Tom Clancy's The Division 2 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD FX-6350 | Intel Core I5-2500K
RAM:
8 GB
GPU:
2 GB VRAM, AMD Radeon R9 270 | Nvidia Geforce GTX 670
DX:
DirectX 11 | 12
OS:
Windows 7 | 8 | 10 (64 bit)
RES:
1080p | 30 FPS
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD Ryzen 5 1500X | Intel Core I7-4790
RAM:
8 GB
GPU:
4 GB VRAM, AMD RX 480 | Nvidia Geforce GTX 970
DX:
DirectX 11 | 12
OS:
Windows 7 | 8 | 10 (64 bit)
RES:
1080p | 60 FPS
NOTE: High – 1440p | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Elite – 4K | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 1700 | Intel Core I7-6700K
RAM: 16 GB
GPU: AMD RX Vega 56 | Nvidia Geforce GTX 1070
VRAM: 8 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Elite – 4K | 60 FPS:
OS: Windows 7 | 8 | 10
CPU: AMD Ryzen 7 2700X | Intel Core I9-7900X
RAM: 16 GB
GPU: AMD Radeon VII | Nvidia Geforce RTX 2080 TI
VRAM: 11 GB
DIRECT X: DirectX 11 | 12
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 831
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kezdetben "csak" napi +1 küldetés volt és +1 vadászat. Azóta bejöttek a classified feladatok is...
A plusz kasztokhoz hozzá férést lehet szerezni ha végiglövöd a hozzájuk szükséges feladatokat. Igaz, egy némelyik nem kevés idő lesz, de kivitelezhető. Legalábbis a Gunner az volt. A Technican-t most kezdtem el egy kollégával, és még nem látom a végét az mennyire lesz depis.
---
Gunner példasor egyik feladata:
Ötödik részfeladat (spoilerbe írom a megoldásokat, buktatókat, hátha magad akarsz rájönni):
Roosevelt Island Stronghold 2. bossát, a Basilisk nevű kalapácsost öld le úgy, hogy előtte minden páncélját lelövöd róla.
Sapka, chest, két kar, két comb, két csizma ahol vannak páncéllemezek, azokat kell szétlőni, mielőtt kivégeznénk. Célszerű lehet egy kis pisztoly ami nem automata, amivel ténylegesen kontrolláltan lehet lelőni a lemezeket, és hard mód, hogy legyen elég HP-ja ha véletlenül pár golyó mégis betrafál a széttört páncéllemezek helyén. Gunner Banshee Pulse kijelzi, hogy hol vannak a lemezek rajta. Ha mégis leölnéd, ügyelj, hogy egy mobot hagyj mindenképpen és utána öngyilok és ez az eventrész resetelődik és jön újra. Nem invaded stronghold kell ehhez.
---
Viszont az SP userek egyre több tartalmat kapnak, még ha azok csak 30-60 percesek is, egyre több csak nekik hozzáférhető rész kerül be. Ettől függetlenül 40-400 óra simán belerakható a Div2-be, akár egyedül is, SP nélkül. Persze csapattal jobb élmény.
Hozzá kell tenni hogy most az EP 2-ben a Pentagon két side mission az nagyon jó lett, meglehetősen hosszú és tartalmas is, talán élvezetesebb is mint egyik másik main mission, a DARPA laboros kihagyott ziccerek ellenére is.
De már keresem mit lehetne még csinálni, mert a Technican kiütése nem biztos hogy 10+ óránál több lesz...
Ha a Division 1-el játszottál akkor az ott használt fegyvereket felejtsd el, Div2-ben messze nem azok a legjobbak amik a Div 1-ben azok voltak. Szedjél fel minden típust és próbálgasd őket.
Snipernek meg javaslom majd a Nemesis-t összerakni de az kb 2-4+ heti meló...rng-től függően, addig meg M700 Carbon az egyik leghasználhatóbb.
Hasznos link:
[LINK]
És érdemes az új fegyverosztályt is megismerni a Rifle-t, mert vannak ott jó kis fegyverek pl SIG 716, igaz nem automata, és nem is a gyors tempóra vannak kihegyezve, de cserébe nagyot tud ütni.
Én és haver keresünk játékos társakat az div 1 és div 2 höz is
akinek van kedved azt szivessen látjuk.
uplayen Van_Helsing_HUN vagyok
ha tetszett az első rész akkor ez is fog
- kicsit rövidebb a főtörténete (Div 1 40 órájával szemben a Div 2 kb 35 óra)
- a végjáték nem lett rossz, és leköthet 2-3 hétre és utána annyi
- Season Pass majdhogynem kötelező, ha nem akarsz sokat farmolni és szívni (kb P2W csak Ubi módra) 4 fős csapattal jó móka feloldani a különféle kasztokat amúgy
- a raid az végigrohanás ha nem fix csapattal mész hanem szedett vedett társasággal, így az első pár futam kaotikusnak tűnhet
Sok minden változott a Div1 hez képest, és van ami jól is sikerült, de itt is elkövetik a Div 1 hibáit: patchről patchre rontották el. És patchről patchre kellett a teljes és optimális geart újra kiszedni, ami a masszív RNG jelenléte miatt kb lehetelen feladat.
De: vannak benne jó és hasznos, craftolható gear és fegyverek, amiket jó móka összerakni, pláne a Nemesis snipert...
És sajnos hiába van 8 választható aktív skill, és 20+ variáns, ha kötelezően 2-4 van amit használni kell, mert a többi használhatatlan hulladék, ha egyedül vagy. Ha fix csapatban akkor le lehet osztani a szerepeket (kaszthoz párosítani skilleket: tech-medic, gunner-support, demo-dps, hunter-cc, sniper-support ) csak az RPG hangulat (szerepjáték, nem a rakétameghajtású gránátvető miatt, az nincs benne, még) miatt, de néha felesleges bonyolítani: mindenki felveszi a saját healer chem launchert (heal) és revive hive-ot (hullakeltést) és meg van oldva, ahogy a WoW (World of Warcraft)-ban is van rá skill: Every man for himself.
Ugyanez érvényes a taktikára is: mindenki demo - gránátvetővel szemből támad Assault Rifle-el és annyi. Support LMG, single target smg buildek, esetleg használható Rifle build sehol, az meg hogy a pajzs már használható lenne (AR-rel is lehet már használni, nem csak pisztollyal vagy mint a Div1 ben gearszettől függően SMG-vel) az lényegtelen, mert az egész Threat rendszert kihagyták a Div2-ből...
Javaslom, vásárold meg, ess neki, nyomd végig, és ha megvan a WT5 és lenyomtad a fő történetet, kezd újra egy fix csapattal. Ennyit megér ebben a formában is.
Több, mert megjelentek a tényleges kasztok, és a hozzá járó spéci fegyver és skill fa, lehet specializálódni, a használható skillek is érdekesek lettek, ahogy a 3+1 ellenséges frakció is kezdésnek elegendő.
Kevesebb, mert a bejárható terület kevesebb, az edndame gyorsabban elérhető, és ott erősen érvényesül az RNG, és sajnos nem a jó értelemben. Messze nincs emg az a késztetés a gear farmolásra, mint anno pl a Diablo 2-ben volt, amikor n+1 -szer is lementél Mephistoért, vagy a piactérre rareket ölni szet itemek reményében.
A plusz tartalmak amelyek később érkeztek szintén érdekesek, elsőre. Másodikra már unalmas és idegesítő, mert lehetne sokkalta jobb is...de nem lett.
highon nagyon jól megy és élvezetes magas frissitésű monitoron
40-50 óra content lehet benne kb
Egy olyan próblémém lenne hogy haverommal meg csinátunk dark zona küldit viszont csak ő tud beszélni csajjal ahol el osztod a pontokat! Én nem tudom és ha egyedül megyek akkor dark zoneba sem tudok be menni! Hol lehet úrja játszani ezt a küldid? Minden hol néztem de nem találtam sehol sem.
Előre köszi a választ.
Vagy a haver indít egy alt ügynököt felszintezi addig, átinvel magához, és kilép te meg megcsinálod újra, egyedül.
Egy olyan problémám lett a játékkal hogy egyik pillanatról másikra el kezdett nagyon csúnyán fps droppolni előtte mikor játszottam vele ami olyan 2 héttel ezelőtt lehetett semmi gondja nem volt most meg kb játszhatatlan mert van mikor van 35-40 fps és hirtelen meg leesik kb 6 fps-re! Grafikai beállítás mind1 mert 1024x768 lowon is ezt a jelenséget produkálta!
Segítő válaszokat előre is köszi!
Dx11 vagy 12-ben fut?
Esetleg egy videókártya drivert frissíthetsz.
Kezdetben Story módban estem neki, így nem volt komolyabb fennakadás egyik esetében sem.
Camp White Oak:
Kezdés jó, pálya felépítés igaz hogy lineáris, de helyenként van pár kitérő amit érdemes plusz loot ládáért átvizsgálni. Utolsó egyharmada körül kezd besűrűsödni az ellenfelek száma, de így sem okoztak fennakadást. Záró rész és az utolsó felvonás eléggé Spoiler!
A Stoner LAMG szerintem elbaltázott fegyver, ettől még persze ki fogom próbálni dualban, de a hasznosságát megkérdőjelezem már így előre.
Manning National Zoo:
Megszokott főküldetésekhez képest szerintem hosszúra sikerül és helyenként egészen jóra is. A különböző részei az állatkertnek változatosra sikerült, jobban szerteágazó hatása van, még úgy is hogy nincs benne ténylegesen több haladási irány. Ahogy haladtam benne arra gondoltam, hogy szívesen eltöltenék ott egy napot a fénykorában, mikor még üzemelt és nem ebben a lepukkadt verzióban, tehát szerintem jól sikerült reklám, kb mint a múzeumoké. Az utolsó egy harmadnál volt egy "bossharc" ami szerintem rémesre sikerült, pedig addig végig azon voltam, hogy "igen, így kellene kinéznie egy main missionnek". A becsületét csak az utolsó bossharc és a végső Echo mentette meg.
A Carbine 7 nem rossz, a fő talentje érdekes. Alapból 30-as tárat Extra talenttel és +20-as tárral sikerült 60-ra feltornázni, amit a főtalentje (Overflow - Every 3 reloads from empty increases your magazine capacity by 100% ) végül a harmadik tárazásra 96-ra húzott fel, de tovább nem. Mondjuk egy viszonylag pontos AR 96-os tárral nem rossz, de a 810 lőszert (Gunner specen) nagyon gyorsan kiköpködi.
TU5 : Outskirts.
Új tartalom:
Kettő új main mission és az Expedition első ága a háromból.
Raidhez Discovery "nehézség" matchmakinggel
lassú betöltés bug visszatért (így is lehet növelni a játékidőt, de inkább eredeti tartalommal kellene)
A küldetések és az Expedition az csak 7 nap múlva lesz elérhető azoknak akiknek nincs Season Pass-uk, de addig is az új patchben van pár óra plusz játékidő.
Ami fontos:
crafting pad fejleszthető 500GS-re, így már érdekes alternatíva lehet a gear optimalizáláshoz.
erősítették a skilleket
heroic bossok (pl fejvadászat utolsó boss) meglévő egzotikus fegyvereket dobhatnak
Raid Discovery módban
4 boss, random csapat, másfél óra, 500GS lootok
Első két boss simán lement, nem volt wipe, ám a két kutyuli (Lucy és Buddy) sok fejfájást okozott a csapatnak. Spoilerben a taktika:Spoiler!
Negyedik és utolsó boss tényleg érdekesre sikerült, de kb 3 wipe alatt megtanulta a csapat mi a taktika és le lett nyomva. Érdekes volt, különösen a 3. bosstól kezdve, ám furcsa volt hogy a számomra klasszikus raidekhez képest (6 év wow raidelés vanillia-bc-wotlk-cata) nem nagyon volt trash a bossok között, csak a bossok termeiben, hozzájuk kapcsolódóan.
Erősebb fokozatban is jó lett volna MM, még úgy is hogy a gyengített verzióban 3. bosson volt vagy 10 wipe, és ki be lépkedtek a random tagok. Igaz gyengített verzió volt de alig volt a szakaszomban valaki akinek 40k fölé ment a sebzése...ennyit a milliós dps megköveteléséről. Némely challenge main missionben kétszer több dmg-et toltam ki, mint itt egy-egy boss fighton, és nem azért, mert fedezékben kushadtam, vagy mert hullaként néztem a bossharcot a raiden.
jövő héten megy tesztszerverre a TU5, vagyis a következő tartalmi frissítés amiben elvileg már benne lesz az Episode 1: DC Outskirts , két főküldetéssel és Expedition móddal. Hogy mikor élesedik, az kérdéses, kb utána 1 hétre tippelnék, így addig marad a gear farmolás.
Sikerült befejezni a Gunner spec küldetéssorát így következik az unalmasabb része a játéknak, vagyis ismét a spec pont farmolás, hogy azon a specen is meglegyen a max pontszám.
Egyelőre a napi hard+challenge main mission-ök és a heti vadászatok azok amik relatív jól adják a spec pontot, na meg Tidal Basin, ami még hátra van.
Kb 2-3 hát lesz mire ezt a specet is ki lehet maxolni, addigra meg talán érkezik a DC Outskirts tartalom.
Egzotikus fegyvertok
Elkezdtem használni, így már egészen kelleme, hogy LMG+LMG+pisztoly triót használva, nem kell az LMG-ket újratárazni:
- 1-es LMG kifogy, váltok a 2-esre
- 2-es LMG kifogy, váltok pisztolyra
- pisztolyra váltáskor mindkét LMG újratárazódik az Egzotikus fegyvertok miatt, és máris váltok az 1-es LMG-re
Majdnem megállás nélkül lehet így sorozni az ellenfeleket, ráadásul a Gunner spéci lőszertartója miatt az LMGkben +50 golyó is elfér, vagyis a most használtak 150-es tárral rendelkeznek, így vagy 300 LMG skuló amit 605 RPM-el lövöldözök kifelé. (M249 variánsokat használok, Unhinged + Allegro talentekkel)
Unhinged+Extra talentes LMG vásároható a héten a Fehér Házban a vendortól. Cassie-től meg egy Frenzy talentes nevesített kis 30as tárú LMG.
Amint meglett a lvl30, meg kell nézni, hogy a main mission-ök (hatszögletű ikon jelzi őket a térképen) közül melyeket hagytuk ki véletlenül. A kimaradtakat Story módban végig kell vinni, mert csak akkor fogja teljesítettnek elfogadni.
Ha le lett nyomva az összes main mission, akkor kezdődhet a Strongholdozás. Három stronghold van, melyeket valamennyire kötött sorrendben kell lenyomni, szintén csak Story módban. Roosevelt Island és District Union Arena sorrendje szabadon választott, de a harmadiknak a Capitol Hillnek kell lennie.
Capitol Hillt ha lenyomod és összeszedsz minden lootot (lesz egy narancssárga egzotikus fegyveralkatrész is: Liberty D50-es pisztoly kezdő darabja), akkor vissza menve a bazi nagy gattling gépágyúhoz, fáklyát fellőve át fog tenni WT1-be.
Ennek az egzotikus pisztolytoknak az elkészítéséhez egy pár lépéses projektet kell teljesíteni.
1. A tervrajz árustól meg kell venni az egzotikus tervrajzot, majd a projektek között megjelenik egy narancssárga színnel jelölt projekt.
2. Irány a Riverside Gas Station, Westenden és el kell foglalni. Elég 1-es szinten, nem kell hozzá 4-esre felhúzni, de fel lehet. Fent a nagy sárga loot konténerben lesz a projekthez szükséges darab. A darabot Donate-elni kell majd a Fehér Házba visszaérve le kell adni.
3. Kapunk egy újabb narancssárga projektet, mely immáron 3 hozzávalót kér. A 3 hozzávalót frakciónként egy 4-es CP-kből lehet kiszedni. Vagyis keress olyan CP-t amit fel lehet húzni 4-esre, húzd fel, foglald el, a nagy sárga loot konténerben lesz a projekthez szükséges darab. Ha ez megvan, keress másik CP-t, másik frakciótól, majd a harmadiktól is. Hyena (V egy X-el áthúzva a jelük), Outcast (darázsfej a jelük), True Son (zászló a jelük). Mindhárom darabot Donate-elni kell majd a Fehér Házba visszaérve le kell adni a projektet.
4. Újabb projekt, ezúttal 1 darab hozzávaló kell, de zavaróan fel van sorolva az eddig leadott 4 darab is. A hiányzó darabot a Fehér háztól keletre, az ólomkatonákkal őrzött kocsmából ([LINK]) lehet beszerezni, de csak adott ingame időpontban. Az időpont pedig 12:00 után és talán 17:30 között. 17:30 után már nem lehet. 14:00-kor még igen.
Ha jó időben érsz oda, a hátsó részen lesz jó pár Black Tusk figura és egy nevesített is. Le kell nyomni őket, és hurrá, megvan a hiányzó darab. A kiesett darabot Donate-elni kell majd a Fehér Házba visszaérve le kell adni a projektet.
Ingame pontos idő megállapítása: Bent a játékban nyomj egy Esc-et, majd a képernyő alján van a Photo Mode, hosszan F. Ekkor átvált fotó módra és a képernyő jobb felső sarkában ott lesz az ingame pontos idő. Kilépés ebből a nézetből, alul vagy hosszan nyomva az Esc gomb.
5. Jutalom a terv a fegyvertokhoz. Legyártható, de kell hozzá egy Provident és egy Petrov szet holster is. Elfogadja a replica verziókat is. Ha megvan minden, az egzotikus holster legyártható.
Angol végigjátszás:
[LINK]
[LINK]
vagy:
És kb 15 perce kint a hivatalos kedvcsináló:
Ám hogy ez ne legyen egyszerű, a Season Pass tulajok egyből megkapják, a többiek meg kapnak egy csinos 5 részes feladatot, mely helyenként közel teljesíthetetlennek tűnik.
Emellett a meglévő speceket is átszabták, legfontosabb, hogy minden specen 3 fegyver osztályra fel lehet oldani a +15% sebzés növelést. Vagyis ha eddig a gránát vetős demo spec tetszett, de Assault Rifle-t kedveled, most nem leszel 15% dmg hátrányban, ugyanis demo ágon is ki lehet pontozni az AR sebzés növelést. És még annyit, hogy a specializált fegyverekbe is új módon esik a lőszer: egy kis sáv jelzi az aktuális fegyvered mellett hogy mikor esik a következő spéci lőszer. Sharpshooter specen +2 ammo esik, és viszonylag gyorsan, egy fél main mission alatt össze lehetett szedni egy teljes tárat (7+2 lőszert).
Bejött továbbá az első egzotikus páncéldarab, ami egy pisztolytáska (holster) és ami a pisztolyokat erősíti, de a a passzív képessége is szép: pisztolyal fejlövéses kill esetén 8 (pisztoly) - 11 (revolver) másodpercre megnöveli minden fegyver sebzését +20%-al, emellett ha átváltasz a pisztolyra, minden fegyveredet újratárazza. (Hello LMG+LMG+revolver setup)
Gunner specre visszatérve:
sok finomságot kap:
+50 lőszeres LMG hevedertárat
(Púr)habgáránátot
passzív lőszervisszatöltést magának és a csapatnak
bivalyerős armor kitet
killenként 5-15% armort
és egy új Pulse skill variánst, ami megszédíti az ellenfeleket
sajnos a szolgálati fegyvere a PTS szerveren egy 9mm P320-as, vagyis nem revolver, de ennyire futotta a készítőktől.
De ami legnagyobb szívás, az a feloldásához a láncfeladat. Látszik hogy nagyon nyomják a season passt. Kezdetben volt a vip fejvadászat. Majd a Classified feladatok. Most ha nem akarsz feladatsort csinálni, bankkártyával elkerülheted...
Első feladatrész (spoilerbe írom a megoldásokat, buktatókat, hátha magad akarsz rájönni):
Bank HQ utolsó bossát sokkold kétszer, mielőtt leölöd.
Spoiler!
Downtown West mindkét Control Pontját foglald el, Sharpshooter specen.
Spoiler!
Grand Washington Hotelben ölj le 20 ellenfelet minigunnal.
Spoiler!
Akadályozz meg 5 nyilvános kivégzést úgy, hogy csak marksman riflet használsz.
Spoiler!
Air & Space Museum utolsó bosst kell háromszor felgyújtani, mielőtt kivégzed.
Spoiler!
Southwesten kell elfoglalni a Control Pontokat, Survival specen.
Spoiler!
Ölj le 30 ellenfelet akik éppen (púr)habban állnak.
Spoiler!
Csinálj meg 5 propaganda küldetést, csak sörétest használva.
Spoiler!
Viewpoint Museum-ban kell az utolsó boss fején a sisakot szétlőni, mielőtt kivégezzük.
Spoiler!
Demo specen kell Downtown Easten és Federal Triangleben kell elfoglalni CP-ket.
Spoiler!
Ölj le 50 ellenfelet akik Confuse hatása alatt vannak.
Spoiler!
Csak SMG-t használva győzz le 5 Resource konvojt.
Spoiler!
Ölj le 50 ellenfelet akik Confuse hatása alatt vannak.
Spoiler!
Capitol Hill utolsó bossát öld le anélkül, hogy Armor kitet használnál.
Spoiler!
A városban járkálva vadássz le 5 nehézfegyveres (minigunos, kalapácsos, láncfűrészes, gránátvetős full páncélos) ellenfelet.
Spoiler!
Ölj le 50 darab, Pulse-al megjelölt ellenfelet.
Spoiler!
Assault Riflet használva teljesíts 5 Territory Control-t.
Spoiler!
A városban járkálva vadássz le 5 nehézfegyveres ellenfelet.
Spoiler!
Ölj le 50 darab, Pulse-al megjelölt ellenfelet.
Spoiler!
Roosevelt Island Stronghold 2. bossát, a Basilisk nevű kalapácsost öld le úgy, hogy előtte minden páncélját lelövöd róla.
Spoiler!
Sapka, chest, két kar, két comb, két csizma ahol vannak páncéllemezek, azokat kell szétlőni, mielőtt kivégeznénk. Célszerű lehet egy kis pisztoly ami nem automata, amivel ténylegesen kontrolláltan lehet lelőni a lemezeket, és hard mód, hogy legyen elég HP-ja ha véletlenül pár golyó mégis betrafál a széttört páncéllemezek helyén. Gunner Banshee Pulse kijelzi, hogy hol vannak a lemezek rajta. Ha mégis leölnéd, ügyelj, hogy egy mobot hagyj mindenképpen és utána öngyilok és ez az eventrész reszetelődik és jön újra. Nem invaded stronghold kell ehhez.
Roosevelt Island Strongholdban ölj le 50 ellenfelet, minigunokat használva.
Spoiler!
Angela Woods megmentése után jobb szélén van egy minigun, azzal is le elehet darálni az érkezőket, vagy a végén a kikötőben a két oldalsó minigunnal. Ha nem lenne meg a kellő létszám, az utolsó ellenfelet hagyd meg, nyírd ki magad és kezdődik az event előröl, de nem a stronghold.
Foglalj el Ivy Tunnel és a The Nest Control Pontot, LMG-t használva.
Spoiler!
Semmi extra, csak LMG, eddigre így is több tucat LMG-d lett, mert mostanában csak azt dob a játék. Semmilyen más fegyvert ne használj, és 1-es CP is elég.
Minigunokkal ölj le 100 ellenfelet a városban.
Spoiler!
A Control Pontok nagy részén van minigun, magasabb szintű CP esetén több és erősebb ellenfél jön, így érdemes lehet legalább 3-as CP-n nekiesni. Teljesség igénye nélkül pár minigunos CP:
The Nest, Ivy Tunnel, The Vault, Fallen Cranes, Demolition Site, The Conderblock, Navy Plaza, Solar Farm
Vagy clever use of game mechanism: kint egy valaki fog egy minigunt, a társa meg lemegy a Fehér Ház lőterére és a bal szélső táblákat lövöldözi és mindketten kapják a "killeket".
tiszta vicc ez a Public coop bene.
ferencbarkoHUN az uplay acc nevem
Persze csak akkor, ha naponta 2-3 órát beletolsz, feltéve hogy 1x-2x bénázol egy küldetésben, vásárolgatsz, side mission-ökkel is foglalkozol, fejleszted a skilljeidet, fegyvereidet és minden ilyen apróság 😀
lvl30 kb 35-40 óra. Picivel kevesebb, mint a Division 1 szintezési ideje.
WT1-4 lezavarható egy hétvége alatt, vagy akár rövidebb idő alatt is, kb 10-20 óra. Ha van WT5-ben társ aki segítsen, akkor egy lightos délután alatt fel lehet jutni WT1-ből WT5-be.
Alábbi is nagyjából ezt támasztja alá, a WT5 eléréséig az idők is kb megfelelőek:
[LINK]
WT5-ben kezdődik a gear és blueprint farmolás ami a masszív rng miatt sokáig is eltarthat, de szerencse függő nagyon. Van olyan egzotikus fegyver amit 4 hét mire összerakod, de csak a heti resetek miatt, amúgy tiszta játékidőben az is max 5 óra. De van olyan is, amit egy délután alatt össze lehet kalapálni, és persze olyan is ami 380 óra alatt sem esett eddig, egyszer sem.
Az elején persze a WT5 annyi mindent nyújt hogy azt sem tudod hol kezdj bele, de egy-két hét alatt kiismerhető és utána már csak ismétlés.
Raiden létszámhiány és számomra teljesíthetetlen követelések miatt nem mentem, így arról nem tudok nyilatkozni, de ha raidelni akarsz a belépő reddit szerint jelenleg 1,5 millió DPS, aminek a felét sem tudtam megközelíteni eddig a 380 órányi játék után úgy, hogy kb két hetente esik egy item ami upgradenek nevezhető...
Összességében 50-60 óra simán van benne, ha elkap a Control Pontozás és nem unod meg a main missionöket, akkor több is. Ha mindhárom specet ki akarod maxolni, akkor az még kb 3 heti intenzív fejvadászat heti ami kb 10 óra és mellette amíg van kedved, CP-zés.
De erre is igaz amit a Division 1 esetében is írtam:
- egy végigjátszás csak egyedül érdemes mindenképpen
- egy végigjátszás fix társakkal is érdemes
mindkettő teljesen más hangulatot ad, ráadásul társakkal (3-4 fős csapat esetén) keményebb is a játék.
- egy végigjátszás csak egyedül érdemes mindenképpen
- egy végigjátszás fix társakkal is érdemes
mindkettő teljesen más hangulatot ad, ráadásul társakkal (3-4 fős csapat esetén) keményebb is a játék.
Két fővel is lehet haladni, de talán az a legkönnyebb mód.
Amúgy már ennyire kevesen tolják alacsonyabb szinten? Mert alig talál valakit a match making....
Noha érdemes legalább egyszer saját tempóban végigjátszani ahogy a Division 1-et is, csapatban élvezetesebb, mert akkor kipróbálhatsz más skilleket is, mint a "kötelező" revive hive+healer chem launcher párost, valamint 3+ játékos esetén nagyobb kihívás egy sima side vagy main mission is.
Viccen kívül: na igen az kedvét tudja szegni az embernek, ahogy az üres területek is.
De WT5-ön kívül itt se várj sok életet, mert mindenki oda igyekszik mihamarabb elérni és gearelődni. Persze végig lehet rohanni a játékon szintezés közben, de jó pár side mission élvezetesebb mint egy némely main mission, tehát érdemes területenként végigmenni és szépen végig is nyomni minden feladatot legalább egyszer. Utána már WT1-4 között más a helyzet, ott már lehet rohanni és amint megvan WT5, vége a tutorialnak, kezdődik a farmolás.
PLAY FOR FREE JUNE 13-16
GET UNLIMITED ACCESS TO THE FULL GAME AND KEEP YOUR PROGRESSION
- világot
- feladatokat
- az ellenfeleket és csapattagokat a legmagasabb szintű játékosnál egy szinttel kisebbre húzza fel
Simán haladjatok tovább és próbáld meg a coop társat szintben egyedül utolérni, akkor majd eltűnik ez a zavaró tényező.
Tartalom fronton nincs változás, semmi új, addig nem látott tartalom nem került be. A két hete indult új Apparel (kozmetikai cuccokat adó) eventet nem sorolom tartalom kategóriába még akkor sem ha a raidhez kapcsolódó kozmetikai cuccokat ad.
És ha már raid.
Ami kezdetben 6-8 órás raid volt, tegnapra lecsökkent kb 16 percre.
Persze ehhez csapatmunka, gear és gyakorlás kellett. Más kérdés hogy egy solo játékos hogy szerezzen geart, tapasztalatot ha elhajtják a p*be (gyk.: pékbe), ha nincs 2M DPS buildje...ugyanaz az az ördögi kör ami a wow wotlk kiegészítőjével és a GS-el bejött: nem mehettél ToC HC-ba 205-ös gear nélkül, ToC HC-n kívül csak 200-as gear esett.
És mindezt játékosok erőltetik játékosokra, a Massive meg röhög a markába, mert addig sem a játék visszatérő hibáival foglalkozunk amíg patchenként teljesen új gear szedünk össze.
