Hibajelentések, kérdések, javaslatok
Ide várjuk az oldallal kapcsolatos hibajelentéseket, kérdéseket, javaslatokat.
❓ Gyakran ismételt kérdésekre itt találsz választ: FAQ
🌼 Az oldal a támogatókból és a reklámokból tartja fent magát. A reklámokkal kapcsolatban nem várunk véleményeket.
🚫 A szabályszegést az adott szabálysértésnél található [Bejelentés] gomb használatával jelentsd be.
✉️ Ha nem nyilvánosan írnál: privát üzenetben (pü) vagy a kapcsolat menüpont által, emailben veheted fel velünk a kapcsolatot.
❓ Gyakran ismételt kérdésekre itt találsz választ: FAQ
🌼 Az oldal a támogatókból és a reklámokból tartja fent magát. A reklámokkal kapcsolatban nem várunk véleményeket.
🚫 A szabályszegést az adott szabálysértésnél található [Bejelentés] gomb használatával jelentsd be.
✉️ Ha nem nyilvánosan írnál: privát üzenetben (pü) vagy a kapcsolat menüpont által, emailben veheted fel velünk a kapcsolatot.
Hozzászólások: 2 786
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Egyik nap este 1. hely a RDR2, másnap 22.-ik WTF, a többi játékra kb. összesen nem érkezik annyi komment mint arra.
Egyébként pedig info@gepigeny.hu viszont rajtam kívül más nem foglalkozik a cikkek írásával, szóval ide csak akkor érdemes javaslatot küldeni ha például ingyenes játékról van szó, amelyet az oldal adminjai még nem raktak ki vagy hasonló. Illetve újfajta cikk javaslat esetében, de utóbbira ez a topic is jó végülis...
Nem is olyan fontos, hogy válaszolj az üzenetekre. Csak gondolom nem olyan egyszerű mindig a legújabb témákat össze szedni és ebben néha jól jön a segítség. Meg szokott olyan érzésem is lenni, hogy elbeszélgetnék pár taggal egy adott témával kapcsolatban és ha felkerül az oldalra mint hír akkor könnyebb.
Ömlenek a bejelentések
E3-nál vagy min szokott lenni. Nem mintha nagyon foglalkoznának vele az emberek.
Mostanában rengeteg újat nyitnak egyes tagok, mert vagy nagyon lusták megkeresni a meglévőt vagy csak simán Spoiler!
persze én ettől függetlenül szeretem,de már nem a régi.
Félmegoldás. Ennyi erővel olvass egész nap értelmetlen offtopik hsz-okat ha nem zavar. 😀
Valami opcióra gondoltam, hogy lehessen szanálni kinek a hozzászólásaira vagyok kíváncsi és kiére nem. Nem ő lenne az egyetlen akit kilőnék. Szvsz hasznos opció lenne mindenkinek. Sok jövőbeni konfliktust is el lehetne ily módon kerülni.
Egyébként abban társ lennék, ha a tiltás funkció kiterjedne az adott személy hozzászólásaira is, kevesebb ehhez hasonló hsz lenne. 😜
De neked majd próbálok külön kevésbé bonyolultan fogalmazni, mert ez is láthatóan meghaladja a felfogóképességed. Azért mert neked nincs gondod valamivel másnak még lehet. Csak már megint régi jó szokásodhoz híven építőleg nem tudtál hozzászólni gyorsan ideböfögtél valamit. Én örülnék a legjobban ha szűrni tudnád a hszeimet, mert már a múltkor is elmagyaráztam hogy ha értelmeset nem tudsz felböfögni az óvodás kötekedésen kívül, akkor felém ne erőltesd a kommunikációt. Udvarlást fejezd be, nem keresek barátokat. Főleg nem ilyen 22 éves váci prolik társaságában mint te vagy, taknyosorrú rajongóm. 😉
A topik erre van, ötletek felvetésére az oldallal, illetve kérdésekre azzal kapcsolatban. De neked ezt sem sikerül értelmezni. Megint. Nem is tudom hogy vártam el tőled olyan bonyolult dolgokat, mint összetett mondatok felfogását. Szóval jó lenne elmennél a túrós kis kukidat húzogatni unalmadban. Ne velem beszélgessél ha két számjegyű az iq. Vetted?
Savage! 😂😂
Megoldható?
