Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 806
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Athesz avatar
TheMostWanted írta:
Nem azér de hogy lehet felhúzni a procit?😆


BIOSban tudod húzni!
0
0
0
0
no avatar
Nem azér de hogy lehet felhúzni a procit?😆
0
0
0
0
no avatar
Köszi, ezt én is tudtam.
Azt hidtem hardveres gond lesz! :S


A másik gond:
A Shift töltés közben iszonyat sokszor fagy le (nem válaszol), és néha nem indul el, vagyis betölti a Shift logó alatti kis csíkot és a tövábbiakban ugyan csak nem válaszol! :S
0
0
0
0
Core2 avatar
zbence írta:
Hali!
Az a kis problémám lenne NFS Shift ügyben, hogy szar az FPS-em! 😃
Na.
Minden maxon, 1680x1050, 2xAA, verseny közben, ha versenyz?k vannak körülöttem 14-5 FPS-em van, ha viszont senki nincs, csak én akkor 45-50.
Miért lassul be ennyire a cucc?

Kérem hozzáért?k válaszát!


Mert a környezet megváltozik, több obiektum lesz, jelen esetben az autók, és ez megterheli a vga-t s a procit. Ne tegyél AA-t s sokkal jobban fog menni.
0
0
0
0
Athesz avatar
blizzard írta:
Már sikerült köszi. Biosba beállitottam hogy cd-r?l inditson és sikerült. (:


Akkor sok sikert! 😀
0
0
0
0
blizzard avatar
Már sikerült köszi. Biosba beállitottam hogy cd-r?l inditson és sikerült. (:
0
0
0
0
no avatar
Hali!
Az a kis problémám lenne NFS Shift ügyben, hogy szar az FPS-em! 😃
Na.
Minden maxon, 1680x1050, 2xAA, verseny közben, ha versenyz?k vannak körülöttem 14-5 FPS-em van, ha viszont senki nincs, csak én akkor 45-50.
Miért lassul be ennyire a cucc?

Kérem hozzáért?k válaszát!
0
0
0
0
Athesz avatar
blizzard írta:
Fogom az xp cd-t. Berakpom egybol ujrainditom a gepet. bekapcsol és nemcsinál semmit... 😢


De úgy csináltad ahogy Core mondta? Beállítottad a BIOSban h CDr?l bootoljon?

Core2:Nincs mit! 😀
0
0
0
0
blizzard avatar
És hogy kell letörölni a win 7-et? És után rakni az xp-t.
0
0
0
0
blizzard avatar