november 03.
A Middle-earth: Shadow of War a 2014-es, nagy sikerű Shadow of Mordor folytatása. Ugyanaz a Monolith dolgozott rajta, és én nagy várakozásokat támasztottam felé, hiszen elődje az egyik kedvenc játékom. Lássuk, képes-e fejleszteni a már bevált formulán!
Rövid vélemény:2017. november 18.
Összességében egy kiváló első rész kiváló folytatásáról beszélhetünk, amely megtartotta az alapokat, de mindenen javítani igyekezett. Szórakoztató, adrenalinban gazdag harcok, szép mennyiségű tartalom, korrekt történet, és egy továbbfejlesztett Nemezis-rendszer jellemzi. Ez talán a legtöbb, amit ki lehetett hozni az alapanyagból, le a kalappal. Eddig az év játéka számomra, és ezt nem veheti el tőle sem a mikrotranzakció jelenléte, sem néhány ember alaptalan hisztije.…
Értékelés:2017. november 18.
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
8
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
██████████
10
Játékteszt: A bosszú halhatatlan2017. október 10.
Mindenkinek van egy olyan kedvenc játéka, amely bár messze nem tökéletes, és számos hiba található meg benne, mégis a szívünkhöz nő. Nekem ilyen a Monolith 2014-es Shadow of Mordora, amely nem véletlenül nyert több mint 50 újságnál is év játéka díjat. Ugyanakkor előre szólok, hogy ez a teszt elég szubjektív lesz, lévén az egyik kedvencemről van szó. Most, hogy ezt tisztáztam, kezdődjék a teszt!
Rövid vélemény:2017. október 10.
Összességében mindenkinek csak ajánlani tudom a Shadow of Modrort. A fantasztikus játékélmény, a szórakoztató harcok, a változatos küldetések, és különösen a zseniális Nemezis rendszer lazán feledteti a gyengébb elemeket vagy a sztori kérdéses pontjait. Nem kérdés számomra, hogy 2014 legjobb játéka.
Értékelés:2017. október 12.
Grafika:
█████████
9
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
██████████
8
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
8
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
7
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
██████████
10
Játékteszt: A szörny gyomrában2017. szeptember 30.
A The Old City: Leviathan a PostMod Softworks eddigi egyetlen munkája. Műfaja sétaszimulátor, és stílusában leginkább a Dear Estherre hajaz, hiszen lényegi játékmenet nélkül, a felfedezésre építve akar elmesélni egy sztorit. Merüljünk be hát a Leviatán gyomrába!
Rövid vélemény:2017. szeptember 30.
Összességében tehát igenis el tud vinni csupán a hangulat és a történet egy játékot, hiszen a The Old city: Leviathan remek lett. Persze lett volna benne több potenciál, de így is csodálatos élmény volt. Nem mondom, hogy mindenkinek tudom ajánlani, sokan unalmasnak tartják, vagy keveslik az interakciót, és részben igazuk van, nekem mégsem volt hiányérzetem. Szóval jó játék ez, csak nem mindenkinek, és nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy nem árt, ha jól beszélitek hozzá az angol nyelvet.…
Értékelés:2017. szeptember 30.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
5
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
5
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
4
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: Egyedül a sötétben2017. szeptember 17.
A Perception 2017 májusában jelent meg a Deep End Games fejlesztésében, akik között a BioShock játékokat jegyző Irrational Games korábbi emberei is megtalálhatóak. A játék leginkább hangulatával, és érdekes felütésével igyekszik kitűnni a tömegből, sajnos azonban minőségileg csak szeretne átlagos lenni.
Rövid vélemény:2017. szeptember 17.
A Perception alapötlete merész és egészen jó, és látványosan szeretne kiszakadni a szürke tömegből. Sajnos játékmenet terén csak alulról nyaldossa a konvenciókat, története összefércelt darabokból áll, és több kínos kérdés bukkan fel, mint ijesztő jelenet. Sajnos ez a játék tényleg olyan gyenge, mint amilyennek mondják, és sajnos senkinek sem tudom igazán ajánlani.
