Tom Clancy's The Division 2 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD FX-6350 | Intel Core I5-2500K
RAM:
8 GB
GPU:
2 GB VRAM, AMD Radeon R9 270 | Nvidia Geforce GTX 670
DX:
DirectX 11 | 12
OS:
Windows 7 | 8 | 10 (64 bit)
RES:
1080p | 30 FPS
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core I7-4790
RAM:
8 GB
GPU:
4 GB VRAM, AMD RX 480 | Nvidia Geforce GTX 970
DX:
DirectX 11 | 12
OS:
Windows 7 | 8 | 10 (64 bit)
RES:
1080p | 60 FPS
NOTE: High – 1440p | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Elite – 4K | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Elite – 4K | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 831
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
[img]https://imgbbb.com/image/WDS95[/img]
Számos épület van ahová nem egyszerű feljutni, de fel lehet:
- van, hogy a szellőző csatornán kell az épület külsején felmászni
- van, hogy két épülettel odébb lehet felmászni és pallókon átjutni
Feltornázáshoz a fórumokon javasolt módszer helyett (ne hívj erősítést, ölj le mindenkit a CP-n, és hagyd ott majd késöbb már magasabb Alert levellel fog rendelkezni) a készítők elgondolását követtük, a CP körüli, CP-vel összekötött random eventekből csináltunk meg hármat (minden egyes event ami össze volt kötve a CP-vel emelte a készültségi szintet a CP-n).
Alert Level 4-en nekiestünk, erősítést is hívtunk, de viszonylag hamar elfeküdtünk. 170k armor - 75k HP GS450es gearben feszítve egy arany színű sörétes fickó odajött és a puskatussal, nem is lövéssel, "oneshotolt". Kelés után visszasprintelve a csata még zajlott, és innentől picit óvatosabban próbáltuk irtani az ellent, de nagyon lassan haladtunk velük, plusz hátunk mögé is be-berakott 1-1 packot, igaz csak normál ellenfelekből, de azért a normál gránátos is tudott fájdalmat okozni amikor alánk gyújtott. Kb 10-15 percnyi intenzív tűzharc után sikerült elfoglalni a CP-t, sikeresen kifogyasztva mindkét fegyverünket. Foglalás után, jött a védekezés. Ekkora elfogytak a segítők, így újabb csapatot kellett hívni. Ismét egy 10 perces tűzharc alakult ki, legnagyobb fejfájást a víznyelő túloldalán lehasalt LMG-s ellenfelek jelentették akiket nehéz volt gyorsan elhallgattatni. Skillek hatósugarán kívül voltak így max valami komolyabb távolsági fegyverrel tudtuk őket leszedni, de az is lassan ment.
Mindkettőnknek volt egy-egy healer Hive, nekem egy armor repair drón, kollégának egy assault drón, és persze csata közben én elfelejtettem a nagy snipert használni 😊 , de kolléga a gránátvetővel osztotta az áldást helyettem is. Továbbiakban egyszer sem haltunk az ostrom alatt.
Loot mindkettőnknek full sárga GS450, 2 fegyver, 2 armor, 1 skill mod csak a CP supply roomból és egy-egy weapon mod recept. A csatatérről az elhullott ellenfelekből még összejött kb 3-5 sárga és 1-3 lila fegyver és armor vegyesen, 440+.
GS elérte a 446-ot, de a szettek még nem álltak össze, viszont itt már érezhetőbben kevesebb a tenni való. Belépés után üres volt a térkép, csak pár CP volt piros és csak nagy sokára pakolta tele random eventekkel melyek a CP-khez voltak kötve.
Plusz, tegnap kiesett a legjobb AR Vest (~GS446) amit eddig ingame láttam:
Fenris Group AB +10.0% Assault Rifle Damage
Berserk +10% weapon damage (5% Normalized) for every 10% of max armor depleted.
Hard Hitting +15% Damage to Elites
27 perce ·
Hey, our new wave of content for The Division 2 is almost here, it will be called Invasion – Battle for D.C. and it will start on April 5th with TU2 Tidal Bassin.
