Értékelések
Vampyr
Megjelenés: 2018. June 05. (PC)
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Műfaj: Akció, Szerepjáték
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Játékteszt: Harcos kalandor2021. June 15.
A VAMPYR EGY 2018 NYARÁN MEGJELENT VÁMPÍROS JÁTÉK A DONTNOD ENTERTAINMENT FEJLESZTŐCSAPAT ÁLTAL. NYÍLT VILÁG, AMINEK HELYSZÍNE LONDON, DÖNTÉSI LEHETŐSÉGEKKEL, SOK PÁRBESZÉDDEL, KARAKTER/FEGYVER FEJLESZTÉSSEL, EGYÉB GYÓGYSZEREK ELŐÁLLÍTÁSÁVAL ÉS KEMÉNY FŐELLENSÉGEKKEL! NEM MOSTANÁBAN JÁTSZOTTAM VÉGIG ÍGY GONDOLTAM MÉGEGYSZER NEKIÜLÖK!
Értékelés:2021. June 15.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
80%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
75%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
75%
Lucius III
Megjelenés: 2018. December 13. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Shiver Games
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Shiver Games
Játékteszt: LUCIUS 3 - A GYERMEK VISSZATEKINT KIS IDŐRE!2021. April 25.
A LUCIUS ELSŐ RÉSZE MÉG 2012-BEN JELENT MEG A SHIVER GAMES FEJLESZTŐ ÉS EGYBEN KIADÓ ÁLTAL. MIVEL ÉN AZ ÖSSZES RÉSZÉT VÉGIG JÁTSZOTTAM, MOST LEGUTÓBB A HARMADIKAT, GONDOLTAM AKKOR MÁR ÍRÓK RÓLA NÉHÁNY TÉNYT, POZITÍVUMOKAT ÉS EGYBEN NEGATÍVUMOKAT IS, HOGY NE CSAK MINDENFÉLE ÉRVELÉSEK NÉLKÜLI LEHÚZÓ TESZT SZÜLESSEN RÓLA, AMIK SZINTE SEMMIT NEM ÍRNAK LE MAGÁRÓL A JÁTÉKRÓL.
Értékelés:2021. April 25.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
40%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
50%
DreadOut
Megjelenés: 2014. May 15. (PC)
Játékteszt: Lélek szellem2016. March 05.
Para, reszketés eltűnt szereplők s a múltban történt furcsa dolgok vissza kísértenek dühös szellemek alakjában, vajon örülhet szánk s mamlasz billentyű rezegtető mancsunk?
Értékelés:2016. March 02.
Grafika:
██████████
40%
Hang:
██████████
80%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
30%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
60%
Life is Strange
Megjelenés: 2015. January 30. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Játékteszt: Shaka brah!2016. January 17.
Képzeld ha egyszer olyan képességre tennél szert, amit csak te tudsz, mikor milyen helyzetekben hogy döntenél? Lehet, hogy bizonyos esetekben örülnél, ha egy utólag egyértelműen elhamarkodott rossz döntést vissza tudnál tekerni, de vajon hogy és mennyire változtatná meg ez az egész életedet?
Értékelés:2015. December 27.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
85%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
85%
Manhunt
Megjelenés: 2004. April 20. (PC)
Műfaj: Akció
Fejlesztő: Rockstar North
Műfaj: Akció
Fejlesztő: Rockstar North
Játékteszt: Árnyék a haverunk!2015. February 07.
Árnyék, vadászat, brutalitás, majdnem kivégeztek de kapunk még egy esélyt a nagy főnöktől, hogy tölteléket csináljunk a buta, nagyképű és agresszív, nagyjából emberszerű teremtményekből!
Rövid vélemény:2015. July 12.
Egy lopakodós játék a régmúltból, sok vérrel, lopakodással, hasonló és elég egyhangú pályákkal. Altató hatású történettel, rusnya buta ellenfelekkel. Alkohol szagú zajt keltő üres üvegekkel és egy unatkozó játékossal :)
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
30%
Összességében:
██████████
50%
Ford Racing 3
Megjelenés: 2005. April 05. (PC)
Játékteszt: Verseny a kis ház körül 2014. September 15.
Átmenet az árkád és a szimuláció között, sok Ford típusú autóval és némi jókedvvel!
Értékelés:2015. December 12.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
40%
Design, művésziség:
██████████
40%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Összességében:
██████████
50%
Rayman Raving Rabbids
Megjelenés: 2007. March 27. (PC)
Játékteszt: A nyulak ura2014. September 13.
Egy kis agyatlan kikapcsolódásra vágysz? Próbáld meg nyulakkal!
Értékelés:2015. December 12.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
60%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
20%
Összességében:
██████████
60%
Hitman: Codename 47
Megjelenés: 2000. November 23. (PC)
Műfaj: Akció, Lopakodó
Fejlesztő: IO Interactive
Műfaj: Akció, Lopakodó
Fejlesztő: IO Interactive
Játékteszt: A klónmester2014. September 09.
Most a Hitman sorozat első részére esett a választásom. Vajon honnan indult a sorozat? Nem egy mostani alkotás az biztos, de a Hitman első része, jó példája lehet annak, hogy egy "címnek" nem csak kizárólag a "8." részét érdemes betölteni, hanem akár a sok évvel azelőtti első részét is!
Értékelés:2015. December 15.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
30%
Összességében:
██████████
70%
Mafia II
Megjelenés: 2010. August 24. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: 2K Czech
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: 2K Czech
Játékteszt: Már vártam Önre, keresztapa!2014. August 09.
2002-ben jött váratlanul egy csoda, egy 30-as években játszódó TPS gengszterszimulátor varázslatos grafikával, példátlan hangulattal és történettel, azonnal magába szippantotta az embert. A második résznél már jobban megoszlottak a vélemények, de lássuk hogy mit kaptunk.
Rövid vélemény:2016. June 12.
Félig tetszett, félig csalódás volt. kis város, kevés küldetés, az átvezetők a történet egész jók, de a vége elégé el lett sumákolva, egy játékot mért nem lehet normálisan kiadni, nem pedig megvágva egy trutyesz befejezéssel, mert az alapok meglettek volna egy méltó folytatáshoz, a Mafia 2 élménye nem volt olyan nagyon kiemelkedő (olyan mint amilyen lehetett volna) de simán megütötte az átlag feletti "jó" kategóriát, ami meg még rátett a lapáttal hogy nagyon rövid volt, gyér befejezéssel.…………
Értékelés:2016. June 12.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
Bad Day L.A.
Megjelenés: 2006. August 21. (PC)
Játékteszt: A szegény ember "inge" 2014. July 09.
Egy igazi "klasszikus"! Ahogy a címe mondja Los Angeles-t lovagolja meg a játék, itt minden van, lámpán lógó hulla, vér, zöld trutyi, terroristák, élő fánkember, összefogás jó polgárokkal, L.A. a te városod!
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
60%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
30%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
30%
Összességében:
██████████
30%
The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me
Megjelenés: 2022. November 18. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Túlélő-horror
Fejlesztő: Supermassive Games
Műfaj: Akció, Kaland, Túlélő-horror
Fejlesztő: Supermassive Games
Rövid vélemény:2024. August 27.
Ez a része tetszett a legjobban, ebben van meg leginkább az az igazi klasszikus horror hangulat. Egy sorozatgyilkos keveri benne a sz*rt. Én nem szoktam bánni ha picit lassan indulnak be a dolgok, szerintem kell az hogy az ember kicsit ráhangolódjon a játék alapvető hangulatára, illetve a szereplőkre. Az már kevésbé tetszett hogy vannak benne, elég komoly logikátlanságok, a legvégén is, de előtte is. Illetve nekem hiányzott kicsivel több interakció is Du meh-kel, hogy kérdéseket tegyünk fel neki meg egyéb dolgok. Az sem tetszett hogy az elején a friss házasokat? sehogyan sem tudjuk megmenteni. A "halálszobák" kifejezetten tetszettek, illetve a velük járó döntési lehetősségek. Hangulatilag nekem nagyon ott volt a játék. Ami nem tetszett még, hogy a legvégén akárhány szereplő is marad életben, az elvileg hét befejezés közül négy vagy öt konkrétan ugyanaz, csak hogy hány ember marad életben........a többi meg ilyen semmilyen.
Értékelés:2024. August 27.
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
Life is Strange 2
Megjelenés: 2018. September 26. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Rövid vélemény:2024. August 27.
Már régebben játszottam végig, de számomra semmiképpen sem ütött akkorát mint az első része. Az eleje az nagyon tetszett, nagyon szeretem az ilyen döntésalapú játékokat, de idővel egy picit ellaposodnak éreztem, és amikor rájössz hogy alig van néhány döntésnek hatása, a későbbiekre, az már annyira nem jó. Igaz hogy van vagy hat befejezése a játéknak, de fontosabb lenne, az szerintem, hogy ne feltétlenül csak a befejezést befolyásolják, sőt!
Értékelés:2024. August 28.
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
75%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Összességében:
██████████
75%
Alan Wake 2
Megjelenés: 2023. October 27. (PC)
Műfaj: Túlélő-horror
Fejlesztő: Remedy Entertainment
Műfaj: Túlélő-horror
Fejlesztő: Remedy Entertainment
Rövid vélemény:2024. March 15.
Az első része engem leginkább a nagyon jó hangulata/atmoszférára miatt fogott meg, illetve a misztikus történetével, legnagyobb negatívuma meg számomra, a relatív monoton játékmenete volt. A második részében, sok dolog megmaradt belőle, tovább viszi elég profi módon, a misztikus történeti szálat, már egy másik dolog, hogy nem mindenre fogunk egyértelmű magyarázatot kapni, a játék végezetével. Új irányítható karakter jön Alan Wake-kel együttesen a főszerepbe, Saga Anderson néven, aki egy nyomozó A játéknak egy pontjánál, eldönthetjük hogy mikor melyikük történetét szeretnénk folytatni. Saga Andersonként elsősorban a nyomozás lesz a célunk, bár vele is kell harcolni a játék folyamán, de Wake-kel meg főként............röviden ennyi.
Maga a játékmenet jobban/érdekesebben fel van felépítve, mint az első részben. Kicsit több benne a "lazább" rész is, talkshow-k, meg nem folyamatosan csak arról szól, mint az első része, hogy sötétben meneküljél, meg harcoljál a lényekkel. Számomra mindenképpen érdekesebb volt, mint az első része, és elsőre azt mondanám, hogy picit talán túlzásba is estek a fejlesztők, a történet zavartságával kapcsolatban. Lehetett volna talán picit több, és változatosabb helyszín, picit kevesebb zavartsággal, és picit több egyértelműbb magyarázatokkal, illetve többet megtudhattunk volna a főbb szereplők személyéről is stb-stb........VISZONT, szerintem szándékosan volt ez a fejlesztők célja, hogy majd ezek a dolgok által, a leendő harmadik rész még érdekesebb lehessen................ Ha EGY játékként nézném, tehát nem lennék benne szinte teljesen biztos, hogy lesz valamikor harmadik rész, akkor picit rosszabb értékelét kapna.
A hangulat, atmoszféra misztikusság, a fejezetek közötti zenék, "megmaradtak" az első részből, a történetével/eseményeivel folyamatosan egyre jobban kavarta fel a vizet, eleinte egy "ártatlan" nyomozásnak indul a játék, de mindig mikor azt hinnéd, hogy rájöttél valami igazán fontos dologra, egyre jobban jössz rá, hogy mégsem..............Ami még nagyon tetszett hogy nem "csőjáték" jóval kevésbé fogja az ember kezét, mint az első rész. Nem igényel egy Broken Sword, vagy monkey szintű logikát, pláne ami a játékmenetet illeti, de néha-néha elég egy apró figyelmetlenség, és egy óráig csak kóvályogni fogsz. Velem többször is előfordult. Egy példa, volt amikor egy tárgyat kellett volna keresnem a továbbjutáshoz, de nem azt amit "sugallt" a játék.........vagy ami legalábbis, nem feltétlenül a legegyértelműbbnek tűnt volna. Egy másik tárgyat kellett megszerezni, egy szobából, de azt nem jelölte a térkép semmivel sem, és a nyílt területet leszámítva, a belső két épületben, egyetlen egy szobába nem néztem be, ahol a továbbjutáshoz szükséges tárgy volt.......... A tiszta játékideje, az olyan jó 10 óra lehet, de egy átlagjátékosnak, aki mondjuk hajlamos a figyelmetlenségre, mint én, és még végigjátszásos videóba sem néz bele, bőven lehet ennek, a többszöröse.
Én ezt úgy értékelem, hogy nincs még vége a történetnek, mert ha EGY játékként nézném, akkor a végső pontszámot 75-80-ra gondolnám, zseniálisan van felépítve a játék, a két világ/időszak is? közti váltás is nagyon jó ötlet, és érdekes bizonyos helyeken, ez sokszor szükséges is lesz a játék folyamán. Az ötletek/megoldásoknak köszönhetően, EGY játékként is bőven megállná a helyét, a játékmenetének és ötleteinek köszönhetően, de egy harmadik rész felvezetéséhez, ennél sokkal jobbat nem lehetett volna csinálni. Azt aláírom hogy 13 év eltelt az első rész óta, és ahányan dolgoztak a játékon, már megjelenhetett volna a harmadik rész is, ugyanezzel a grafikával, ez a második rész meg, néhány éve egy picit gyengébbel. Én úgy vagyok vele hogy a végeredményt értékelem mindig, nem azt hogy hány évig fejlesztették, mennyien. Még annyit röviden, hogy a jumpscare-k is színesítik a játék hangulatát, nem is kevés, nem is túl sok. Nyilván nem tudhatom hogy az Alan Wake 2 történéseit, hány résszel előre gondolva írhatták meg.
Értékelés:2024. March 17.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Összességében:
██████████
90%
Layers of Fear (2023)
Megjelenés: 2023. June 15. (PC)
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Anshar Studios, Bloober Team
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Anshar Studios, Bloober Team
Rövid vélemény:2023. June 28.
Rövíden. A játék mint a két részt tartalmazza, és elsősorban azoknak tudnám ajánlani, akik nem játszottak az eredeti részeivel, de mindketőre kíváncsiak. Aki meg csak az első részével játszott, és nagyjából értette is a történetét, illetve nem is annyira kíváncsi a másodikra, maximum egy erős akciózás melett, tudnám javasolni. A második résznek már a vége felé tartok, de azt kb egy az egyben "emelték át" Az első résznél vannak egyéb változtatások, pl. sokkal sűrűbben látjuk a "mama" szellemét akit sokszor a lámpafény fokúszálásával tudunk ideiglenesen megölni, de folyamatosan ott liheg a nyakunkban, míg rá nem jövünk a továbbjutásra, ami igazából soha nem nehéz, sőt, eleinte még picit lök is a játék parafaktorán a szellem, de egy idő után inkább már idegesítő. Ez a meghalásos dolog is vitatható, mert ha el kap a szellem, akkor a játéknak azt a szellemes részét a legtöbb esetben újra kell kezdeni. A második résznél inkább már be is kapcsoltam a "biztonságos módot" hogy ne keljen szellemekkel harcolni, illetve menekülni előlük, viszonylag gyakran kell világítanunk a lámpával is, hogy lássunk valamit. Ami tetszett, hogy az első részénél vannak új helyszínek is, az már közömbösebb dolog volt számomra, hogy szájba rágósabban meséli el a feleség és a férj történetét, aki oda figyelt az eredeti résznél a történetre, illetve olvasta a bejegyzéseket, kb minden olyan dolgot kikövetkezhetett amit ebben a felújított változatban csak jobban rág a szánkba, a játék. Én pont hogy a második részétől vártam volna azt, hogy kicsit másabb megvilágításból mutassa be a dolgokat..................Én nagyon szerettem az első részét, és ebben a változatban, érződik is hogy tényleg foglalkoztak vele, nem csak átemelték egy az egyben, az már más dolog hogy több változtatáson is át eshetett volna. Nekem kifejezetten tetszett volna, ha mernek a fejlesztők kicsit elrugaszkodni a horror műfajtól, és nyerhettünk volna kis betekintést a boldog házaspár életébe, akár egy külön fejezetben, akár a fejezetekbe bele vágva, apróbb részeket. Én nem voltam játékfejlesztő, ott is mindenért más-más ember felel, illetve mikor mi alapján van határidő, mennyire nyitott a projekt vezető az alatta lévők véleményére, egyéb változatatásokra ki mennyire tudott volna profi szinten reagálni, illetve sokat számít az összhang is. Én azt gondolom, hogy egyáltalán nem volt butaság az elképzelésük, de kicsit több változtatásra lett volna szükség, és az is vitatható, hogy néhány évet talán még várhattak volna vele, annak dacára hogy nem csak egy kis grafikai tuningról van szó. Tudom hogy az elképzelés sokszor könnyebb mint a megvalósítás, főként ha sok ember együttes munkájáról van szó...................Még a második részéről írnék egy picit, hogy kicsit nehezebben értelmezhető az első rész eredeti változatánál is. Éppen ezért, a második részéhez méginkább hozzányúlhattak volna legalább annyira, mint az elsőhöz. Voltak/vannak benne érdekes mondatok/dolgok, amik el gondolkodtatóak, illetve bizonyos dolgokat ki lehet belőle következtetni, ha oda figyel az ember, (nekem is rossz szokásom, hogy nem olvasok el mindig mindent, a második rész esetén talán azért nem, mert sok volt a szöveg?) de nagyon sokan örültünk volna egy olyan második résznek, ami másabb szögből mutatta volna be a történéseket, jobban az egyes személyekre/színészekre koncentrálva. Még az első rész sem kapott annyi változtatást, amennyit kaphatott volna, de a másodiknál csak a vége felé érződik picit, mintha hozzányúltak volna.........................Egy részt, azt mondom, hogy jó játék ez így is. Én nagyon szeretem a műfajnak, ezt a fajta esszenciáját, amit képvisel a Layers Of Fear, ugyanakkor kicsit többet is ki lehetett volna hozni belőle. Egyébként van egy írói szála is a játéknak, mindkét rész esetén, ez jó ötlet volt. Anno én is másodjára értettem meg jobban a második részt, attól még kevésbé tetszett mint az első. Egyébként megérdemelné szerintem hogy 80% felett legyen Steam-en, az értékelések alapján.
