Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Holey avatar
Hali! Lenne egy kérdésem. Most van egy rendesen működő Windows 7-em, és szeretnék mellé telepíteni egy XP-t is. Na most ezzel az a baj hogy az első rendszer elfoglalja az egész hdd-t, és nem tudok mellé másik partíciót csinálni. Ezt gondolom egy programmal meg lehet oldani. A másik kérdésem az, hogy hogyan tudom úgy feltenni az XP-t, hogy az is működjön? (kicsit láma kérdés 😳)
0
0
0
0
Lizard avatar
TheMostWanted írta:
Tudom oda valószínűeg ezt kapom->http://landcomputer.hu/termek.php?cat=13&subcat=50&&t=6468


na igen ez már jó lesz 😉
0
0
0
0
no avatar
Tudom oda valószínűeg ezt kapom->http://landcomputer.hu/termek.php?cat=13&subcat=50&&t=6468
0
0
0
0
Lizard avatar
TheMostWanted írta:
Szeva!Oylan kérdésem lenne hogy ez a táp jó e a gépembe?->http://www.shopmania.hu/shopping~online-hazak-tapegysegek~vasarlas-gigabyte-ge-p610a-c2~p-1706259.html
ehhez nagyon nem értek.


tökéletes! viszont ahogy néztem a procidat ahoz a 4890-hez édes kevés😞 ha módodban áll cseréld le gyorsan mert így nme tudod élvezni azt a jó kis VGA-t!😀
0
0
0
0
no avatar
Szeva!Oylan kérdésem lenne hogy ez a táp jó e a gépembe?->http://www.shopmania.hu/shopping~online-hazak-tapegysegek~vasarlas-gigabyte-ge-p610a-c2~p-1706259.html
ehhez nagyon nem értek.
0
0
0
0
no avatar