[LINK]
-------------------------------------
WT4 már húzósabb. Átérve első lila mob oneshotolt, így a hozott 140k armor és 50k hp pöttyet kevéske, de még így is 380GS-el jöttem át, a javasolt 375 helyett.
Controll Pontok ugye változtak, eddig a 2-es, 3-as pontokat tudtam csak egyedül takarítani, de CP3-nál már komoly lőszer gondok voltak, és az ellenfél sem akart olyan ütemben fogyni mint megfelelő lett volna, így egy-két kisebb hullám összetorlódott, de a jutalom nem maradt el.
Egyelőre még bőven gearelődés fázisban vagyok, 440 körüli GS-nél járok, de meglehetősen szedett-vedett gearben még nem foglalkozva a szettekkel és fegyver talentekkel.
Az eventek továbbra is összetorlódnak, itt ráadásul nem egyszer fordult elő, hogy a támadó csapatomat feltartotta valami konvoj vagy járőr. Így szívás 2-3-as Controll pontokat foglalni hogy a csapat vagy jön, vagy nem. De az is megesett, hogy a frissen elfoglalt CP-re popolt egy supply convoy és lekaszáltak pikk-pakk. Az sem ritka, hogy a CP ostrom alatt a hátam mögül bejött egy random ellenséges csapat, ki tudja honnan.
Sniper spec-el is vannak gondjaim, többek között hogy nem minden lövés sebez. Az különösen problémás, hogy kb 9 lőszer lehet csak hozzá és néha baromira nem esik a lőszer, hiába osztogatom a fejeseket.
A bejárható terület nagysága szerintem nem, de a rajta lévő elfoglaltságok száma mindenképpen felülmúlja a Division 1-ét. A terület nem túl változatos, de egy nagyvárostól ne is várjunk el ilyet. A szintezés egészen kellemes, lehet rendesen haladni, nincsenek üresjáratok, és a gearelődés is rendben van. Lvl30-ig bőven van idő kitapasztalni a különféle fegyverek és skillek hatásait, képességeit, így amint befejezzük lvl30-on a főküldetéseket és a 3 erődítményt, addigra képbe leszünk, hogy milyen gameplayt is szeretnénk a továbbiakban játszani. És mire idáig eljutunk lesz benne kényelmes tempóval kb 40-50 óra.
Van aki szerint eddig tartott az oktató mód és kezdődik az igazi balhé, amihez specializációt is kapunk.
Ezután áttesz automatán a játék a World Tier 1-be (WT1), és az egész addigi térképre feldob vagy fél tucat új eventet, és alaposan megbolygatja az addig szépen kitisztított városunkat. Ez már nagyjából az endgame, és a többi world tierbe is viszonylag gyorsan fel lehet jutni, kb 4 óra játékidővel, ha éppen nem rohanunk. A cél a WT4 és ott a számunkra legoptimálisabb gear összerakása. Addig szerintem nincs nagyon értelme foglalkozni nagyon a gearelődéssel, mert nagyon gyorsan cserélődik a felszerelés. Persze jó tisztában lenni a számunkra szükséges szettekkel, fegyverekkel, de ne zokogjunk ha meg kell bontani a szettet.
Mindig van mit csinálni a térképen, akár egyedól, akár csapatosan, gyakran azt sem tudtam hogy belépés után hol kezdjem az aznapi teendőket. De ennek van egy hátránya is. A sok event helyenként nagyon zsúfolt és emiatt nem egyszer előfordult, hogy összeértek.
- Blokád feloldás közben a mellette lévő terület kontrol feladat ellenségei is bejöttek, mert a két frakció alapból csatázik egymással, plusz még egy skynet drón is. Így 3 event lett belesűrítve egy kereszteződésbe. Ez kicsit sok. Persze ennek is megvan az előnye, legalább bármerre lövünk, eltalálunk valaki ellent
- Kontrol pont feloldása közben bejött egy Elit járőr és egy nyersanyag konvoj is
A főküldetések nagyon jók, különösen a múzeumokban játszódók, de helyenként egy-két mellékküldetés sokkal jobbra sikerült, pörgősebb, és érdekesebb.
