Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
bulldog95 írta:
Multkor találtam ojan gammét hogy CellFactor Revolution. de nem indult el mert az a fránya physx nincs fen a gépemen. az én vidikarimmal meglehetne oldani hogy a physx effektek ne szaggassanak? (ugy hogy müködik is 😆😉

Kapcsold ki mert azért szaggat mert atid van és az nem támogatja
0
0
0
0
thug85 avatar
Az miért van, hogy amikor elindítom a Firefoxot, akkor néha elindul az MSN is?
0
0
0
0
Ferrari avatar
bulldog95 írta:
Multkor találtam ojan gammét hogy CellFactor Revolution. de nem indult el mert az a fránya physx nincs fen a gépemen. az én vidikarimmal meglehetne oldani hogy a physx effektek ne szaggassanak? (ugy hogy müködik is 😆😉


valószínűleg igen, telepítsd fel a physx-et és jó lesz.
0
0
0
0
no avatar
Multkor találtam ojan gammét hogy CellFactor Revolution. de nem indult el mert az a fránya physx nincs fen a gépemen. az én vidikarimmal meglehetne oldani hogy a physx effektek ne szaggassanak? (ugy hogy müködik is 😆😉
0
0
0
0
kocka avatar
Cooler Master Hyper TX3 proci hűtömnek a ventilátorja. mindig 2800 pörög és az kárositja e a ventimet egy idö útán??
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
Carlosz94 írta:
Van 4 venti rákötve a gépre vagyis 1 a procié, 1 a video karié és van még 2 darab sima venti, és azt szeretném megcsinálni hogy ha pl filmet nézek akkor ne legyen olyan hangos pl az egyik sima ventit kikapcsolnám vagy levenném a fordulatszámát. Ez lehetséges ? A SpeedFan-al meg lehet ezt csinálni ? Vagy van ilyenre valamien program ?
A válaszokat elöre is köszönöm.
----------------------------------------------------------------
Nah megvan, "megtudtam csinálni" 😉


Lehet venni ilyen szabályozót ilyen 3-5000 forintér amit a gép elejébe kell rakni és azt tekergetheted és az állítja a sebességét
0
0
0
0
Rapido avatar
Rapido írta: