Tom Clancy's The Division 2 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD FX-6350 | Intel Core I5-2500K
RAM:
8 GB
GPU:
2 GB VRAM, AMD Radeon R9 270 | Nvidia Geforce GTX 670
DX:
DirectX 11 | 12
OS:
Windows 7 | 8 | 10 (64 bit)
RES:
1080p | 30 FPS
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core I7-4790
RAM:
8 GB
GPU:
4 GB VRAM, AMD RX 480 | Nvidia Geforce GTX 970
DX:
DirectX 11 | 12
OS:
Windows 7 | 8 | 10 (64 bit)
RES:
1080p | 60 FPS
NOTE: High – 1440p | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Elite – 4K | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Elite – 4K | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 831
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Egy olyan kérdésem lenne hogy a haveromnak van egy 7gen i5 egy gtx 1050 TI és 8Gb ramja de lowon fut neki. Mi lehet neki a baja? Én a 8Gb ramra gondolok. Előre is köszi a választ.
Spoiler!
allowedTearing = 1,
["anisotropy quality"] = 0,
bloom = true,
["bloom dirt"] = true,
brightness2 = 0,
["chromatic aberration"] = false,
contrast2 = 0.5,
customFPSLimit = 60,
["distant envmap"] = true,
dof = false,
["extra streaming distance"] = 0,
fog = 2,
glare = true,
["hdr UI peak"] = 400,
["hdr peak"] = 3000,
["high res sky textures"] = false,
indoor = true,
look2 = 0,
["max anisotropy"] = 0,
maxFramerate = 0,
["num spot shadows"] = 1,
["object detail"] = -0.5,
["parallax mapping2"] = true,
["particle quality"] = 1,
presentInterval = 1,
["prio culling distance0"] = 650,
["prio culling distance1"] = 300,
["prio culling distance2"] = 170,
["prio culling distance3"] = 150,
["projected textures resolution"] = 0,
["reflected objects quality"] = 1,
reflections = 1,
["sector lastlod distance"] = 256,
["shadow distance"] = 300,
["shadow quality2"] = 1,
sharpen2 = 0.5,
["snow particles wind"] = false,
["spot shadow resolution"] = 0,
["ss reflection3"] = 1,
["ss shadows2"] = 0,
["ssao quality 2"] = 0,
sss3 = false,
stereo3d = 0,
stereoeyedist = 0.064999998,
stereoscreensize = 1.2,
["streamer dedicated budget"] = 1024,
["streamer memory fraction"] = 0.75,
taa = 3,
["terrain texture lod"] = 100,
["terrain vertex lod"] = 5,
["vegetation quality"] = 0,
["view scale"] = 0.75,
vignette = true,
["water quality"] = 0,
}
Nyissa meg jegyzettömbben és másolja be a sajátja helyére, a 2 kártya közt minimális eltérés van ami főleg a generációváltásból adódik tehát ezekkel a beállításokkal közel hasonló teljesítménye kell, hogy legyen, és ha esetleg directx12-t használ tegye vissza 11-re stabilabb.
gpu-z még használható amúgy csak alttabozni kell érte nem olyan profi mint afterburner de megteszi legalább látod melyik komponens mennyire van használatba nagyjából
Másnak is volt olyan, hogy egy két kisebb doboz meg a szemét kicsit később jelent meg a pályán?
Személy szerint nekem a téli táj jobban tetszett és szerintem jobb lett volna, ha New Yorkot tudjuk előbb befejezni, és csak utána megyünk onnan más városba, pl Washingtonba, vagy akár másfelé, akár a nyugati part, akár Chicago, akár Miami, vagy esetleg Európa, vagy távol keletre.
Amerre jártam ott nem volt nagyobb probléma a környezettel, néha picit túlzsúfoltnak éreztem, de összességében rendben volt. A vad állatok a városban szintén rendben voltak, bár ez szerintem azt jelenti, hogy nem 1-2 hónap telhetett el Division 1 és a Division 2 között.
Az újítások eddig rendben vannak, semmi kiemelkedő, sőt, helyenként némi visszalépést tapasztaltam. Éppen számolgattuk, hogy a Division 1-ben mennyi skill volt és a Division 2-ben jelenleg mennyi skill látszik, és itt azért van mennyiségbeli visszalépés. Persze ez a végső verzióban változhat, de egyáltalán nem biztos hogy fog is.