Értékelés:2023. July 03.
Grafika:
██████████
85%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
75%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Összességében:
██████████
75%
Erica
Megjelenés: 2021. May 25. (PC)
Műfaj: Kaland, Casual
Fejlesztő: Flavourworks
Műfaj: Kaland, Casual
Fejlesztő: Flavourworks
Rövid vélemény:2023. February 25.
Számomra ez egy nagyon kellemes élmény volt, anno az ahogyan az időugrásokkal és egyéb dolgokkal játszik az ember elméjével. Én mindig más befejezést értem el benne, ahányszor végigjátszottam. Ez egy alapmű, a műfaján belül! Nem is azért, mert hogy forradalmi lenne, hanem egyszerűen maga a témája, amit feszegett és ahogyan azt, előadja. Én nem is tagadom hogy nagyon szeretem ezt a műfajt, sőt, imádok az élet dolgain gondolkodni, ez kb egy hobbim nekem. Emiatt lehet hogy bizonyos szempontokból elfogult vagyok vele. Kavarhatod úgy a dolgokat hogy senki se haljon meg, de úgyis hogy sokan...........de ezeket teljesen egyértelműen nem is tudhatod előre. A játék már az elején közli hogy az összes befejezéssel sem kapsz mindenre választ. Sokan negatívumként hozták fel az Ericával kapcsolatban hogy nem tudod csak úgy át nyomni a jeleneteket, az adott következő döntésig, de ez sem véletlen, itt minden mondatnak az értelmét kell megpróbálni keresni. Már eleve legalább egyszer véig kell játszani ahhoz hogy következőre egy-két dolgot jobban tudjál értelmezni. Gondolkodom hogy írjak majd róla egy tesztet, de az a baj hogy sok mindenről nem tudnék úgy írni hogy ne spoilerezzek. Erősen játék függő hogy miről mennyit lehet írni.
Értékelés:2023. April 02.
Összességében:
██████████
70%
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition
Megjelenés: 2021. November 11. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar Games
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar Games
Rövid vélemény:2023. February 11.
Nekem lassan 8 órám van a harmadik részben. Nekem tetszik, abszolút nem találkoztam benne olyan bődületes hibákkal, amik eleinte benne voltak a felújított változatban. Grafikailag még ha sokkal szebb is, mint az eredeti játék kétségtelenül nem közelíti meg a mai játékok szintjét. Én valahová a GTA 4 és GTA 5 közé tenném a grafikát, ÖSSZESSÉGÉBEN, a karakterek azok mondjuk, bénábban néznek ki mint talán a 4-ben, leszámítva a főszereplőt............Igazából némi túlzással, ahány játékos annyiféle elvárás. Csak a grafika miatt senki ne akarjon játszani vele. Már 2023-at írunk, millió szebb játék van. Bizonyos dolgok is ott maradtak régről, példáúl a MI. A rendőrök ugyanúgy neki mennek a többi autónak, a falnak, és 2 csillagnál ugyanúgy kiakarják ontani a belünket, ahelyett hogy lefognának vagy bírságot szabnának ki. A járókelők ugyanúgy a semmiből a semmibe mennek. Egy-egy helyzetben nincsen döntési lehetőségünk, nem ismerkedhetünk más karakterekkel, nem építhetünk ki új kapcsolatokat/küldetéseket "saját vállakozást" ugyanúgy nem tudunk mihez kezdeni a bődületes vagyonnal, amit a küldetésekért kapunk, stb-stb. 2023-at írunk, én még ha imádtam is az eredeti GTA 3-at (ezzel játszottam csak a 3 közül tetemesebb időt, a felújított részek közül, azért írok csak erről, bár ezeknek egy nagyobb része valószínű a másik kettőre is igaz, amiket most írók)...................................................Teljesen más volt a 20-22 évvel ezelőtti játék felhozatal. Én is azt gondolom hogy JOBB felújítást érdemeltek volna ezek a játékok. Az is vitatható hogy fejenként 20 eu-t elkérni értük eleve korrektebb lett volna, mint egyben a 3-ért elkérni 60-at, hiszen a legtöbbünknek nem egyformán tetszett mind a három rész..................Én a GTA játékokat mindig is a küldetések miatt szerettem, imádom ahogyan némely küldetést több féleképpen is meg lehet csinálni! Ugyan annál a küldetésnél menekülhetsz az üldőzők elől hullával a csomagtartóban, bohockodhatsz velük, hogy mindig át szállsz másik autóba és szórakozol velük, péppé zúzva őket. Más küldetésnél követhetett a célpontot autóval vagy akár felmehetsz egy közeli épület tetejére is és puskával elintézheted. El állhatod autókkal a célpont útját, amikor jőn ki valahonnan, láthatod hogyan reagál rá az, illetve a testőrei stb...................Részben megértem a fanyalgókat, hogy lehúzzák a játékot/játékokat, de mivel ezek legendás játékok voltak, részben még mindig azok egy kicsit másabb köntösben, az már más dolog hogy több pluszt is tehettek volna hozzá/hozzájuk ennyi év távlatából. Nagyjából ez az én véleményem, nem muszáj vele egyetérteni, én inkább ezeket fogom újrajátszani mint a 4-et vagy az 5-öt. Ebben/ezekben imádtam a legjobban a karaktereket és a küldetéseket az összes rész közül.
