Új részletek derültek ki az Assassin's Creed Hexe-ről

Egyelőre nagyon keveset tudunk az Assassin's Creed Hexe-ről. Hivatalosan a széria alelnöke és vezető producere, Marc-Alexis Côté mesélt egy kicsit arról, hogy a Ubisoft Montreal játéka különbözni fog a korábbi részektől. Az első ízelítő alapján nagy hangsúlyt fektetnek a boszorkányságra, és a pletykák szerint Közép-Európában játszódik majd a 16. századi Szent Római Birodalom idején.
A Hexe egy lineárisabb élményt tár majd elénk, néhány, a korábbi Assassin's Creed-játékokra emlékeztető nyílt világú felfedezőelemmel. A játéknak egyetlen női főszereplője lesz, aki jelenleg Elsa néven fut, és természetfeletti képességekkel is rendelkezik. A képességek pontos részleteit homály fedi, de az Insider Gaming hozzájutott néhány felvételhez, amelyekből kiderült pár érdekesség. Sajnos a videókat mi nem tekinthetjük meg, mivel a közzétételre nem kaptak engedélyt.
A felvételen Elsát látszólag 16. századi német katonák üldözik, majd egy varázslattal megszáll egy közeli macskát. A játékos ezt követően irányítani tudja az állatot, hogy elterelje a katonák figyelmét, például egy üvegpalack feldöntésével. Az Insider Gaminggel megosztott játékmenet sötét és komor környezetet ábrázol a város macskaköves utcáin. Különböző források szerint az Assassin's Creed Syndicate Jack The Ripper DLC-jében látható Fear System is bekerül majd a játékba, ami az eddigiek alapján könnyen beépíthető, és teljes egészében beleillik ebbe a korszakba.
Lehetne egy Westessins Creed-et is, comboyokkal, hatalmas New Orleansal...
De ez tényleg jónak tűnik, mármint a téma, a többi majd kiderül.
Csak ne legyen ultra woke meg ha már ez a tematika akkor árassza a világ ezt a sötét, inkvizíció által elnyomott középkori európa hangulatot. Inkább ettől tartok, hogy ez nem fog megvalósulni. Bár attól függ melyik csapat fejleszti, ha a Montréal akkor van rá esély, hogy ez a része is rendben lesz.
Az idei AC Shadows-t azt a Quebec csinálja, hangulatba nem annyira erős de sokkal jobb RPG (lásd Odyssey), a Montréal pedig kevésbé találja el a jó RPG receptjét, vagy túl kevés, vagy túl sok, de hangulatba ott van nagyon. (lásd Origins, Valhalla). Ennek a Hexe-nek inkább hangulatba kell ott lennie, hogy sikeres legyen mintsem nagyon mély gameplay mechanikákban szerintem.
Ettől én is tartok egy kicsit, bár őszintén szólva a "woke" és a 16. század nem annyira jönnek össze egy képletbe.