Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Creelien avatar
Hali!

Milyen progival lehet videókat egybeszerkeszteni, úgy hogy zenét is lehessen berakni alá?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
a ramot hogy kell fejjebb húzni 800mhz-től mert ennyire sikerült de 1066-os ramom van?Az alaplap meg csak 667-et észlel.
0
0
0
0
thug85 avatar
rocco021 írta:
Sziasztok valaki tudna nekem segiteni?

Nagyon szívesen segítünk ha tudunk, csak oszd meg velünk a segítségkérés okát!
0
0
0
0
no avatar
BiGame írta:
sztem az M-jobb!
en szerintem meg az az "M" azt jelenti hogy mobile,vagyis hogy laptopokba valo vga,szerintem😃
0
0
0
0
rocco021 avatar
Sziasztok valaki tudna nekem segiteni?
0
0
0
0
s3ctorr avatar
SEGÍTSÉG KEZDŐ VAGYOK ! 😞
0
0
0
0
BiGame avatar
beírtam a procit onnan szedtem, a vga-meg nem lehet nagy különbség!
0
0
0
0
no avatar
Nem tudom, h ugyan az-e! Lehet! 😀 Hát, gondold meg alaposan, nem értek hozzájuk, nehogy rosszat vegyetek! 😉
0
0
0
0
BiGame avatar
nah kösz, am néztem videót Dead Space meg Prototype meg Fear2, csak az Intel GMA 4500-volt, tehát nemtom de nemhiszem, h nagy különbség van a 4500 és a 4500M-között, de lehet, h ugyan az csak én vok hülye😆!
0
0
0
0
no avatar
A processor órajele 2GHz!

2.0 GHz Intel Pentium dual core processzor (T4200)
* 1 MB L2 Cache
0
0
0
0
BiGame avatar
nem baj, nem is csak tőled vártam segítséget😀, ez is vmi azé amit mondtál!
0
0
0
0
no avatar
BiGame írta:
már láttam azé kösz!


Ja, ok, bocs, nem tudtam róla! 😞 Próbálnék segíteni, de nem tudok sokat! 😞
0
0
0
0
BiGame avatar
már láttam azé kösz!
0
0
0
0
no avatar
http://gepigeny.hu/forum/viewthread.php?thread_id=364

Olvasd el! 😉 A VGA van benne! 😀
0
0
0
0
no avatar
BiGame írta:
itt az újságban 119.990, auschan kártyával meg a 10-esemmel amit géptuningra szántam!😀


Aha, hát árban nem vészes! 😀 Utána nézek a VGA-nak, és a procinak!