Kis kitérő:
Egy hete felröppent a hír hogy a raid nehézségét csökkenteni fogják, mert nem 6-8 órásra volt eredetileg sem tervezve. Pár napja a Massive kinyilatkozta hogy raid könnyítés nem lesz.
Jellemzően a fentihez hasonló videók után nerfelés szokott jönni, amit mindig a casual pve játékos szív meg...
Példa 11! évvel ezelőttről:
Ahogy a videó alá is írva van, ez után a Warrior class olyan szintű gyengítést kapott, amiből csak kb 4 évvel később tért magához és akkor is csak a kieg közepe-vége felé, amikor már tényleg oneshotolni lehetett a 3-4 szinttel kisebb mobokat. De persze ezt ismét csak a casual réteg szívta meg, akiknek addig is nehéz volt a warrior...
És ha már visszatérő hibák.
Visszatért as T-póz és a Revive Hive hiba. Ez utóbbinak ráadásul az idegesítőbb fajtája: felkelt ugyan, ha a Massive által elcseszett balance vagyis a barmira lelassított folyamat során nem kap egy EM sugárzást valahonnan (abban az esetben nem kelt fel), de helyhez vagy ragadva, nem tudsz mozogni, csak egy közli fedezékbe és onnan vissza a kötött helyre. Pár oda-vissza után már lehet mozogni szabadon ismét, ha élsz még akkor is.
És ha már Massive által elcseszett balance.
Múlt hét végén felröppent jó pár screenshot hogy Normalized DZ-ben (és állítólag ez megeshet Conflictban is) eszméletlen nagy Armor mennyiséggel kezdtek el rohangálni játékosok. A nagy mennyiség érzékeltetéséhez: átlag raid gear kb 220-240k Armor-t takar. NDZ-ben 750k+ armorokkal rohangálnak jelenleg. Még magas DPS-el is leölhetetlen mert még az armor sem fogy el 1v1-ben
Gyakorlatilag a százalékos armornövekedést exploitolják (bizonyos körülmények között a teljes armor értékét százalékosan növelő szám 150%+ is lehet, ami normál esetben 10% körüli érték), vagyis nem külső programmal történik.
Azt mindenki döntse el maga, hogy ez mennyire csalás/exploit/clever use of mechanism.
Massive eddig nem lépett semmit, de még csak 3 nap telt el...
Új tartalom még a kanyarban sem látszik, a 05.23-án beharangozott recalib update nem tartalmi kiegészítés csak a bénán bevezetett recalib gatyába rázására tett erőfeszítés.
Raid még le is kötne, ha nem lenne ilyen szintű korlátozás a hozzáférésben, mind a Massive, mind a játékosok oldaláról.
Raidre kézzel kell invelni aki közelben van/klántárs/barát, így a 1-7 fős klánok dolgát megnehezítették. Játékos társaság egy része örül az MM hiányának, másik része anyázik, legalábbis a reddit ide vonatkozó témája alapján ez szűrhető le.
Jelen olvasók hogyan tervezik a raidelést?
Véleményem szerint egy könnyebb raid szint, mondjuk a story szint, mehetett volna MM-el, a normál és afeletti nehezítés meg kézi inv vagy klános lehetett volna. Így a játékosok egy rétege kb ki lett zárva az endgamenek szánt tartalomból, ahol jelenleg az elitista hozzáállás a jellemző. Ezt erősíti a main missionök végén látható eredménytábla feature is, hiszen a GS már nem volt elég. Tucat szám jelennek meg a redditen a "kia f*sza csávó ha nem a poster" aki másfélszer több dmg-et tolt mint a random csapat többi tagja, és az ilyen hulladék random playerek mit akarnak raidelni, mikor normális gearjük sincs...
És ha már gear.
Egyre hódit a 3/7/7 AR gearfelállás amivel egyelőre nem nagyon tud más összeállítás versenyezni, tiszta dmg tekintetében.
és holnap tippre megint reset.
és most a "rossz" hír:
Az új patchel behozott kényelmi változások nálam inkább visszalépés, sem mint előre, így megint az az érzésem, hogy patchről-patchre romlik a játék.
Noha egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, a Division 1 esetében az volt a benyomásom, hogy a megjelenéskor volt kifejezetten jó, utána az ész nélküli változtatások és a fantáziátlan bővítések nálam a sírba vitték a játékot.
Egyelőre az új tartalomról a raidről nem tudok nyilatkozni, hiszen csak csütörtökön lesz elérhető. Viszont mindenkinek megjelent egy új küldetés, mely csak a season pass tulajoknak játszható, eddig. Kíváncsian várom hogy mennyi idő múlva oldják fel a többieknek is. Valahol 1-2 hetet írtak, majd meglátjuk.
Patch változásokra vissza, és ami nagyon fáj:
- revive hive lassabban fog kelteni - szerintem a solo és pve játékosokkal masszív kicseszés. Eddig is volt hogy a hiveot szétkalapálta az ellenfél, de most még több ideje lesz rá
- healer chem launcher felhő nem stackelődik - szintén zenész, nerf ismét.
E kettő skill nerfelésének szerintem az volt az oka, hogy PVP-ben erősnek bizonyultak. Más kérdés hogy miért kell PVE-t is elcseszni a PVP finomhangolás miatt. Már a Blizzard is meglépte ezeket 15 éve, és még pár évvel ezelőtt sem nagyon tudta szétválasztani a pvp és pve finomhangolásokat, látszódott is az eredménye. Nem értem hogy miért nem tanultak ebből a többiek. Szét kell választani és külön kell kezelni. Teljesen más környezet a kettő.
Meglátjuk a raid mit hoz, nálam már csak az tartja életben a Division 2-t. Egy hónappal hamarabb eljutott oda ahová a Division 1 a megjelenése után.