Értékelés:2023. February 12.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Összességében:
██████████
70%
As Dusk Falls
Megjelenés: 2022. July 19. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Interior Night
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Interior Night
Rövid vélemény:2023. January 17.
Először is, van benne magyar felirat, ami relatív mondhatni hogy ritkaság számban megy.
Ez egy, döntéseken alapulú interaktív film/dráma, nem élő/valós személyekkel. Tulajdonképpen két család balúl sikerült dolgait mutatja be, ahogy az életük és a problémáik keresztezik egymást. Felváltva fogjuk megismerni a két család életét/drámáját. Történetileg elég erős, részben rávilágít az életnek egy-két dolgára is, példáúl egy-egy adott pillanatban nem tudhatjuk hogy mikor is cselekszeünk jól, a saját és családunk érdekében, illetve van ami először jó ötletnek tűnik vagy legalábbis nem olyan rossznak, aztán jóval később derűl ki hogy mégsem kellett volna azt a döntést hozni. A Steam-en több mint ezer vélemény alapján egyébként 90%-on áll, ami már önmagában nagyon bíztató annak, aki szereti ezt a műfajt. A legnagyobb fájópont a "játékban" nekem is az volt, hogy képvetítésekből áll tulajdonképpen, tehát nincs benne folyamatos mozgás. Ez is olyan, hogy kinek többet vesz le számára az élményből, kinek kevesebbet. Én imádtam a karaktereket, tetszett ahogyan az egész történet fel volt építve, én úgy éreztem hogy nekem inkább kevesebbet vett le az élményből az úgymondd vetítés, de én is jobban szerettem volna ha folyamatos a mozgás. Ha nagyon akarnék köteckedni (mintahogy szoktam) sok döntés van, ami nincs hatással a történetre, magát a történetet is el tudtam volna képzelni még jobbnak stb-stb.....de ha valami ezt a szintet megüti, az már bőven jó!
Annyit még el mondanék azért, bár tetszett a történet, a befejezéseket kicsit olcsónak éreztem, igaz hogy több is van belőlük, de nagyon hasonlóak és igazából elég felszínesen mutatják be, hogy a két főbb szereplőnek hogyan alakult az élete az évek múlásával. illetve vannak benne olyan emberi kapcsolatok, és itt főleg Vanessa és a főbb szereplő srác kapcsolatára gondolok, (akit egyébként a saját testvérei vittek bele a bajba) aminek a mélységére egy picit jobban rá mehettek volna a dráma folyamán. Azt meg örökre megtanultam hogy melyik elnök írta alá az 1906-os természeti örökségvédelmi törvényt, parkőr szolgálatot, és köztük a Gran Canyont!
Értékelés:2023. June 27.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
75%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
11-11 Memories Retold
Megjelenés: 2018. November 09. (PC)
Műfaj: Kaland, Casual
Fejlesztő: Aardman, DigixArt
Műfaj: Kaland, Casual
Fejlesztő: Aardman, DigixArt
Rövid vélemény:2022. August 30.
Végre egy egyedi háborús játékot játszhattam végig a This War Of Mine után. Nem a lövöldőzésről szól mint a legtöbb háborús játék, nem is a túlélésről, helyek kirablásáról, fejlesztésekről stb..... mint az imént említett szintén egyedi megközelítésű háborús játék. Hanem elsősorban magáról a történetmesélésról szól. Kvázi azt próbálja nekünk bemutatni/ismertetni a játék egy-egy katonával közvetítve úgymondd (mind a két oldalról) hogy a valóságban a katonák nagyrésze és azoknak családjaik mit hogyan élhettek meg a háború folyamán.
Ez egy történelmi, könnyed kalandjáték ahol a történeten van a főhangsúly, nagyjából így tudnám leírni és sajnálom azt hogy sokan végig sem játszották magát a játékot (akár a gyengébb grafika, akár más miatt) és most nem az itteni egy-két kommentre gondolok, hanem a Steam teljesítmények szerint is csak 16.1% azoknak a része, akik végig játszották a 3 fejezetet, de akik csak az első fejezetet, az is alig több mint 20%. Bár a játék nem áll rosszúl 91%-on áll de mindössze 462 szavazat alapján...............nagyobb figyelmet érdemelne.
Értékelés:2022. August 30.
Grafika:
██████████
40%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
Mafia: Definitive Edition
Megjelenés: 2020. September 25. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Hangar 13
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Hangar 13
Rövid vélemény:2021. October 22.
Nem éreztem ugyanazt mint az eredetinél régen. Ami talán nem is elvárható, hiszen teljesen más volt az akkori játékvilág. Részben mindenképpen átjött az eredeti játék hangulata, így 2020-ra mikor megjelent, maga a játék talán elbírt volt kicsit több "átfestést" mert bizonyos részleti dolgokban ott maradt 2002-ben! Kicsit jobban kibővíthettek volna benne néhány dolgot. Pl. a városban annyit tudsz csinálni mint az eredetiben 2002-ben. Hiányzik az a szintű szabadság és egyéb más dolog amit mára elvárna az ember. Történetek benne bizonyos változtatások, de azok szerintem sem hátrányára sem pedig javára nem váltak, különösebben. A befejezése az eredetinek jobban tetszett. Abszolút érdemes adni neki egy esélyt, annak aki szereti ezt a stílust. Az első résznek volt valami varázsa, amit talán még akkor sem tudott volna átadni ez teljes részben, ha mégtöbb újítás történik.
Értékelés:2021. October 22.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
75%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
75%
Cuphead
Megjelenés: 2017. September 29. (PC)
Műfaj: Akció, Platform, Shoot 'em up
Fejlesztő: Studio MDHR
Műfaj: Akció, Platform, Shoot 'em up
Fejlesztő: Studio MDHR
Rövid vélemény:2021. May 18.
Ez egy nagyon komoly játék! Minden ellenfélnek más-más harci stílusa és technikája van de a legtöbb nagyon jópofa és örül is neki az ember hogy főleg a későbbi ellenfeleknél jobban ki kell tapasztalni a dolgok menetét. Vannak benne képesség fejlesztések is. Eleinte még az "alap" (a nehezebbik) fokozaton is el lehet boldogulni, de ahogy jönnek a keményebb ellenfelek, egyre nehezebb! Igaz, minden csak kitapasztaláson és egy kis türelmen alapul benne!
Értékelés:2021. May 18.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
Layers of Fear 2
Megjelenés: 2019. May 28. (PC)
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Bloober Team
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Bloober Team
Rövid vélemény:2021. April 19.
Nem volt rossz, az előző részét imádtam. Ez talán picit próbált több lenni nála de nem sikerült szinte semmilyen értelemben. (a konkrét műfaján belül) A játékmechanizmus az nagyon hasonló lett, mások a helyszínek, a karakterek, de a történet valahogy érdektelenebb és az egész játéknak a világa/környezete kevésbé volt számomra érdekes mint az első rész esetében. Az első résznél éreztem valami nagyon művészit valami eredetiséget. Ez mintha annak egy gyengébb utánzata lett volna.…
Értékelés:2021. April 19.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
65%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
65%
Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans
Megjelenés: 2018. April 20. (PC)
Műfaj: Akció, Beat 'em up
Fejlesztő: Trinity Team
Műfaj: Akció, Beat 'em up
Fejlesztő: Trinity Team
Rövid vélemény:2021. April 19.
Én nagyon bírtam a játékot, jó egy RockStar ha úgy "ráfeküdne" egy Bud és Terence játékra mint a GTA-ra, nyilván az egy más kategória lenne de a maga módján ez is nagyon jól sikerült és okozott néhány kellemes órát!
Értékelés:2021. May 18.
Grafika:
██████████
40%
Hang:
██████████
50%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
60%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
60%
Resident Evil 7 Biohazard
Megjelenés: 2017. January 24. (PC)
Műfaj: Túlélő-horror, First person
Fejlesztő: CAPCOM
Műfaj: Túlélő-horror, First person
Fejlesztő: CAPCOM
Rövid vélemény:2021. April 19.
Az kifejezetten tetszett hogy nem az a tipikus zombihentelős játék, hanem inkább az a "nyugisságot" és a történetcentrikusságot próbálták előtérbe hozni inkább megfűszerezve itt-ott puzzle részekkel, de nekem hiányzott belőle valami, ami miatt azt tudtam volna mondani hogy hű ez egy klasszikus. Vagy egyszerűen csak nem azt a horror egyveleget képviseli ami nekem a zsánerem.
Értékelés:2021. April 19.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
Fahrenheit (Indigo Prophecy)
Megjelenés: 2005. October 01. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Quantic Dream
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Quantic Dream
Rövid vélemény:2021. April 19.
A Fahrenheit egy rendkívül additív játék, nagyon bele tudod élni magad a szereplők helyzetébe, miközben nagyon szórakoztató. Nem hosszú, de mindvégig tökéletesen fönt tudja tartani a figyelmet, hogy tényleg érdekeljen az hogy hogyan fog alakulni a történet és hogy, mi lesz a szereplőkkel. Én sokszor végigjátszottam, motiváció nem nagyon van hogy többször végig játszd, de egyszerűen csak a hangulata miatt játszottam végig többször, de elsőre szinte le sem tudtam tenni!………
A Fahrenheit egy rettenetesen jó játék volt, lehet hogy egy Become Human Detroit után nem tűnik egy nagy számnak, de az akkori játékok közül tényleg egy gyöngyszem volt, és tudott igazán újat mutatni, amit nem sok játék mondhat el magáról szerintem. Akit nem zavar az elavult grafika, én mindenképpen csak ajánlani tudom! Steam-en fenn van egyébként, a "felújított" változata 9.75 eu-ért ami eleve nem nagy pénz érte, de akcióban ilyen 2-3 eu környékére is leszokták vinni. Ez, az a játék amire nagyon kíváncsi lennék egy rendes új generációs grafikával, pláne ha új döntési lehetősségeket is vinnének bele, még nagyobb hatással a történetre, átírt, sokkal rendesebb befejezésekkel.
Értékelés:2021. April 19.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
90%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
100%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
90%
Remember Me
Megjelenés: 2013. June 07. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: DONTNOD Entertainment
Rövid vélemény:2017. August 26.
Kicsit több profizmussal és idővel nagyon nagy játék lehetett volna de még így is hiba kihagyniuk azoknak akik szeretik a jó történettel (és némi eredetiséggel is) rendelkező harcolós játékokat!
Értékelés:2017. August 26.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
70%
Layers of Fear
Megjelenés: 2016. February 15. (PC)
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Bloober Team
Műfaj: Kaland, First person
Fejlesztő: Bloober Team
Rövid vélemény:2017. April 27.
Egy igen jó horror kiváló tálalással. Ahol nem kell zombikat ölni, nem is a nehezebbnél nehezebb puzzle részek jellemzők rá, sőt. Viszont ami a történetet illeti, annak megértése és hogy egyáltalán minél több történettel kapcsolatos dolgot, rajz, levél, cikk (első sorban) megtalálj, nem az a lényeg hogy mindig egyből fussál amerre látsz (úgyis szórakoztató) de valószínű kevesebb dolog lesz világos számodra, illetve elég sok esemény van ami a történetre utal és azzal kapcsolatban sok....…………
Értékelés:2017. April 27.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
80%
Lucius II: The Prophecy
Megjelenés: 2015. February 13. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Shiver Games
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Shiver Games
Rövid vélemény:2017. April 16.