Variáltak a skillekkel is az első részhez képest, tehát újra meg kell tanulni mindet, igaz nincs sok. Variánsok nélkül csak 8, variánsokkal kb 30db. A skillek közül viszont számos használhatatlant találtam a szintezés során, így maradtam a jól bevált javító drón + gyógyító hive vagy javító drón + újraélesztő hive párosnál. Az előbbit csapatban, az utóbbit egyedül haladva használom.
A fegyvereket is átszabták. Számos, az első részben népszerű célszerszámot módosítottak, így a Division1 alapján nem szabad ítélni, ki kell menni terepre és kipróbálni az új vasat, hogy muzsikál. Az Assault Rifle (AR), Submachine gun (SMG), Light machinegun (LMG), Marksman rifle (MMR), shotgun és pistol mellé bejött egy eddig nem használt osztály, a Rifle. A Rifle az az MMR és AR közé került, túlnyomórészt nem automata fegyverek, csak egy van ami 3-as sorozatot használ, a többi single shot-os. A Division 1-ben nagy kedvenc a First Wave M1A is ebbe a kategóriába került. Használata is a kettő között van, kellemesen le lehet csipegetni a közepes ellenfelek páncélját vele, mielőtt azok nagyon közel érnének, és ha kellően nagy a tűzgyorsasága (ACR SS) akkor még közelre is lehet vele osztani az áldást.
Az ellenfelek is kaptak némi fejlesztést, egyik másik kifejezetten okos lett, de inkább létszámmal és skillekkel győznek, nem ésszel. Az új páncélrendszer nem rossz, igaz még mindig szoknom kell hogy hova lőjek melyik ellenfélnél.
Ellenfelek skilljei helyenként bőven erősebbek mint a sajátjaink (Medic újraélesztő drónja, Technican sniper turret, robotkutyu és a minitank), így ekkor érdemes használni a specializációnkhoz kapott fegyvert.
Specializáció: jelenleg 3 fajta van és mindegyikhez jár egy egyedi fegyver (Demolotion spec - gránátvető, sharpshooter - ,50-es sniper rifle, survivalist - nyílpuska robbanó nyilakkal) valamint tucatnyi egyedi passzív skill is. A specek között szabadon lehet váltani a bázison, de a megszerzett pontok nem átvihetőek, így érdemes előtte alaposan informálódni, hogy melyik spec a legmegfelelőbb a számunkra, mert amint fogynak a főküldetések a WT-kben, egyre nehezebb lesz az általuk adott spec pontokat más forrásból összeszedni. Persze össze lehet szedni így is, úgy is, csak úgy lassabb.
A spéci fegyverekhez a lőszer sem terem minden bokorban, így igazából a lőszermennyiséggel korlátozták a használatukat, ami kicsit visszás nekem. Ahogy az is, hogy belépéskor vagy más játékába becsatlakozáskor elveszi a spéci a lőszereket a játék.
70 óra csak csapatozás után, eddig (WT3) egész kellemes az összkép, a fenti hibák ellenére.…
Challenge szinten meg elvileg az Exotic P90-hez található meg a tervrajz.
Most a fő statok az armor és hp meg skilll power. Fegyvereket is kb cserélgetem amint ad jobbat.
WT4 előtt én sem építek szettet, de WT4-en azért csak igyekszem összeszedni a kinézett felszerelést. Mondjuk szerintem LMG, SMG, Rifle és AR esetén egy adott darab a megfelelő szetből nem akkora stat kiesés ami ne érne meg +10% dmg-et. Hacsak nem pont egy pont egy olyan elemet cserélnél main ennél több van.
pl: 1.
Adott egy páncél ami ad sok bonusz armort, hp + sp és 2 mod slotot - felveszed és a mod slotba teszel +AR dmg módosítót legyen pl 3-5% ha nagyon kell a dmg és van jó védelmed is.
pl: 2.
másik páncél csak 1 mod slotal és nem ad pl bonusz armort de a felszerelés bónusza ad 10% AR dmg
kevés lesz az armor de jó lesz egy fegyverhez a sebzésed.
Te melyiket használnád?
Ja és persze Hard és Challange módban kb a 183k armor és 75k hp-m is kevés néha 1-2 hitelnek ha nem figyelek.
Mivel fentebb írtam hogy nem kockultam még rá WT2-ben szettekre, így azt hordom, ami több GS-t ad a gyorsabb feljutáshoz.
Jelenleg Sharpshooter specen vagyok és Riflet használok. Az Overlord Amrmmentet néztem ki elsődlegesen:
Overlord Armaments ([LINK])
+ 10% Rifle Damage
+ 7.5% Total Armor
+ 7% Damage to Elites
És mellé igazítva majd a maradék helyre valami páncélt adót, talentnek az Unbreakable-Clutch-Hardened trió van kinézve, és begyűjtve pár példányban.
Clutch ami kilóg, mert nem fogok Rifle-el annyit kritelni hogy megérje, de lehet a végső spec demo-SMG vagy survival-AR build lesz.
Majd kiderül WT4-en, addig gyűjtöm a talenteket és rakom félre őket.
Unknown file version elérési út és D3dComplier_47.dll
találkoztatok ilyen jelenséggel?
Azóta ráolvastam a gugliban,de semmi,mostanra már a betöltő képernyőn kifagy,vagy jobb esetben kidob asztalra.
Vegre visszaraktam a +8gb ramot es nem dobott ki dx12 alatt. (10percet teszteltem kb)
Mivel az első rész nagyon gyerebe volt, ezért persze ezt is megvettem. Tegnap nem volt lehetőségem rá, de most igen. Épp most tölti le. Első tapasztalatok? Milyen a gamma? Hasonlít az első részre? Mindenhol azt olvastam, hogy sokkal több és nagyobb a tartalom. Hát abból soha nem elég :-)
Nekem olyan problémám lenne, hogy minden átvezető videó bugosan jelenik meg. Legújabb nvidia driver, illetve egyébként is jól fut, minden egyéb dolog rendben van. Gépem ott van a profilomon, aki nem akar kattintani, 2080Ti, 32GB RAM, i7 6800k nagy vonalakban. A játékot csak a fő monitoron futtatom, 1440p-ben.
Köszönöm előre is a segítséget! 😀
4K ban nem vagyok biztos ,hogy meglenne a 60 FPS fixen ami meglep mert inkább érzem elnagyoltabbnak ezt a grafikát az első részhez képes
[LINK]
Állítólag vga problémákat is javít az update.
Csak ki kellett kapcsolnom a 30 napos frissítési késleltetést.
A játék első próbára jó volt csak kicsit beszartam mivel minden ment csak a hang nem 😆
Akinek fellépne a probléma az a Windows hangbeállitásoknál a Sound Control Panelen belül az Advanced fülnél állitsa a hangot 24 bit, 48000 HZ-re. Lehet csak nálam van ez, viszont más beállitáson egyáltalán nincs hangja a játéknak nálam :/
https://www.youtube.com/watch?v=K9F66QMEo5w
Szerk.: Amúgy miből jutottál arra, hogy "acc tolvaj" a kis retek ? 😃
Elég lett volna annyit írni már megvagyunk nem értem miért kellet azt a hsz-t törölni...
[LINK]
Ezt szerintetek mért írja ki mikor meg akarom venni a játékot?
Your shopping cart cannot currently be ordered since one or more of the products in your cart has an invalid price or is not available in the requested quantity. If you have any questions, please contact customer service.
Uplay kliens törölve,újra telepítve és dettó!
Passz!
Végül innen tudtam megvenni!:https://store.ubi.com/ie/tom-clancy-s-the-division-2-tm----gold-edition/5b06a3994e0165fa45ffdce1.html
Mivel az üzenet is úgy szól, hogy nem érvényes még az ára, vagy egyenlőre nem érhető el a rendelni kívánt mennyiség, gyanítom, hogy egészen egyszerűen az a helyzet áll fönn, ami teljesen normális. Nem tudod megvenni amíg meg nem jelenik....
