Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 806
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
FeRR avatar
jaa elfelejtettem mondani h Windows 7 64bites ha linket kültök be progihoz!😃
0
0
0
0
Bewy avatar
hát nem is tudom hogy hova írjam ezt de 1próbát megér. 😀
felraktam a win7-et de nem igazán találom hogy hol is lehet az ikonok méretét állítani mert ezek 1 kicsit nagyok nekem, valaki tud segíteni?
0
0
0
0
FeRR avatar
Egy eltérő probléma ami nemis igazán a témához kapcsolódik, de nagyon idegesít..: minden bekapcsolásnál a CDROM-ról akar bootolni, belépek a bootmenübe ráveszem a hard disk/drive(nememlékszem a nevére😆😉-ra minden okés betölt..nemtudjátok hogylehetne megoldani h automatikusan a hard disk/drive-ról indítson? valami progi vagy biosba beállítani vmit? mert a bootmenü-ből csak indít nemállítja át!:S
0
0
0
0
zelcsi avatar
Rick írta:
sziasztok!
van egy kis gond...és bocsi ha ide írom😞
fifa 10-hez töltöttem le crackfix-et, elindítottam a benne lévő fifa 10.exe-t, aztán újraindult a gép és előjött a kék halál...aztán csökkentett módba elindítottam, aztán rányomtam arra h a rendszer-visszaállítása. és az a baj h nem lehet visszaállítani egy korábbi időpontra. mindig amiko előjönne a tálca, mindig kidobja a kék halált...
és az lenne a kérdésem, h: csak az lenne a megoldás ha újratelepíteném a windowsot?
probáld meg eltávolítani a daemon tools-t csökkentett modben majd tegyél fel egy másikat!
0
0
0
0
Fatal_Error93 avatar
sziasztok!
van egy kis gond...és bocsi ha ide írom😞
fifa 10-hez töltöttem le crackfix-et, elindítottam a benne lévő fifa 10.exe-t, aztán újraindult a gép és előjött a kék halál...aztán csökkentett módba elindítottam, aztán rányomtam arra h a rendszer-visszaállítása. és az a baj h nem lehet visszaállítani egy korábbi időpontra. mindig amiko előjönne a tálca, mindig kidobja a kék halált...