[LINK]
Az oldal mostanra annyira tele van reklámmal, hogy a céges gépen szaggat ha itt böngészek (i3 4170, 8GB RAM).
(Palanova: engedd meg, hogy inkább én válaszoljak.)
Biztos hogy a több reklám többet ér mint több hasznos tartalom? Mondjuk van olyan Android játék is, amiben reklám nézegetés közben lehet akár 30 másodpercet is játszani egybefüggően, reklámmentesen.
Ez most valami uj dolog, hogy csak 4 legutobb aktiv temat mutat az oldal?
En szerettem "bongeszni" koztuk, akkor is ha 15 oraja szoltak hozza egy bizonyos jatekhoz.
Nehez lesz megszokni. 😃
Egyetlen kicsi, bár néha számomra bosszantó hiba van az oldallal.
[LINK]
Felül a legördülő rész, "Játékok, GPU, Hírek, tesztek, stb." mindig kitakarja az adott oldal azon részén lévő tartalmát, ahol néha számomra érdekes információ van. pl. játék megjelenési dátuma.
Amúgy minden szuper.😀
Elég sok embert érdekelhetnek hétköznapi hardverekről tesztek, én legalábbis személy szerint szívesen olvasgatok és írok ilyen teszteket, s meglátásom szerint van is rá igény.
Akár a tesztek korrektúrázásban/ellenőrzésében is szívesen segédkeznék.
1. Nem biztos, hogy lenne annyi cikkíró, hogy megérje ilyennel fáradozni.
2. Ha lenne is elég elszánt ember, nem biztos, hogy azoknak lenne miről írnia. A játékteszt az egy dolog, a játékért rossz esetben még fizetni sem kell. De egy PC alkatrész, egy periféria, egy komplett laptop vagy okostelefon, esetleg valami más kütyü nem éppen olcsón beszerezhető (legalábbis az, amiről megérné írni). Lehet, hogy sok embernek van a birtokában valami, ami nagyjából releváns korú, és lehetne róla írni (pl. terveztem már tesztet írni a laptopomról), de egy ilyen hardverbemutatós topic nem lesz hosszú életű, hacsak valaki nem fektet bele nagyobb mennyiségű pénzt.
Ezek persze csak az én gondolataim, és lehet, hogy nincs igazam, de jobbnak láttam, hogy leírjam.
Itt főleg az utolsó mondat az, amivel vitatkoznék. Nem feltétlen kell drága termékeket/gépeket stb. bemutatni ahhoz, hogy érdekfeszítő legyen az írás. Nagyon jó cikkeket lehet összehozni például egy elöregedett platformról, ami megjelenésekor csúcskategóriának számított. Mennyire állja meg a helyét egy régebbi CPU manapság, egy modern GPU-val karöltve. Mennyire skálázódik jól adott hardveren a tuning, vagy éppen mire elég egy mai modern, alsókategóriás CPU/GPU. Lehetne még sorolni, de szerintem érthető, hogy mire akarok kilyukadni.
Bő 2 hete írtam egy cikket a jelenlegi gépemről, mostanra 49 ezer kattintás jött rá. Aztán anno írtam egy aprócska tesztet a G4560/G4400/i5 2400 egymáshoz viszonyított teljesítményéről, jelenleg 46 ezer kattintásnál tart, de a régebbi GTX 580 vs. GTX 680-ről szóló írásom is összehozott egy szerény, 21 ezres kattintást.
Válaszukat minél előbb várom, és köszönöm! 😃
Komolyra fordítva a szót, nagyon régi tagként, szó szerint a szívemhez nőtt az oldal. A pihenőidőm jelentős részét töltöm itt nálatok, többnyire ti vagytok a fő tájékozódási forrásom sok témában így kicsit a saját érdekemből, de főleg az oldal érdekeit szem előtt tartva fogalmaztam meg építő kritikaként ezt a szösszenetet. Ne haragudjon, ha bárkit is megbántottam volna, nem ez volt a célom. 😳 Love ya'!
Mondjuk valószínűleg a Gamestar is ugyanazokból az angol forrásokból dolgozik, ezért egyezhetnek a témák. Minden cikk egy angol forrásból készül és nem tükörfordításban hanem átfogalmazással.
Elírásokon kívül kétlem hogy helyesírási hibák lennének a cikkekbe mert lektoráláson is átesnek, de ilyet látsz nyugodtak tedd szóvá.