---
Külön hab a tortán, hogy most már a Massive is elismerte a mostani változtatásokkal hogy a GS igenis számít, legalábbis nekik. Ugyanis a patchben van két sor:
- Heroic difficulty Mission bosses, Stronghold bosses, Bounty bosses and Heroic Control Points reward containers will guarantee Gear Score 500 when the player has reached 500 Gear Score.
- Increased the rewards for daily Hard and Challenge mission Projects and they will guarantee Gear Score 500 when the player has reached 500 Gear Score.
Első olvasatra nincs nagy jelentőségük hiszen pl napi jutalomként 1-2db 500as gearről van szó, heroic meg szerintem 4 fő alatt nem igazán teljesíthető, 4-es Control Pontozás talán az ami miatt érdekes, viszont belépve azt tapasztaltam hogy az addigi 503-as GS-em visszaesett 497-re, és ha egy 490-es exotic van nálam akkor max 499-re tudom feltolni. Vagyis ha 500as GS-t akarsz, kötelezővé tették hozzá hogy az exotic fegyveredet fejleszd fel 500asra. Amihez előtte törni kell egy már meglévőt. Majd ha szerencséd van az 500as exotic nagyobb sebzést kap mint a 490-es.
Nemesis esetében nálam a 490es az 346,8k dmg volt.
500ra upgrade után 305-373 közé kerül, random. Vagyis lehet hogy kevesebb lesz a dmg-e. Igazi wtf rng. Nem tudom mit szívtak a Massivenál hogy az ilyen szintű rng-t jóváhagyták, de kérek belőle én is.
500-ra upgrade után 363,8 k lett...na itt legalább nem csesztek ki velem egyelőre.
Plusz számos addig használt geartalent követelményét módosították, így kb lehet újra kalapálni a geart, hogy az új feltételeknek megfeleljen de 500-as maradjon.
Így is lehet játékidőt növelni, de én jobban preferálom ha tényleges, új tartalmat kapok, nem az ész nélküli stat-talent-gear módosítások miatt farmolhatom ki immár harmadjára újra a teljes geart és a játék talán ha két hónapja van kint...nálam egyelőre a raid és a szintező klántársak segítése az ami még életben tartja a Division 2-t, mert már se a tartalom, se a változások nem tetszenek és ezt 1 hónappal hamarabb elérte ezt mint a Division 1... 😢
[LINK]
És reset is volt. Be lehet fejezni a Nemesis-t, ugyanis a most hét közbeni reset során Invaded lett a Bank HQ, Jefferson Trade Center és a Grand Washington Hotel. Ez utóbbiban esik a Nemesis tervrajza invaded verzióban az első bossból.
A Raid csak csütörtöktől lesz elérhető és további kérdés hogy lesz-e területi reset két nap múlva vagy sem.
Nem tudok róla, hogy AMD kártyák esetében lenne DX12 probléma, de azt tanácsolom, hogy próbáld meg DX11-ben futatni, ha eddig DX12-ben tetted.
Igaz, nekem Nvidia kártyám van, és ott köztudott a DX12 probléma, de engem folyton panasz nélkül kivágott az asztalra, hol hosszabb, hol rövidebb játékidő után.
A sokak által várt Invaded Capitol Hill megérkezett. De előtte 3 invaded main missiont kell letolni: Invaded Air & Space Museum, Invaded Space Aministration és Invaded Jefferson Plaza. Egyik sem új, mindegyik volt már invaded.
De, Grand Washington Hotel nem invaded, így a Nemesis tervrajza ezen a héten sem szerezhető meg, vagyis ismét nem lehet befejezni a lassan 3-4 hete húzódó egzotikus mesterlövész puska összeszerelését.
A korábbi vázlattal ellentétben úgy néz ki valamit még jobban randomizáltak mint eddig, ugyanis eheti resetben a District Union Arena (hyena stronghold) mellett a "szokásos" Grand Washington Hotel nem lett Invaded, így a Nemezis összerakása kb beláthatatlan ideig tarthat azoknak akik az első héten lecsúsztak róla. A készítők meg kb nem is foglalkoznak az általuk generált problémával. Az hogy DZ-ben kb oneshootolni lehet vele a beszámolók szerint, az nem zavarja őket.
Egyéb tartalmi változás csak egy apróság volt: ezen a héten az American History Museum lett Invaded, ami eddig soha sem volt az, így ha minimálisan, de bekerül egy új, kb 20 perces tartalom, ami eddig nem volt.
Ezen kívül semmi új nincs. Éppen kollégákkal csevegtünk róla, hogy ha nem lenne a klánban 1-2 szintező kolléga, akkor már nem nagyon lenne értelme tovább játszani.
Hét héttel a megjelenés után, egy lootershooter esetében ez problémás. A Division 1 legalább 4 hónapig kihúzta...
A napi-heti feladatok semmi pluszt nem adnak, gear kb a WT5-be átlépés után egy héttel már összeállít, azóta talán ha 1-1 item lett cserélve, szettek nem visznek sehová, Hard Wire szett gyártása annyira random hogy nagyon, Hunter vadászatok letudva, heti fejvadászatok vannak még hátra, de az is csak a friss WT5-ös kolléga miatt lehet érdekes.
Tegnap már unalmunkban Challengeben mentünk pár helyre, de a készítők ismét alkottak: állításuk szerint nem az ellenfelek hp növelésével fogják elérni a nehezítést. És vajon akkor hogyan érték el? Hát persze hogy hp növeléssel. De ezen már meg sem lepődünk.
Jelenleg tényleg csak a még szintező kollégáknak a segítés tart online, de az egyelőre leköt. Viszont itt valamelyest szerintem rosszul oldották meg. Ugyanis kb maxos karakterrel becsatlakozva egy szintező játékos játékába:
- felskálázza a játékost kb lvl29-re
- felskálázza az ellenfeleket kb lvl28-ra
Ami nem lenne rossz, de akkora dmg lesz kitolva hogy kb minden oneshotolható. Ami nem lenne rossz, ha nem menne a játékélmény rovására, hogy "kis pisztollyal" oneshotolgatjuk a lvl28-ra felskálázott mobokat, bossokat.