Nem rossz ez, kicsit rosszabb is meg jobb is az előző részhez képest. Nincs megszabva hogy mikor kit kell megölni (néha egy-két embert kötelező, általában más a feladat) de akárkit megölhetsz akárhogyan, amit a lehetőségek engednek adott esetben. Egyéb képességeket is lehet fejleszteni a játék folyamán (gyilkolási pontok függvényében) tehát szabadabb mint az első része. Aki belemerül és nem szörnyülködik hogy egy kisgyerekkel milyen módszerekkel lehet gyilkolni, egynek simán elmegy a játék.…
Értékelés:2017. April 16.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
40%
Összességében:
██████████
60%
Firewatch
Megjelenés: 2016. February 09. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Campo Santo
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Campo Santo
Rövid vélemény:2017. April 16.
Kissé kiforratlan, kicsit érdektelen és üres maga a játékmenet/történet, de ugyanakkor vannak dolgok amiket tényleg profin megoldottak a fejlesztők. A párbeszédek, a környezet hangulatának látványa tökéletesen ott vannak, szóval debütáló játéknak több mint jó!
Értékelés:2017. April 16.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
40%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
The Cat Lady
Megjelenés: 2012. December 01. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Harvester Games
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Harvester Games
Rövid vélemény:2017. February 11.
Egy elég egyedi játékról van szó! Kaland/horror/misztikum/dráma szerű játék puzzle elemekkel, amik egyáltalán nem nehezek, de mégis kell hozzájuk egy kis logika. a játék oldalnézetes, viszonylag sok párbeszéd van benne. Nagy vonalakban a történetről: Főszereplőnk öngyilkossági kísérletet követ el, egy furcsa világba kerülünk, aztán föl eszmélve a kórházban vagyunk megmentett az állítólagos lányunk. A játék kb. 1/5-nél van egy brutál rész, de érdemes túl tennie magát rajta az embernek mert meg…
Értékelés:2017. February 11.
Grafika:
██████████
30%
Hang:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
Real Boxing
Megjelenés: 2014. July 02. (PC)
Rövid vélemény:2015. December 30.
Lehet hogy ezt eredetileg telefonra írták, de még így is százszor jobb, mint a 2005-ben PC-re megjelent Heavyweight Thunder borzalom. Itt azért van karakter fejlesztés, meg az ütés kombinációk egész korrektül vannak kidolgozva!
Értékelés:2015. December 30.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
50%
Design, művésziség:
██████████
50%
Játékélmény:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Összességében:
██████████
50%
Grand Theft Auto IV
Megjelenés: 2008. December 02. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
Rövid vélemény:2015. August 26.
Kissé vegyes érzések, voltak benne jó dolgok, de hogy a 3 városos SA után (amit elvileg nem gondoltak olyan jónak hogy a 4-es címet kapja) kapunk a 4-ben megint csak 1 várost, a küldetések átvezetők egyáltalán nem rosszak, de egy picit több fantázia talán azokba is elfért volna és így nem is tudtak olyan hatalmas újdonságot okozni.
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
Peter Jackson's King Kong
Megjelenés: 2005. November 21. (PC)
Rövid vélemény:2015. August 26.
Mind emberként mind Kongként kifejezetten élvezetes kaland. Emberként menekülnünk kell a hatalmas dinók elől (kisebbekkel akcióba szállni) füvet gyújtogatni. Kong-ként meg, mászni, ugrálni, futni a falon törni/zúzni harcolni. Egész jó kis filmszerű élmény jött át nekem anno.
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
70%
Hitman: Blood Money
Megjelenés: 2006. May 30. (PC)
Műfaj: Akció, Lopakodó
Fejlesztő: IO Interactive
Műfaj: Akció, Lopakodó
Fejlesztő: IO Interactive
Rövid vélemény:2015. August 26.
Élvezetes játékmenet, taktika, többféleképpen likvidálás, rejtett poénok. Sok minden a helyén volt, viszont talán egy kicsit lehettek volna tartalmasabbak a küldetések/játékmenet, illetve helyenként többféle egyéb megoldás is lehetett volna és a küldetés végén a zsaruk meg egyéb lefizetéseket sem tartottam jó ötletnek, mert akkor végig darálod a pályát, és a következő küldetésekre nem lesz hatással a dolog, egyébként is volt benne négy féle nehézségi szint.……
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
Outrun 2006: Coast 2 Coast
Megjelenés: 2006. June 27. (PC)
Rövid vélemény:2015. August 26.
A pályák egész változatosak, van egy csomó klasszikus verseny, hogy minél több mindenkit előzzél le. Vannak olyanok is ("csajos versenyek") hogy minél több kamiont kell le előzni, vagy éppen nekik menni. A hatalmas labdának menjél neki minél többször (nagy sebességgel) ha egy állatnak hallod a hangját, akkor nem sokkal később válaszd ki 3-4-ből azt aminek a hangját hallottad. Több ilyesmi feladat most nem jut eszembe elég rég játszottam vele és igaz egyszerű de egész jó!…
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
50%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Összességében:
██████████
60%
Condemned: Criminal Origins
Megjelenés: 2006. April 11. (PC)
Rövid vélemény:2015. August 23.
Érdekesnek tűnő történet, nyomasztó hangulat, egy-két igen hangulatos pálya, közelharcok, nyomozós részek. Amit hiányoltam hogy a történetről végül közel sem tudunk meg annyit min amennyit szerettünk volna még ha folyamatosan van is telefonos videó kapcsolatunk, továbbá a legtöbb pálya elég egyhangú és kissé fantáziátlan. Mindenesetre ez a nyomozgatós közelharcos dolog nekem tetszett!
Értékelés:2015. August 23.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
70%
Grand Theft Auto: Vice City
Megjelenés: 2003. May 13. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar North
Rövid vélemény:2015. August 23.
Még az első, korszakalkotó GTA 3-at is megtudta némiképpen fejelni! Teljesen új/más hangulatú város, új és változatosabbnál változatosabb küldetések, szórakoztató karakterek, épületek vásárlása stb.