A cikkek az egyszerű és könnyen megérthető stílusban készülnek, nem okozna gondot sokkal professzionálisabb módban közölni a dolgokat, de inkább azt tartom szem előtt, hogy minden látogató megértse miről is van szó illetve csak tájékoztató jellegűek. (tehát nem egy két A4-es oldalon kifejtett professzionális főállású író irományaira kell számítani)
Az utolsó bekezdésedben vázoltakat telesen meg tudom érteni. Ez így is van jól, hiszen ez nem egy szakmai szakoldal, ráadásul a többség a fórumtársak közül a fiatalabb generációt képviseli, bár az idősebbek közül is többnyire a könnyed szórakozás zászlaja alatt egyesülünk itt, nem némi professional journalsm reményében. 😀 Ki is lógna a lóláb, hisz itt annál sokkal "családiasabb" a hangulat. De nem is volt soha gondom a cikkek stílusával, vagy ilyesmi! Tényleg szívesen olvasom az írásokat itt. A tieidet is.
Félreértés ne essék, tényleg nem kötekedni akartam és főleg nem a rossz szándék vezérelt. De valóban szívemen viselem az oldal sorsát és szeretném ha a színvonal folyamatosan felfelé ívelne. De ahogy ezek megfogalmazódtak bennem, olyan nem is tudom, hogy mi lenne a jó szó rá... Talán az a legjobb, ha azt mondom, hogy hanyatlásnak éreztem. Tudom én is, hogy nálam a staffnak milliószor fontosabb az oldal, de nekem ennyi a bevethető fegyverarzenálom, hogy kardoskodjak érte. Pofázok. 😃
Ha esetleg megint találkoznék valami hasonló jelenséggel, írni fogok egy privát üzenetet a cikket dedikáló membernek, ahogyan arra bátorítottál.
Köszönöm a gyors reakciót!
Külföldi forrásokból dolgozunk, ha külföldi hírekről van szó, mint az újságírói szakma 95%-a, ahogy Xoki is megírta. Szinte minden játékos oldalon megjelennek az azonos tartalmú, fontosabb hírek, hol később, hol hamarabb.
Ha hibát találsz a cikkekben csak jelezd és javítjuk. Továbbra is azon leszünk, hogy fejlesszük az oldalt ezen a téren is.
Köszönöm neked is az ismét rapid reakciót! De főleg mindannyiótok munkáját! 😉
1- Kommentek pontozási lehetősége, mint pl. redditen vagy 9gag-en
2- Több ember manuális tagelése. Ha pl. 3 embernek szánom egyszerre a kommentemet akkor egy @ jelet használva mind hármajuknak küldhetne értesítést az oldal.
Én is támogatom.
Nagyon jó ötlet mindkettő!
https://store.steampowered.com/app/860890/Factory_Town/
holnap érkezik.
A komment író ablakban fel lehetne tüntetni egy számlálót, ami a beírható karaktereket számolja? Vagy esetleg egy limitet beállítani, hogy az ember tudja mennyit írhat egy kommentbe?
A jelenlegi "beállítás" alapján bármennyit írhatsz, viszont ha posztolod, akkor elvész a limiten túleső rész. Nagyon bosszantó tud lenni, ha újjra kell írni a mondandó 20 - 30 százalékát, mert sehol sem jelzi az oldal a limitet, és a beírt tartalom automatikusan elvész minden előzetes hibajelzés nélkül.
Nem először ütközök ebbe a kis mellécsúszásba, és szerintem egyszerűen orvosolni lehetne.
Probléma:
Hozzászólásoknál a Szerkesztés/Törlés, valamint a Válasz/Bejelentem fül pontosan egymás alatt lakik, ezzel helyt adva néhány nemkívánatos kattintásnak. Nem egyszer fordult elő, hogy épp életem kisregényét írtam meg hozzászólásban, de végül semmi sem lett belőle, mert egy elírt szó szerkesztésére indulva a Törlés gombra sikerült nyomnom.
Szerintem nem lenne bonyolult, hogy ilyen esetben egy "Biztosan törölni/jelenteni szeretnéd?" kisablak felugorjon, és pontosíthassuk jóakaratunkat.
Lesz lehetoseg Twitch videok beillesztesere, ugyan ugy mint a youtube videoknal?
Would be nice 😜 😀
De.