A feladatok ameddig eljutottam nem voltak rosszak, eddig korrektnek mondható.
Ami kicsit másolás szagú az a settlement rendszer. Igaz a Fallout 4el nem játszottam, de a memeket láttam róla és inkább az ok ugrottak be, és nem a pozitív beszámolók a settlementekről.
Ami nekem nagy negatívum, noha szépen futott 18:00 körül keztem, és 21:45-ig kb nem volt semmi gond, utána persze hol máshol mint egy hard insta közepén elkezdett masszívan leesni az fps és a komolyabb harc átment diavetítésbe, miközben a CPU terheltség 40%, a VGA 20% körül volt. Harc végével visszaállt a rendes fps, de amint elkezdődött a harc megint játszhatatlan lett. A többieknél nem volt ilyen, igaz nekik volt időközben 1-2 kifagyás. Íga harc boss harcot diavetítésként néztem végig, és persze eleve -2 emberrel nem volt kétséges a kimenete. Majd a hétvégén még nekiesünk újra és betartjuk az ajánlott 3 óra / 1 game újraindítást javaslatot. Remélem ezt javítják a megjelenésre.
EasyAntiCheat crashre valaki talalt megoldast?
Holnap ezt fogom kipróbálni, remélem működni fog. Ma már felrántottam magam rajta párszor, szal kikapcsoltam a gépet... 😀 😎
Szerk:
Végül megoldodot ! Az msi afteburner volt a ludas !😆
Akkor most , nem a honlapon kell indítani a letöltést? Vagy csak letudom tölteni, de majd indítani nem tudom?
Találkozunk a bétán? Mint régen...
Esti program konfirmálva! 😆
Lehet azt olcsóbban is.😃Egyébként én a helyedben várnék pár napot arra a meghívóra, még senkinek nem küldték ki a kulcsot aki csak regisztrált a honlapjukon.
Inkább olyan petició kéne hogy a játék kerüljön vissza, epic store helyett. Na de egyikből se lesz semmi.😆
Ki fogom próbálni a Div 2-t az open beta alatt, de megvenni semmiképp se fogom, majd ha eltelik pár hónap és látom hogy az Ubi/Massive értelmes dolgokkal foglalkozik akkor talán.. sajnos nagyon sokat csalódtam az Ubi-ban...
A második raid sem javított rajta semmit. Az nem egy szoba lett hanem két utca és egy tér. Komoly kreativitást igényelt a helyszín kitalálása. Raidekre az addig erősen javasolt fedezékrendszer, amire nem egy szintezős helyszín és skill épült, használhatatlan volt a remek tervezés miatt. Majd az első DLC-kor közölték, nem lesz több free tartalom.
Második DLC is akkora pofára esés lett hogy ihaj. Bejárható és véletlenül generált csatornarendszer helyett kapott aki megvette egy szobát ahonnan random teleportált a véletlenül generált pár szobás csatornák egyikébe.
Harmadik DLC meg survivalt csinált egy nem arra tervezett játékból. Nesze neked kreativitás.
A HVT még ért valamit, ideig óráig, ahogy a szettek is, de ahogy telt az idő, a karakterek nem előre fejlődtek, hanem max oldalra tudtak az újabb és egyre tápabb, és a közel haszontalan szettekkel.
Tavaly már a játékosok után dobálták a DLC-ket...
Anno a Division 1 kijövetele után kb 3 hónappal, volt egy szavazás az Ubi részéről, hogy hol játszódjon a második rész.
Az AC2 utáni szavazás óta tudjuk hogy ezeknek a szavazásoknak nincs semmi értelme, de sebaj. Kétlem hogy a többség Washingtonra szavazott volna, ahelyett hogy New Yorkot fejeztük volna be előbb. És mégis Washington lesz a Div2-ben.
A játékban megjelenéskor semmi end-game nem volt a Dark Zone-on kívül, azt meg nehezen lehetett az akkori állapotában tökéletesnek nevezni; az első ingyenes patch egy hónap után jött ki, az első incursion-nel együtt, nem három hónap után (nem raid, annál jóval egyszerűbb volt és kevesebb játékost is igényelt). Az tény hogy nem volt túl kreatív a cucc, de nem volt "heti raid loot", akárhányszor meg lehetett csinálni, bug-ok kihasználásával vagy anélkül. A második patch két hónappal megjelenés után érkezett, és szintén ingyenes volt, hozta a második incursion-t, és még 4 gear set-et.
