Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
BiGame avatar
akko vki más hamarabb beküldte és ki lettek rakva!
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
miért írja kinekem hogy 0 beküldött gépigény közben meg beküldtem vagy 3-at?Ja és minddet ki is rakták.
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Talán újra kéne rakni a windows-t
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok! az lenne a problémám hogy bekapcsolom a gépem , beindul , kiírja hogy ÜDVÖZÖLJÜK aztán nemjönnek ki az ikonok meg minden , a hang is elhangzott , és csak egy 15-30 sec után látok mindent , addig csak az ÜDVÖZÖLJÜK-et :S ez miért van ? már pár hónapja igy van , de kicsit zavar . azért megkérdezem ez mitől lehet??virus nem mert most scannaltam es semmitnemtalált ( McAfee 2006-ot használok ) és 6 game van telepitve
0
0
0
0
gillanyi avatar
megtörölgettem de én letöltöttem 1et netröl is de ugyanezt irta😞

az ingoret megnézem😆
0
0
0
0
Ferrari avatar
nincs megkarcolva a lemez? mert olyankor szokott nekem kiirni ilyen hülyeséget. Megtörölgetem és aztán megyen rendesen😃😆.
Vagy nincs olyan opció h Ingore? arra menyj rá és kész
0
0
0
0
gillanyi avatar
Valaki nem segitene?😃Fontos lenne hogy feltegyem😃
0
0
0
0
gillanyi avatar
Sziasztok! A GTA San Andreas-t szeretném telepiteni de kiir 1 hibát mikor megnyitom a setup.exe fájlt

Hiba:Error Code: -5005 : 0x80070017
Error Information:
>Kernel\KernelMedia.cpp (95)
>Kernel\KernelMedia.cpp (95)
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1654)
PAPP:Grand Theft Auto: San Andreas
PVENDOR:Rockstar Games (http://www.rockstargames.com/)
PGUID😃417C96A-FCC7-4590-A1BB-FAF73F5BC98E
$10.50.0.125
@Windows XP Szervizcsomag 3 (2600) BT_OTHER 8.0
0
0
0
0
BiGame avatar
ok nemgond, szóval mivel tudnám megnyitni ezt a setup bin-fájlt, me daemon tools-al nem megy, meg magic isoval se, Ultraisonál is ismeretlen fájlt írt ki!
0
0
0
0
roberto888 avatar
Köszi! Am nemtok segíteni, bocs!😕
0
0
0