WUCHANG: Fallen Feathers gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 8GB
DX:
Version 12
OS:
Windows 10, 64-bit
STO:
60 GB available space (HDD Supported, SSD Recommended)
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-9700 / AMD Ryzen 5 5500
RAM:
16 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce RTX 2070 / AMD Radeon RX 5700 XT / INTEL Arc A750
DX:
Version 12
OS:
Windows 10/11, 64-bit
STO:
60 GB available space (SSD Required)
NOTE: The above specifications were tested with DLSS/FSR enabled.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 48
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Egy közel 100 órás game-mel úgy aztán sok értelme van játszani.
Nekem 3840x2160 / sr 33 dlss frame gen, minden highon kivéve a az ambient occlusion az low
így megy 60 fps-el de nem stabilan, bezuhan 40-re és az alá is, mi a próbléma ?
- itt jeleneg az hogy nekem 8gb-os kártyám van és Vramból 7,4 elkér valamint ezzel a beállítással még 1,4 gb-ot elkér a processzor ramból is ami okozza ezt a rosz teljesítményt.
A cél hogy körül belül 7,1 Gb ra kell leszorítani a Vram-fogyasztást amire két megoldást találtam.
Az egyikk megoldás hogy a külső felbontás csökkentése, 2650x1440 SR 60, (ugyan azokkal a beállításokkal) már csak 6,9 gb a vram fogyasztás, és nem csúszik át a processzor memóriába, így stabil 80 fps-em van, szűkebb helyeken 120fps, mikrolaggok nincsenek.
A másik megoldás a bállítások csökkentése felbontás megtartása mellett.
View Distence sok vrammot használ, ezt low-ra rakni, Textúrát - mediumra, a shadowot szintén a többi maradhat high-on
így 7,1 gb lesz a fogyasztás, de néha újjabb helyszíneknél dinamikusan megemelkedik, így ilyenkor a fentebb említett próbléma elő tud fordulni de jóval ritkábban mint maxon,
így majdnem stabil, 60-80fps -em van. Ha SR-t 20 ra állítjuk úgy nem fog felmerülni a probléma és meglesz a 80fps szintén mikrolagokk és be-esések nélkül.
A harmadik amolyan "i need fps -for pary" megoldás az hogy ha 1080p-ben játszunk, SR 67 minden HIGH, (ambient occlusion az maradhat low-on) Stabil 120fps, mikrolagg nincs, droop nincs, így legkényelmesebb ilyen tipusú souls szerű játékot játszani.
Fontos még hogy sokan nem nyulkálnak a driver beállításokba ami hiba, ugyanis az alapértelmezett beállíás az az hogy a shadder chace az dinamikus, ezt célszerű átállítani 10gb-ra vagy unlimitedre.
így shadder chace kiszámolása után, már csak vissza olvassa a kiszámolt fájlokat és ezzel meglehet szüntetni a mikro laggokat és a droopokat, mivel nem kell folyamatosan számolni játék közben a videókáyrtának, Unreal engine 5-ös játékok a pipelinokat is játtékközben számolják, Az elején kiszámolja az egészet amikor előszőr indítod, de ha dinamikuson a shadderhace nem kerül mentésre és játék közben is csinálja a kissebb dolgoknál például, harc közben animációknál vagy a széttőrő ládáknál, az efekteket, mint vér fröccsenése vagy a szikrák kard csapódásoknál. Ha korlátlanon van a shadderchace ezeket viszonylag gyorsan vissza olvassa és nem történik lagg.
Félre értés ne essék ez csak is akkor működik ha az egész játék csak a videó rammot használja, vagyis nem lépi át a vram mennyiség a kártya korlátait.
16Gb -al rendelkező emberek előnyeben, 4xxx-es 16gb-os karival biztosan nem lesz gond.
Valamint a játékhoz könnyen elképzelhető hogy érkezni fog jobb optimalizálás. Azonban akinek 3xxx-es karija van szerintem fontolóra veheti hogy vált 5xxx-re. Mivel sajnos vagy nem sajnos, de már az optimalizációt lassan a frame-gen által nyújtott dupla, képkockákra lesz értendő, Ez nélkül fejfájás lesz ha a xx60- tiernél marad vagy 8gb-os modellnél.
Csak stílusosan ruha nélkül játszok, illetve a fejen szokot berakva lenni valami felszerelés, így jó kis kihívás lesz mert nagyon figyelni kell gyorsan fogy az élet, (azért bosszokhoz kiszoktam öltözni.
Ha tetszik ez az Ázsiai látvány világ, és tetszeneket a souls játékok akkor tetszeni fog.
