Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 807
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
laci503 avatar
nem csak elnéztem ... és átjavítottam már
0
0
0
0
CoDWaW31 avatar
Laci503:Te most saját magadnak dumálsz?😃😆
0
0
0
0
laci503 avatar
super88:

de te most nem a windows7 helyére szeretnéd feltenni a Windows XP-det?? mert most nem vagy megelégedve a Win7el??
0
0
0
0
laci503 avatar
smschamp írta:
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, mert teljesen el vagyok keseredve! Ilyen gépem van, 6napos:
# GIGABYTE GA-P55-US3L P55, DDR3 2200, PCIE, 8CH, GLAN
# INTEL CORE i5 2667/1333 LGA1156 8MB i5-750 DOBOZOS
# 4 GB DDR3 1600 MHZ APACER AEOLUS KIT ( 2X2048MB ) CL9
# 1000 GB SAMSUNG 7200 32MB HDD S-ATA II
# ATX TÁPEGYSÉG 460W GIGABYTE
# MIDITORONY ATX MODE COM ENIGMA LCD FEKETE
# SAMSUNG SH-S223 S-ATA FEKETE
# SAPPHIRE ATI RADEON HD5770 1GB DDR5 PCIE

Window7 32bites. (de előtte meg xp volt)

Amikor bekapcsolom a gépet rendesen megy, "száguld".
Viszont ha már be van kapcsolva egy órája, akkor a RAM kihasználtság szépen lassan kezd az egekbe szökni, és 2 óra elteltével már 70-75 százalékon áll a kihasználtság. S vele együtt olyan lassú, hogy a world of warcraftot is sok helyen képekben adja be... Ilyen géptől ezt röhejesnek tartom...😞

Amikor megvettem pár napja a gépet, s pl. a WOW közben megnyomtam a windows gombot, egyből kitett az asztalta, egyetlen tized mp alatt. Ez az idő 6nap elteltével már 1-2mp lett. S szerintme ez feljebb is fog kúszni!

Szeretném megkérdezni, mitől lehetnek a fenti hibák? Nagyon el vok szontyolodva, mert 200ezer forintom van benne,és valamit kéne ügyeskedni....

Köszönöm előre is.