Az oldal bővülhetne annyival hogy a minimum és ajánlott gépigényen kívül felkerülhetne egy új kategória amit az oldal szerkesztői töltenek fel hogy náluk/szerintük milyen vas kell az adott játékhoz adott felbontáson és adott fps értékhez, adott grafikai beálíltáson.
Extrém esetben ezt még az olvasók is finomíthatnák saját észrevételeikkel, méréseikkel, és akkor nem a hozzászólások között süllyed el ilyen hasznos infó. Akár egyfajta adatbázist is fel lehetne építeni belőle, ahol komplett konfigok lennének felsorolva felbontások és fps értékek, és az olvasó ebből kattintja össze mire kíváncsi:
- adott játék, utrahigh grafika, 60 fps, 1080p-n: és kilistázza nekik azokat a konfigokat amiken a beküldött mérések alapján ez megvolt.
- adott játék medium grafika, 30 fps, 1080p-vel milyen gépeken érte el
így egyik oldalról megválaszolható lenne az a szokásos kérdés: milyen gépen futna 60 fpsel highon az adott játék 1080p-n...
Másik oldalról vagyis hogy a gépemen hogy futna, max közelítést lehetne adni ahol a felhasználó kiválaszthatja a gépét közelítő jelleggel a beküldött mérésekben résztvevő konfigokból, mert pontos egyezés nagyon ritkán lenne.
Mérési eredményt meg screenshottal/videóval lehetne igazolni.
A legelső hozzászólás.
World of Warcraft Classic
[LINK]
Metal Fatigue
[LINK] GOG-on most leértékelve 1,09€ ennyit bőven megér. 1600x1200 a max felbontás, a menű ocsmány ugyan, de ingame a megjelenéskori állapotnak megfelelő, hiszen ez nem remaster meg remake, hanem az eredeti, win10 64b-n is rendben üzemel.
Aki nem ismerné:
3D-s rts, nagy robotokat lehet benne összerakni (láb, törzs, jobb kéz, bal kéz), a helyzetnek megfelelően, harctéren a robotok kezeit lehet menet közben cserélni is, maga a játéktér 3 szintből áll: orbitális pálya, felszín, és felszín alatt. Az adott pálya mindhárom szinten egy időben játszódik, és átjárás is van közöttük, vagyis a felszíni bázist lehet alulról és felülről is támadni. Története relatív jó, 3 oldal, 3 befejezés, és picit összetett harcrendszer jellemzi (energia és kinetikus sebzés, illetve ezek elleni védelem). Tengeri hadviselés nincs benne, ám pár repülő alkalmatosság akad, de a főszerepet a nagy robot viszik úgy is. Az alkatrészek száma véges (kb 10 féle láb, 10 féle törzs, 20 féle kéz) de a kombinációk száma nagyon sok, ám a játékos stílusától és az ellenféltől függ úgy is az ideális kombináció.
Gameplay videó:
Végül is erről szólna az oldal.
Persze lehetne nosztalgiázni is vagy beszélgetni olyan megoldásokról melyek már az 1995-1999 körül megjelent játékban benne voltak és a mai napig, a most megjelentek meg a közelükben sincsenek.
Pl.:
Volt olyan RTS ahol:
- fogyott a lőszer: ott voltak a tengeralattjáróid, de nem volt hozzájuk torpedó, így támadni, védekezni sem tudtak, ha a fegyvergyártást elhanyagoltad, szerencsére vagy sem, a legyártott torpedókat nem kellett a hajókra elvinni, hanem "odateleportáltak'"
- fogyott az üzemanyag: tankjaid és hajóid leálltak a nyílt terepen, vízen, nem tudtak haladni semerre (artik a tankokat így messziről szét tudták lőni simán), várva az üzemanyagra, amit el is kellett juttatni hozzájuk, nem teleportált - tisztára mint a Halál 50 órájában - mellesleg ez is egy 2vh-s játék volt
- repülőknek volt hatósugara. Fél üzemanyag esetén visszafordult, nem ment a halálba, ha mégis kifogyott az üzemanyag (légiközelharcba lehetett kényszeríteni így ki lehetett fogyasztani) akkor lezuhant
- végtelenített térkép: jobb oldalt kimentél a képről és bal oldalt bejöttél, nem tudtál nagyon befészkelni egy sarokba, teknősként bevédeni egy irányt
- egységek összerakása/tervezése: te tervezted meg a legyártandó egységeket. Ezen a vonalon próbál most a Forged Battalion újrázni, de szerintem nem lesz nyerő, mert amit láttam belőle, az lesz, hogy ismét csak pár "kötelezően" gyártandó erős egység és annyi, nulla variációval.