Bár most még csak én is tapasztalom a játékot, még csak az elején vagyok.
A wukongot is csak kipróbáltam.
Az alap felszerelés egy bőr nadrág ami igen jól néz ki.
Ja és több fegyver típust is használhatsz és mindegyik típust külön kell fejleszteni így tudsz úgymond szakosodni egy-egy fegyver típusra, ezek aktív és passzív perkek formájában, új movesettekkel is kiegészül, Én fejszével, és hosszú kardal nyomulok.
A fejszével lehet blockkolni, viszont a többi fegyver tipussal nem, de mindeggyiknek meg van a saját tulajdonsága, ez azért jó mert ha valaki például az elden ringbe counter attackos volt és kellett neki a pajzs, itt akkor a fejszével hasonló játékmenetet kap amit már megkedvelt más játékokban, úgyhogy nálam nagy pozítívum a harcrendszer. (ha nem vagy biztos benne talán teszteld le hogyan fut vásárlás elött már van rá opció tenoke-jóvoltából)
Akkor jó, ha a játék variálja a haját. Így legalább változatos lesz. Igen én szoktam haználni chest armorokat is. Egyedül a God of War-ban használtam olyanokat, amikben kilógott Kratos fél csöcse 🤣🤣🤣 Mert úgy még menőbben nézett ki, bár full armorban is az volt.
Szeretem a fejszéket, de a csajhoz szerintem annyira nem passzol. Az úgy érdekes, ha minden fegyvertípushoz más-más skillek tartoznak. Akkor olyan, mint a Khazanban. Én spearrel, meg dual sword-dal akarok majd menni. Inkább dodge based karaktert akarok csinálni, bár a mostani gamek már rákényszerítettek a parry-zésre. Nehézségi fokozatok vannak benne, vagy olyan, mint egy dark souls-ban?
Meg ahogy láttam, vannak benne bizonyos skillek, amik idővel újratöltődnek. Meg gondolom majd később kapunk valami ulti move-ot, amit ennek a betegségnek köszönhetünk.
Amúgy három opció van, quality, balanced és performance, ha Vrr-t használasz akkor nem lesz fps lock, így már balanced-en olyan 80fps körüli értéket kapsz, quailtyin általában 60+.
Ha van egy 120hz megjeneítőd akkor szuper lesz a ps5-ön.
Van benne nehézség választás?
De még FSR + FG mellet is de ugy hogy 190-200-rol megy le 90-70-re
Egyre jobban látszik mi a baj itt vga fronton. Ez van sajnos. Rtx nélküli kártyák már az utolsó drivereket kapják az 580 nal azt örökre lehúzzák a rólót. 577 es jött ki a napokba.
Nem érdekel, inkább az érdekelne hogy egy demót, vagy valamit kiadnának, nem, az nem kell nézzed hogy más hogyan játszik mint egy hülye gyerek.
De még ha rá is vetemedsz akkor sem "gameplay" látsz hanem streamet élő videót, ahol chattel beszélget az ipse meg köszöngeti a done-teket, minthogy a játékra figyelne.
Van még aki csinál "no commentary" gameplayt esetleg néha azokat szoktam megnézni ha nincsen demó vagy ha érdekel a játék. (persze ezek már megjelenés után vannak.)
Igaz ebben bossokat öl meg. Nagyon jó a tag souls gamekben. Látszik, h koreai 😁
Amúgy a TheVR-tól nézted a stream-et vagy más hülyétől?
Demo-t adhattak volna ki, de semmi. Még jó, h a Khazan-ból volt/van.
Értem a miértjét mivel valószínűleg több emberhez jut el így mintha lenne egy demo,,, ami gond, mivel a demóval nem csak a játékba nyersz betekintést hanem hogy, hogyan fut a gépeden, illetve videón nem lehet érezni a harcrendszert hogy ez most neked bejöne-e, rendben van-e a parry timeing, jól lehet-e evadolni, aztán meg látatlanba megveszed és rájössz hogy sehogy nem áll a kezedre. Majd mondom holnap meglátom magamtól (vagyis ma).
De aztán én is találtam no commentaryt még tegnap.
OS: Windows 10
CPU: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 1600
RAM: 16GB(Dual-channel configuration is recommended.)
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1070, 8GB or AMD Radeon RX 5600 XT, 6GB
Storage: SSD
Additional input device: Gamepad
Recommended
OS: Windows 10
CPU: Intel Core i5-12600KF or AMD Ryzen 5 7600X
RAM: 32GB(Dual-channel configuration is recommended.)
GPU: NVIDIA GeForce GTX 3070, 8GB or AMD Radeon RX 6750 XT, 12GB
Storage: SSD
[LINK]