Értékelés:2017. szeptember 21.
Grafika:
██████████
7
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
██████████
7
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
5
Újítások, ötletek:
██████████
5
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
4
Történet:
██████████
6
Nehézség:
██████████
5
Összességében:
██████████
6
Játékteszt: Visszatérés a Wolfenstein-kastélyba2017. augusztus 30.
A Wolfenstein: The Old Blood a The New Order című epizód előzményként jelent meg 2015-ben. Ez a játék a Wolfenstein-kastélyba vezet minket, hogy a nácikon kívül az élőhalottakkal is összeakasszuk a bajuszt.
Rövid vélemény:2017. augusztus 30.
Így összességében tehát csak ajánlani tudom a játékot, persze nem szabad túl nagy elvárásokkal állni a dologhoz, mert akkor a történet lapossága, a gyengébb zombis részek, és a kevés új elem miatt csalódást kelthet. Cserébe aki inkább egy spin-offként tekint rá, és nem egy teljes értékű részként, az megtalálja a számítását, hiszen a kiváló körítés, a pörgős játékmenet és a jó hangulat miatt előzményként igenis megáll a saját lábán a The Old Blood.…
Értékelés:2017. augusztus 30.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
██████████
6
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Levelek a szélben2017. augusztus 14.
A Dear Esther először egy Half-Life 2 modként jelent meg 2008-ban, majd teljes játékként 2012-ben bukkant fel, a The Chinese Room fejlesztésében. Ez az alkotás, amely az első sétaszimulátor, 2016-ban egy kissé felújított újrakiadást is kapott, én utóbbi verziót teszteltem.
Rövid vélemény:2017. augusztus 14.
A Dear Esther egy minimalista, de hangulatos játék. Sem nagyon elrugaszkodott, epikus sztorit, sem akár egy grammnyi interakciót nem kapunk, cserébe birtokunkba jut egy atmoszférikus kirándulás a Hebridákon, és egy egyszerű, de elgondolkodtató történet, és annak a kibogozása. Nem egy rossz üzlet, és egy élvezetes végeredményt kapunk, csak sajnos nem versenyezhet műfajának legjobbjaival.
Értékelés:2017. augusztus 14.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
6
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
5
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
3
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: Film vagy játék?2017. július 18.
A Virginia egy 2016 őszén megjelent sétaszimuátor/kalandjáték, amely a Variable State munkája. Leginkább minimális számú interaktivitásáról és zavaros történetéről ismeretes, de mindenképpen egy érdekes alkotás.
Rövid vélemény:2017. július 18.
A Virginia helyzete igencsak érdekes. Még filmnek is furcsa éles vágásaival és nehezen megfejthető történetével, de legalább viszonylag szép, hangulatos és elgondolkodtató. Kár, hogy játékként egy lyukas garast sem ér, pedig egy játéktól elvárnánk, hogy pusztán a történeténél többet nyújtson, és annyira azért nem klappol minden, hogy csupán a sztorival meg legyek elégedve. De meglesni egy végigjátszást mindenképpen érdemes, mert azért ezt nem árt egyszer látni.…
Értékelés:2017. július 18.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
8
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
6
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
3
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
2
Összességében:
██████████
7
Játékteszt: Ellenség a kapuknál2017. június 29.
A Wolfenstein: The New Order a Machine Games 2014-es játéka, amely rendkívüli népszerűségnek örvend. A lassan 25 éves sorozat eme darabja úgy tudott egy rendkívül szórakoztató és fogyasztható FPS lenni, hogy megtartotta az old school elemeket.
Rövid vélemény:2017. június 29.
A Wolfenstein: The New Order egy kiváló játék lett. Szórakoztató, kellően változatos, a hangulata is a helyén van, és történet szintjén is jól teljesít. A kisebb idegesítő tényezők, és technikai gondok nem vonnak le abból, hogy több mint 10 óra intenzív, atmoszférikus aprítást kapunk. A 2014-es év bár nem volt a legerősebb, év játékának mégsem nevezném, azt a Shadow of Mordor ellopta előle, de mindenképpen az élmezőnybe tartozik.
