Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 806
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
thug85 avatar
HUNRobee: Az Everest-el megtudod nézni. Töltsd le a legújabbat.

TripplaXXX: Próbálj egy driver frissítést, de szerintem az sem fog segíteni. De egy próbát megér. Nekem is volt gondom DVD íróval. Nem akart a lemezeket beolvasni. A kukában végezte.
0
0
0
0
Ebort avatar
Üdv!
Azt szeretném kérdezni, hogy el szeretném adni a számítógépemet, mi az alábbi alkatrészekből áll, és hogy mennyi pnzért lehetne megválni az 5 hónapos tökéletesen működő garanciális konfigurációtól.
na és a konfig:
Processzor: Intel E7400
Vidikártya: Nvidia GeForce 9800 GT
RAM: 4 GB
HDD : 250 GB
Monitor:LG Flatron W2234S
többi alkatrészről nem tudok :S
esetleg van valami program van amivel megtudható pl az alaplap, meg ilyenek?
0
0
0
0
blizzard avatar
takacsmiklos1988 írta:
blizzard írta:
Hy!
Van egy olyan gondom hogy nincs meg a WINDOWS mappa...
C-re telepítettem a windowst de nincs ott a mappája meg sehol nincs nemtom egyszerűen nincs meg de a gép rendesen megy meg midnen ja és xp-t használok...
Ha valaki tud segiteni megköszönném.


Hali!

Ha nem látod a win mappát akkor egy megoldás a következő lehet (persze nem biztos, hogy jó is, de egy próbát megér):
Szóval lépj be a C meghajtóba, majd a menüsorba válaszd: Eszközök-->mappa beállításai: itt válaszd a nézet fület, itt keress olyat, hogy "rejtett fájlok és mappák" megjelenítése és elrejtése, válaszd ki a megjelenítést, ha nem azon van, ha alapból a megjelenítésen van, akkor nem tudom miért nem látni. Ennyi! Reméljük segít😀

Hello. Már be van állitva és ugyse látom :c
0
0
0
0
TripplaXXX avatar
heló!
Van egy nagy gondom a dvd írómmal ha beteszem a cd-t kiadja vagy ,kiadja és elkezd zúgni a sebessége nagon lassú
segítsetek kérlek szépen titeket!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
BiGame írta:
gyenesmartin írta: