Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Hi all! Azt szeretném kérdezni (lehet hűlyesség) de előfordulhat, hogy azért ír ki a gépem mindenre CRC hibát mert kezdi bemondani az unalmast az olvasóm? mert akármit beteszek (film,progi,játék,stb) az esetek 75%-ban CRC-t ír ki! És nehezen hiszem, hogy a COD4 egyik rar fájlja hibás amikor alig használtam 1hónapja és azóta hozzá se lett nyúlva! Tehát lehet az a baja, hogy kezd tönkremenni az íróm/olvasóm?😕
0
0
0
0
dave500 avatar
ÁÁ
Ez a jó😆
[url]https://www.plimus.com/jsp/download_trial.jsp?contractId=1751472&referrer=Egor[/url]
Nekem is ez van! Kaffa😃
0
0
0
0
Lizard avatar
sziszifiu írta:
tudtok nekem mondani egy olyan progit amivel youtubrol tudok letölteni pl 1 klippet HD minőségben?😃



http://vixy.net/- itt van egy progi azzal le tudsz szedni bármit és olyan formátumba konvertálja amibe akarod.
0
0
0
0
dave500 avatar
Flash: .rar
xxx3: Mát ptóbáltam! De mindegy kezd megoldódni!😀
0
0
0
0
xxx3 avatar
dave500 írta:
Segítség😆
Leszedtem a COD 1-et.
Van CD1 CD2
kéri a CD2-t. Na most mi legyen? Mert nem.cue szal nem tudom mountolni. Esetleg nem tudok valami olyasmit, hogy olyan fájl-á változtassam(pl .cue) hogy bemountolhassam?



Én ide azt tudom ajánlani ,hogy szed ki a 2 cd tartalmát egy mappába és amit akar azt írd felül és utána menj a setup exe-re .Remélem tudtam segíteni .😉

Különben még Seedelték :Ð
0
0
0
0
Flash avatar
Mi a kiterjesztése hogyha nem cue?
Sztem a .daa-n kívül mindent beolvas a Daemon Tools, csak a megnyitó ablakban rá kell menni alul az "All files"-ra.
0
0
0
0
dave500 avatar
Segítség😆
Leszedtem a COD 1-et.
Van CD1 CD2
kéri a CD2-t. Na most mi legyen? Mert nem.cue szal nem tudom mountolni. Esetleg nem tudok valami olyasmit, hogy olyan fájl-á változtassam(pl .cue) hogy bemountolhassam?
0
0
0
0
Ebort avatar
Üdv!