Értékelések
Middle-earth: Shadow of Mordor
Megjelenés: 2014. September 30. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Monolith Productions
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Monolith Productions
Rövid vélemény:2024. November 12.
Néhol kicsit monoton, de megszokható. A harcrendszer érdekes és abszolút nem igényel különösebb mérnöki precizitást. A játék játszatja magát. Ez a nemesis rendszer is érdekes egy ötlet és elég jól is működik már amikor. Ami nagyon nem tetszett az a végtelen respawn, odébbállok egy pár méterrel és már megint teli van az egész hely... Egy biztos, élvezetesebb mint sok mai játék pedig nem kenyerem a Gyűrűk Ura univerzum.
Értékelés:2024. November 12.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
81%
Újítások, ötletek:
██████████
89%
Összességében:
██████████
85%
Call of Duty: Black Ops 6
Megjelenés: 2024. October 25. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Raven Software, Treyarch
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Raven Software, Treyarch
Rövid vélemény:2024. November 03.
Csak kampányos értékelés; Kétszer is nekimentem a kampánynak, hogy meglessem mi történik ha valamit másként csinálok. Különbség nincs ami a végjátékot illeti viszont sok küldetésben elég szerteágazó megoldásokat lehet véghez vinni. A sztorin meglepődtem, nem kenyerem a black ops széria így fogalmam nem volt néha mire számíthatok, de ami jött arra aztán pláne nem számítottam. Egyéni ízlés, hogy ez kinek tetszik kinek nem, nekem bejött bár egy CoD címtől én mindig valami mást várok nem is tudom miért. Túl öreg vagyok... A grafika helyenként nagyon el lett találva, viszont egyes helyek és lények kinézete inkább nevetséges volt mintsem hihető. Hangok terén nekem nem volt bajom semmivel, a zenét itt is levettem a rákba mert továbbra sem értem játékba miért akarnék zenét hallgatni a környezet helyett. Jó vannak kivételek de ez nem az. Nem tudom a korábbi részekhez képest miket változott a széria, de amiket láttam benne azok korábbi részekben is benne voltak. Talán a különböző perkek amik újak? Egy biztos, ez most kellemes csalódás volt, ami viszont nagyon zavart az a hülye AI... Komolyan mondom nem értem, volt egy FEAR anno és azóta senki nem tudja még csak megközelíteni sem? A társaink is mi a francot csinálnak? Semmit... Talán ha két embert lelőttek.
Értékelés:2024. November 03.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
40%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Összességében:
██████████
60%
Genshin Impact
Megjelenés: 2020. September 28. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: COGNOSPHERE
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: COGNOSPHERE
Rövid vélemény:2024. July 03.
Az utóbbi időben szinte semmilyen épkézláb történetet, eventet vagy akár játékmódot nem sikerült letenni az asztalra. A legutóbbi Furinás sztoriszál még jó volt de azóta rohamosan megy lefele a szint.
Értékelés:2020. December 15.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
10%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
100%
Történet:
██████████
90%
Összességében:
██████████
30%
Manor Lords
Megjelenés: 2024. April 26. (PC)
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Slavic Magic
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Slavic Magic
Rövid vélemény:2024. April 27.
Bár még korai fázisában van a fejlesztés, de ettől függetlenül egy játszható terméket sikerült letenni az asztalra csekély tartalma ellenére. Hatalmas területek között kell mozgatni az árukat emberi és állati erő befogásával, várbeli akarom mondani vérbeli középkori mintára. Szerencsére rengeteg könnyítő (és nehezítő) beállítás van amivel személyre lehet szabni a játékélményt. Elsődlegesen ne egy harcra kihegyezett játékot várj, a főbb feladatok a lakosság ellátása, kiszolgálása, hogy népességed gyarapodhasson. A semmi közepére felhúzni egy szántóföldet, az erdő közepére betenni a favágókat, vadászokat, bogyószedőket, majd keresni a talajban vizet a kutaknak, raktárokat építeni itt-ott, lakhelyeket a templom köré, ésatöbbi. A nyersanyagokat és termőföldeket egy pár kattintással meg lehet jelentetni ami lehet, hogy a hardcore játékosoknak annyira nem fog bejönni, bár ez a rendszer még változhat később. Mivel csekély mennyiségű épület van még és nyersanyag ezért nehéz megmondani hol lesz ennek a vége. Én már csak annak is örülök, hogy végre újra logisztikázhatok egy városépítős játékban ha már az anno szériát sikerült elcseszni. A grafika elég tetszetős, a kamerát úgy teszed ahogy akarod, sőt akár le is szállhatsz 'híveidhez' külsőnézetben szemügyre venni a munkálatokat. A látótáv is valami eszméletlen nagy, az eső által keltett pocsolyákban szépen csillan a fény (bár sajnos screen space reflection van használva), a növényzet is mozog a szélben ahogy neki kell, még a hó is megveti a lábát lassan fokozatosan. A hangzásra sincs panaszom, nappal madárcsicsergés, éjszaka tücsökciripelés, és még arra is lett figyelve, hogy télen más hangok legyenek. Kint az erdőben az állati hangok uralkodnak, bent a városunkban inkább saját embereink hangjai hallattszódnak. Zenét továbbra sem hallgatok játék közben, de amennyit hallottam az kellemes középkorinak hatott. Kíváncsian várom mit sikerül ebből kovácsolni.
Értékelés:2024. April 27.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Összességében:
██████████
85%
Granblue Fantasy: Relink
Megjelenés: 2024. February 01. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Cygames
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Cygames
Rövid vélemény:2024. February 04.
Bár a játék hol elindul hol nem, hol lefagy hol nem, egy egész kellemes kis kalandjátékot sikerült összerakni. A sztorit legfőképp csak azok fogják nagyon értékelni akik már amúgy is szeretik ezt az univerzumot. Szerencsére akik még nem ismerték azoknak rengeteg infót dob a játék az összes karakterről és múltbéli eseményről (amit valószínűleg senki nem fog elolvasni mert az ma már sokaknak nem megy). Én személy szerint egy nyitott kalandjátékra számítottam, ahol küldetéseket csinálgatunk, ellenségekkel hadakozunk, fegyvereinket fejlesztgetjük. Majdnem azt kaptam amire számítottam, de ez a játék egy kicsit több és kevesebb lett. Két részre lehet igazán osztani, az egyik a fő sztori vonal, a másik pedig az úgymond szabadfoglalkozás. Egy kicsit Monster Hunter beütése van az egésznek, hub-ok között mozgunk ahol különböző küldetéseket vehetünk fel vagy épp folytathatjuk a sztorit esetleg vásárolgathatunk, fegyvert fejleszthetünk. A co-op rész jó móka, rengeteg kis animációval, emótokkal meg szövegekkel lehet telespammelni a világot. A karakterek iszonyat erősek, főleg ha jól fejlesztjük őket. Mindenkinek meg van a szerepe, így érdemes úgy kiépíteni a csapatot, hogy egymást tudják támogatni, védeni. A nehézségi szintet szépen személyre lehet szabni. Rengeteg kombó van de nem csak egyénenként lehet jókat kombózni hanem a többiekkel együtt is ha jól nyomogatjuk a gombokat. A grafika remek lett, már szinte festményszerű az élmény. Erre még rájön, hogy az akciójelenetek tényleg azok lettek. Az irányítás egérrel és billentyűzettel is jó, nem feltétlen kell kontroller (főleg hogy azzal lehet el sem indul). Remek hangjáték is van, az összes karakter megkapta hangját, beszélnek, nyögdécselnek, csatakiáltanak, megdícsérik egymást, valamint külön kiemelendő, hogy a főhősünk is megszólal. Ami mellett viszont nem lehet elmenni az a borzalmas angol lokalizálás. Szeretek eredeti hanggal és angol szöveggel játszani, de amit itt történt a fordításnál az valami katasztrófa. Az még oké hogy nem az a szöveg amit mondanak, de hogy komplett hasraütésszerűen beírunk valamit ami nem a karakter személyiségéhez illő az azért már egy kicsit kellemetlen. Egy cenzurázást még lenyelek (mert hát abból van bőven), de kedvenc karaktereimből bohócot csinálni azért már nem kéne. Ha szereted ezt az univerzumot mindenképp megéri a játszást. Amennyiben csak érdekel, én mindenképp várnék még egy jó pár javítást. Háthat talán addigra már elindul.
Értékelés:2024. February 04.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Összességében:
██████████
80%
Starfield
Megjelenés: 2023. September 06. (PC)
Műfaj: Szerepjáték
Fejlesztő: Bethesda Game Studios
Műfaj: Szerepjáték
Fejlesztő: Bethesda Game Studios
Rövid vélemény:2023. November 27.
Az új frissítés után próbáltam jobban belemerülni a játékba, de sajnos csalódást okozott. Bár az RPG része jól sikerült, rengeteg dialógus és szerteágazó történetek vannak, sajnos a folyamatosan ismétlődő helyszínek miatt nem sikerült beleélnem magam semmilyen mellékküldetésbe. Speedrunoltam már őket, nem figyeltem rájuk, nem is érdekeltek. A főbb küldetések amikre a készítők figyelmet fordítottak, jókra és talán élvezetesre sikerültek, de ez csak egyéni meglátás. Ez is az a játék, hogy vagy megszereted, vagy szétmodolod hogy szeressed. Egészen elképesztő, hogy egy fejlesztő annyira ne legyen képben a saját közönségével, hogy alapvető dolgokat csak a megjelenés után voltak képesek belerakni. Az a megannyi év a korábbi játékaikkal úgy tűnik nem segített nekik, mint stúdió fejlődni. Nem számítottam semmilyen szimulátoros élményre, de mivel RPG-ről beszélünk nem ártott volna egy kicsit a világot jobban átgondolni miért és hogyan működik benne. Az űrhajó építés nagyon ötletes volt, egy későbbi játékban talán sikerül is jobban megcsinálni, esetleg elengedik a blokkolós megoldást és átállnak valamilyen generálósra, hogy még variáltabb lehessen. A szkriptelt jelenetek már majdnem Half-Life szintet ütöttek, kifejezetten tetszett egy-két megmozdulása a játéknak ezen a téren. A hangokról nem beszélek, szokásos hanyag munka, a karakterek hangjait viszont jól eltalálták, főleg jó volt hallani Elias Toufexis-t. Zenéket nem hallgatok játék közben, viszont utólag belehallgatva nem szoktak olyan rosszak lenn. Engem jobban érdekel viszont a tényleges audio design-ja a játékoknak ami itt is szintén siralmas lett, csakúgy mint egy Fallout vagy Elder Scrolls szériáknál. A barlang nem érződik barlangnak, az épület belseje nem érződik semminek főleg nem épület belsejének, a nagyobb városok utcáit járva meg már csak sírok. Amit itt viszont kiemelkedően jól megcsináltak azok az űrhajók ki- és belépése a légkörbe. Már ha van légkör. Mert hogy amúgy a legtöbb bolygón nem kéne lennie ugyebár. De azért hangja van a puskaporos fegyvereknek. Amik nem tudom hogy működnek levegő nélkül. Na mindegy. Ne legyetek audiophilek és akkor nem fog zavarni titeket. A grafika... Hát igen. Szépek amúgy a fények és árnyékok és nagyjábol ennyi. Majd meglessük mit tudnak a srácok UE alatt a TES6-ban. Modokkal elég jól felhúzható minden ami kell, főleg ugye a UI. De ha már modokhoz kell nyúlnom az sok mindent elárul a játékról.
Értékelés:2023. November 27.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
20%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Összességében:
██████████
50%
My Time at Sandrock
Megjelenés: 2022. May 26. (PC)
Műfaj: Szerepjáték, Szimuláció, Sandbox
Fejlesztő: Pathea Games
Műfaj: Szerepjáték, Szimuláció, Sandbox
Fejlesztő: Pathea Games
Rövid vélemény:2023. November 20.
Borzalmasan sajnálom, hogy ennyi early access-ben eltöltött idő után is bugos. Szerencsére a készítők tudnak róluk és elvileg adatokat gyűjtenek, hogy kijavíthassák őket... Erre miért nem volt idő EA-ben? Mindegy is. Az újítások jók, de ugyanazzal a monoton játékmenettel rendelkezik mint az elődje amit vagy megszoksz vagy szétmodolsz. Grafikailag is sikerült feltolni a minőséget, de amíg egy Genshin tud úgy kinézni mint egy normális modern játék és normálisan működni még global illumination mellett is addig nem értem, hogy ugyanazon a motoron futva (ami egyébként még újabb is) miért nem képes erre. Rakhatom bármilyen SSD-re (most nvme-n van) másodperceket kell várnom mire a menük bejönnek, betöltenek az assetek, dialógusok... Amiről szintén tudnak a fejlesztők. A játék jelenlegi formájában nem éri meg a pénzét, esetleg egy év múlva egy nagyobb bundle-ben a DLC-kkel. Mert hát az fontos volt hogy legyen.
Értékelés:2023. November 20.
Grafika:
██████████
10%
Hang:
██████████
10%
Design, művésziség:
██████████
25%
Zene:
██████████
10%
Játékélmény:
██████████
20%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Összességében:
██████████
15%
Cyberpunk 2077
Megjelenés: 2020. December 10. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: CD Projekt RED
Rövid vélemény:2023. November 15.
A kezdeti bukdácsolások után úgy tűnik végre sikerült a CDPR-nek összetákolni valamit amivel lehet egy jót szórakozni. Szeretném azonnal leszögezni, hogy az alapjátékot megvettem megjelenéskor és bele is raktam egy cirka 50 órát, kimaxolva mindent amit tudtam, de be sosem fejeztem. Az oka, hogy nálam az összes bug és még annál is több jelen volt, kezdve a Jackie átmegy a liftajtón, a kiesek a világból egészen át a félrerepülök fél mérföldet mert be akartam mászni egy ablakon. A pillanat amikor hagytam az egészet akkor volt amikor az ellenség semmivel nem törődve észreveszi a zárt ajtók mögött lévő holttestet majd elindul felém átgázolva a parkoló autón ami mögött megbújtam. Gyorstekerés előre a jelenbe. Egészen elképesztő mennyi mindent sikerült megjavítani, ráadásul szebb és még gyorsabban is fut. Ennek a játéknak így kellett volna megjelennie, szóval nagyon sajnálom ami történt. Tényleg csak egy pár hibával találkoztam. --- Na de a lényeg. Tetszik a sok újítás, főleg ami a képességeket illeti. Főként egy Netrunnerként játszottam, mert hát Cyberpunk. Egészen elképesztő buildet raktam össze, csupa ikonikus hackekkel meg cyberwarekkel. Hackelés utáni likvidálással kaptam HP-t, ami arra volt jó, hogy az overclock-ot folyamatosan használhattam amíg le nem járt az ideje. Egy pár másodperc leforgása alatt 20-30 ember feküdt ki anélkül hogy meg kellett volna mozdulnom. Ezt akartam csinálni, és a játék engedte. Ami a mai RPG-kből általában hiányzik. Ennek a szabadságnak ára van amúgy, így a készítők szinte az összes ruhadarabot nerfelték és ténylegesen csak kozmetikának volt jelen. Pedig azért ha visszaemlékszünk a ruhatárnak nagy jelentőséget adtak anno. --- A történetek végei minden egyes alkalommal felcseszték az agyam, már amikor azt hittem itt a megoldás, bumm, jött a tasli. Nagyon szomorú vagyok, hogy egy normális végigjátszást nem találtam ami után azt tudtam volna mondani, ezigen. Végsősoron egy laza 100 óra meglett mindennel szóval az árát mindenképp megérte. Én egy krumplin játszottam, de elképesztően jól lett optimalizálva, talán dogtown-ban volt egy-két hely ahol nemcsak hogy megakadt a játék rendesen flatlineolt is :D Ezen kívül viszont látom a képeket videókat az effektekről szóval le a kalappal mit ki nem hoztak a motorból. Simán maradhattak volna ennél ha már milliókat pumpáltak bele, de ha ennyire hibásnak vélték hát én nem bánom a váltást UE-re majd a jövőben. Az új zenékből a Growl.fm-ez halgattam, az jött be leginkább, de a sima zenéket kilőttem. Szerettem volna a város zaját hallani. Nos, ez utóbbinak eltalálása továbbra sem ment nekik. Ennél élettelenebb várost még nem nagyon hallottam videójátékban. Az a rengeteg ember, a rengeteg kocsi, hol vannak a hangjaik? Még azt sem mondhatjuk, hogy hirdetések elnyomják a hangokat mert amúgy azok is csak hangosak és nem mindenhol vannak. Ha kimegyek a városból, miért nem hallom a nyüzsgését a távolban? Mindegy is. Egyéni probléma gondolom, hogy évtizedek óta nem hallok normális audiodesign-t játékokban.
Értékelés:2020. December 15.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
40%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
Cities: Skylines II
Megjelenés: 2023. October 24. (PC)
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Colossal Order
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Colossal Order
Rövid vélemény:2023. October 30.
Próbálok adni a játéknak még egy esélyt szóval még megvárom a modokat meg milyen dlc-ket akarnak majd kiadni mellé. De jelenlegi formájában ez nagyon lehangoló. Most a sebességre nem térek ki mert mindenki is szenved vele, majd javítva lesz. De nekem alapvető dolgokkal vannak bajaim. Csak úgy mint az előző játék ez is a szögletes városokat preferálja, 90°os utakkal meg minden. Minden egyes épületnek szögletes alapja van amit nem értek így 2023 vége felé. Kitalálhattak volna egy rendszert ami procedurálisan generál két nem merőleges épület közé valami kis kitöltést esetleg meghajlítja az utcafronti falakat. Ne az legyen, hogy a kocka épületek 'köré' kell utakat húzni, hanem hogy utak közé épüljenek olyan dolgok aminek mindenféle formájú alapja lenne. A legtöbb európai város körutakkal van felépítve változó irányú közlekedéssel két körút között. Ezt az első részben simán meg lehetett csinálni főleg modokkal. Én azt gondoltam a készítők tanultak azokból a modokból és korábbi dlc-ikből, de már látom, hogy ez nem így van. Azt meg felejtsd is el, hogy tokiói stílusú várost készíts amiben sztrádák, vasutak és emberi közlekedés van különböző emeleti magasságokban. Azt meg főleg felejtsd el, hogy a vasút átszeli a városod és központi eleme legyen az egész tömegközlekedésnek. Redditen ugyanerről megy az eszmecsere, egyszerűen nem látok semmi kreativitást a készítők feléről, így megvárom a modokat amik hátha feloldják ezeket a korlátozásokat. A modok most ha jól tudom a paradoxnak az oldalán lesznek elérhetőek mindenki számára, ami talán pozitívum, így legalább a steam nem tudja bezárni a saját workshopjába. Majd meglátjuk hogy fog ez működni a gyakorlatban. Egy valamit viszont nagyon szeretek, az a fényképész mód amiben olyan beállítások vannak, hogy szakértőnek kell lenned, hogy értsd mi-micsoda de ennek köszönhetően nagyon szép képeket és videókat lehet csinálni. A zene engem minden játékban idegesít de külön szeretem hallgatni őket, itt viszont ez nem áll fenn. A hangok is olyanok amilyennek gondolnád egy ilyen játéktól... Nem, nem olyan. Szeretnék valami távoli városi zajt hallani a távolabb van a kamera, de nincs ilyen hatás. Sok mindenben újult a játék, csak szerintem nem eleget.
Értékelés:2023. October 30.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
20%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
10%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
50%
System Shock (2023)
Megjelenés: 2023. May 30. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, FPS
Fejlesztő: Nightdive Studios
Műfaj: Akció, Kaland, FPS
Fejlesztő: Nightdive Studios
Rövid vélemény:2023. June 02.
Hűen az eredetihez, ebben az újraprogramozott részben is rengeteg apró kis hack van a különböző szinteken elrejtve, így ha nem figyel oda az ember simán elmehet mellettük. Érdemes olvasni és hallgatózni hiszen rengeteg lore na meg persze szám van elrejtve. Gombokat pedig ne nyomogass amíg nem tudod mit aktivál ;) A régi hangulatot az is visszahozza, hogy nem fog mindenféle nyilacska az orrunknál fogva vezetni és ha még ráadásul a legnehezebb szinten is vágunk bele a kalandba akkor bizony kösse fel mindenki a gatyát. Az egy dolog, hogy az ellenfelek iszonyatosan táposak és pár sebzést bekapva kaparhatnak össze minket a földről, hogy újra gondoljuk az életünket, de még a puzzle-k nehézsége is megemelkedik olyan szintre, hogy azt egy mai gamer már nehezen teljesítheti hiányzó agysejtek miatt. Persze csak ha ezt akarjuk. A grafikánál először meglepődtem, de ahogy játszik vele az ember annál jobban megszokja ezt a kicsit fura pixeles textúrázást és szinte blokkos tereket. Hű az eredetihez és igazából nem is kell nagyon átalakítani, hogy működjön.
Értékelés:2023. June 02.
Grafika:
██████████
75%
Hang:
██████████
60%
Design, művésziség:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
90%
Összességében:
██████████
80%
Minecraft Legends
Megjelenés: 2023. April 18. (PC)
Műfaj: Akció, Stratégia
Fejlesztő: Blackbird Interactive, Mojang
Műfaj: Akció, Stratégia
Fejlesztő: Blackbird Interactive, Mojang
Rövid vélemény:2023. April 23.
