Battlefield 6 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-8400, AMD Ryzen 5 2600
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia RTX 2060, AMD Radeon RX 5600 XT, 6GB
DX:
Version 12
OS:
Windows 10, 64-bit
STO:
55 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-10700, AMD Ryzen 7 3700X
RAM:
16 GB RAM
GPU:
Nvidia RTX 3060 Ti, AMD Radeon RX 6700 XT, 8GB
DX:
Version 12
OS:
Windows 11, 64-bit
STO:
80 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 92
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Procikombó csere is kell hozzá.
DLSS meg FG-el biztosan menni fog.
Natívon meg már szinte semmi sem megy UHD 60 FPS felett.
Most néztem,nyilvános a profil.
De este,meló után küldök egy splitscreen-t.
Gyárban,semmi extra rendszer karbantartó.
De nem tudom,hogy miért csinálja a konfignál,hogy nyilvánosra teszem,aztán nem látni,de már más is írta,érdekes...
Azért ezt most úgy mondod, mintha a natív 4K 60+FPS az elmúlt időkben bármikor is annyira könnyen elérhető lett volna a AAA címekben. Ez szerintem sosem volt reális elvárás, mindig is valamennyire kompromisszumos volt - még pl. a 1080 Ti megjelenésekor is.
Meg ugye mit veszünk alapnak?
Manapság nem az van,mint régen,hogy szemre ne szaggasson,hanem milyen felbontás,FPS az ideális.
Natívan v képfeljavítással szeretnél
játszani?
Ezt a felhasználónak kell eldönteni,ha képes rá.
2013-ba robbant be kb ez a felbontás és kb 12 év után illő lenne egy közép-felső kategóriás kártyán(pl RX 7900XTX,RX 9070XT,RTX 4080,RTX 5070ti) a fix 60 FPS UHD-n,bármely játékban.
És akkor hol van még az RTX 4090/RTX 5090?
Ott is sokszor nincsen még fixen,natívan.
Még mindig sokan nem szeretik és irritálják a felskálázások/képkocka generálások.
Pl egy GTX 1080 ti képes volt 1440p 60 FPS-re a maga idejében addig,amíg említettem.
Tehát mégegyszer megkérdezem!
Szerinted 2025-ben,amikor 4K 240hz-es monitor kb 350től kapható,amikor annó 200+ volt egy 1440p 165 hz,mondjuk 2015-ben,amihez képest a 350 a nagy pénzromlásnak köszönhetően kevesebbet ér.No,tehát egy 1,1 milliós kártyán(annó,2015-ben a 980ti 250k volt) nem elvárható lenne a magas hz-es monitorok kihajtása?
És nem DLSS meg FG-el együtt,hanem natívan.
Egy Marvel Rivals sem képes erre,ami kompetitív játék.
Természetesen az ultra beállításra értem.
De amugy a multi resze mindig is proci es ram ehes volt, ha azok rendben vannak akkor szerintem nem lesz gondod.
sauce:[LINK]
PC minimum specs:
CPU: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 2600
GPU: NVIDIA RTX 2060 / AMD Radeon RX 5600 XT 6GB
RAM: 16GB
Storage: 30GB
PC recommended specs:
CPU: Intel Core i7-10700 / AMD Ryzen 7 3700X
GPU: NVIDIA RTX 3060 Ti / AMD Radeon RX 6700 XT
RAM: 16GB
Storage: 30GB
Egy X3D-s AMD-s proci elkel neki.
Látszik, hogy Vince Zampella szerződtetésével nem szarozott az EA, ugyebár az ő nevéhez köthető gyakorlatilag a teljes OG Modern Warfare széria... semmi extra amúgy. Na és hát ennek meg is lett hatása, végre vége a jelenlegi CoD-ok napközis háborújának, a DICE keményen beleállt a harmadik világháború témába, tökösen és kíméletlenül. New York szétbombázva, Gibraltári partraszállás, a világ hét csodája egyike mellett rakétatámadások (Gíza) és miegymás. Ez a bevállalós miliő nagyon hiányzott már ebből a műfajból, gyakorlatilag a BF1 volt 9 éve az utolsó képviselője az immerzív, nem finomkodó, a háború mocskát rendesen bemutató játékoknak. Hatalmas W a Battlefield Studios csapatának, hogy volt tökük egy olyan érában így ábrázolni egy háborús játékot, ahol a konkurencia már a fegyverek nevét is kicsrélte fiktív elnevezésekre, hogy "ne támogassák a gyilkolást".
Szóval szerintem a kampány bas*ó lesz, persze nyugtával a napot, de eddig meggyőző. Egyelőre úgy tűnik az EA hallgatott ránk, hogy MIT VÁRUNK EL a Battlefield-től és nem hiába töltöttem ki 20 survey-t az elmúlt időszakban.
Júli 31. pedig multiplayer reveal, mindamellett, hogy rögtön utána élő show is lesz több órán keresztül ahol streamerek nyüstölik majd az új portékát. Eddig is vártam minden BF6 infót, de most már tűkön ülve a legkisebb morzsákat is. Nagyon úgy tűnik végre leszáll az átok erről a legendás szériáról.
Ha mégis hasonlítanom kellene valamihez akkor a BF3/4-hez áll a legközelebb, de azokhoz sem teljesen hiszen tizenplusz' éves, mára már elavult játékokról beszélünk.
De, hogy konkrétabb legyek:
A grafikát teljesen felcsavarva nem volt szerencsém megtapasztalni, az alpha-ba nem lehetett nagyon feltolni a dolgokat, illetve sok hiányzó asset volt még a pályákon, meg ezek a tipikus "texture missing" lila-fekete kockás objektek, amitől nem kell megijdeni, hiszen az az alpha verzió amit engedtek játszani köszönyő viszonyban sincs a main build-el. Egyik hétvégén volt egy házfal ami hiányzott, kövi alkalommal meg az megvolt csak a mellette lévő tűnt el ami meg korábban volt meg. Nem a grafika buzéria volt a playtestek lényege, hanem a core gameplay tesztelése, visszajelzés küldése majd finomhangolása a kövi etapra. De amúgy baromi jól néztek ki a robbanások, a pálya design, nyoma sincs a 2042-féle sterilitásnak, vérbeli háborús zónaként van preztentálva minden pálya tele törmelékkel, porral, füsttel, vérrel és verejtékkel. Az 1.0 verzió biztosra veszem, hogy alázni fog sok mai játékot grafikában PC-n játszva ultra beállításokkal. Talán ehhez a bekezdéshez passzol még az optimalizálás kérdése is, nyilván ezt megmondani még lehetetlen, de a BFLabs 1440p felbontáson meg sem reccent a monitorom által támogatott legmagasabb képkocka számon (170 fps), igaz gyakorlatilag az AMD berkein belül top-end konfigom van ami a játékteljesítmányt illeti. Mindenesetre az jó jel, hogy egy optimalizálatlan alpha verzió is jól futott.