Értékelés:2017. június 29.
Grafika:
██████████
8
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: A festő öröksége - Inheritance DLC2017. június 16.
A Layers of Fear: Inheritance, az alapjáték történetalapú DLC-je 2016 augusztus 2-án jelent meg. Főszereplője a korábban megismert festő lánya, aki visszatér gyerekkora színhelyére, hogy szembenézzen a múlttal.
Játékteszt: Egy csodálatos elme2017. június 11.
A Layers of Fear a lengyel Bloober Team indie játéka, amely hosszú korai hozzáférésben töltött idő után 2016 februárjában jelent meg, és egy őrült festő horrorral teli házába kalauzol minket.
Rövid vélemény:2017. június 11.
Nem tudok máshogy beszélni a Layers of Fear-ről, csak szuperlatívuszokban. Egy szomorú, hátborzongató utazás az egész, amely néhol ijesztő, de végig hangulatos. Zseniális húzásaival és kiváló élményével lazán feledteti linearitását és kisebb gyengeségeit, és történetére, illetve tálalására sem lehet egy rossz szavam sem. Ez az elgondolkodtató alkotás, a múlt év gyenge PC-s felhozatalát tekintve simán 2016 legjobb játéka. Értékelés
Értékelés:2017. június 11.
Grafika:
█████████
9
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
8
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
█████████
9
Nehézség:
██████████
5
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Szellemes kalandok2017. május 22.
A Ghost 1.0 egy 2016 júniusában megjelent 2D-platformer játék, amely az Unepic fejlesztői, az unepic_fran kezei közül került ki, és stílusában leginkább a Metroid-címekre hajaz.
Rövid vélemény:2017. május 23.
A Ghost 1.0 összességében egy egész jó játék lett: változatos és sok tartalommal operál, amit okos látványtervezés támogat meg. A harcok csekély élvezhetőségéért kár, de itt is ki lehet fogni egy-két jó összecsapást, és ezt valamilyen szinten ellensúlyozza a robotok megszállásának lehetősége. A történet sem rossz, szóval tényleg nem gyenge ez az alkotás, ajánlani azonban csak a téma vagy a műfaj iránt fogékonyabbaknak tudom, még akkor is, ha nem túl drága.…
Értékelés:2017. május 23.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
7
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
7
Játékélmény:
██████████
7
Újítások, ötletek:
██████████
6
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
8
Történet:
██████████
6
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
██████████
7
Játékteszt: Az őrült város2017. május 14.
Nem is olyan egyszerű egy játékhoz folytatást készíteni. Bár egy pénzügyileg sikeres cím második része egy kiadó részéről magától értetődő lehet, a fejlesztőknek nem kevés problémával kell szembenézniük. Ezek közül a legkomolyabb talán az, hogy nehéz új ötletekkel előrukkolni. Mert bár egy csomóan így is megveszik, a különböző tömeggyártott sorozatok darabjai is szépen fogynak, de kritikai szempontból nem lesz pozitív a fogadtatás, és ha már nagyon lehúzás-szaga van a dolognak, akkor szépen l…
Rövid vélemény:2017. május 15.
Szerintem eleget nyálaztam már a játékot, értékeljünk hát! A Batman: Arkham City egy kiváló alkotás lett: elődje jó alapjait megőrizte, de minden szinten fejlődött, a történetben ugyanúgy, mint a játékmenetben. A néhány kisebb hibája is csak a nem elég fókuszált nyílt világ miatt jön ki, az egyéb szösszenetekre kár akár csak időt is pazarolni, semmit nem vesznek el az élményből. Természetesen mindenkinek csak ajánlani tudom, így kell folytatást készíteni.…
Értékelés:2017. május 15.
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
8
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
█████████
9
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
██████████
10
Játékteszt: Az elátkozott család2017. április 27.
A What Remains of Edith Finch a Giant Sparrow nemrégiben megjelent játéka, amely egy titokzatos család történetét meséli el ötletes és elgondolkodtató keretek között.
Rövid vélemény:2017. április 27.
A What Remains of Edith Finch egy kiváló alkotás. Bár elsőre primitívnek tűnhet, és lassan indul be, de aztán beszippant és nem ereszt. Ritkán találkozni ilyen mély és gondolatokkal teli játékkal, úgy, hogy közben ötletekkel és érdemi játékmenettel is találkozni lehet. Mindenkinek csak ajánlani tudom, akár a jelenlegi 20 Euróját is megérheti, de egy későbbi leárazás folyamán mindenkinek érdemes beszerezni.
Értékelés:2017. április 27.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
8
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
5
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: A sétaszimulátorok királya2017. április 23.
A The Stanley Parable a Galactic Cafe nevű indie fejlesztőcsapat játéka, amely Davey Wreden ötlete és megvalósítása alapján készült el. Először egy Half-Life 2 mod volt, később lett önálló alkotás, mára azonban kultjátékká vált.
Rövid vélemény:2017. április 23.
A The Stanley Parable varázslatos. Számtalan rejtett döntési helyzete, titkos befejezése van, és az üzenete is kiváló, és hihetetlenül egyedi. Ezt kiegészíti egy kiválóan megírt és briliánsan előadott narrátor agymenése, egy rakás utalás, és kész is az az alkotás, amit mindenképpen át kell élni. Mert igen, ha a The Stanley Parable videójáték, akkor a videójáték igenis lehet művészet.
Értékelés:2017. április 23.
Grafika:
██████████
7
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
██████████
7
Zene:
██████████
7
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
10
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
█████████
9
Nehézség:
██████████
5
Összességében:
██████████
10
Játékteszt: Az elmegyógyintézet árnyékában2017. április 11.
Nekem egyértelműen Batman a kedvenc szuperhősöm. Ennek több oka is van. Nyilván szerepet játszik benne Batman stílusossága, a kütyüjei, a tekintélyt parancsoló megjelenése, de nem ez a két legerősebb indok. Az egyik az a tény, hogy a denevérember valószínűleg a legtisztelhetőbb hős. Nincs is szuperképessége, minden, amit elért, magának és társainak köszönhet, meg persze a technológiának, de nem érte semmilyen sugárzás, nem csípte meg semmi, még csak nem is egy istenség fia, hanem egy ember, m…
Rövid vélemény:2017. április 11.
A Batman Arkham Asylum egy csodás alkotás lett. A harcrendszer bár egyszerű, de hihetetlenül szórakoztató, és nem mellesleg megalapozta a későbbi Batman Arkham-játékok, illetve a Shadow of Mordor és a Mad Max rendszerét. A játékmenet élvezetes és hangulatos, ezt pedig egy jó történet, egy kiváló Joker, és egy audiovizuális mestermunka támogatja meg. Bár vannak hibái, ezt a játékot überelni nem könnyű feladat.
Értékelés:2017. április 11.
Grafika:
█████████
9
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Kísérleti kukoricák2017. április 02.
A Maize egy múlt év végén megjelent belső nézetű indie kalandjáték, amely beszélő kukoricák és madárijesztők közé vezeti a játékost, és egyben prezentálja 2016 legagyamentebb történetét.
Rövid vélemény:2017. április 02.
A Maize kicsit ellentmondásos képet alakított ki bennem.A humor egy része jól működik, és végül is a játékmenet is túlmutat a kulcsok gyűjtögetésén és ajtók nyitogatásán. Azonban sajnos ezt ellensúlyozza az, hogy az írók néha igen nagy túlzásokba estek, illetve nem szabad elfelejteni a sok kicsi, de zavaró hibát sem. Összességében azoknak tudom ajánlani, akik csak kikapcsolódni akarnak, és képesek néhány igazán jó poénért sok mindent elnézni a játéknak.…
Értékelés:2017. április 02.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
8
Design, művésziesség:
██████████
7
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
5
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: A szigeti veszedelem2017. március 27.
