Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 807
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
toopa avatar
Ferrari írta:
gyenes: próbáltam má vagy 3x
berki....nem vok hülye...van rajta paszta is, azt mondtam h nem tudom bekattintani azokat a lábakat v mi a szarok azok....f*** oszt veszek rá 1 új hűtőt 😆

Csak azt tudom mondani mint a többiek, ha eddig ráment a hűtő, akkor most is rá kell hogy menjen. Csináld a kézikönyv szerint, figyelj arra hogy a rögzítő pöckök jó irányba álljanak.
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
disp írta:
Ferrarinak annyit tudok mondani hogy😜róbáld újra megcsinálni pont úgy ahogy régen szoktad probáld erősen de ne túlerősen(nehogy eltörjön valami) a hütést minden részét ugyan úgy visszateni mint szoktad.Az én problémám nagyon egyszerü de én nem tudom😆.Asus,shapprine(vagy mi) közöt mennyi a teljesitmény külömbség?pl egy asus 4890 es és egy shapprine 4890 közöt?

Szerintem semmi, pont ugyan olyan tuning mind a kettő, nekem azt ajánlották, mikor kérdeztem a Raid-et, hogy az én Asus 3870-esem mellé vehetek nyugottan egy Sapphire 3870-est, működni fog mindkettő, de én inkább Asus párti vagyok....
0
0
0
0
disp avatar
Ferrarinak annyit tudok mondani hogy😜róbáld újra megcsinálni pont úgy ahogy régen szoktad probáld erősen de ne túlerősen(nehogy eltörjön valami) a hütést minden részét ugyan úgy visszateni mint szoktad.Az én problémám nagyon egyszerü de én nem tudom😆.Asus,shapprine(vagy mi) közöt mennyi a teljesitmény külömbség?pl egy asus 4890 es és egy shapprine 4890 közöt?
0
0
0
0
Ferrari avatar
gyenes: próbáltam má vagy 3x
berki....nem vok hülye...van rajta paszta is, azt mondtam h nem tudom bekattintani azokat a lábakat v mi a szarok azok....f*** oszt veszek rá 1 új hűtőt 😆
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Rakjál alá hővezető pasztát is.........
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Szedd le újból a hűtőt igazíts meg mindent és próbáld meg újból rárakni.
0