Bár nagyon érdekes ötletekkel és újításokkal álltak elő a készítők, sajnos ez is olyan játék lett amit maximálisan a konzolokra fejlesztettek. Az irányítás egyszerűen förtelmes, nem intuitív. A kamera folyamatosan rá van 'tapadva' a karakterünkre, ami egészen addig jó amig mászkálunk a világban. Amint építkezésre, nyersanyagszerzésre vagy a seregeink mozgatására kerül a sor jönnek a bajok. Átláthatatlan minden, hiába távolít ki egy kicsit a kép mindent ebből a furcsa kameraállásból kell csinálni. Egy pár perc játék után már csak spammeli az ember a gombokat anélkül hogy nézné mit hova rak. Aki a minecraftban megszokott építkezésre és kraftolásra számít az nagyon pofára fog itt esni. Az egyik nagy erényét, a kreativitást teljesen kiszedték és kaptuk ezt a valamit. Jobb lett volna egy RTS/TBS ebben a környezetben.
Értékelés:2023. April 23.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
50%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
30%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
55%
Tchia
Megjelenés: 2023. March 21. (PC)
Műfaj: Kaland, Sandbox
Fejlesztő: Awaceb
Műfaj: Kaland, Sandbox
Fejlesztő: Awaceb
Rövid vélemény:2023. April 06.
Egy egyszerű felfedezős játék egyszerű játékmechanikákkal amik ráadásul kikapcsolhatók. A jutalom a különböző versenyekért nem más mint puszta serlegek amiket bedobhattok egy markolós gépbe ahonnét skineket lehet kiszedni. Szintúgy lehet gyűjtögetni mindenfélét a világban amit szintén be lehet cserélni skinekre, semmilyen fejlesztési rendszer nincs, ahogy haladsz a sztoriban úgy kapod meg a játék talán leglényegesebb képességét a 'megszállást' amivel állatokat és élettelen tárgyakat is uralmad alá tudsz venni. Utóbbiakat pedig ki is tudod lőni hogy legyőzhesd ellenfeleidet amik nem mások mint puszta textíliák amik könnyen égnek. Miután belejössz az egészbe inkább csak nyűg lesz ez az egész része, de ha szereted a lootolós kalandjátékokat ez pont neked való lesz. A grafika kellemes unreal engine-re jellemzően pedig jól is optimalizált. A világ kicsit üresnek érződik hiába a rengeteg növény, állat és ember. Néha olyan az érzés mintha nem is léteznél, nem reagál rád semmi és senki. Maguk a karakterek szövegei jók és autentikusak viszont a hangeffektek elég gyengék főleg a környezeti hanghatások. A zenék nagyon jól illenek a képi világhoz és megnyugtatók is. Egyszeri végigjátszásra ajánlom mindenkinek.
Értékelés:2023. April 06.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
50%
Design, művésziség:
██████████
85%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
Remember Me
Megjelenés: 2013. June 07. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Rövid vélemény:2023. March 03.
Azt leszámítva, hogy pc-n az irányítás olyan mint traktorral a porcelánboltban sakkozni egy boxolóval a sötétben elég kellemes kis játék. Nem túl hosszú, nem is akar sokat mutatni magából de legalább van egy-két elgondolkodtató pillanata. Na de ebben a játékban nem is ez a nagyszerű, hanem az ötletek és megvalósítások. Különböző kombókat állítgathatunk, akár harc közben is ellenségeinkre szabhatjuk őket. Más játékokban különböző skilleket fejlesztgetsz, itt pedig inkább azon van a hangsúly hogy megjegyezd melyik kombót hogyan kell ellőni és mit csinál. Olyan mint egy verekedős játék csak nem oldalsó nézetből. A hatásvadász kameraállások és grafikai mutatványok elég jól összeillenek. A fények/árnyékok mai szemmel nézve is elég szépek bár statikusak szóval ez nem is olyan meglepő. A jól eltalált kombókat zenés aláfestéssel jutalmazza a játék hogy még több és hosszabb kombókat akarj megjegyezni. Harcok között platforming, mászkálás, felfedezés, sztori szokott lenni meg egy kis emlékmanipuláció. Azt leszámítva, hogy pc-n az irányítás olyan... ja ez már volt... Elfelejtettem.
Értékelés:2023. March 03.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
75%
Design, művésziség:
██████████
95%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
85%
Újítások, ötletek:
██████████
100%
Összességében:
██████████
90%
Medieval Dynasty
Megjelenés: 2020. September 17. (PC)
Műfaj: Szerepjáték, Túlélő
Fejlesztő: Render Cube
Műfaj: Szerepjáték, Túlélő
Fejlesztő: Render Cube
Rövid vélemény:2022. September 16.
Úgy kezdtem neki ennek a játéknak, hogy ez egy belső nézetes középkori túlélő kalandjáték bázisépítéssel és menedzseléssel. Mint pár száz óra után kiderült, ez egy középkori faluépítő és menedzselő túlélő játék amiben épp van belső nézet (meg amúgy külső is). Az első pár száz óra csak fel-alá rohangálással telik mire összeszeded az anyagokat, embereket leendő falucskádhoz amit aztán fel is kell ám építened.. Később persze belendül minden a parasztoknak hála és egyre több és több cuccod lesz amiből még több cuccot csinálhatsz hogy aztán azokat felhasználva még többen legyetek és még több cuccot csináljatok. Lehetne egy kicsivel több fajta épület és egy jobb rendszer a megépítésükre. Én pl örülnék neki ha több épületet össze lehetne kapcsolni, vagy csak megváltoztatni a külsöjüket mint a lakóházaknál. Ha szereted a nagyon lassú és monoton életmódot ez a játék pont neked való.
Értékelés:2022. September 16.
