Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Speck avatar
Sziasztok...
hát nem tom de lehet hülyeség amit írok...
szóval az lcd monitoromnak ilyen az a kábel ami bele megy a VGA-ba http://www.compeu.eu/webshop/catalog/images/Monitor_kabel.jpg
viszont ezt a karit veszem és ennél az a kábelhely nincs...amien az lcd-é
http://www.woxcomputer.hu/picture?mode=bigpic&pid=sapphire4670.jpg&name=Sapphire%20HD4670%201GB%20DDR3%20HDMI%20PCIe&IMRSID=b3cm9ilrshcuesf2h322kg9306
a választ el?re is köszi 😀
0
0
0
0
rocka avatar
Th3KiD írta:
Hali. Nm vok kezd?, d nm toom h hova irhatnám ezt a kérdést. 😆 Szal .. Az alaplapom max 4 GB DDR II800-as memóriát bir el, de ha belerakok 4 GBot, csk kb 3,25 GBot ir ki a windows (haveromnál volt igy, Windows XP 32bit-en). Az alaplap manual-jában (😆😉 ezt irja:

Due to the operating system limitation, the actual memory size may be less than 4GB for the reservation for system usage under Windows XP and Windows Vista. For Windows XP 64-bit and Windows Vista 64-bit with 64-bit CPU, there is no such limitation.

(forditás .. 😆 "Az operációs rendszer-korlátozás miatt a tényleges memóriaméret lehet kevesebb 4GBnál a rendszerhasználat-fenntartás miatt, Windows XP és Windows Vista alatt. Windows XP 64bit-nél és Windows Vista 64bit-nél, 64 bites CPU-val ilyen korlátozás nincs."😉

Akkor ezt azt jelenti, h a 32 bites XP/Vista el?re lefoglalja magának azt a párszáz megát, és a maradék 3 egész nmtoommennyi megmarad szabadon? V én értem félre? 😃 És a Windows 7nél is ugyanez van? V csk leveszi a megákat aztán meg tovább eszi a maradék helyet? 😲 Ha vki tudja, pliiz irja már le. 😃 Mert ha hiába rakok bele 4 GBot, akkor nm rakok bele csk 3at. 😃 64bit-es Windows nm kell, sokminden nm megy rajta ... 😊 Kösssszzzzz. 😆