Értékelés:2015. October 04.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
80%
The Godfather The Game
Megjelenés: 2006. March 21. (PC)
Rövid vélemény:2015. August 23.
A Godfather az egyharmadáig elég jól lekötött és érdekes is volt, de ahogy elkezdett utána leülni mind a történet mind a játékmenet és már csak a terület foglalásról szólt a játék utána már kezdett kicsit uncsibbá válni, az autók irányítása is elég furcsa volt, a textúrák minősége majdnem hogy a PS 1 szintjén voltak még ha a karakterek meg egyéb effektek egész jók voltak. Összességében élvezhető játék volt, de egy végig tömény történettel döntési lehetőségekkel egyes komoly helyzetekben, sok…
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
60%
Sleeping Dogs
Megjelenés: 2012. August 17. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: United Front Games
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: United Front Games
Rövid vélemény:2015. August 09.
Mostanában vittem végig és találkoztam jó dolgokkal, a verekedés is egész tűrhető, a fegyveres harcok sem rosszak, van idő lassítás is. Az átvezető videók nagyon jók benne, az egész játéknak egy nagyon klassz filmes hangulatot adnak és a történetben is elég jól el lehet merülni. Vannak benne mellékküldetések ahol leginkább verekedni kell és a fő drog dillert elkapatni, meg ruhákat venni, túl sok eredeti ötlet nincs benne, de az átvezetőknek és a történetnek köszönhetően, egy egész jó kis játé…
Értékelés:2015. August 09.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
60%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
60%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
Doom 3
Megjelenés: 2004. August 03. (PC)
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: id Software
Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: id Software
Rövid vélemény:2015. August 02.
Hogy én ebben a játékban hogy szerettem láncfűrésszel mészárolni..... Még amikor régen játszottam vele iskola előtt, reggel mindig muszáj volt egy kicsit játszanom vele, mészároltam ezerrel kibelezett pocakú zombi bákat és a rusnya gonosz sárkányokat!
Értékelés:2015. September 04.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
70%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
50%
Összességében:
██████████
70%
Grand Theft Auto: San Andreas
Megjelenés: 2005. June 06. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar Games
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Rockstar Games
Rövid vélemény:2015. August 02.
A három nagy változatos város, a sok küldetés, a vidéki környezet egy abszolút egyedi élményt adott. Igaz a sok küldetés között voltak egyhangúbbak és ónismétlődőek is, de mindezek ellenére sok minden jó volt benne, kedvenc karakterem OG Loc volt.
Értékelés:2015. August 26.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
90%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
80%
Mafia
Megjelenés: 2002. August 28. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Illusion Softworks
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Illusion Softworks
Rövid vélemény:2015. July 12.
Örök kedvenc, minden szempontból egy nagyon teli talált játék volt. Először a grafika volt amitől 2002-ben elvoltam csodálkozva, aztán egyre több mindent láttam a játékban amik elrepítettek a rózsaszín mennybe, a története a hangulata, az átvezetők. Egy első osztályú játszható filmet kaptunk 2002-ben, varázslatos történettel és befejezéssel.
Értékelés:2015. November 01.
Grafika:
██████████
100%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
100%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
90%
Történet:
██████████
90%
Összességében:
██████████
90%
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments
Megjelenés: 2014. September 29. (PC)
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Frogwares
Műfaj: Kaland
Fejlesztő: Frogwares
Értékelés:2022. April 03.
Grafika:
██████████
75%
Hang:
██████████
75%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Összességében:
██████████
70%
A Plague Tale: Innocence
Megjelenés: 2019. May 13. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Lopakodó
Fejlesztő: Asobo Studio
Műfaj: Akció, Kaland, Lopakodó
Fejlesztő: Asobo Studio
Értékelés:2021. April 19.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
80%
Heavy Rain
Megjelenés: 2019. June 24. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Quantic Dream
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Quantic Dream
Értékelés:2021. April 19.
Grafika:
██████████
60%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
80%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
80%
The Evil Within 2
Megjelenés: 2017. October 13. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland, Túlélő-horror
Fejlesztő: Tango Gameworks
Műfaj: Akció, Kaland, Túlélő-horror
Fejlesztő: Tango Gameworks
Értékelés:2021. April 19.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
50%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
70%
The Suicide of Rachel Foster
Megjelenés: 2020. February 19. (PC)
Műfaj: Kaland, Casual
Fejlesztő: ONE-O-ONE GAMES
Műfaj: Kaland, Casual
Fejlesztő: ONE-O-ONE GAMES
Értékelés:2020. November 09.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
30%
Történet:
██████████
70%
Összességében:
██████████
60%
Driver 3
Megjelenés: 2005. March 22. (PC)
Értékelés:2016. January 10.
Grafika:
██████████
70%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
80%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
70%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
60%
Összességében:
██████████
60%
To the Moon
Megjelenés: 2011. November 01. (PC)
Műfaj: Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Freebird Games
Műfaj: Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Freebird Games
Értékelés:2015. December 30.
Grafika:
██████████
20%
Hang:
██████████
20%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
90%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
60%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
50%
Történet:
██████████
80%
Összességében:
██████████
70%
Tomb Raider The Angel of Darkness
Megjelenés: 2003. July 01. (PC)
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Core Design
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Core Design
Értékelés:2015. December 28.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
60%
Design, művésziség:
██████████
60%
Játékélmény:
██████████
40%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Összességében:
██████████
50%
Resident Evil 5
Megjelenés: 2009. September 18. (PC)
Műfaj: Akció, TPS
Fejlesztő: CAPCOM
Műfaj: Akció, TPS
Fejlesztő: CAPCOM
Értékelés:2015. December 28.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
70%
Design, művésziség:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
60%
Újítások, ötletek:
██████████
40%
Hossz, újrajátszhat.:
██████████
70%
Történet:
██████████
40%
Összességében:
██████████
60%