Ha esetleg érdekel.
Az "Az összehasonlításhoz szükséges főbb adatok:" résznél nem szerepel még a processzorom (i9 9900K), így nem tudtam kiválasztani, illetve a videókártya memóriánál csak 8 vagy 12 Gb adható meg, az én kártyámon 11 Gb memória van. Nem hiba, inkább csak hiányosság 😀
pl:Mielőtt felteszed kérdésed bizonyosodj meg róla,hogy máshol pl:Youtubeon nincs-e hozzá megfelelő magyarázat,videó róla,vagy bármilyen más oldalon.
Ezenkívül talán még valami olyasmit is odaírnék,hogy
ha amennyiben menne-e kérdésed van,előbb nézz szét Youtubeon
,ha pedig ott sem találsz róla videót,akkor esetleg hasonló referenciára keress rá pl:Egy szériában/súlycsoportban lévő processzor,esetleg videókártya.Bár ez utóbbi valószínű nem mindenkinek menne,hiszen nem mindenki ért a gépekhez,de legalább addig is tanulna valamit.
UI:Keresés részhez esetleg odailleszteni még,hogy ha nem találsz valamiről videót,akkor arra esetleg angolul keress,ha pedig nem tudsz teljesen angolul ,akkor használj például Google Fordítot vagy ilyesmi.
Nyilván mindenki tudna keresni hiszen a google, bing, duckduckgo használata nem annyira bonyolult, és persze hogy nagy vonalakban meg is lehet találni a "hogy menne a gépemen" kérdésre a választ.
De.
Ez az oldal abból üzemel hogy olvassuk, fent vagyunk, csevegünk rajta. Abból neki nem lesz bevétel ha "meg lehet vele tanítani az embereket rá,hogy járjanak utána,főleg,ha nekik fontos,ne csak a sült galambot várják".
Persze szerintem is halászni kellene tanítani, nem halat adni, de az hosszú folyamat, 1 hszbe nem fér bele. Plusz nem biztos hogy ennek az oldalnak az lenne az érdeke, hogy ne itt keressenek infót, hanem máshol.
De értem a szándékodat és díjazom is.
De majd jön egy szerkesztő és kiigazít, ha nem így lenne.
World of Warcraft - Classic
Nem szeretnénk szétspammelni az aktuális BFA témát a Classicra vonatkozó eszmecserével.
Köszönöm.
Pl. https://gepigeny.hu/user/logan-wolverine/teszt/716
"Továbbá szintén hasznos lenne ha nem lenne korlát az egymás után beírható hsz-k esetében. Elhiszem hogy a spammek miatt van, de kevésbé népszerű vagyis nem battleroyale témák esetén bajos a téma aktualizálása, további hszek írása. Részben a fenti probléma miatt."
Újabb kérés:
A beírható HSZ-ek hossznövelése is jó lenne ha megoldódna, mert beíráskor mind kijelöl, másolás, majd elküld, majd megnézni hol vágta félbe és új HSZ-be azt berakni vágólapról majd mind kijelöl, másolás, majd elküld, majd megnézni hol vágta félbe... kényelmetlen megoldás.
* Szintek és pontok:
1. szint: 0 - 250 pont
2. szint: 250 - 500 pont
3. szint: 500 - 750 pont
4. szint: 750 - 1000 pont
tehát elméletileg 250 pont kell most már mindegyik szinthez
Mivel a vr nem igazan elterjedt meg,mondvan hogy tul draga a legtobb embernek, azert jo lenne latni gepigenyeket arrol is,mert ahogy minden jateknak,ugy a vr jatekoknak is mas es mas a gepigenyuk,tovabba jo lenne egy ketto alatt ugyan ugy beszelni azokkal,akiknek van lehetosege jatszani veluk ezzel is ismerosoket/csapattarsakat talalni. Tudom,ez nem a leg fontosabb dolog jelenleg,csak fontoljatok azert meg. Ezzel is csak a tartalom lenne novelve,na meg egy ketten orulnenk neki szerintem.
Kerestem vr temakat mar az oldalon de csak egy forum temat talaltam rola,ami annyira nem is aktiv. (Ez nem azt jelenti,hogy nem lenne igeny ra)
Koszonom.