A 2013-as Tomb Raider reboot a tizedik, mégis furcsa módon talán a legjobb játék Lara Croft főszereplésével. A fejlesztők változtattak a játékmechanikákon, és az egészet egy más nézőpontból mutatták meg nekünk, mint az első játéknál 21 éve.
Rövid vélemény:2017. március 27.
A 2013-as Tomb Raider egy korántsem tökéletes, de kiváló játék, amely akár egy Év Játéka-díjra is esélyes lehetett volna, ha nem a The Last of Us-szal és a BioShock Infinite-tel egy évben jelenik meg. Izgalmas, változatos, és gyönyörű, amelyet kisebb hibái, vagy a történet esetleges gyengélkedése sem ront el. Mindenképpen tudom ajánlani mindenkinek. Játsszatok vele!
Értékelés:2017. március 27.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
7
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
█████████
9
Játékteszt: Egy szokatlan vidámpark2017. március 18.
A The Park a Funcom 2015-ös horrorjátéka, amely játékmenetileg leginkább egy sétaszimulátorra hajaz. A kritikai fogadtatása igen felemás volt a játéknak, és a játékosokat is megosztotta, pedig elsőre igen érdekes túrának tűnt egy romos vidámpark belsejében.
Rövid vélemény:2017. március 19.
A The Park egy szörnyen rövid, lineáris, végletekig egyszerű, sokszor unalmas, gyengén előadott játék, de amiért dühös vagyok rá, az az, hogy voltak lehetőségei, hiszen vannak korrekt, sőt zseniális jelenetei, aspektusai, valahogy mégsem tudnak az elemek jól egymás mellett működni, és az összkép egy lusta reklámot mutat egy kevéssé ismert MMO-hoz. Én nem tudom mindenkinek ajánlani, esetleg egy leárazás esetén érheti meg, de számítani kell rá, hogy egynél többször úgysem érdemes végigpörgetni.…
Értékelés:2017. március 19.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
8
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
6
Újítások, ötletek:
██████████
5
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
2
Történet:
██████████
7
Nehézség:
██████████
2
Összességében:
██████████
7
Játékteszt: Otthon, édes otthon!2017. március 12.
A Gone Home a The Fullbright Company nevű indie fejlesztőcsapat játéka, az úgynevezett sétaszimulátorok egyik első képviselője 2013 augusztusában jelent meg. Tavaly egy rövid ideig ingyenes is volt, így került a kezeim közé, és nem bántam meg, hogy rászántam az időmet.
Rövid vélemény:2017. március 12.
A Gone Home nem egy forradalmi játék, mert volt előtte is sétaszimulátor, ha nem is sok, de megmutatja, hogyan kell ezt csinálni, és sokan pár évvel később se tudták megközelíteni azt a szintet. Egyúttal kis költségvetésű, de így is kerek program, amely hangulatával, és a temérdek felfedezni valóval garantálja a szórakozást, még akkor is, ha második végigjátszásra már nem lesz olyan izgalmas, vagy érdekes. Én mindenesetre mindenkinek ajánlom, még ha nem is a teljes árán.…
Értékelés:2017. március 12.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
8
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
7
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
█████████
9
Nehézség:
██████████
4
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: A tökéletes REboot2017. február 28.
A Resident Evil 7 a Capcom idén januárban megjelent játéka, amelyben a fejlesztők arra vállalkoztak, hogy szakítanak az utóbbi évek Resident Evil-játékainak trendjeivel, és nézőpontot illetve műfajt váltva fagyasszák meg az ereinkben a vért.
Rövid vélemény:2017. március 01.
Nem is kérdés, hogy csak ajánlani tudom ezt a játékot. Végig izgalmas, félelmetes, kiváló hangulata van, és a története is épkézláb. Persze el lehet rajta vitatkozni, hogy mennyire Resident Evil, hiszen a végén kívül csak utalások szintjén van kapcsolat, de elnézve az utóbbi pár év termését, annyira nem baj, hogy nem hasonlít rájuk. Én mindenkinek ajánlom, hogy vegye meg, ha sokalljátok rá a pénzt, akkor várjatok meg egy leárazást, vagy ott a virágbolti verzió, de mindenképpen próbáljátok ki,…
Értékelés:2017. március 01.
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
█████████
9
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
8
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
██████████
10
Játékteszt: Nézz a fény felé!2017. február 19.
A The Town of Light a Lka.it nevű indie fejlesztőcsapat első játéka, amely 2016 elején jelent meg PC-re. A kritikusok felemásan fogadták, és nem igazán tudtak mit kezdeni vele, hiszen játékmenete döcögős, története pedig a legdepresszívebb, amivel csak videójátékban találkozni lehet.
Rövid vélemény:2017. február 19.
Összességében ez egy kiválóan megírt és előadott, de nagyon nehezen befogadható és búskomor játék, ami könnyen lehet, hogy sokaknál kiveri a biztosítékot. E mellett játéknak egyszerűen pocsék, technikailag is borzalmas, így csak annyit tudok róla mondani, hogy ne játsszatok vele, de pénzt meg pláne ne adjatok ki rá, ha foglakoztat titeket a téma, vagy egy mélyebb elgondolkodtató témára vágytok, inkább nézzetek végig egy végigjátszást.
Értékelés:2017. február 19.
Grafika:
██████████
7
Hang:
██████████
7
Design, művésziesség:
██████████
8
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
6
Újítások, ötletek:
██████████
4
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
5
Történet:
██████████
10
Nehézség:
██████████
3
Összességében:
██████████
7
Játékteszt: Bezárul a kör - Burial at Sea 2 DLC2017. január 25.
A BioShock Infinite: Burial at Sea 2 az alapjáték történetalapú kiegészítőjének a második része 2014. március 25-én jelent meg. Ez az Irrational Games utolsó munkája, éppen ezért a kiegészítő egyik céljának a szálak elvarrását tartották.
Játékteszt: Tengerbe temetve - Burial at Sea Episode 1 DLC2016. október 31.
Az Irrational Games készített egy történet alapú kiegészítőt a BioShock Infinite-hez, Burial at Sea néven. Ennek első epizódja Rapture fénykorába kalauzol minket, hogy ismét a víz alatti város folyosóin dúljon a harc.
Játékteszt: A felhők fölött2016. október 01.
A BioShock 2 mérsékeltebb sikere nemhogy csökkentette volna, de inkább növelte az elvárásokat a széria harmadik részével kapcsolatban. A rajongók az első előzetesektől kezdve hatalmas várakozással tekintettek rá, míg végül 2013-ban, az Irrational Games fejlesztésében és a 2K Games kiadásában az Infinite jött, látott, és győzött.
Rövid vélemény:2016. október 01.
Ha engem kérdeztek, az előző generáció legjobb játéka, és az összetett listán is előkelő helyet foglal el nálam, még az első BioShocknál is jobb egy hajszálnyival. A játékmenet jelentősen változott, és nem olyan forradalmi, mint az első részé, de szórakoztató, taktikus, ötletes, és a második részen messze túltesz. A hangulata páratlan, az atmoszféra ütős, audiovizuális téren is csoda, és egy kidolgozott, aprólékos világgal rendelkezik, amihez a legjobb történet társul, amit valaha láttunk.…
Értékelés:2016. október 01.
Grafika:
██████████
10
Hang:
██████████
10
Design, művésziesség:
██████████
10
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
8
Történet:
██████████
10
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
██████████
10
Játékteszt: Retro vérontás2016. december 20.
