Értékelések
The Park
Megjelenés: 2015. October 27. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Funcom
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Funcom
Játékteszt: Egy szokatlan vidámpark2017. March 18.
A The Park a Funcom 2015-ös horrorjátéka, amely játékmenetileg leginkább egy sétaszimulátorra hajaz. A kritikai fogadtatása igen felemás volt a játéknak, és a játékosokat is megosztotta, pedig elsőre igen érdekes túrának tűnt egy romos vidámpark belsejében.
Gone Home
Megjelenés: 2013. August 15. (PC)
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Fullbright
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Fullbright
Játékteszt: Otthon, édes otthon!2017. March 12.
A Gone Home a The Fullbright Company nevű indie fejlesztőcsapat játéka, az úgynevezett sétaszimulátorok egyik első képviselője 2013 augusztusában jelent meg. Tavaly egy rövid ideig ingyenes is volt, így került a kezeim közé, és nem bántam meg, hogy rászántam az időmet.
Resident Evil 7 Biohazard
Megjelenés: 2017. January 24. (PC)
Műfaj: Túlélő-horror, First person
Fejlesztő: CAPCOM
Műfaj: Túlélő-horror, First person
Fejlesztő: CAPCOM
Játékteszt: A tökéletes REboot2017. February 28.
A Resident Evil 7 a Capcom idén januárban megjelent játéka, amelyben a fejlesztők arra vállalkoztak, hogy szakítanak az utóbbi évek Resident Evil-játékainak trendjeivel, és nézőpontot illetve műfajt váltva fagyasszák meg az ereinkben a vért.
The Town of Light
Megjelenés: 2016. February 26. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: LKA
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: LKA
Játékteszt: Nézz a fény felé!2017. February 19.
A The Town of Light a Lka.it nevű indie fejlesztőcsapat első játéka, amely 2016 elején jelent meg PC-re. A kritikusok felemásan fogadták, és nem igazán tudtak mit kezdeni vele, hiszen játékmenete döcögős, története pedig a legdepresszívebb, amivel csak videójátékban találkozni lehet.
BioShock Infinite
Megjelenés: 2013. March 26. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Irrational Games
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Irrational Games
Játékteszt: Bezárul a kör - Burial at Sea 2 DLC2017. January 25.
A BioShock Infinite: Burial at Sea 2 az alapjáték történetalapú kiegészítőjének a második része 2014. március 25-én jelent meg. Ez az Irrational Games utolsó munkája, éppen ezért a kiegészítő egyik céljának a szálak elvarrását tartották.
Játékteszt: Tengerbe temetve - Burial at Sea Episode 1 DLC2016. October 31.
Az Irrational Games készített egy történet alapú kiegészítőt a BioShock Infinite-hez, Burial at Sea néven. Ennek első epizódja Rapture fénykorába kalauzol minket, hogy ismét a víz alatti város folyosóin dúljon a harc.
Játékteszt: A felhők fölött2016. October 01.
A BioShock 2 mérsékeltebb sikere nemhogy csökkentette volna, de inkább növelte az elvárásokat a széria harmadik részével kapcsolatban. A rajongók az első előzetesektől kezdve hatalmas várakozással tekintettek rá, míg végül 2013-ban, az Irrational Games fejlesztésében és a 2K Games kiadásában az Infinite jött, látott, és győzött.
Kick Ass Commandos
Megjelenés: 2016. November 18. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Stratégia
Fejlesztő: Anarchy Enterprises
Műfaj: Akció, Kaland, Stratégia
Fejlesztő: Anarchy Enterprises
Játékteszt: Retro vérontás2016. December 20.
A mai fiatalok jelentős része nem képes értékelni a 80-as évek játékait. Ez nem akkora meglepetés, hiszen a mai címek tükrében nehéz érteni, hogy mi volt olyan marha élvezetes és jó azon a halomnyi pixelen, amit nem egyszer ige gyenge látványtervezéssel toldottak meg. Nem könnyű átérezni, hogy lehettek olyan szórakoztatóak ezek a faék-egyszerűségű alkotások. És be kell vallanom, én is ebbe a csoportba tartoztam, egészen addig, amíg ki nem próbáltam a Kick Ass Commandost, amely bár idei (novem…
Spareware
Megjelenés: 2016. October 10. (PC)
Műfaj: Akció
Fejlesztő: Rusto
Műfaj: Akció
Fejlesztő: Rusto
Játékteszt: Én, a robot - Spareware2016. November 03.
Minden játékos esetén vannak műfajok, amik nem tartoznak a kedvencei közé, és nem mozog bennük túl otthonosan. Nekem abszolút ilyenek az izometrikus nézetű akciójátékok, mert bár játszottam eggyel-kettővel a műfaj képviselői közül, nem mondhatom, hogy túlságosan sokat konyítanék hozzájuk. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem szórakozhatok jól egy ilyen játékkal való interakció közben, sőt, néha szükség is van arra, hogy kimozduljunk a komfortzónánkból. Úgyhogy vágjunk bele!
BioShock
Megjelenés: 2007. August 21. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: 2K Australia, 2K Boston
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: 2K Australia, 2K Boston
Játékteszt: Merülés a felhőkarcolók közé2016. August 27.
A BioShock 2007-ben jelent meg a 2k Australia és a 2k Boston fejlesztésében, a System Shock - játékok szellemi örököseként. Megjelenését kitörő kritikai siker övezte, és sokan - nem érdemtelenül - a múlt generáció egyik legmeghatározóbb játékaként hivatkoznak rá.