Ezek után jött csak a 3 DLC, amikről előre meg lett mondva hogy fizetősek lesznek.
Az első DLC volt az Underground, és én a mai napig el tudok lenni azokkal a random generált pályákkal, amelyek egyenként egy normális küldetés hosszát teszik ki, de össze is lehet láncolni többet egymás után. Tényleg nem tudom mit vártál ettől a játékmódtól, hogy ekkorát csalódtál benne.
A HVT-k az első és a második DLC között jöttek, egy teljes játék balance átalakítás részeként (innentől kezdett felfelé ívelni a játékélmény btw), hogy ne túlnyomó részt a hardcore játékosoknak álljon a zászló, hanem akinek kevesebb ideje van jobban be tudjon kapcsolódni a játékba, illetve az NPC-k HP-ja/sebzése is elviselhetőbb szintre lett állítva.
A második DLC lett a Survival, ami simán elmenne standalone játékként, olyan szinten minőségi élményt tud nyújtani. Plusz kaptunk mégegy incursion-t.
A harmadik DLC amiről nem is beszéltél, mert addigra már valszeg meguntad a játékot (amivel egyébként semmi baj nincs, csak nem értem miért kell így lehúzni valamit anélkül hogy megfelelő infód lenne róla) egy 8v8 PvP capture the flag játékmód volt, emellett gyakorlatilag 1.5-szörösére növelték a DZ méretét, és kaptunk mégegy incursion-t, ami már majdnem raid-nek is beillene, pedig az első játékhoz nem ígértek semmilyen raid-et, illetve eddigre már a játékosok száma is rendesen lecsökkent, a fejlesztők viszont mégis odatették magukat.
A negyedik DLC / hetedik patch szintén ingyenes volt mindenkinek, ez már 2017-ben érkezett, és jöttek vele a Global Event-ek, loadout-ok, commendation-ok, Classified gear, legendary mission difficulty, stb.
A nyolcadik patch 2017 karácsonya előtt érkezett, szintén ingyenes volt, kaptunk még két új játékmódot (horde mode, 4v4 PvP), map expansion-t, aztán volt még Underground rework, Rogue system rework... és mégegyszer, egy petákot nem kellett fizetni érte, pedig a játék épp a harmadik évébe lépett, és rohadtul nem volt annyi visszatérő játékos amennyi megtérítette volna a fejlesztését az ingyenes patch-eknek, viszont így, jelenlegi állapotában a játék magasan leköröz bármilyen másik looter-shooter-t a piacon.
Ezalatt pedig megcsinálták a második részt is, ahol nagyon valószínű hogy nem fogják elkövetni mégegyszer ugyanazokat a hibákat amik az első játék idő előtti elnéptelenedéséhez vezettek, mert ahogy az első játék folyamatosan fejlődött megjelenése óta, úgy a második rész elkészítéséhez is egyre több adat és ötlet áll rendelkezésre, amit egyébként teljesen jól demonstrál az "end-game first" szlogenjük, a Dark Zone változtatások és úgy általában az információ ami kiderül a TD2-ről folytatott interjúkból.
Igen, nem volt endgame a megjelenéskor, de nekem nem is annyira hiányzott, hiszen volt bőven tennivaló anélkül is. A megjelenés után két hónappal (vagy 1, ez most nem oszt vagy szoroz) került kb be az első, a garázs. Volt valami heti egyszer esett nagyobb item lvl cucc is. Ha az kiesett akkor csak kisebb esett onnantól kezdve azon a héten. És ez heti dolog volt, nem random. Így azért ha valakin ott fezsített a 4db heti loot, 2 nap után ott valami nem stimmel.
Az hogy a DLC-k fizetősek az egy dolog. De mellette sem igazán érkezett DLC-vel nem rendelkezők része semmi hasznos.
Undergroundtól kb azt vártam amit hirdettek, egy szabadon bejárható random generált csatornarendszert, nem egy induló szobát és onnan teleport az adott random helyre. Kb egy kisebb, de föld alatt bejárható világot vártam. Pl egyik területen lemegyek a csatornába, lenyomok a csatornában egy feladatot, a feladat végén feljövök másik kijáraton és mondjuk 2 területtel odébb bukkanok fel. Valami ilyesmi jött át a marketing rizsából.