Grafika:
██████████
85%
Hang:
██████████
75%
Design, művésziség:
██████████
65%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
75%
Újítások, ötletek:
██████████
85%
Összességében:
██████████
75%
Farthest Frontier
Megjelenés: 2022. August 09. (PC)
Műfaj: Szimuláció, Túlélő, Városépítő
Fejlesztő: Crate Entertainment
Műfaj: Szimuláció, Túlélő, Városépítő
Fejlesztő: Crate Entertainment
Rövid vélemény:2022. August 11.
Sajnos Early Access így sok jót nem nagyon lehet elmondani. Egy pár hónapnyi, évnyi fejlesztés nem fog ártani neki. A segítség szinte teljes hiányában, érdemes csak próbálgatni ezt a játékot, megnézni mások hogyan játszanak, megkérdezni a fórumon mit-hogyan. A felhasználói felület remélem hamar át lesz tervezve mert én ennyire borzalmas felületet még nem nagyon láttam. Gyakran annyi felesleges dolog van kiírva egy-egy ablakban hogy el sem fér a képernyőre, nem értem miért nincsenek fülekre bontva ezek. Nem igazán értem a pálya generálását sem, ki az a marha aki a puszta közepére tervez letelepedni? Szerencsétleneinket meg egyesével kell menedzselni mert maguktól semmire nem képesek hiába van kiadva a feladat. Azt hiszem számomra ez a játék volt az utolsó ilyen menedzselős játék amit kipróbáltam, egyszerűen nem fog meg, maradok a Settlers meg Anno szériáknál.
Értékelés:2022. August 11.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
30%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
40%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Összességében:
██████████
45%
The Stanley Parable: Ultra Deluxe
Megjelenés: 2022. April 27. (PC)
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Crows Crows Crows
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Crows Crows Crows
Rövid vélemény:2022. April 29.
Soha sem hittem volna hogy egy nap eljön ennek a játéknak a folytatása. Ne tévesszen meg senkit az Ultra Delux Jelző! Ez a Stanley Parable 2! A kedvenc újításaim az ugrálókör, a feneketlen lyuk ami nem is feneketlen, a gyűjtögethető figurák és természetesen a VÖDÖR! A VÖDÖR a legjobb amit valaha videójátéktól kaphattunk! Mindig ott van veled amikor kell és segít a bajban! Csak a VÖDÖR miatt megérdemli ez a játék a maximális pontszámot! VÖDÖR!
Értékelés:2022. April 29.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
██████████
100%
Design, művésziség:
██████████
100%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
100%
Újítások, ötletek:
██████████
100%
Összességében:
██████████
100%
GhostWire: Tokyo
Megjelenés: 2022. March 25. (PC)
Műfaj: Akció, First person
Fejlesztő: Tango Gameworks
Műfaj: Akció, First person
Fejlesztő: Tango Gameworks
Rövid vélemény:2022. April 14.
34 óra után teljesen kimaxolva egy kicsit már másképp látom ezt a játékot. Bár a történetéhez inkább nem fűzök semmit, megvannak a maga pillanatai. Az antihősünk egy megtört személy, a hőseink szintén. A különbség hogy másképp kezelik a helyzetet legfőképp mert hőseink nincsenek egyedül. Jól próbálja szemléltetni, hogy bajban bizony ér másokra támaszkodni nem kell mindennel egyedül megbírkózni. Nekem tetszett.
Ami a játék nagyrészét adja ki, az az openworld és végtelennek tűnő grindolás. Az első pár óra után belejön az ember és már láthatóvá válik hogy mit kell majd csinálni több órán keresztül. Ez a része ami miatt csak azoknak tudnám ajánlani akik szeretik az ilyeneket. Az üde színfoltokat talán a mellékküldetések jelentik, amikből elég sok van és nem érződnek ugyan olyannak, valamivel mindig megfűszerezték őket.
A grafikája elég szép de viszonylag hamar rájön az ember, hogy a pár tucat model legfőképp épületek viszonylag sokszor ismétlődnek. Az illúzió, hogy egy nagyvárosnak egy kis kerületében vagyunk hamar elpárolog emiatt. Shibuya egyes részei teljesen felismerhetőek, főleg a híresebbek, de sok helyen egészen egyedi dolgokat alkottak amik vagy bejönnek vagy nem. A mézes-mázas csili-vili effektekkel meg nem tudok mit kezdeni. RT alatt a fények, árnyékok, tűkröződések viszonylag jók de ha az nincs eléggé elszomorító a helyzet, főleg a screenscpace tükröződések miatt. Az eső és hópelyhek helyettesítése írásjelekkel pedig különösen tetszett.
A harcrendszer egyedi, de vagy megszokod vagy nem. 50-es szinten (max) már szinte semmi nem áll az utadba, még a fejetlen MI se. Legnehezebb fokozaton azért javasolt a lopakodás és csendes túlvilágbaküldés mert a rohadékok még a sehonnan is előjönnek.
Értékelés:2022. April 14.
Grafika:
██████████
65%
Hang:
██████████
40%
Design, művésziség:
██████████
75%
Zene:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
40%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Összességében:
██████████
60%
Century: Age of Ashes
Megjelenés: 2021. December 02. (PC)
Műfaj: Akció
Fejlesztő: Playwing
Műfaj: Akció
Fejlesztő: Playwing
Rövid vélemény:2022. February 27.
Érdekes dogfight akarom mondani dragonfight de azért így 2022-ben egy fov csúszka meg ultrawide támogatás elfért volna. Az irányításról inkább nem beszélek. Ötletnek jó, játéknak kevésbé.
Értékelés:2022. February 27.