A mai fiatalok jelentős része nem képes értékelni a 80-as évek játékait. Ez nem akkora meglepetés, hiszen a mai címek tükrében nehéz érteni, hogy mi volt olyan marha élvezetes és jó azon a halomnyi pixelen, amit nem egyszer ige gyenge látványtervezéssel toldottak meg. Nem könnyű átérezni, hogy lehettek olyan szórakoztatóak ezek a faék-egyszerűségű alkotások. És be kell vallanom, én is ebbe a csoportba tartoztam, egészen addig, amíg ki nem próbáltam a Kick Ass Commandost, amely bár idei (novem…
Rövid vélemény:2016. december 22.
Összességében egy meglepően kellemes szórakozás volt a Kick Ass Commandos. Bár a neve egy halhatatlan-szimulátort sugallna, végül örülök, hogy nem az lett. Hibákból sincs benne sok, egyedül a missziók végén kapott összesítést nem sikerült a korai hozzáférés óta megoldani, pedig az nem egy szívsebészet. A játék jelenleg 15 Euró Steamen, de még így is simán megérheti. Egy esetleges leárazás során viszont abszolút érdemes beszerezni, és nem csak a műfaj szerelmeseinek.…
Értékelés:2016. december 22.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
7
Design, művésziesség:
██████████
8
Zene:
██████████
7
Játékélmény:
█████████
9
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
██████████
4
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
██████████
8
Játékteszt: Én, a robot - Spareware2016. november 03.
Minden játékos esetén vannak műfajok, amik nem tartoznak a kedvencei közé, és nem mozog bennük túl otthonosan. Nekem abszolút ilyenek az izometrikus nézetű akciójátékok, mert bár játszottam eggyel-kettővel a műfaj képviselői közül, nem mondhatom, hogy túlságosan sokat konyítanék hozzájuk. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem szórakozhatok jól egy ilyen játékkal való interakció közben, sőt, néha szükség is van arra, hogy kimozduljunk a komfortzónánkból. Úgyhogy vágjunk bele!…
Rövid vélemény:2016. november 03.
A Spareware nem egy rossz játék. Bár csak alig több, mint egy tucatnyian fejlesztették, mégis egy egészen egyedi, szórakoztató, (néha túlságosan is) intenzív játékot hoztak létre. A körítés rendben van, és tartalom is van a játékban, de mindenképpen kár a szarvashibáiért és az online multiplayer hiányáért. Nem drága, mindössze 10 Euró Steamen, szóval akit érdekel, nem lesz baja, ha megveszi, de leginkább baráti társaságoknak éri meg a vételt.
Értékelés:2016. november 03.
Grafika:
██████████
8
Hang:
██████████
7
Design, művésziesség:
██████████
7
Zene:
██████████
8
Játékélmény:
██████████
8
Újítások, ötletek:
██████████
7
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
6
Történet:
██████████
3
Nehézség:
██████████
7
Összességében:
██████████
7
Játékteszt: Merülés a felhőkarcolók közé2016. augusztus 27.
A BioShock 2007-ben jelent meg a 2k Australia és a 2k Boston fejlesztésében, a System Shock - játékok szellemi örököseként. Megjelenését kitörő kritikai siker övezte, és sokan - nem érdemtelenül - a múlt generáció egyik legmeghatározóbb játékaként hivatkoznak rá.
Rövid vélemény:2016. augusztus 27.
A BioShockot mindenkinek csak ajánlani tudom. Jó érzés kizökkenni az ötlettelen, minden életet nélkülöző shooterek világából, és megtapasztalni azt az élményt, amit az utóbbi évtized egyik legjobb játéka nyújt. Manapság már elég olcsón hozzá lehet jutni, szóval aki még nem próbálta ki, ha rám hallgat, mindenképp megteszi.
Értékelés:2016. augusztus 27.
Grafika:
█████████
9
Hang:
█████████
9
Design, művésziesség:
█████████
9
Zene:
██████████
10
Játékélmény:
██████████
10
Újítások, ötletek:
█████████
9
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
7
Történet:
██████████
8
Nehézség:
██████████
6
Összességében:
██████████
10