HVT az felzárkózást hozott és kb 2-3 hét alatt ki lehetett szedni mindent. A plusz szettek sem előre vittek hanem oldalra valamerre. Voltak hasznos szettek, de a nagy része csak gyűjtögetésre volt jó.
A 3. dlc és a pvpre kihegyezés baromira nem érdekelt, ezért sem foglalkoztam vele. Horda mód és tdm nem új találmány. Mindkettőt nyomták a játékosok napi szinten a DZ-ben a megjelenéstől kezdve. 8-12 fős halálbrigádok a DZben...
Alap Dark Zone-t sem tudták megoldani megjelenés után hónapokig hogy ne legyen benne pl. fal mögül lövöldöző "kolléga".
Elegem lett a nagy ígéretekből, hogy pl a nehezítést kreatív módon oldják majd meg. Aham, növelték a HP-t és sebzést az ellenfeleknél. Baromi kreatív.
2. incursion után abbahagytam, HVT-re visszamentem 2-3 hét alatt meglett minden és ismét abbahagytam mert nem vitt előre. A Pier DLC-re belogoltam kb öt percre, de miután az első random mobba 4 tár kellett, és máshol meg nem találtam értelmes fejlődési lehetőséget, abbahagytam, ez a fajta kreativitás nem érdekel.
Lehet hogy most jó annak aki most kezdi, de az elejéhez képest ameddig bent voltam süllyedt az egész. Első két incursion kb a nullával volt egyenértékű, minden téren. Messze nem nevezhető értelmes végjátéknak.
Mai napig ajánlom is, legalább két végigjátszásra (egy csak singleben, egyet meg csak haverokkal vagy legalábbis fix 4 fős csapatban, teljesen más élmény a kettő), de a kiadás után hibákat/félrefejlesztéseket és úgy az egész fejlesztő csapat hozzáállását nem felejtettem el. Ennyire nagy kreativitás és egy rendes 8 fős pve környezetet nem tudtak összehozni. Persze a játékosoknak bug miatt sikerült, de az hangulatosabb is volt mint akármelyik incursion...
Marha nagy kihívás lett volna egy 8 fős PVE instát összerakni úgy, hogy élvezhető legyen.
Egy csomó trash, őrtornyokkal, fedezékekkel, stb, majd egy miniboss, amit mondjuk csak robbantással lehet sebezni, majd megint egy adag trash, következő miniboss amit csak elektromossággal lehet sebezni, ebbe bele lehet rakni a környezetet is, hogy pl aláhúzni a bosst, majd a villanyvezetéket ellőni, trafóhoz közel húzni és azt rárobbantani stb, megint egy trash adag, majd a főboss, aminek lett volna pár képessége, melyek között van szakítható is, amint Flashbanggel lehet szakítani, és ehhez legalább két flashbang kell hogy ne tudja elnyomni azt a skillt, igazi threat kezelés, így lett volna értelme LMG+hangerősítőt használni, némi aoe sebzés amit a ballistic shield tud felfogni, így az is kellene, na meg persze 2 healer aki életben tartja a csapatot.
Egész harc alatt a fedezékek előre meghatározott minta alapján mozognának, így nem statikus csata lenne, hanem mozgó, de pl a ballistic shield is fedezéknek minősülne, mögötte életben lehet maradni (wow, wotlk, naxxramas, sapphiron 25 fős harc, akit fagyaszt, amögé állva az aoe túlélhető mintára) boss leöl, loot, kimász, örül....és kész is egy talán nagyon béna alap 8 fős pve kihívás. És akkor még komolyabbról nem is beszéltem, pl felhőkarcolón belül lépcsőházban szintről szintre, mozgó metróban vonatról vonatra ugrálva, egy hídon végigverekedve azzal megnyitva az utat egy új terület felé, vagy egy börtönbe betörve a maximum security cellákig kell eljutni és ott lenyomni az aktuális nagy arcot. Ötlet volt bőven már akkor is, de nekik csak a garázsra és haosnló kaliberű endgamere futotta.
Második résznél meglátjuk mi lesz. Interjúknak régen nem hiszek már, az egész fejlesztőcsapat a Division 1 alatt eljátszotta a hitelét. Majd meglátom az open alatt mit hoztak össze.
