Alan Wake 2 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel i5-7600K or AMD equivalent
RAM:
16 GB
GPU:
GeForce GTX 1070 or Radeon RX 5600 XT, 6 GB VRAM
OS:
Windows 10/11 64-bit
STO:
90 GB SSD
RES:
1080p, 30 fps, Low graphics preset, DLSS/FSR2: Quality
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM:
16 GB
GPU:
GeForce RTX 3070 or Radeon RX 6700 XT, 8 GB VRAM
OS:
Windows 10/11 64-bit
STO:
90 GB SSD
RES:
1080p, 60 fps, Medium graphics preset, DLSS/FSR2: Performance
NOTE: RECOMMENDED (1440p, 30 fps, Medium graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 3060 or Radeon RX 6600 XT, 8 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Balanced
ULTRA (4K, 60 fps, High graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 4070 or Radeon RX 7800 XT, 12 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Performance
RAY TRACING LOW (1080p, 30 fps, Medium/Ray tracing low graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 3070 or Radeon RX 6800 XT, 8 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Quality
RAY TRACING MEDIUM (1080p, 60 fps, Medium/Ray tracing medium/Path tracing on graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 4070, 12 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Quality
RAY TRACING HIGH (4K, 60 fps, High/Ray tracing high/Path tracing on graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 4080, 16 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Performance
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 3060 or Radeon RX 6600 XT, 8 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Balanced
ULTRA (4K, 60 fps, High graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 4070 or Radeon RX 7800 XT, 12 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Performance
RAY TRACING LOW (1080p, 30 fps, Medium/Ray tracing low graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 3070 or Radeon RX 6800 XT, 8 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Quality
RAY TRACING MEDIUM (1080p, 60 fps, Medium/Ray tracing medium/Path tracing on graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 4070, 12 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Quality
RAY TRACING HIGH (4K, 60 fps, High/Ray tracing high/Path tracing on graphics preset):
CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel equivalent
RAM: 16 GB
GPU: GeForce RTX 4080, 16 GB VRAM
OS: Windows 10/11 64-bit
Storage: 90 GB SSD
DLSS/FSR2: Performance
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 324
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kb 20 percet játszottam vele
Ilyen nyomozgatos rész sok lesz?
Nekem a vége mondjuk már nagyon elnyújtósra sikerült és nem zárult le minden szál. Gyanítom lesz folytatás majd. Nekem minden fillért megért, szórakoztató volt.
Nemrég vettem meg. A konfigommal tényleg csak ennyire megyek? 😅
1080p 40-45 fps. 😅
akkor mért nem tudott onnan folytatódni? vagy halad a story előre, meg tudunk ebből is valamit? hogy mi lett Alan feleségével?
i711700f
32gb ddr4 3200mhz
rtx3060
a kerdes az hogy milyen minösegben es milyen felbontason :D
kb olyan 1080p medium-on elvezhetö fps szamot is produkalna :D
meglátszik a kovidig mi volt s utána
Kingsbounty fan liptik és társaik
És a hasonló idióták miatt van ez
És bizony bizony nem egy két régi tag az ilyenek miatt hagyta itt az oldalt
/Meghát egyre több a fogyatékos,én mindent jobban tudó lények csoportja,vitázni meg kinek van,kinek nincs velük kedve,ÉN az utóbbihoz tartozom már/
Az akkori társaság sokkal nyitottabb segítőkészebb volt, friss akkori regisztráltként üdvözöltek a profil oldalamon, születésnapkor felköszöntötték egymást a tagok mégha a való életben nem is találkoztak. (Számomra ez nagyon meglepő volt , de jól is esett)
És végül én is hasonló okok miatt hagytam itt az oldalt 1-2 éve, de csak visszahúzott a szívem 😊 mivel lehet tanulni egymástól dolgokat, meg segíteni egymást szakmai segítséggel, csak hát megváltozott a közeg azóta.
Régebben engem is felköszöntöttek itt, ha raktam ki új konfigot véleményezték. Most már ha értelmes kommentet ír az ember vagy lehurrogják vagy mindenkit hidegen hagy az egész. Szomorú, mert jó kis oldal volt ez anno, ahova örömmel nézett fel az ember.
Én is régebben többet kommenteltem, de már vagy nincs kedvem vagy időm. Van pár ember, akivel azért el lehet hosszabban is "beszélgetni", de nem sok az ilyen.
Imádtam felfedezni a világot, simán összejött a platinázás az achivementeknél - ami szintén nem volt nyűg hanem így jól beépítették a játékba az összegyűjthető dolgokat
RTX3060, I7-11700K, 16Gb RAM tényleg kevés ennek a játéknak?
Lehet sokat vártam a géptől, mert high beállításokkal próbáltam RT-vel és anélkül is, kiszenvedett magából 20-25 fps-t a gép RT beállítástól függetlenül, de a probléma az, hogy full low beállításon RT nélkül sincs több 40 fps-nél, pedig a babfőzelék szebben néz ki mikor másodjára látod.
Itt ahogy olvasgattam a hozzászólásokat csak jobb konfigú gépeket láttam, ehhez hasonlót nem, én túl alacsonynak gondolom ezeket a számokat. 😕
Nem éppen szívleli a gyengébb kártyákat, főleg natív felbontáson, de a Low preset is teljesen jól néz ki, és 1080p-ben szerintem még egy DLSS Quality is egészen használhatónak bizonyulhat.
Ráadásul hajlamos a textúra nem betölteni rendesen, ami high beállítások mellett nem történt meg, de low beállításokkal igen, ráadásul rendszeresen, már azt hittem, hogy a APU üzemmódban tolja a gép, de sajnos nem, 100%-os GPU kihasználtság mutatta, hogy csak szarul kezeli az erőforrásokat a játék.
Mindkettő szuper amúgy. De egyik 10-20 óra másik 120
. Kolléga is azt vett 4K Cyberezik. 55-60fps el. Pedig NV S game ugye.
Ha úgy állok akkor fogok rajta fejleszteni néztem énis az új amd kártyákat.
A gépigény itt tényleg az ami odavan írva nem vicc.
Hogy fog majd futni a game?
i3-12100f 4.3GHz
16gb ddr4
RX590 8GB
A beállítások alapértelmezett " Quality Preset " mediumon egész sok beállítás alatta 'Magas' értéken áll
Például ahol csak medium és Magas az opció.
Ezzel a beállítással 1080p Dlss quality mellett 120-150 fps között alakul az érték, a texturák rendkívül élesnek tűnnek. Bekapcsoltam a V-syncet hogy akkor legyen egy smooth 120fps-em. Mikrolaggokat nem tapasztalok szerintem jól lett optimalizálva a játék.
Ha nem használom a Dlss és "natívan játszok 1080p mellet Dlaa frame generation nélkül ugyan ezen a beállításon 100-120 fps között alakul az érték és kimondottan csak akkor látom a texturát élesebbnek ha két beállításról készült screen shotott egymás mellet nézem.
Satbil 240 fpst igen kompromiszumosan de elérhető, még ezzel a budget konfig-gal is ami nekem van, Dlss Performancon, valamint textura, shadow, magasról -mediumra állítása valamint Ssr, SSAO kikapcsolásval.
Ami számomra érdekes hogy a játék nem számolt előre shadder-cahce- és pipelinokat mint ahogy több Unreal engines játék szokta, telepítés után egyből már bele is merülhettem, nagyon gyors töltőképernyő után, ami számomra igen pozitív, pedig HDD-fut a játék. Azt is hozzátenném hogy nem a magjelenés óta játszok tehát lehet az aktuális patchek sokat segítettek.
Minden esetre én nagyon megvagyok elégedve azzal ahogy kinéz a játék, Nekem ez tűnik amire már azt mondom hogy 'next gen' vagy ami 2023 -hoz illik, egyébként egy picit a Kontroll-ra emlékeztett a játék enginje. Ilyen részletességű surface scattering meg scattered object density-t (Az a sok szemétrakás a város utcáin és egyébb fölfelszínen heverő mindenféle dolgok) még nem láttam.
A Lords of Fallen és Még a Hogwarts Legacyt mondanám még ami hasonló detail-el operál.
Edit . : Kipróbáltam mindent maxra tekerve, és Magas Ray-tracing beállítás mellet, hát őszintén csak azt a látványbeli különbséget véltem felfedezni hogy a tárgyak kicsivel látványosabban vetnek árnyékot fény hatására, lámpák, zseblámba utcaivilágítás és hasonlóra, néhol a padló meg olyan mintha épp az elött törölte volna valaki tisztára mielőtt odaértem. Ezért cserébe 50-60 fps-el megy a játék ami hát, mint mondjak, konzol szerű. valamint előfordulnak kisebb laggok új helyszíneknél.
Számomra nem ér ennyit ez a "külcsín", jobban preferálom a több fps-t főleg ha az embernek magas frissitési-rátás monitora van.
Jómagam úgy indultam neki, hogy majd szépen megpróbálom 60 fps köré belőni a dolgokat, de abból nem lett semmi. Ugyanis tesztelgetve a beálításokat arra jutottam, hogy a játék által ajánlott high preset a sweet spot vizuális téren natív vagy ha nagyon szükséges quality dlss/fsr-sel (persze ray tracing off). Egyszerűen annyival többet ad vizuálisan így beállítva, hogy nekem meg nem érte meg fpsekért cserébe butítani a grafikát. Ízlések és pofonok.
Frame Generationt bekapcsoltad ? (Nem tudom hogy támogtaja-e a 30'-as kártyák)
Ami sokat számít a Texture Resolution, (Mai játékoknál már inkább azt állítja hogy milyen távolságból legyenek nagy felbontásuak a texturák nem csak maga a textura nativ renderelési felbontását, valamint a Post processing quiality. Ezek lejebb állítása elég szép fps emelkedést hoznak, és szerintem nem jelentős látvány romlás mellet.
Talán még a scattered object density célszerű Ultráról, Medium vagy High-ra rakni mert a külömség szintén elhanyagolható, ez a sok kis szemetet, meg mütyűrt állítja hogy milyen messziről látszódjanak a karakterhez képest.
Valamint ami még tud adni teljesítményt ha engedélyezve van a Resisable bar a Bios-ban.
Sokszor a Legmagasabb beállítások kevésbé vannak Optimalizálva, és szinte minimális látvány beli különbség van High- és Ultra Között amit jobbára tényleg csak ilyen össze hasonlító videókban vélsz felfedezni. Bár kitudja ha tényleg a játékon belül leveleket vizsgál az ember vagy Az utcákon a eldobott újság papírt próbálja elolvasni akkor talán észrevehető a különbség.
Viszont 60hz-es monitornál nem annyira zavaró a kisseb fps szám, 45- az egész korrekt, de 60 lenne a tuti.
Upscaling mellett hoz jelentősebb FPS növekedést, nálam olyan ~14% körül van ez, legalábbis ennél a jelenetnél.
Amúgy a Frame generation az valami boszorkányság, remekül működik és én semmilyen grafikai romlást nem látok használata közben.
2 Mert idén nem akartam komplett gépet is venni, ezért a cpu, mobo, és táp határozta meg.
3 Mert min. 10GB vram jöhetett szóba, mert volt már olyan eset, hogy 1080pben nem volt elég 8.
4 Az új címeknél már az ember rávan szorulva a felskálázásra, sőt pl AW2nél ki sem lehet kapcsolni. A dlss általában jobb az fsr-nél, sőt natívra valamennyi game-nél dlaa élsimítást lehet használni, ami ver valamennyi aa-t. Pl. RDR2-höz moddolni is lehet a dlss-t, hogy natív felbontásra dlaa-t rakjon.
5 Azt is néztem, hogy pci 16x slottos legyen, hogy az anyalap pci 3.0 ne fogja vissza. Pl. az rx 6600 xt 8 lane-es, ami pci 3.0ból hajtva veszíthet teljesítményéből.
6 Érdekel az RT, de nem priorítás. Régebbi címeknél be is nyomhatom (Control, Dying Light 2, Metro Exodus, stb. - új game-eknél felejtős).
[LINK]
Az lenne a kérdésem hogy:
Spoiler!
Az új gépem specifikációja röviden:
R7 7800X3D
32GB DDR5-6000 Ram
RTX 4080
Bővebb részletek a profilomban.
Mindent tehetsz maxra termeszetesen. Frame gen kell majd, az egyeduli kerdes, hogy a dlss-t hova rakod. Nekem balanced-on volt es igy kaptam kb 50-60 koruli fps-t. Performance modban 58 fps alatt nem lattam, leginkabb 60 felett tartotta.
Nem egy fast paced game, szoval szerintem a 60 siman eleg.
Kulonben nagy kulonbseget nem fogsz latni a dlss beallitasok kozt, en artifactot nem lattam egyiknel sem, se shimmering-et.
Jo jatekot!
Koszonom, feldobtad az estemet ezzel. Orulok, hogy tetszenek a kepek. Mostmar legalabb nem kell irigykedve nezned, vegre shotolhatsz te is. Varom majd a kepeket! 😁🎉
Miért van az,hogy nem menti el a beállításokat?
Nálam 3440x1440 High preset, DLAA, kb. 70-80FPS körül fut a game, na bumm. 😬
Egyébként meg totál nem vágom miért kell ennyire lealacsonyítani az upscalinget is. Attól, hogy mondjuk 1080p-ről skáláz 1440p-re, még nem jelenti azt, hogy 1080p-vel megegyező képminőséget kapsz. 😂 Sőt, 1440p-ben egy DLSS Quality olykor még egy natív TAA-s képtől is jobban néz ki, főleg ha alapból nem tökéletes a játék TAA/egyéb élsimítás implementációja. Oké, az FSR hamarabb jár minőségromlással, de egy Quality preset ott sem igazán néz ki rosszabbul a natív képtől, főleg 1440p és fölötte. Nem egy ördögtől való dolog az upscaling azért. Ghosting artifact-ok meg mintha annyira jellemzőek lennének, alacsonyabb felbontásról való felskálázás esetén talán, de amúgy meg iszonyat ritkán találkozok ilyennel, és natív TAA-s kép esetében is előfordulhatnak különböző artifactok.
De ha kicsit belenéznél a játék technikai hátterébe, talán megértenéd, hogy miért is van ilyen gépigénye. Lentebb linkeltem egy videót, éppen ennek okán. 🙃
Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy mostantól minden játék esetében elfogadható ez a gépigény, de az Alan Wake 2 esetében azért nem arról van szó, hogy szimplán csak optimalizálatlan a game.. 🙄
Apropó: Digital Foundry csinált egy videót, ahol csak a rasterizáció beállításairól beszél Alex Battaglia, RTX 3070-nel is jól fut a játék 60 fps-sel. Illetve egy későbbi videóban említették, hogy mindenki elfelejtkezett a GTX 1660 Super és GTX 1660 Ti videókártyákról, ezek Turing alapúak, tehát támogatják a Mesh Shader-t, 45 fps körül el lehet játszani velük, csak érdekesség képpen.
Fun fact, ezt idáig én sem tudtam: software-based ray tracing akkor is jelen van a játékban, ha kikapcsolod a hardveres RT-t. 😬
Voltak benne számomra is érdekes dolgok, PS5 pl. meglepően alacsony grafika beállításokat használ, de még így is nagyon szépen fest a játék. De igaz, ahogy a videóban is mondták, itt a Low és Medium beállítások már nem igazán értelmezhetőek a megszokott módon, nincs akkora differencia már a presetek között.
Post-processing esetében is pl. szerintem okos húzás volt, hogy változtathatjuk hol helyezkedjen el a render pipeline-on belül - upscaling előtt, vagy után.
A másodikat még csak kipróbáltam amolyan kíváncsiságból,hogy mit mutat ,tényleg annyira nagy e a gépigény,stb és az a kicsi idő is elég volt,hogy azt mondjam ez egy jó játék,ez nem egy tömeg játék.
De persze ettől tiszteletben tartom a véleményed és megértem ha nem jön be,csalódtál esetleg benne.
Dlss Quality+Frame generation és ROG boost+Ultimate GPU mode: Full HD-ban 79-125 fps Ultra textúra+medium-high beállítások mellett. RT nem volt bekapcsolva nem is igénylem továbbra sem. Nem mondom, hogy nem gyönyörű, de annyit nem dob hozzá, hogy 40-55 fps-el játszak.
Nekem így laptopon/notebookon (ki hogy hívja) tökéletes élmény. Proci használat max 28% volt. Ram 9-12 giga között, VRAM 7,1-7,6. Izzadt a vas rendesen. Hőfokban a proci verte a 86 fokot is, hiába a hűtőpad. Kártya 70-75 fokon maradt 2 óra game után is. Azért holnap kipróbálom, hogy mondjuk egy 60 fps-re lockolva mennyivel lenne kevesebb a hőtermelés. Gyanítom egy 10 fokkal minimum.
A játék maga nagyon bejön. A sztori annyira beszippant, hogy low grafikán is végig toltam volna. Elképesztő milyen ugrás van grafika terén a játékokban. Eddig nagyon tetszik.
Amúgy ebben a részben nem úgy néz ki Alan mint John Wick? 😅
Konkrétan 20-25 FPS-el szenved a kártya😅
Ilyen Ray Tracing/Path Tracing-et 3-4-5 éve biztosan nem láttunk még, pláne nem fele ekkora gépigénnyel. RT nélkül viszont egyáltalán nem tűnik annyira vészesnek a gépigény, 4080-nal 1440p-ben kb. 80FPS-t hoz, natív felbontáson, DLAA-val. (Ami egy szimpla TAA-hoz képest ráadásul még valamivel erőforrás-igényesebb.)
Mármint oké, RT-től eltekintve, technikailag nem tudom mennyire top-notch a játék, nem is ástam bele magam mélyebben még, de pl. egy UE5-re épülő Lords of the Fallen sem tűnik szebbnek, sőt, és ahogy látom, még rosszabbul is fut.
Az meglehet, hogy gyengébb kártyákon és alacsonyabb grafikai presetek esetében nem skálázódik valami jól az engine, saját tapasztalataim alapján viszont nem tűnt annyira kirívónak a gépigény. RT/PT persze más téma, de konkrétan a CP2077 után ez a második játék, amit Path Tracing-et használ, szóval ez még amúgy is eléggé gyerekcipőben jár. Ahogy a Ray Tracing sem igazán forrotta még ki magát.
Rt nelkul nem tudom milyen lehet mert en sem jatszom ugy es nem is akarok. 😃
Az UE5-el is az a baj mint a 4-el. Anno mikor elkezdték promózni 11 évvel ezelőtt tech demókkal, azt a szintet játékokban nem tudták bemutatni egészen 3-4 évvel ezelőttig. Láttunk ugyan ilyen demókat az UE5-ről is. Elképeztően szép, de majd talán 5-6 év múlva ezt játékokban is viszont láthatjuk.
Ma már alig észrevehető a technikai különbség sok 4-5-6 évvel ezelőtti és egy most megjelent AAA játék között (sőt, már többször az indie fejlesztők is odapörkölnek ezred annyiból) de a technikai állapotok és igények teljesen más szinten mozognak.
Ha rákötsz egy NASA gépre a legmodernebb csúcstechnológiával készített játékot, természetesen leteszed (tennéd) az arcod, hogy hol tartunk most.
Csak a technikai sportokkal ellentétben (mint pl. az F1, amit ott látsz teremtett körülmények között, azokat a csúcs technológiákat egyben vagy részben max. 3-5 éven belül teljes valójában használhatod, pl. a Kers, ma már rollerezhetsz is vele)
itt a létező technológiai szinthez képest töredékét valósítják meg elédhányva.
