Call of Duty: Black Ops 6 gépigény
Még nem ismert a játék hivatalos gépigénye.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hozzászólások: 24
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A BO2 a teljes CoD sorozat egyik csúcspontja minden szempontból vizsgálva, nem igazán értem, hogy ott mi volt valaki szemében a lejtmenet de kíváncsi vagyok.
Számodra lehet, de ezt így abszolút igazságként leírva enyhén téves.
"Call Of Duty: Black Ops (2010)
Over 31 Million Copies Sold"
"Call Of Duty: Modern Warfare (2019)
Over 30 Million Copies Sold"
És 2019 után nem nagyon tették közé a nyilvánosságnak, hogy pontosan mennyi fogy de sanszos, hogy az MWII 2022 a legtöbbet eladott epizód of all time, szóval 30m+ felett. Nekem ez így aligha tűnik halottnak.
Feltehetően a következő új motor az IW10 a 2026-os Infinity Ward által készített epizóddal fog érkezni mert hagyományosan az IW játékaival szokták bevezetni az új motorokat. Szóval 2026-tól lehet számítani arra, hogy a PS5 és az XSS/X lesz a minimum beugró.
Viccet félretéve, valószínűleg egyszerűbb lenne a fejlesztés ha nem kéne a prev. gennel szarakodni, hiszen idén már 4 éves lesz a jelen generáció. Ha erre fókuszálnának biztos ki is tudnák használni ennek az erejét.
Az a baj ezzel, hogy így még mindig a ps4/xbox one generációja jelenti az alapot, így kapunk egy ps4 játékot ps5-re meg xboxra csak magasabb felbontással oszt cső.
Másrészről pedig az viszont a hibájuk, hogy ha erőteljesebben tolnák, hogy már pedig nem jelenik meg a játék prevgenre akkor a PS4 userek közül biztos sokan (kb. fele) mégis erőt tudna venni magán (pénztárcáján) és csak beruházna egy PS5-re.
De inkább úgy vannak vele, hogy egyelőre még nem kísérleteznek és had jöjjön a lóvé az összes platform értékesítéseiből.
További részletek majd Június 9.-én, a trailerrel együtt.
Az SHG kezdte el csinálni azt a játékot de később átvette a Treyarch, gondolom nem tartották méltónak a számozott folytatáshoz mert nem ők rakták le az alapjait hanem az a kétbalkezes brigád.
Az IW 9 motor fogja hajtani, mint ami az MWII és MWIII alatt is van. A gameplay / art design, multiplayer és a zombi módért a Treyarch felel, míg a kampányt a Raven Software csinálja. Hosszú idő óta ez az első Treyarch által fejlesztett CoD amit nem sürgetett az Activision, így jutott a fejlesztésre idő bőven. Konkrétan 4 év, (korábbi játékuk a BO Cold War - 2020) ami azért is érdekes, mert "teljes ciklusnak" a 3 év fejlesztés számít, ez eggyel több, ennyi időt még soha nem kapott egyetlen epizód sem. Még a közösség kedvenc MW2019 is 3 év alatt készült el ami mai napig kétségkívűl a legminőségibb illesztés.
A tematika mint ahogy a neve is sugallja az öbölháború lesz. Akiknek esetleg nem lenne tiszta ez nem olyan léptékű háború volt mint pl. a vietnámi. Durván másfél hónapig tartott csak (ha az ENSZ becsatlakozásától számítjuk, márpedig biztos nem egy kuwaiti katona lesz a főhős), és a gyalogság helyett inkább a légierőn és a ballisztikus rakétákon volt a hangsúly, szóval inkább egy lopakodós, kémkedős sztorira kell számítani mintsem arra, hogy több tucat AI társunkkal vágjuk keresztül magunkat Irak bizonyos városain. Ebbe a körítésbe fog illeszkedni az open world jellegű kampány, ahol feltehetőleg valamilyen ügynökök leszünk (valószínűleg CIA). A hírportálok jelentős része rosszul vagy egyáltalán nem hozták le azt az információt a kampány leakből (Tom Henderson - Insider Gaming), hogy egyáltalán nem az MWIII féle Open-Combat Mission-ökre kell gondolni. Minden pálya nulláról, korábbi epizódokból semmilyen assetet nem használva építettek fel és az ilyen küldetések mechanikája is teljesen más lesz. Az MWIII az konkrétan egy singleplayer DMZ csak, ez pedig inkább hasonlítani fog a Far Cry-ra.
A multiplayerről sokat még nem lehet tudni. Ami biztos, hogy nem újrahasznosított térképekkel érkezik csak, hanem többségben lesznek a teljesen újak amik még soha nem szerepeltek. Reworkök is biztosan helyet kapnak, a Treyarch-ra jellemző, hogy minden játékába beteszi a Nuketown-ot aktualizálva a tematikához (kb. a Black Ops-os Shipment). Fegyverek tekintetében eddig 54 darabról tudunk egy másik leak alapján, nyílván 1991-ig bezáróan megjelent típusok fognak csak szerepelni.
A zombi mód visszatér a régi, kisebb pályákra és körökre osztott klasszikus megoldáshoz. Tavaly novemberi leak szerint a zombi módot az előrendelők már akár 2-3 héttel, a kampányt pedig 1 héttel a megjelenés előtt már játszhatják.
A teljes megjelenés valamikor idén Októberben, és van rá esély, hogy prevgenre már nem érkezik, tehát csak PS5, PC, XSX, XSS.
Mindent összegezve jogos lehet a nagyobb elvárás játékos oldalról mert rengeteg időt kaptak a fejlesztésre, minden a rendelkezésükre állt, hogy egy minőségibb darabot tudjanak készíteni a sorozaton belül. Sőt, a Treyarch-nak még a kampánnyal sem kellett foglalkozni.