AC Odyssey
Nem tudom ki mennyire ismeri, de az új AC-ban is van skilltree, viszont az Originssel ellentétben, itt jelenleg nincs "végtelen" skillpont hozzá, vagyis limitált mennyi pontot lehet összeszedni. Emiatt nem maxolható ki minden skill. Ettől fogva noha van resetre lehetőség, érdemes lehet végiggondolni mikor mire rak pontot a játékos. Viszont.
Neten egyelőre nincs AC Odyssey skillcalculator, legalábbis én nem találtam rá értelmes oldalra. Mindenhol csak a skillek ingame tooltiopjei vannak feltüntetve.
Érdemes lehet egy viszonylag egyszerű skillcalculatort összerakni, persze angol nyelven, hátha bevonz némi nem magyar oldalmegtekintést is.
Régen, mikor kicsit komolyabb talentek voltak a World of Warcraftban ott is számos oldal készített saját talenkalkulátort, melyet utána szintén könnyen lehetett több nyelvre lefordítani (kb egy iniben volt benne az összes szöveg, a számértékek meg változókkal voltak megoldva, az egész kalkulátor javascriptes volt).
Ha az kész utána persze lehet bővíteni, karakterszinttel, karakter statokkal, engraveekkel, legendary szettekkel és pár legendary fegyverrel...és jövőre nem jön új AC, így addig el lesz annak aki AC-zni akar.
1.Nem hiszem,hogy ezt egy gépigény oldalon kellene létrehozni.
2.Az oldalnak van külföldi verziója több nyelven is.
3.Nem Online játék,ezért fő értelme nem nagyon lenne.
Akkor ha nagyon szigorúan nézzük a "hogy futna a gépemen", "milyen vga kell a 60+ fpshez" témán kívül nem lenne másnak helye, se játék hírek, ami nem az adott játék gépigényéről tájékoztatja a nagyérdeműt, de még teszteknek sem, amik jellemzően kedvcsinálók, élménybeszámolók és nem "adott cpu+vga páros alatt mennyi fpst hoz az adott játék ilyen-olyan beállításokkal" elemzések.
2. Akár oda is készülhet.
3. Attól hogy nem online, még készülhet hozzá hasznos utility. Van élet az online játékokon kívül is szerintem, annyira azért nem halott még a single player, hogy ne lenne rá kereslet (akár a single játékra akár a hozzá való kis utilityre).
De tudod mit,ez legyen az én véleményem,és legyen neked igazad meg a többi olyan játékosnak,aki AC-val játszani (régebbiekkel én is játszottam,jelenleg is folyamatban van végigjátszásom),én minden esetre furcsálom a dolgot.Egyébként ha ilyen fontos,akkor videó tuti van róla YT-on is.
Online játékokról is van tucat skilleket bemutató videó meg megmondóemberek mi a tuti skillosztás, és mégis: aki picit jobban foglalkozik az adott játékkal, elnyomkodja a hozzá készült kalkulátort, még az is aki az online játékban csak npc-k ellen megy.
Pl.:
WoW-ban is a raiderek előszeretettel nyomkodják amint kijön egy új patch és a kalkulátor is frissül. Miért? Hogy hatékonyabbak legyenek.
Vagy ott van pl a Heroes of the Storm. Online az is, van hozzá kalkulátor, és mégsincs tiltva a használata annak aki csak AI ellen megy egyedül.
De megértem hogy szerinted felesleges idő- és energiapocsékolás egy single játékhoz egy ilyen készítése.
Nem tudom, hogy esetleg volt-e már ilyen felvetés, a fórum eléggé régi, én meg csak nemrég csatlakoztam, remélem még nem 😀
De kíváncsi lennék, számotokra átlátható-e ez így, ahogy van.
De majd csak megszokom, idővel.
A kérdésem csak az lenne, hogy marad-e a zöld kiemelő szín? Tudom ez szőrszálhasogatás, de ez abszolúte nem illik az oldal színsémájához.
Így a zöld megmaradhatna a privát üzenetek értesítésére, a világos kék meg a fórumon érkezett reagálások jelzésére lenne felhasználható.
Illetve ami fontosabb. Hogy lehetne e szinthez kötni az új topik megnyitását. Úgy vélem sokszor olyat nyitnak meg ami már létezik kicsit más névvel.
pl ehhez milyen videokártya illene-->milyen videokártyát téma.
Köszönöm a munkátokat!