Link az előző hozzászólásomban!
Megnéztem most is lehet vásárolni bármilyen változatot a linken!
Ha letöltöd előzetesen a TD2-t akkor már tudsz játszani az általad választott ajándék játékkal is,egyébként csak 03.15.-én!
Akkor ez mi? tudok játszani ma is már vagy nem..
Kis segítség:https://prohardver.hu/tema/the_division_2_pc_xo_ps4/friss.html
Olvasd el az összefoglalót!!
A saját Uplay fiókomból én sem tudtam megvenni ,ugyanazt írta amit nektek!
Nekünk játékosoknak soha, semmi sem jó. Ha kijön egy folytatás ami túl eltér, mint pl a Mass Effect 1 és Mass Effect 2 közötti váltás a harcrendszerben, akkor az a baj, ha nem változik semmi, akkor meg az, mint ahogy a COD MW1-2 után az MW3-at már csak mappacknak gúnyoltuk.
Véleményem szerint ez, már amennyi a két bétából látszott, se nem egyik, se nem másik. Az, hogy a harcrendszer nem változott, az csak jó. Az, hogy van egy újabb terület ami kb akkor amint a Divison 1 esetében, szintén rendben van. Ezek mellett tovább vitték kicsit a Division 1-ben is jelen lévő random eventeket, ami nem baj, ha finomítanak rajta, mert még a mostani bétában is volt hogy a szomszédos random eventről bejöttek az ellenfelek. Még több farmolás lesz a settlementek fejlesztése, de lesz jutalma is. DZ működésével továbbra sem értek egyet, így az a rész nem is érdekel.
A specializált karakterek nem rosszak, bár nekem a Mass Effect 2-t idézte a spéci fegyver+lőszer párossal.
A bemutatott lvl32-es insta számomra egyedüli nehéznek bizonyult, de társsal már rendben volt, kellően nehéz volt hogy kihívást jelentsen, de ne legyen teljesíthetetlen.
Viszont itt is "kreatívan" oldották meg a nehezítést: túlnyomórészt hatalmas HP-val és sebzéssel és kis részben taktikával. De tény, hogy több taktikát láttam abban az instában az ellenfelek részéről, mint anno a Division 1 esetében. És aktívan használták a skilljeiket is, szóval kellemes ellenfelek voltak.
Szintén nagy "kreativitás" a meglévő insta újrahasznosítása, hiszen normál menetben le lehet nyomni normál és hard fokozaton is, de lehet lesz majd legendary szintje is. ÉS erre rátettek még egy lapáttal, hogy nem a megszokott ellenfelek lesznek benne. Ami érdekes megoldás, más játékban eddig nem nagyon találkoztam ilyen megoldással, de másfelől meg nem tetszik, mert bár mennyiségileg több lett tőle a tartalom, de nem lett tartalmasabb.
És ami nem tetszett:
- előző bétában kollégának megjelent a fehér képernyő bug. Mostani bétában nekem.
- első nap jól ment a játék, második naptól hatalmas teljesítmény csökkenés volt, rendszertelenül kidobált, és volt egy olyan szintű fagyás is, hogy teljes géprestart kellett, mert nem lehetett kilőni sem a beragadt folyamatot
- egyik bétát sem bírták ki szerverkarbantartás nélkül - mi lesz a teljes verzióban? 3 naponta szerverkarbantartás?
Első kettő miatt nagyon megfontolom a vételt. Ellenben az első résszel, amit az open béta hatására zsákoltam be, mert az meggyőzött róla hogy jó lesz. Itt ez nem történt meg.
Sokan összekeverik sajnos a béta tesztelést az ingyenes trial-al.
Demo nélkül nehéz kipróbálni egy online terméket vétel előtt. Pénzvisszafizetéses 2 óra kb semmire sem elég. Jelenleg a fehérképernyő hiba nálam a 3. instában jelentkezett ami bőven két órán túl van. És az sem garancia semmire, ha ott nem lenne, mert kollégának meg az első instában volt ugyanaz a hiba négy hete.
