Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 806
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
kisborda avatar
hello, van egy kis problémám nemnagyon értek hozzá remélem ti tuttok segiteni

http://kepfeltoltes.hu/view/090910/help_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/090910/help1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


ez miért van és hogy tom át állitani?
elöre is kössz a válaszokat
0
0
0
0
BiGame avatar
jah bocs, aszittem torrent meghívót kér😆!
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
hát az nem ode tartozna sokkal inkább ide de leginkább pl az off témába pl dumaláda
0
0
0
0
BiGame avatar
mondjuk "Meghívók torrent oldalra" az Extra topicba!
0
0
0
0
parditomi avatar
nem tom hova írjam ezért írom ide Little Big Planet - Sackboy in the Wild torrent kéne
0
0
0
0
BiGame avatar
ja, de most vmé nem lép ki, gyors elindítok 1 meccset és nem lép ki, szal nemtom mi lelte, de haveromnak is volt ez a gondja mind1, serverre viszont nemtok kapcsolódni, de inkább megkeresem v leszedem a Source-ot!
0
0
0
0
Ferrari avatar
Nem ir ki semmi hiba üzenetet vagy vlmit? Csak úgy kilép???
0
0
0
0
BiGame avatar
kösz, nah most más gondom van, leszedtem a CS 1.6-ot, és indítás után kb fél percel kilép, mi a rákért?
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Vagy mert gagyi nekem is a régi codegen házamban régen beragadt a gomb és ütöttük a gépet hogy kijöjjön😆
0
0
0
0
Ferrari avatar
BiGame írta:
a Dell-t me mit ér a fullos gép, ha nincs hely😆!
nah és kérdeznék apróság, mé van, h amiko bekapcsolom a gépet néha berakad az indító gomb v mi a rák, és rögtön ki is kapcsol, szal a gomb nem mindig áll vissza alaphelyzetbe és beragad, ez lehet azé me naon öreg?


sztem azé mert öreg. 1 tanács: szed szét és olajozd be😉 úgy nem kéne beragadnia.
0
0
0
0
BiGame avatar
a Dell-t me mit ér a fullos gép, ha nincs hely😆!