Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
roberto888 írta:
Kyp írta:...


Game közben teljesen jók a hőfokok!😀


Értem. Köszönöm. Csak annyi féle variációt olvastam a neten, nem bíztam egyikben sem. Bár a procit is használtan vettem fele annyiért mint amennyi a boltban, nem kéne hogy valami leégjen, mert ez a gép így is drága mulatság volt nekem.

Lehet hogy csak azok a kis lángocskák ilyesztettek meg a képeken. De rám nagy hatással voltak.😃😃😃
0
0
0
0
roberto888 avatar
Kyp írta:...


Game közben teljesen jók a hőfokok!😀
0
0
0
0
Nedadam avatar
na nekem is kéne ijen árban lcd monitor
0
0
0
0
blizzard avatar
Hello.
Szerintetek jó ez a monitor?
VIDEOSEVEN 19" wide V7 R19W11 19" LCD Monitor 15000. Másfél éves és nincs gari rá. Megérné megvenni? Gagyi minőség? Hamar elromlana? 😆 köszi.
0
0
0
0
xxx3 avatar
peti006 írta:
Sziasztok milyen programmal és hogy kell irni BOOT DVD-t?



Asszem IsoBuster is lehet irni 😀
0
0
0
0
Nedadam avatar
a nero burning room-mal😀
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok milyen programmal és hogy kell irni BOOT DVD-t?
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Hát lehet, hogy a videókártyára venned kell egy új hűtőt! A procid hőmérséklete még elfogadható!
0
0
0
0
roberto888 avatar
Az alaplap kicsit meleg, a többi az jó. A CPU-t mér meg valamivel, és az alaplap Chipsetére tegyél egy kisebb hűtőt, ami segít eloszlatni a felesleges hőt!😀
0
0
0
0
no avatar
Üdv. Hőmérsékletekkel kapcsolatba lenne kérdésem. Google-ba utána olvastam, de mindenhol mást irnak. A processzor, a videókártya, a winchester meg az alaplap hőmérséklete érdekelne, hogy mennyi az ideális, és meddig lehet engedni, ahol még nem károsodnak a dolgok.