Free trial a Division 1-ből a megjelenés után kb 6 hónappal volt az első, amikor a létszám kezdett csökkenni. Egy online játékot remek lehet csökkenő játékosszám után kipróbálni, valóban remek élmény lehet.
Tehát nehéz máshol kipróbálni, az elérhető lehetőségek hiányában, így marad az open béta.
A béta az béta, nem kész termék.
Csakhogy.
Négy héttel a megjelenés előtt masszív teljesítménycsökkenés és fehér képernyő hiba, több mint aggasztó.
Két héttel a megjelenés előtt a fehér képernyő hiba még mindig benne van, ráadásul egy open bétában amit jó eséllyel az is kipróbál aki meg sem akarja venni a játékot.
Lehet állítgatni kliens és szerver oldalon, de nem biztos hogy ezt egy open béta ideje alatt kell megtenni. Az olyan hatást kelt hogy lövésük sincs mit csinálnak, csak próbálkoznak, találgatnak, mint a kontár szaki akármelyik szakmában, plusz hogy az online játékuk nem bír ki három napnyi folyamatos üzemet. Mindkettő lehetőség nagyon problémás.
Véleményem szerint ezeket a bétákat elsiették, nem is kicsit. Ilyen hibákkal közzé tenni nem lett volna szabad.
De ilyen hibákkal megvenni sem fogom a megjelenéskor. Majd ha olyan kollégától hallom vissza, aki bétázott, hogy a fehér képernyő hiba nála nem jelentkezik, akkor esetleg.
Értem, hogy neked tetszik a játék, de a hozzászólásaid nem fogják megváltoztatni amit tapasztaltam. És azt tapasztaltam hogy ez még nagyon nincsen kész.
Igen, javítottak rajta a két béta közötti két hétben, de nem eleget ahhoz, hogy ezek után megelőlegezzek nekik 60€-t hogy:
- persze, tökéletes lesz az indulás, és
- a játék is hibamentesen jelenik meg
Az viszont tény, hogy két héttel a megjelenés előtt, egy open bétának már inkább csak a finomhangolásról kéne szólnia, ctd, vagy fagyásoknak már egyáltalán nem szabadna előfordulniuk.
Ezért is írtam hogy ez a Division 2 szerintem elhamarkodott. Ebben persze benne lehet a kiadó döntése is, nem csak a fejlesztőké. De a mostani problémáimért mindkét "csapat" felelős.
A Subnautica Below Zero-ban is benne vagyok nyakig, és látom hogy zajlik a fejlesztése, még ha nem is testközelből. És nem béta néven fut már, hanem EA, pedig ott is bőven vannak még hiányosságok, mind a grafika, mind hang és tartalom terén, de ekkora bakikba ott nem futottam bele. És messze nem 60€-s címről beszélünk két héttel a megjelenése előtt, hanem egy 17€-sról kb 7 hónappal a megjelenése előtt.
Mondjuk az első részben annyit elszúrtak, hogy a dlc-k annyira nem lettek jók szerintem. Majd kivi leszek ehhez miket adnak majd ki.
Beltérben is esik az eső földön látszik a minta
Mindamellett nyugodtan betolhatnának egy fotó módot is. Még a végén megint megoldja valaki okosba és megy majd a bannolás. 😆
Privát Beta-n toltam néhány órát, háát, nem vágtam hanyatt magam tőle. 😞 Annyira nem, hogy a mostani Open Beta-ra egyszerűen késztetést se érzek.
Az első rész egyből megfogott.
Főleg a hangulat hiányzik, ami az első részt uralta. Ott érezhető volt a kilátástalanság, ez meg annyira steril lett, hogy sokkal inkább a Wildlands jut róla az eszembe.
A menű meg... Arról inkább nem mondanék egy szót se, mert valami embertelen rossz lett.
Szép a grafika, jók a hangok, optimalizálás szinte hibátlan. Vannak benne nagyon jól átgondolt dolgok, de pl ez a szintigazítás nevetséges, na pont ez nem illik bele egy olyan játékmenetbe, ahol hatalmas hangsúlyt kap az, hogy milyen geared van, hogy állítod be, stb. Mintha valami Division Lite lenne potyagamereknek.
Ki tudja, talán szándékos volt, vagy onnan merítettek ötletet a megjelenítéshez.
Egy dolog ami igazán vonz a játékban maga a posztapokaliptikus megjelenítés meg bejárni a várost utolsó szegletig.
Lesz még mit javítani is a tárgyak körvonalai láthatatlanul meg akasztanak ,ajtó tokba beakadtam ,csak az egyik szélén tudtam lemenni a lépcsőn , három testre lövésnél semmi hit-et nem adott be ,egyik safe haus-ba meg lebegtek az emberek.
Összességében lehúzni nem akarom mert ebben a stilusban mint FPS szerintem egyedül álló. A vétel 100% mert akarom ez a stilus sikeres legyen és ne tűnjön el!!
MSI B250M Pro-VDH
Intel Pentium G4560 2mag/4szál 3.50GHz
2x4GB DDR4 2133MHz RAM
Asus Strix RX 560 4GB
Ez egész jó akkor. Alábecsültem picit.
Akkor gondolom így vétel lesz 😉
Jó játékot vele!
A CgSDK az valamilyen grafikai cucc lehet szerintem.
Ez a egy a Corsair által készített iCUE profilozó. Valami kiegészítő funkcióra, és ahogy utána néztem, a FarCry 5 egyik file-ja.
Ha bírod a dll pontos nevét, akkor le tudod tölteni és beillesztenni a játék mappájába.
Nekem indult elsőre.
Uplay-al letöltöttem és indítás után még leszedett valami file-okat és indult is.
Esetleg nézétek meg kikapcsolt vírusirtóval, volt már olyan game ami nekem is csak úgy indult el.
Mondjuk egy Campusról szóló coop TPS ahol néha osonni is kell, már érdekesebb lenne. Anno a Division 1 kapcsán is felöltött bennem, hogy ha Campus néven adják ki, picit más körítéssel, de az alapsztori változatlan, akkor jobban kötni lehetett volna a Tom Clancy által teremtett világhoz.
Kérdésem lenne, hogy más is tapasztalt laggolást, lassulást vagy csak az én gépem enbyire kevés hozzá?Mivel az első résszel és a wildlands játékkal sem volt gondom és azt írták, akinek az első futott, annak ez is fog. Ehhez képest a tereotárgyakat nehezen töltötte be, és nagy csúnya volt a grafika is. Nem egy egy erőgép a laptopom, szóval lehet, hogy ennek itt van vége, és nem fogok tudni vele nyomni. Várható esetleg, hogy javul a teljes játékra az összkép és az optimalizáció?
Nagyon valószínű hogy lesz egy open beta is a későbbiekben, szóval ha nem ugyanezt a build-et használják hozzá, akkor lehet az közelebb lesz a végeredmény minőségéhez.
Összességében még mindig nagyon várom a játékot, a terjedelmes fő- és mellékküldetések, a zene, az NPC-k beszólásai és AI-ja, az open world-ben mindenfelé elrejtett loot, a random event-ek, az új stat és mod rendszer, a minden küldetéshez hozzáadott új endgame változat és még sorolhatnám, mind hatalmas előrelépés az első részhez és a konkurenciához képest is. 😆
DZ-t nem néztem meg, de mikor megkaptam a 3 karaktert pluszba, a menüben megnéztem őket. Számomra kicsit fura ez a signature skill és a lőszerek hozzá. Az új mod rendszer helyenként előre, helyenként visszalépés a szememben. Az új skillrendszert is számolgattam, de mintha kevesebb skill lenne a divison 1-hez képest. A használhatóságuk majd kialakul.
A főbb küldetések hard módja tényleg hard módra sikerült, de ismét csak azt tapasztaltam, hogy nem az AI lett jobb hanem "csak" megemelték a hp-t és sebzést ala Diviison 1.