Grafika:
██████████
25%
Hang:
██████████
15%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
10%
Játékélmény:
██████████
5%
Újítások, ötletek:
██████████
55%
Összességében:
██████████
25%
Staxel
Megjelenés: 2018. January 23. (PC)
Műfaj: Szerepjáték, Szimuláció
Fejlesztő: Plukit
Műfaj: Szerepjáték, Szimuláció
Fejlesztő: Plukit
Rövid vélemény:2020. January 19.
Elég üresnek érződik és az is sajnos. Sokkal több mindent lehetne benne csinálni de a legtöbb dolgot egyszerűen nem lehet lecraftolni csak megvenni. Legalább Farm Fan cuki :D
Értékelés:2020. January 19.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
40%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
30%
Történet:
██████████
20%
Összességében:
██████████
40%
Need For Speed (2015)
Megjelenés: 2016. March 15. (PC)
Műfaj: Verseny
Fejlesztő: Criterion Games, EA Black Box, Ghost Games
Műfaj: Verseny
Fejlesztő: Criterion Games, EA Black Box, Ghost Games
Értékelés:2024. August 08.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
50%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
1%
Újítások, ötletek:
██████████
10%
Összességében:
██████████
10%
Dragon Age: Inquisition
Megjelenés: 2014. November 18. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: BioWare
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: BioWare
Értékelés:2024. May 17.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
40%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
30%
Játékélmény:
██████████
21%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Összességében:
██████████
50%
The Outer Worlds
Megjelenés: 2019. October 25. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték, FPS
Fejlesztő: Obsidian Entertainment
Műfaj: Akció, Szerepjáték, FPS
Fejlesztő: Obsidian Entertainment
Értékelés:2023. December 31.
Grafika:
██████████
20%
Hang:
██████████
20%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
40%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Összességében:
██████████
50%
Overwatch 2
Megjelenés: 2022. October 04. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Értékelés:2023. December 27.
Játékélmény:
██████████
1%
Újítások, ötletek:
██████████
1%
Összességében:
██████████
1%
Counter-Strike 2
Megjelenés: 2012. August 21. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Valve
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Valve
Értékelés:2023. October 09.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
50%
Design, művésziség:
██████████
10%
Zene:
██████████
1%
Játékélmény:
██████████
25%
Újítások, ötletek:
██████████
25%
Összességében:
██████████
30%
Death Stranding
Megjelenés: 2020. July 14. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Kojima Productions
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Kojima Productions
Értékelés:2023. August 08.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
20%
Újítások, ötletek:
██████████
91%
Összességében:
██████████
70%
Honkai: Star Rail
Megjelenés: 2023. April 26. (PC)
Műfaj: Kaland, Szerepjáték, Taktikai RPG
Fejlesztő: COGNOSPHERE
Műfaj: Kaland, Szerepjáték, Taktikai RPG
Fejlesztő: COGNOSPHERE
Értékelés:2023. July 20.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
5%
Újítások, ötletek:
██████████
5%
Összességében:
██████████
10%
Diablo IV
Megjelenés: 2023. June 06. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Hack and Slash
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Hack and Slash
Fejlesztő: Blizzard Entertainment
Értékelés:2023. June 28.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
30%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Összességében:
██████████
60%
Settlement Survival
Megjelenés: 2021. October 11. (PC)
Műfaj: Szimuláció, Városépítő
Fejlesztő: Gleamer Studio
Műfaj: Szimuláció, Városépítő
Fejlesztő: Gleamer Studio
Értékelés:2023. February 26.
Grafika:
██████████
30%
Design, művésziség:
██████████
30%
Játékélmény:
██████████
30%
Újítások, ötletek:
██████████
30%
Összességében:
██████████
30%
Pharaoh: A New Era
Megjelenés: 2023. February 15. (PC)
Műfaj: Szimuláció, Városépítő
Fejlesztő: Triskell Interactive
Műfaj: Szimuláció, Városépítő
Fejlesztő: Triskell Interactive
Értékelés:2023. February 18.
Grafika:
██████████
10%
Hang:
██████████
5%
Design, művésziség:
██████████
30%
Zene:
██████████
5%
Játékélmény:
██████████
10%
Újítások, ötletek:
██████████
10%
Összességében:
██████████
10%
Persona 3 Portable
Megjelenés: 2023. January 19. (PC)
Műfaj: Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Atlus
Műfaj: Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Atlus
Értékelés:2023. January 24.
Grafika:
██████████
25%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
80%
Összességében:
██████████
70%
Need for Speed Unbound
Megjelenés: 2022. December 02. (PC)
Műfaj: Akció, Verseny
Fejlesztő: Criterion Games
Műfaj: Akció, Verseny
Fejlesztő: Criterion Games
Értékelés:2022. December 02.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
60%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
1%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
20%
Összességében:
██████████
55%
Call of Duty: Warzone 2.0
Megjelenés: 2022. November 16. (PC)
Műfaj: Akció, FPS, Battle Royale
Fejlesztő: Infinity Ward
Műfaj: Akció, FPS, Battle Royale
Fejlesztő: Infinity Ward
Értékelés:2022. November 19.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
30%
Zene:
██████████
5%
Játékélmény:
██████████
40%
Újítások, ötletek:
██████████
5%
Összességében:
██████████
40%
Persona 5 Royal
Megjelenés: 2022. October 21. (PC)
Műfaj: Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Atlus
Műfaj: Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Atlus
Értékelés:2022. October 24.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
95%
Design, művésziség:
██████████
95%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
95%
Újítások, ötletek:
██████████
90%
Összességében:
██████████
95%
Metal: Hellsinger
Megjelenés: 2022. September 15. (PC)
Műfaj: Akció, FPS, Zene
Fejlesztő: The Outsiders
Műfaj: Akció, FPS, Zene
Fejlesztő: The Outsiders
Értékelés:2022. September 16.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
100%
Design, művésziség:
██████████
95%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Összességében:
██████████
90%
Stray
Megjelenés: 2022. July 19. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: BlueTwelve Studio
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: BlueTwelve Studio
Értékelés:2022. July 20.
Grafika:
██████████
66%
Hang:
██████████
15%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
50%
Neon White
Megjelenés: 2022. June 16. (PC)
Műfaj: Akció, Platform, FPS
Fejlesztő: Angel Matrix
Műfaj: Akció, Platform, FPS
Fejlesztő: Angel Matrix
Értékelés:2022. July 02.
Grafika:
██████████
30%
Hang:
██████████
30%
Design, művésziség:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
30%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Összességében:
██████████
40%
Fall Guys
Megjelenés: 2020. August 04. (PC)
Műfaj: Casual, MMO, Battle Royale
Fejlesztő: Mediatonic
Műfaj: Casual, MMO, Battle Royale
Fejlesztő: Mediatonic
Értékelés:2022. July 02.
Grafika:
██████████
25%
Design, művésziség:
██████████
10%
Játékélmény:
██████████
30%
Újítások, ötletek:
██████████
21%
Összességében:
██████████
15%
Grand Theft Auto V
Megjelenés: 2015. April 14. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
Értékelés:2020. December 15.
Grafika:
██████████
25%
Hang:
██████████
25%
Design, művésziség:
██████████
10%
Zene:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
1%
Újítások, ötletek:
██████████
10%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
20%
Történet:
██████████
30%
Összességében:
██████████
20%
Syberia: The World Before
Megjelenés: 2022. March 18. (PC)
Műfaj: Kaland, Puzzle, Point & click
Fejlesztő: Microids
Műfaj: Kaland, Puzzle, Point & click
Fejlesztő: Microids
Értékelés:2022. March 22.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
95%
Zene:
██████████
95%
Játékélmény:
██████████
85%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
85%
ELDEN RING
Megjelenés: 2022. February 25. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Souls-like
Fejlesztő: FromSoftware
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Souls-like
Fejlesztő: FromSoftware
Értékelés:2022. March 07.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
65%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
85%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Összességében:
██████████
75%
King's Bounty II
Megjelenés: 2021. August 24. (PC)
Műfaj: Kaland, Szerepjáték, Stratégia, Körökre osztott stratégia
Fejlesztő: 1C Entertainment
Műfaj: Kaland, Szerepjáték, Stratégia, Körökre osztott stratégia
Fejlesztő: 1C Entertainment
Értékelés:2022. February 22.
Grafika:
██████████
40%
Hang:
██████████
20%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
20%
Játékélmény:
██████████
15%
Újítások, ötletek:
██████████
1%
Összességében:
██████████
20%
FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE
Megjelenés: 2021. December 16. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Square Enix
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Square Enix
Értékelés:2022. January 25.
Grafika:
██████████
75%
Hang:
██████████
98%
Design, művésziség:
██████████
95%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Összességében:
██████████
80%
Tales of Arise
Megjelenés: 2021. September 10. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Bandai Namco Studios
Műfaj: Akció, Szerepjáték, Japán RPG
Fejlesztő: Bandai Namco Studios
Értékelés:2022. January 20.
Grafika:
██████████
95%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
85%
Scarlet Nexus
Megjelenés: 2021. June 25. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Bandai Namco Studios
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Bandai Namco Studios
Értékelés:2022. January 20.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
85%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
85%
Összességében:
██████████
87%
Halo Infinite
Megjelenés: 2021. November 15. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: 343 Industries
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: 343 Industries
Értékelés:2021. November 17.
Grafika:
██████████
30%
Hang:
██████████
20%
Design, művésziség:
██████████
30%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
10%
Összességében:
██████████
20%
Age of Empires IV
Megjelenés: 2021. October 28. (PC)
Műfaj: Stratégia, RTS
Fejlesztő: Relic Entertainment, World's Edge
Műfaj: Stratégia, RTS
Fejlesztő: Relic Entertainment, World's Edge
Értékelés:2021. November 14.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
60%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
20%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
Aven Colony
Megjelenés: 2017. July 25. (PC)
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Mothership Entertainment
Műfaj: Szimuláció, Stratégia, Városépítő
Fejlesztő: Mothership Entertainment
Értékelés:2021. November 12.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
30%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
40%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
40%
Történet:
██████████
20%
Összességében:
██████████
50%
Among Trees
Megjelenés: 2020. June 13. (PC)
Műfaj: Kaland, Sandbox, Túlélő
Fejlesztő: FJRD Interactive
Műfaj: Kaland, Sandbox, Túlélő
Fejlesztő: FJRD Interactive
Értékelés:2021. November 12.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
20%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
20%
Újítások, ötletek:
██████████
20%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
20%
Történet:
██████████
10%
Összességében:
██████████
30%
Call of Duty: Vanguard
Megjelenés: 2021. November 05. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Sledgehammer Games
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Sledgehammer Games
Értékelés:2021. November 12.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
30%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
20%
Történet:
██████████
20%
Összességében:
██████████
50%
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition
Megjelenés: 2021. November 11. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar Games
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar Games
Értékelés:2021. November 12.
Grafika:
██████████
20%
Hang:
██████████
10%
Design, művésziség:
██████████
20%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
20%
Újítások, ötletek:
██████████
10%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
30%