Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 807
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
itt van hogy mit támogat
[url]http://www.msi.com/index.php?func=prodcpu2&prod_no=1169&maincat_no=1&orderby=title%20DESC#menu[/url]
0
0
0
0
Fatal_Error93 avatar
rolcsiX írta:
Hello lenne 1 kérdésem: MSI P6N SLI V2 ebbe az alaplapba belelehet rakni e7600- procit?



Jah bele lehet rakni...
0
0
0
0
no avatar
Hello lenne 1 kérdésem: MSI P6N SLI V2 ebbe az alaplapba belelehet rakni e7600- procit?
0
0
0
0
Core2 avatar
Volt még ilyen problémád ? Ha hosszan nyomod a főkapcsolót akkor sem áll le ?
0
0
0
0
cseszka avatar
hát majd megpróbálom.remélem nem alaplap,mert nincs fölösleges lóvém,a táp meg még garanciás!😆
azért kössz!!!!
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
A codegen táp lehet a főbűnös kérjél kölcsön valami normálisat egy 400w normális elég lenne csak valakitől próbálj szerezni kölcsönbe vagy vidd be pc boltba ott konkrétan megmondják de szerintem biztos a táp
0
0
0
0
Athesz avatar
cseszka írta:
üdv mindenkit.olyan problémám van,h mikor rámegyek:startmenü-leállás,leáll a windows,a merevlemez,
a monitor,az egér,a billentyüzet,de a gép tovább dolgozik:coolerek,display,optikaimeghajtó,
proci.mindha hibernálva lenne,de ez kivan kapcsolva.a főkapcsoló funkciója leállásra van
téve.defaultoztam biost,ujra raktam windowst,de a probléma maradt.mikor leállitanám,és
elér ebbe az állapotba,onnantól nemreagál semmire.se főkapcsoló,se restart gomb.csak ha
áramtalanitom akkor áll le.mikor ismét áram alá hejezem főkapcsolóval inditom onnantol reagál
rá,de ha megpróbálom leállitani ugyan ez...
én már csak alaplapra,vagy tápra gondolok, de remélem h tévedek.ha van valaki aki tud segiten,vagy
van valami ötletesegitsen,szivesen várom a válaszokat.HHHHEEEELLLLPPPP!!!!