A szombati három óra játék utáni masszív lag vasárnap nem jelentkezett, pedig akkor is nyomtuk közel három órát, így lehet a patch javított rajta valamit.
Kisebb lelkesedéssel várom. Vétel lesz belőle, de előrendelés semmiképpen.
Signature fegyverekhez a lőszer mindháromnál más módon esik, .50 callal headshot kill-ből, grenade launcherrel explosion kill-ből, crossbow-al meg status effect alatt álló NPC kill-ből esik az ammo.
A fegyver modok nekem is kicsit visszalépésnek hatottak, viszont azt mondták hogy csökkenteni fogják a negatív statokat rajtuk, plusz így legalább nem kell kismillió modnak foglalnia a helyet az inventory-ban/stash-ben.
Ami a skilleket és azok modjait illeti, az első játékban a signature skilleket leszámítva 9 db volt fejenként 3 moddal, ebben meg 8 db lesz fejenként 3-5 moddal, amik jobban különböznek egymástól mint régebben, és minden skillre 3 darab modot lehet rakni amik még tovább növelhetik a variációk számát. Persze hogy melyik mennyire lesz hasznos azt majd meglátjuk.
Az AI az nem nehézségi fokonként hanem NPC frakciónként változik, pl. a True Sons nevű csapat állandóan az oldaladba akar kerülni, a Black Tusk (endgame küldikben található frakció) drónokkal meg robotokkal operál általában fedezékből, medic-ek felélesztik a halott NPC-ket és buff-olják a társaikat, stb.. az első résznél jóval összetettebbre sikerült a rendszer sztem, az anthem/destiny agyhalott, egyhelyben toporgó vagy szimplán feléd áramló NPC-iről nem is beszélve.
Control pontokat foglalgattunk, de még utána is bőven jöttek a random eventek és egymásba értek. Csak miután a DZ-s feladatsor letoltuk, utána ritkultak meg a random eventek.
A Div1-ben tényleg problémás volt az inventory kezelés, kezdve azzal hogy egy ironsight ugyanannyi helyet foglalt mint egy LMG...
Ok a Div 1-ben a skilleknél sem volt mindegyik mod használható, jó ha 3-5 mod volt ami ért valamit, a többi kb kitöltés volt csak. Itt meglátjuk milyen lesz a többi skill, a healing drone egész barátságos, de könnyen leszedik, ami azért probléma lehet.
NPC-knél a taktikázást nem nagyon vettem észre, kint a városban. Itt is kiözönlöttek a repop pontjukról és jöttek sorban a killzoneba. A technikus a kis robbanó RC jeeppel és a gránátvetős az ami komolyabb fejfájást okozott, mert azok nem mozdultak olyan nagyon, ellenben tudtak sebezni fedezékből is. Amelyik rohant ránk az sem volt komoly fenyegetés.
Hard módban is inkább az irreálisan magas sebzés / hatalmas HP és a sokkoló vipera volt ami fájt, nem a tudásuk, vagy hogy valami taktika félét mutatnak.
Meglátjuk mit alkotnak a teljes verzióban.
Viszont arra szintén kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz ez az egész a végleges verzióban.
https://www.youtube.com/watch?v=K9F66QMEo5w
Erősen gondolkodom a megvételén, nem tűnik rossznak...
Én 4 órát töltöttem eddig a bétában és még nem fejeztem be úgyhogy bizakodó vagyok, ha tényleg ennyi tartalom lesz benne és az endgame se lesz hamar megunható akkor már megérte megvenni.
Plusz még mindig tele van hibával, de igaz hogy közben is javítottak rajta. Tegnap a két óra utáni lag nem jött, így lehet az a patch ért valamit, viszont a random eventekkel kezdeni kellene valamit, mert gyakran összeér a két event területe és az azért már HC keményen ha két oldalról kétszer annyian jönnek, plusz volt ellenfél aki a falba szorult és onnan lőtt, neki ment a DIv1-ből a megoldás, seekermine kifüstölte szóval jó pár random event bugos.
Viszont ami ütős volt: ránk lőtt gránátot ki lehetett lőni a levegőben.