Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 807
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
rappit4 avatar
TripplaXXX ezt nem ide kéne irnod hanem valami x360-os fórumba
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Heló!
Az nem baj ha XBOX360 CloneCD-vel nem 2X-2.4X-es sebességgel írom hanem 4X-es sebességgel?
Működni fog?
Válaszoljatok légyszi nagyon kéne a válasz!
Köszi!😀
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Én 4.6-ot is szoktam ráírni egy dvd-re.
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Heló!
Az nem baj ha XBOX360 CloneCD-vel nem 2X-2.4X-es sebességgel írom hanem 4X-es sebességgel?
Működni fog?
Válaszoljatok légyszi nagyon kéne a válasz!
Köszi!😀
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Heló!
Az nem baj ha XBOX360 CloneCD-vel nem 2X-2.4X-es sebességgel írom hanem 4X-es sebességgel?
Működni fog?
Válaszoljatok légyszi nagyon kéne a válasz!
Köszi!😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát 4,5 gb ráfér mer általában annyit írok rá csak aztz hittem hogy több is
0
0
0
0
jumbo avatar
Kmisi99 írta:
most egy nagyon alap kérdés hány GB fér egy 4,7gigás lemezre? mert az hogy 4,7 az tuti nem


4.4 esetleg 4.5GB-nyi
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
most egy nagyon alap kérdés hány GB fér egy 4,7gigás lemezre? mert az hogy 4,7 az tuti nem
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
Heló!
Azt szeretném kérdezni hogy ez a DVD ÍRÓ hány rétegű:TOSHIBA CD/DVDW SD-R6472 TU50 (ATA)
kÖSSZ A választ!
0
0
0
0
Lizard avatar
igen létezik ilyen készülék, nagyon jó kis cucc😀
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
egy egyszerű ki műszer kell be kell dugni a konnektorba és abba az elosztót és méri hány W megy rajta
0
0
0
0
berki_zsolt avatar
Lizard írta:
berki_zsolt írta:
philips20 írta:
valaki tud 1 olyan progit/weboldalt ami kiszámitja hogy hányforintba van oránként a gép 😃