A gameplay fenomenális, nem érződnek a karakterek reumásnak, rendesen tudnak futni, ugrani, vetődni, persze nem fénysebességgel mint a CoD-ban, hanem a normalitás keretei között. A gunplay is rengeteget fejlődött a korábbi részekhez képest, egészen MW2019 hatása volt a fegyvereknek mind hangban, recoilban, immerzióban, szóval szerintem egyébként onnan is vették az egész mechanikának a működését, ami kiváló ötlet volt, mert az a top gunplay amit valaha valakik lekódoltak egy videojátékhoz. Szóval jó érzés lövöldözni a BF6-ban, ami semmiképpen nem hátrány egy lövöldözős játék esetében. A class rendszer némiképp átdolgozásra került, már ami az utolsó 3 epizódót illeti, inkább hajaz a régi BF3/4-féle megoldásra. Egyelőre all weapon unlock rendszert használt a játék, szóval a kasztok csak gadget-ben térnek el egymástól de bárki használhat bármilyen fegyvert. Ennek én rendkívűl az ellenzője vagyok és egyébként sokan a BF communityből. Valamiért a fejlesztők mégis próbálják erőltetni ezt a rendszert ezért az open-beta-ban tehetik majd le a voksukat a játékosok. Kétféle lobby lesz indítható a menüből, 1#unlocked weapons és 2#class locked weapons... szeretnék mindenkit megkérni, hogy a #2-es opciót válassza gyakrabban a meccskeresések alkalmával, amennyiben az 1# fog győzni az máris az első szöget fogja jelenteni a játék koporsójába hosszútávon és hidjétek el ha van franchise aminek egyáltalán nincs szüksége ezekre a bizonyos szögekre, akkor az a Battlefield. A hangok parádésak itt is mint mindig, a távoli robbanások, a fej felett elhúzó vadász hajtóműve, az M1 Abrams amikor boosted módra kapcsol és sivítanak a turbók a motoron, a sound design ismét csilagos ötös. A battle chatter is egészen vállalható, nyoma sincs annak a sok debil, kínosan vicceskedő karakternek akik azon röhögnek, hogy majdnem meghaltak egy becsapódó gránáttól. Persze nem kell a BF1 immerzióját várni ezen a téren, az egy történelmi konfliktus valós alappal és a valóságban is átélt emberi sorscsapásokkal ez pedig egy kitalált, fiktív 3. világháború-szerű valami, ahol nincsennek civilek besorozva akiket a háttérből hallani, hogy könyörögnek az életükért és mentálisan összeroppantak, itt minden katona hivatásos, kiképzett akik nem fossák össze magukat már fedezőtűz alatt is, de éppen emiatt nem is kell elvárni szélsőséges érzelmeket tőlük a csata közben, de egyébként ettől függetlenül immerzív a beszélgetés közöttük, nem lelketlen robotok... és ez sokat dob hozzá az élményhez a 2042 downkórosaival ellentétben.
Összeségében én nagy reményekkel és elvárásokkal indulok majd neki a bétának, nem igazán látom jelét annak, hogy ez egy újabb fiaskó lenne a sorozat történetében, jók a kilátásaink. A holnapi trailert pedig szeretettel várom, megérdemelnénk már egy jó BF-et ennyi hosszú év után.
Az oldalon összesen nincs fele annyi fa**ság mint amit ezek ketten leművelnek néha.
Ajánlottnak a 3060ti meg rx 6750 van megadva 16 giga rammal.
Procinak egy ryzen 7 3700 meg i7 10700 az ajánlott.
A beállításokban enabled-re tudod tenni az igaz, de szerintem a régi szoci diavetítőn gyorsabban tudom pörgetni kézzel a Pál utcai fiúkat mint az kártya bármit RT On mellett.
Képek a trailerből
Spoiler!
Szóval nagyon bejövős a dolog eddig, de nyilván a lóf**znak is csak a negyede amit eddig láttunk, de az alapján számomra inkább bíztató mintsem csalódást keltő.
Normális katona skinek, ha jól láttam brit MTP, szóval fixen a NATO az egyik frakció. Sehol egy bohóc ruhás, vagy félkezű protézises transz majom, a rombolás pedig parádésan néz ki.
Itt lesz 5-kor.
Redditen lehet olvasgatni, hogy jópár külsős kapott már meghívót, főleg régi nagyobb BF klánok vezetői. Gondolom valami titkos zárt alfa lehet, de jó hír, hogy legalább már játszható és lemernek ültetni a játék elé másokat is.
Nem tudom mennyire lehet hinni ennek, Redditen egy emberke elvileg közel van a tűzhöz, beszélt olyanokkal akik már játszottak a játékkal és aktív résztvevői a zárt teszteknek, azok elmondásai alapján pedig februárban lesz a játék leleplezése. Bár nem feltétlen értem, hogy külsősök, akik csak azért vannak ott, mert BF veteránok és, hogy a véleményükkel tudják formálni a játékot honnan tudhatnak ilyen információkat, de alapvetően ha az EA azt mondta, hogy "early 2025" a community playtest, tehát az a fázis ahol a meghívottak otthonról a saját gépükről játszanak vagy pedig egyenesen nyílt teszt és még csak jelentkezni sem kell senkinek akkor teljesen reális is lehet akár a februári reveal.
