Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
filecsko avatar
aki tudja az írja le pls hogy mikor telepíteni akarom a gridet"win7"-re azt írja hogy a kért művelethez magsabb felhasználói szint szükséges😶
0
0
0
0
Core2 avatar
a webcam driverrel kell tudj videót illetve képet készíteni
0
0
0
0
dave500 avatar
Honnan? ŐŐ talán printscreen?😆 Vagy próbáld meg a Hypercammal. Azzal simán fel tudod venni.
0
0
0
0
no avatar
tudnátok nekem mondani nagyon gyorsan 1 programot amivel webcam képet tudok lopni vagy videót? HELP!!😃
0
0
0
0
Laci92 avatar
azt miért csinálja a windows h amikor el akarom inditani a Gothic 3-at v a Gridet akk nem csinál semmit ?
0
0
0
0
tooth9 avatar
Azt szeretném kérdezni, hogy az OSP-t, Quake 3-hoz hogy lehet használni ?? Hogy beengedjen a szerókra (X firén) ? Mert enélkül semmire se enged fel 😞
0
0
0
0
xxx3 avatar
dave500 írta:
Most mondtuk hogy NEM CALERON!! CELERON!!😆
Erre te leírod A-val😆-.-



Bocsi 😳
0
0
0
0
dave500 avatar
Most mondtuk hogy NEM CALERON!! CELERON!!😆
Erre te leírod A-val😆-.-
0
0
0
0
xxx3 avatar
StevStiffler írta:
dave500 írta:
NEM CALERON😆 Celeron!
jaja ez ugy van,ne csufolkodjatok szegeny Celeronokkal,nem erdemlik meg😆amugy en meg nem merem huzni gyari hutovel😆😆



Egy AMD sempron se jobb mert pl asszem 3500+ L2 je 128mb ami tő gáz
Jó lehet egy két cuccot támogat amit a Caleron nem de az nem biztos.
0
0
0
0
no avatar
dave500 írta:
NEM CALERON😆 Celeron!
jaja ez ugy van,ne csufolkodjatok szegeny Celeronokkal,nem erdemlik meg😆amugy en meg nem merem huzni gyari hutovel😆😆
0
0
0
0
dave500 avatar
NEM CALERON😆 Celeron!
0
0
0
0
xxx3 avatar
StevStiffler írta: