Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 806
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Core2 avatar
lehet egyszerübeállítás probléma, illetve driver is lehet. Az alaplap driveres CD-n találsz sztem valamit 😀
0
0
0
0
Fatal_Error93 avatar
Cs strike írta:
akár mijen usb-t hozzá csatlakoztatok a géphez semmi!! de a telefont meg a mp4et meg mindent tölt.. de a gépen nem jön be semmi... még az se hogy csatlakoztattam.. nem ir ki SEMMIT és nem is tudom használni pl telefont se gépen keresztül usbvel..



Próbáltad már feltenni a drivereket?
0
0
0
0
Cs strike avatar
akár mijen usb-t hozzá csatlakoztatok a géphez semmi!! de a telefont meg a mp4et meg mindent tölt.. de a gépen nem jön be semmi... még az se hogy csatlakoztattam.. nem ir ki SEMMIT és nem is tudom használni pl telefont se gépen keresztül usbvel..
0
0
0
0
Ferrari avatar
kitöröltem úgy h ne legyen az ismerősök között és aztán megint felvettem. Most már jó, csak okozott 1 kis kellemetlenséget...
0
0
0
0
Core2 avatar
de gondolom kipipáltad a "Delet from adress book too"-t
0
0
0
0
Ferrari avatar
kitöröltem és vissza felvettem. Remélem így jó lesz.
0
0
0
0
susguy avatar
A másik fél, akit letilt, lehet hogy neki van ilyen problémája. Ha más ismerősének is letiltja az msn, akkor nála lehet a hiba.
0
0
0
0
BiGame avatar
lehet vírust kapott be a géped!
0
0
0
0
Core2 avatar
talán törüld egészen, és vedd fel újra
0
0
0
0
laci503 avatar
iennel még nem találkoztam ! próbáld meg újratelepíteni az msn-t vagy ha az nem segít akkor tegyél fel mási kverziót 😃 nemtom segít e én ezt csinálnám 😃
0
0
0
0
Ferrari avatar
Lenne 1 problémám.
Az MSN-em mindig magától letilt 1 felhasználót ha kijelentkezek belőle, pedig én nem akarom letiltani. Az a furcsa h mindig ugyan azt a személyt tiltja le. Ez mitől van? Vagy mit kéne vele csinálni h ne csinálja ezt?
0
0
0
0
Ducky avatar
Sziasztok!