Mondhatni hagyomány a BF házatáján, legalábbis az elmúlt 10 évben (1, V, 2042), hogy előző év Q4 teaser, hogy egyáltalán lesz új BF, aztán kövi év máj-jún reveal, Q4 pedig megjelenés. Itt most akkor gondolom hamarabb lesz a reveal a "nagyléptékű" közösségi tesztek miatt, meghát amúgyis az én értelmezésemben a máj-jún az közel sem "early 2025", sokkal inkább mid.
Szóval ha minden igaz lassacskán, akár heteken belül lehet számítani konkrétabb dolgokra is a játékkal kapcsolatban. Apropó a "tesztelők" is azt mondták, hogy a leginkább a BF3/4-re hasonlít a gameplay és a kor amiben játszódik. Én csak annyit kérek, hogy most az egyszer ne *** el mert akkor tényleg vége a sorozatnak. Ez itt most tényleg a make or brake ideje..... meg amúgyis, rojtosra lett már játszva a BF1/V, nem hiszem, hogy újabb 8 évet képes lennék velük letolni, hogy majd hátha a BF7 jó lesz.
Ha sz*r lesz a játék akkor az azért lesz mert inkompetensek akik fejlesztették, ami már inkább a fejlesztő studió management-jét írja le mintsem a kiadót.
Ráadásul attól, hogy egy projektre ráborítanak egy halom pénzt és rászabadítanak több száz embert még nem jelenti azt, hogy a kreatív szabadságot is megkapják.
Ez most a DICE-nak egy ilyen utolsó, mindent vagy semmit játék lesz, vagy feltámasztják a szériát hamvaiból vagy örökre elkárhoztatják. Azt nem lehet mondani, hogy nincs piaca mert a fentebb említett játékokba 10mp alatt talál meccset akármelyik 64 fős módhoz, pedig 8/6 éves megjelenésekről beszélünk. Szóval a közönség adott lenne csak tudni kellene élni a lehetőséggel, amit úgy tudnak ha csinálnak egy igazi, hangulatos háborús játékot. Nem kell semmi maszlag, a 4 alap kaszt szuperképességek nélkül, jó pályák, masszívan rombolható környezet, sok kioldható csecsebecse, hogy legyen mit farmolni, egy immerzív gunplay és földhözragadt mozgási rendszer.
Ha csinálnak egy BF3/4-szerű játékot egy picit újrakeverve, modern köntösben azt hiszem mindenki elégedett lesz. Legyen egy fair monetizációs rendszer mondjuk Battle Pass formájában, a DLC-k / update-ek pedig ingyenesek mindenkinek, és az abból kiesett pénzt pótolják skin bundle-ökkel és kész... a CoD is ezt csinálja 2019 óta és bevált nekik.
Esetleg jöhet még a szokásos multi módok mellé (cq, dom, tdm, breaktrough etc.) mondjuk valami BR vagy Extraction, hogy a mai trendeknek divatos legyen és kapják fel a streamerek is a játékot.
Én szorkulok nekik, jó lenne egy új ***án megcsinált Battlefield, pláne annak tudatában, hogyha bukik az epizód akkor sanszos, hogy az egész széria is.
Ettől persze nyugodtan csinálhatnak egy jó kampányt ha úgy látják nem mástól veszi el az időt, de inkább noku kampány + zseni multi mintsem közepes kampány + közepes multi.
Bár ha live service játékot szeretnének építeni akkor szükség lehet egy kiváló kampányra, mert utána a skineket és bundle-öket könnyebb eladni a shopban hogyha valami emlékezetes karaktert formálnak meg a játékból, ahelyett, hogy nevenincs random operátorokkal töltik fel a boltot. CoD Store-ba is a Ghost, Price, Soap, Makarov stb. skinek mennek a legnagyobbat akik sztori karakterek is voltak egyben mert a vásárlónak érzelmi kötődése is van a skinhez nem csak "jól néz ki oszt' megveszem".
Ha jövőre megjelenik ami egy nagy HA... Már akkor is 2025 Q4-et fogunk írni, szóval nyugodtan elhagyható a PS4 / XBO.