Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 807
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Talán túlmelegszik a videó kártya milyen van neked?
0
0
0
0
no avatar
Hali!

Nagy a gond remélem tudtok segíteni. Rengeteg játéknál ( Batman: AA, Tomb Raider Underwolrd, Guitar Hero 3) lefagy a gépem. Pixeles lesz a képernyő, akad a hang és semmi sem segít csak a reset.
Mitől lehet ez? Tudok vele valamit csinálni?
0
0
0
0
HeyJoe-PCRPG-HUN avatar
Ja, regi monitorokon (CRT) 80Hz folott volt jo igazan a kep, olyan amit mar a szemet nem bantotta hossszabb ideju hasznalat mellett sem. (en igy tapasztaltam anno)

A MOSTANI TFT-monitoromon viszont csak 60Hz-et hasznalok es teljesen jo, TFT-eknel mar nem zavaro a 60Hz-es (es az e-folotti) kepfrissitesi-sebesseg. Ugyanez igaz az LCD-TV-ekre is, a PLAZMA TV-ket nemtom, mert arra nem koltenek, mert tul dragak. 😀
Szoval, olyat vegyel szerintem is inkabb, aminek jo a kontraszt/fenyero aranya, vmint a valaszideje ne legyen tobb 5Ms-nal, ha jatekra kell.

Ja, es ha anyagilag megteheted szerintem is erdemes akkor manapsag mar FULL-HD-t venni. 😉
0
0
0
0
Flash avatar
Ne vegyél 50Hz-eset, mert mocskosul fogja bántani a szemedet egy idő után!
Haverom SONY boltban dolgozott, és ott néztünk egyszerre 50/100/200Hz-es k*rvanagy tévén egy full HD filmet.
Az 50Hz-es nekem nagyon bántotta a szememet, és nem is volt rajta teljesen folyamatos a kép... , de a másik kettő nagyon jó volt!

Szal 50Hz-esen látni fogod, hogy "szaggat" a kép, a 100Hz-esen meg nem! 😀
0
0
0
0
battyan avatar
Koszonom a válaszokat!
Akkor nem érdemes 100Hz-ért plusz ezreket fizetni? Am. a kép jobb rajta, mint egy 50Hz-s Tv-n?
Bocs a hulye kérdésekért, nem vagyok otthon a témában, inkább profira bíznám a dontést...😀
0
0
0
0
jumbo avatar
battyan írta:
Sziasztok!
Mit gondoltok errol a TV-rol? Samsung Le37b530