Bemutatkozott az Assassin's Creed Shadows
Ígéretéhez tartva magát a Ubisoft, a mai napon közzétette az eddig Assassin's Creed Red kódnéven futó Assassin's Creed Shadows első előzetesét, és ahogy arra számítani lehetett, a játék tényleg a feudális Japánban játszódik.
A játékosok két főszereplő közül választhatnak majd. Az egyikük nem más, mint a legendás afrikai szamuráj, Yasuke, de a történelmi legenda mellett az Iga tartományból származó leleményes shinobi, Naoe karakterét is irányíthatjuk majd. A játék a japán történelem késői Sengoku korszakában játszódik, amikor a harcoló felek egy új korszak bevezetésével próbálkoznak.
Mivel egy cinematic trailert villantottak, így a játékmenet részleteibe egyelőre nem kaptunk betekintést, de szerencsére nem kell sokat várnunk a bemutatóra, mivel júniusban, az Insider Gaming szerint a Summer Games Fest során kipróbálható lesz a játék korai buildje, így az újságírók és tartalomgyártók biztosan megosztják tapasztalataikat a nagyközönséggel is.
Az Assassin's Creed Shadows november 15-én válik majd elérhetővé PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re.
Műfaj: Akció, Kaland
Fejlesztő: Ubisoft Quebec
Az egyik mellék küldetés az lesz, hogy gyűjtsünk be 10 darab növényt amiből viagrát lehet craftolni és éjfélkor a néger karakter becsatlakozik, neki is kezdenének az akciónak, de a hölgy karakter elmondja neki az igazat, és ezért ellenségek lesznek és mielőtt összecsapnak megisznak egy szake-t mert Jappppán.
Side note: A játék továbbra is hozni fogja szerintem a megszokott dögunalmas repetitív küldetéseket és a semmit mondó főküldetés láncot.
Vizuálisan valamint a harcrendszer szerintem javulni fog.
Durranhat a Preorder.
És nem kell a szöveg hogy jajj ac fan, nem lehet szidni az act. Szidd, számomra is volt rossz ac élmény.
És ez most a saját véleményem, nem más videót fogok idézni, de miért kellett egy fekete emberről szóljon egy 16. századi japánban történő játék? Ha ez nem erőltetett akkor nem tudom mi az.
Ez csak egy cinematic trailer volt, semmi játékmenetet nem láttunk, és teljesen ezen alapszik amit mondtam. A játék majd úgyis kelni fog, sokan venni fogják, nem kell őket sem támadni sem védeni, mert úgysem segít. Ha valakinek nem tetszik az ne is vegye meg, egyszerű.
De ismerve az utóbbi Ubisoft játékokat nézve elégge el voltak tévedve, nem volt semmi érdemleges mutatásuk, és sok ember csak csalódott, mert egykor egy szeretett stúdióról volt szó, akinek a logóját megláttad már egyből érezted, hogy ez jó lesz. De most már fájdalmas, milyen játékokkal próbálkoznak.
Körülbelül ennyi mondani valóm van.
Esetleg akkor nem, ha csinálnak neki egy komoly háttérsztorit azzal egyetemben hogy hogyan került ő japánba.
Amúgy az érvelésed oda-vissza működik, ha nem tetszik mások véleménye akkor ne olvasd.
A Mirage meg visszanyúlt a régi AC 1-2-Brotherhood részekhez, ami még jobbá tette, mert maga a terep, a karakter is adott. Itt a mennyiségen van probléma, meg ahogy elnézem sokaknak a fekete karakterrel. De azt olvastam, hogy külön szálon fog menni, szóval lehet szerintem majd választani, hogy melyikkel mész.
Végszóként Odyssey és Vallhalla-n már baromi érezhető volt, hogy hatalmas világ, de sokszor üres, ez a másik problémám az új RPG-sített AC-kkal. Mondjuk Origins-be belevertem majd 200 órát. :D
Odyssey-t is játszom mai napig, Vallhalla is megy.
De jobb szerintem, ha egy kissebb térkép van, álá régi AC-k és a Mirage, megtöltve mindennel, mint a hatalmas térkép, amiben jóformán semmi nincs. Nem az, hogy alig van valami, de nem késztett nagyon arra, hogy na azt a kis tököm szigetet felfedezzem, mert nem vonz.
Ez a japán AC legyen hasonló, vagy akkor olyan térképű, mint az Origins, aztán vígan elvagyunk. Merjenek hozzányúlni az akkori japán kultúrához. Nekem amúgy is, párom miatt főleg vételes lesz, mikor megjelenik.
Ha meg valakinek más a véleménye, még ha nem is tetszik, le kell sz@rni.
Mert amit csináltál az szimpla kirohanás, semmi több.
Újra idézem, hogy én is szeretem és imádom az AC-kat, de van más szériájuk amihez lehetne nyúlni.
De a kommentek is megérnek egy misét 😃
Addig is álljon itt örök mementóul: ha egyszer úgy döntesz, hogy lóf*sz minőségű játékokat adsz ki, mint a Skull and Bones, ráadásul úgy kommunikálod őket, mint 'aaaa' címeket, akkor ne lepődj meg ha idővel a közönséged már azt sem hiszi el neked amit kérdezel.
Másfelől innen szép nyerni, csak nem hiszem, hogy a Ubinak szüksége volt még egy kaptatóra...
Spoiler!
Azért egy AC se okádék sztem,csak mondjuk úgy,hogy ugyan az a recept.
Mindegyiket élveztem.
Ajánlom figyelmedbe,hogy hány új ac címen dolgoznak. Ez lesz az utolsó,ami ilyen nagyon nagy open world lesz,a többi már nem és azoknál a koncepció is más lesz.
Csak vicceltem .. :D
Arra nem emlékszem pontosan hogy az Origins vagy Odyssey-be volt 2 karakter akik közül lehetett választani de ez itt érződik hogy ugyan az lesz a vége, vagy csak menet közben magától vált a game sztori alapon, meglátjuk :)
És javítsatok ki történelmileg ha valami baromságot írtam, mert nem néztem külön utána csak emlékezetből írtam, és tévedhetek!!
Tehát, anno, 1500 évek vége felé (nem emlékszem), volt háború a szamurájok és Shinobik között! Szamurájok nyertek
De majd kiderül.
Látom ezt az egy dolgot kiragadtad. :D De erőltetik nem kicsit ezt az LMBTQ-s f@szságot-
Igen, nem hogy egy feketével gyilkolásszuk Japán barátainkat de még meleg is kellett legyen az illető, hát ez már tényleg kiverte nálam a biztosítékot.....
De amúgy mit csodálkozunk ? Nem láttad kik voltak a vezetők a játék gyártása során és hogy ki az a "hiteles" forrás akitől az egészet szedték ? Hát én láttam és azok után cseppet sem csodálkozok hogy ilyen irányba ment el az egész játék. Ha ezek lette volna ott az első AC-nél akkor franchise biztosan nem lett volna belőle 🤣