1.4 (a HVT-k) óta nemhogy négy, de fél tár se kellett ahhoz hogy kinyírjon az ember egy elite NPC-t, ha jól összerakott build-je van, 1.8-ban (Pier) meg már egyenesen sétagaloppá vált a casual tartalom Classified gear-rel, a legendary küldetések viszont még úgy is rendes kihívást jelentenek. Stolen Signal, a negyedik incursion elég királyra sikerült, viszont amikor kijött akkor már rég nem játszottál.
A fejlesztőknek egyébként 2009 óta ez volt az első saját játékuk amit kiadtak, szóval ahhoz képest meg pláne felhozták a színvonalat az évek során.
De oké, értem hogy neked unalmas lett egy idő után a dolog, ezen felesleges tovább vitatkozni. Viszont az hogy egy lassan 3 éves MMO-szerű játékot gyakorlatilag az első 6 hónap alapján ítélsz meg, sztem nem egy fair dolog.
Az hogy a fejlesztők előélete mi az személy szerint nem érdekel. Nem leszek elnézőbb velük szemben csak mert hogy jaj.
Gondoltam rá hogy Division 2 előtt egy ügynököt törlök és felszintezek újra a Division 1-ben, de letettem róla, mert szerintem a szintezésen nem igazán változtattak 3 év alatt, és így kb ugyanaz lenne az élmény, mint a 2.-3.-4. ügynök esetében.
Szerintem te sem tolnál tovább olyan MMO-t, ami nem tetszik. Hasonló okok miatt hagytam abba pl a Star Wars The Old Republicot is. Nem tetszett a f2p átállás utáni rendszer. Nem régen itt olvastam hogy azóta változtattak rajta, visszamentem, megnéztem és tényleg, hurrá, toltam is azóta nem keveset. De a Division 1 nem hozott a HVT olyan újdonságot ami miatt visszamenjek napi szinten.
Szép volt, jó volt, bőven megérte a teljes árát is kijövetelkor (első végigjátszás 40 óra volt, majd utána a többi ügynökkel is olyan 20-30 között, tehát játékidő volt benne bőven már akkor is), de nem raktak bele azóta semmi olyat ami miatt visszamenjek.
Nekem is tetszett a játék amikor kijött, és tény hogy aztán egy darabig lefelé tartott a menet, de az utóbbi ~2 évben csak javulás látható a játékkal kapcsolatban.
Azt megértem, hogy nem mindenki akar hónapokat várni mire újra élvezhető lesz a játék, ebben igazad van.
Ami más MMO-kat illet, SWtoR-t nem ismerem, az ESO-val viszont az első naptól kezdve 5-6 hónapon keresztül játszottam, aztán abbahagytam így érzésre hasonló okok miatt mint te a Division-t, de ettől függetlenül utána is néha ránéztem, és jelenlegi állapotában mindenkinek csak ajánlani tudom (attól függetlenül hogy én már csak nagyon nehezen tudnék visszaszállni), mert rengeteget adtak hozzá a fejlesztők ahhoz a játékhoz is.
Meg persze neked is csak azt tudom mondani amit a többieknek és magamnak is: ha biztosra akarsz menni, próbáld ki majd a Closed és/vagy az Open Beta-t! 😆
Kérnék egy kis segítséget......!
van ez a gépem :
Asrock B75-Pro 3M
i5 3470 3,2 Ghz
16gb 1600Mhz
GTX970 4gb 256bit
.....elég lenne ha kicserélném a vga-t egy ilyen-re ? / ki tudná használni a rendszer a 8 gb- ot ????
MSI GTX1070 Gaming X 8G 8GB DDR5 videokártya
Köszönöm szépen 😀
Én inkább a procit cserélném a helyedben egy újabb i5-re, egy Ryzen-re, vagy ha az alaplap váltás kilóg a keretből akkor akár egy i7 3770-re, mert lassan már a 3470 lesz az ami visszafogja a rendszeredet.
Gold verzió és afölött jár ez a kis 40€-s apróság, ami nem Season Pass.
Azt mondták hogy nem lesz fizetős a Year 1 Content, és ez továbbra is így van. A képen láthatóak mind ingyenesek mindenkinek aki megveszi az alap játékot.
Amit az SP-vel kapsz az egy hét headstart a content drop-okhoz, néhány cosmetic cucc és egyéb hasonló kategóriájú dolgok, ugyanúgy ahogy a Rainbow Six Siege is csinálja. Akit ezek érdekelnek és/vagy többel akarja támogatni a fejlesztőket, hogy a Year 2 is ilyen lehessen az fizet, aki nem az nem, szerintem nincs min fennakadni. 😜
Aztán majd az alapján meglátod hogy fut.
High – 1440p | 60 FPS: OS: Windows 7 | 8 | 10 CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K RAM: 16 GB GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070 VRAM: 8 GB DIRECT X: DirectX 11 | 12
Elite – 4K | 60 FPS: OS: Windows 7 | 8 | 10 CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X RAM: 16 GB GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI VRAM: 11 GB DIRECT X: DirectX 11 | 12
Reményem szerint a mostani vasam elég lesz a Division 2-höz, hogy számomra megfelelően fusson és annyi. Fejleszteni 2 évig nem tervezek egy játék miatt sem.
Számomra is zavaró hogy lassan több az ilyen launcher a gépemen mint a játékok.
Csak én szeretem egy helyen tudni a dolgaimat.
A gépigény meg kb. ugyan az mint az egynek.
Uplay döntött így. Kérdés hogy a többi uplay játék követi-e vagy sem, pl Anno 1800
MINIMUM CONFIGURATION
Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only).
Processor: Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better.
RAM: 6GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 560 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better – See supported List*.
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration.
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Network: Broadband Internet connection
RECOMMENDED CONFIGURATION
Supported OS: Windows® 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350, or better.
RAM: 8GB
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 970 | AMD Radeon R9 290, or better – See supported List*
Notebook support: Laptop models of these desktop cards may work as long as they are on-par in terms of performance with at least the minimum configuration.
DirectX: Version 11
Hard Drive Space: 40 GB available space.
Optical Drive: DVD-ROM Dual Layer.
Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller.
Network: Broadband Internet connection
*Supported NVIDIA cards at time of release: GeForce GTX500 series: GeForce GTX560 (2 GB VRAM) or better • GeForce GTX600 series: GeForce GTX660 or better • GeForce GTX700 series: GeForce GTX760 or better • GeForce GTX900 Titan series: GeForce GTX960 or better
*Supported AMD cards at time of release: Radeon HD7000 series: Radeon HD7770 (2 GB VRAM) or better • Radeon 200 series: Radeon R7 270 or better • Radeon 300/Fury X series: Radeon R7 370 or better.
Most éppen az alap Division 7,5€, a Division Gold, 13,5€ a uplayen. És ez ad neked alsó hangon 40 óra játékidőt, ami a Division 2 megjelenése előtt még bőven belefér, plusz a történet szempontjából is érdemes mostanában elkezdeni.
- egyik esetben félrevezető volt a technikai megoldás és az ajánlott tartalom
- másik esetben túlélősdit csináltak egy nem arra tervezett játékból (kevés túlélős játékot kedvelek, pl Subnauticát, de a Division nem erre lett kitalálva)
- harmadik esetben meg pedig pvpre lett kihegyezve, holott a Pvp területet sem tudták addig rendbe rakni
Ezek mint a fejlesztők és kiadó hibái, melyeket a megjelenés után lassan folyamatosan és következetes léptek meg, rombolták le a megjelenéskor számomra nagyon megfelelő játék képét.
A belerakott közel 360 órám háromnegyede a megjelenéstől számított 6 hónap alatt került bele, közel az első fizetős DLC megjelenésekor hagytam abba. Azóta talán tavaly egyszer visszamentem egy kis időre, remélve hogy az akkor megjelent frissítés hoz egy kis szint, hozott is, de max 1 hónapig tartott az újdonság.
Mivel jelenleg kb 4500.- a Gold verzió, annyit bőven megér, még az alap verzió is. Golddal csak több tartalmad, teljesebb játékod lesz.
Megjelenéskor a Season Pass 40€-t nekem nem érte meg, se az alap és a gold közötti különbség. És ezt nem is bántam meg azóta sem, pedig a 3-ból kettő DLC-t azóta hozzávágtak már a játékosokhoz ingyen is.
nekem 2560*1080 ban med beállítás 28-40 fps igaz nem dx12 ma azt is megnézem