És sajnos azt kell mondjuk, hogy ha már egy-egy szempont alapján nagyon oké egy játék egy valag pénzért, azért már 8-9/10 és letérdelünk, hogy "hú, ez jó volt".
Gondolom az egyik a metro exodus
Egyébként igen a Metro Exodus is köztük van😃
PL: Division 2 (annak ellenére, hogy open world a legutolsó hirdetőtábla legapróbb hirdetéseit is el lehet olvasni)
Battlefront II (elég megállni az Endoron és megnézni hogyan vannak kidolgozva a fák, levelek stb...)
Horizon Zero Dawn
Gears 5 és még sorolhatnám.
Ne érts félre, RT-vel tényleg gyönyörű a játék de nem mondanám kiemelkedő alkotásnak.
Köszi hogy írtál párat
Bár kicsit nehéz olyat írni ami atmoszférában megfelel ennek ugyanis egyik sem horror game.
Midenesetre ezekben a játékokban grafikailag biztos, hogy nem fogsz csalódni.
Szó se róla, vannak szimplán optimalizálatlan játékok, de tény, hogy egyszerűen nincs már akkora fejlődés grafika terén, mint az mondjuk 10-15 évvez ezelőtt volt, hisz már a jelenlegi játékok is gyönyörűen tudnak kinézni, ellenben egy bizonyos szint fölött az apróbb dolgok is jóval nagyobb erőforrást igényelnek.
Erre még rátesz egy lapáttal az is, hogy a grafikus kártyák sem fejlődnek már talán akkora ütemben, cserébe pedig még drágábbak is mint ezelőtt (3060 Ti - 4060 Ti, vagy akár a 6800 XT - 7800 XT esete, gyakorlatilag zéró fejlődés történik jelenleg is a középkategóriás kártyák árszegmensében).
A játék sztorija elég beteg egyébként, de ez a fajta játékmenet nem mindenkinek jön be ugye (Nekem kegyetlenül tetszik. Imádom a horrort😁).
A gépigényt értem mert a mesh shadert használja a játék, ami csak annyit tesz hozzá, hogy még valósághűbb geometriai formákat képes generálni a játék, viszont ezt a kártyák nem kezelik túl jól. Szerintem korai még ezzel a technológiával kísérletezni, egyszerűen nem éri meg. Keveset ad hozzá a játékélményhez ellenben drasztikusan növeli a gépigényt.
Valahogy a sok horror miatt az évek során kiégett a félelem relém 😅.
Ezt most viccen kívül írom.
Valamikor az első Dead Space idején szerintem elszakadt nálam valami, azóta nem igazán tudok félni egy filmen vagy játékon sem.
Mondjuk a Resi 4 inkább már az akció felé kezdett elmenni, meg onnantól a széria többi része is. Egészen a 7. részig.
egyebként igen, a játék és a sztori szerintem is beszipantja az embert
Ami az adatlapomon van nekem egy ASUS TUF Geming F17 van.
Szerintem nálad is menne lazán
Post processing low shadow resolution medium és már is megkapod az fps-ed. Anélkül hogy változna akármit is grafika téren viszont fps 15-20+. DLSS Quality.
Azon kívül h eddig a sztori is nagyon bejön - maga az atmoszféra totál beszippantja az embert. ( mondjuk az atmoszférával anno se volt gond )
Egyszóval ajánlott kipróbálni aki szereti az ilyen játékokat :)
This game requires at least 16 GB of physical memory to run.
Van erre valami meg oldás?
Ahogy nézegettem a benchmarkokat, egy 1660 Super-en, 1080p Low preset, FSR Quality mellett sem tudja tartani a stabil 30+ FPS-t sem, pedig ez már támogatja a mesh shadereket is, és még az 570-től is lényegesen erősebb.
RX 570-ben ide már egyszerűen kevés a szufla, még ha lenne mesh shader support, akkor sem igazán hozna játszható szintet.
Itt tudjátok elérni: [LINK]