Az Amazon Fallout tévésorozata a játékok népszerűségét is jelentősen megugrasztotta
Az Amazon Fallout tévésorozatának köszönhetően folyamatosan növekszik a Fallout-játékok egyidejű játékosszáma a Steamen. A megugrott eladások és a visszatérő játékosok miatt bizonyos játékok olyan jó számokat produkálnak, mint még soha.
A SteamDB által összegyűjtött adatok alapján a Fallout 4-gyel átlagosan 20 000 - 24 000-en játszottak naponta, de a hétvégén ez a szám 164 000-re ugrott fel. A Fallout Shelter (8400), az eredeti Fallout (4000), a Fallout 2 (2000), a Fallout 3 (14 000) és a széria rajongóinak nagy kedvence, a Fallout: New Vegas (44 000) mind kimagaslóan teljesít. A vegyes fogadtatás ellenére jelenleg a Fallout 76 produkálja a legjobb számok egyikét, közel 74 000 egyidejű játékossal, amely a megjelenéskor megfigyelhető rekordokat is felülmúlta.
Sajnos a rajongóknak a korábban említett Fallout-játékokkal kell beérniük még néhány évig, ugyanis a Bethesda addig nem tervezi elkészíteni a Fallout 5-öt, amíg nem készülnek el a The Elder Scrolls 6-tal, amely még mindig a fejlesztés korai szakaszánál tart.
Műfaj: Akció, Kaland, Szerepjáték
Fejlesztő: Bethesda Game Studios
Mellesleg mindenhol csak azt olvasom hogy steam így steam úgy, és a többi helyen nem nézik? Mert ha összeadnánk az epic(ahonnét én is leszedtem mert ott voltak meg a goty verzió), xbox,ps, stb akkor szerintem sokkal nagyobb számokat látnánk aminek a fele hype fele nosztalgia...
Akkor neked az “oh shit” inkább fűrész mint alien? A viccekkel meg az a bajom hogy a legtöbbet már hallottam ezért kevés dologot tudnak nekem mondani az új dolgok, de biztos vannak akik még csak most kezdték fogyasztani a tartalmakat és nekik sokminden új.
A történet magában jó lenne csak a kivitelezéssel vannak gondjaim.
Nálam például kiverte a bizotsítékot a Fallout 4 -nél az, hogy a játék legelején kapásból hozzájutsz egy power armorhoz. Ezért minden korábbi részben keményen meg kellett küzdeni.
Itt ráadásul az is kérdés, hogy mit akarnak ezek az emberek ezektől a játékoktól, amik elsősorban erre a meredek játékmenetre és nem a sztorira vannak kihegyezve, így az utóbbi megélése nem jelent túl nagy élményt a harc megélése nélkül.
Csak ugye a mai gen fele, alig szereti a kihívásokat, rinyálnak és hisztiznek mindenen sajnos. Sok embert ismerek, akik állandóan az összes játéknál hisztiznek valamiért.
Definiáld a "keményen meg kellett küzdeni" részt, úgy érted hogy amikor megatonból megyek a suduma akkor összefutok egy Enclave PA-al, majd mikor a suli fele mennék 2 BoS PA küzd egy Enclave PA-al? És mikor megvárod hogy a két BoS legyengítse őt akkor simán kiütöd őt is. Ha jól számolok ez 4 PA és nem tudom hogy ez mennyire van közel a játék végéhez...
A Wasteland -et ismerem, ebből indult a Fallout sorozat is. Az első és második rész meg is van, a harmadikra még nem szántam időt.
A vidiről annyit hogy kb az 1/4 eggyetértek 1/4 igen is meg nem is 2/4 ellent kell hogy mondjak neki főleg a happy souls hasonlatnál:
King’s Bounty Jófiúk
King’s Bounty: The Legend Jófiúk
King’s Bounty: Armored Princess Jófiúk
King’s Bounty: Warriors of the North Jófiúk
King’s Bounty: Dark Side Rosszfiúk