Max a teljes geart kellene lecserélni szintbelire, hogy ne legyen ilyen szintű godlike "élmény", de akkor meg nincs érelme a skálázásnak sem. Még kipróbálom majd hogy szintbeli fegyvert használok, hátha az valamelyest javítja a játékélményt.
Érdekesebb lenne talán, ahogy más játékokban van megoldva (pl.: Star Trek Online): a host szintjéhez igazodik mindenki. Így ha lvl12-es játékba csatlakozol maxos karakterrel akkor is csak kb. lvl13-nak felelnél meg. Persze ennek is megvan a hátulütője: nem lehetne végigsprintelni a tartalmon oneshotolgatva, de ezt is megoldották már más játékokban (pl.: Star Trek Online): az igazodás kikapcsolható, vagyis opcionális. Így megmarad minden lehetőség a játékosok kezében. Érdekesebb játékmenet lenne egy szintező és 3 fullos ügynök lvl13-ra skálázva, signature fegyverekkel akciózik, mint most, hogy egy pisztollyal végig lehet darálni bármit. Vagy a Chatterbox SMG-vel (kb 2-3 killenként fullra tölti a tárát önmagától talentből, így lőszer gond sincs, ami pisztolyoknál a végtelen lőszer miatt eleve nem jelentkezik, még lőszert vételezni sem kell megállni).
Három napos idézet:
ÉS ez amennyire új, annyira szívás azoknak akik a Nemesis snipert akarják összerakni, de az első héten a Capitol Hill-t kihagyták. Ugye lepörgött a 3 heti rota, így ezen a héten ismét Capitol kellett volna hogy legyen, ehelyett Roosevelt lett. Vagyis vagy a következő resetben lesz Capitol, vagy utána, ami így is, úgy is szívás. Ennyire timegatelni egy fegyvert nem biztos hogy kellene, pláne hogy a játékos társaság egy része már hozzájutott, a többi meg várja a resetet mint a messiást, ehelyett kapnak egy masszív (höhö, massive, éérted) középső ujjat, csak hogy szokják.
Hát ez masszív kicseszés a játékosokkal...és ezt még utána még bőven szívhatnak ha a Massive direkt szivatni akarja őket.
Eddigi rotációs sorrend:
Capital→Roosevelt→Arena→Roosevelt→Arena
Annyit tudni kell hogy az utolsó rész, a tervrajz Invaded Grand Washington Hotelben van, ami eddig az Arena-val volt együtt Invaded, vagyis létezik olyan lehetőség, hogy még egy hónapig ne jöjjön. Aláhúzottnál vagyunk most.
pl:
Capitol→Roosevelt→Arena→Roosevelt→Arena→Capitol (utolsó alkatrész)→Roosevelt→Capitol→Arena (tervrajzhoz)
a patchnotes-al ellentétben:
- a lassú betöltés nálam még mindig jelen van
- a lootok GS módosítása baromira nem sikerült, a PN szerint GS500 felett minden high end (sárga) cucc GS500-asnak kellene lennie, a lilák meg GS490 felettinek, ehhez képest továbbra is esik a 490-499 közötti sárga és 485+ lila cuccok
Tehát vagy én néztem be valamit, ami persze lehetséges, vagy rossz PN lett kiadva, vagy csak éppen elfelejtették a Patchet aktiválni, ami érdekes hiszen a karbantartáskor lejött egy 50MB-os csomag...ha ez utóbbi két eset valamelyike áll fenn, akkor bizony ez fekete pont a Massivenak, és nem az első már a Division 2 kapcsán.
De hogy jó hír is legyen:
az eheti reset a korábban remélttel ellentétben más tartalmat adott: ezen a héten a Black Tusk Invaded missionök:
- Federal Emergency Bunker
- DCD - ez új, nekem még sosem volt Invaded
- Lincoln Memorial
- Roosevelt Island
és a szokásos Tidal Basin.
DCD az teljesen új volt nekem, meg is lepődtem hogy az lett invaded. Sebaj, ennyi új tartalom kellett már, még ha ez karcsú is, legalább új volt. BT láda az első épület emeletén a gyerekkórteremben van.
ÉS ez amennyire új, annyira szívás azoknak akik a Nemesis snipert akarják összerakni, de az első héten a Capitol Hill-t kihagyták. Ugye lepörgött a 3 heti rota, így ezen a héten ismét Capitol kellett volna hogy legyen, ehelyett Roosevelt lett. Vagyis vagy a következő resetben lesz Capitol, vagy utána, ami így is, úgy is szívás. Ennyire timegatelni egy fegyvert nem biztos hogy kellene, pláne hogy a játékos társaság egy része már hozzájutott, a többi meg várja a resetet mint a messiást, ehelyett kapnak egy masszív (höhö, massive, éérted) középső ujjat, csak hogy szokják.
A fentiektől eltekintve reset második napján lezavartuk az érintett Invaded missionöket, a harmadik nap meg a fejvadászatot rendeztünk. Ezeket letudva tegnapra szellemírtást/hunter vadászatot iktattunk be, mert az az egyik tartalmi rész amivel eddig nem nagyon foglalkoztunk.
Hunterek
12 hunter van a városban 8 helyszínen, amiket levadászva lootolhaó belőlük 12 maszk és 8 Ivory key. A maszkok kozmetikai "tuningok", de szerintem inkább kinéz egy baltás gyilkosnak a karakter benne, sem mint kormányügynöknek. A 8 Ivory key pedig nyitja a Fehér Ház földszintjén a fodrásztükörrel egy szobában lévő fegyver ládát, amiben van:
Spoiler!
- Ivory (fehér) festés fegyverekre (felszerelsre az Ivory festés a városban esik random, nekem a Roosevelt Islandre vezető hív dél oldalán a daruról lógó supply crateből esett)
- egy nevesített fehér F2000-es AR: Shield Splinterer
DMG: 3,193
Range: 27
RPM: 850
DPS: 45,234
MAG: 30
Reload: 2.0
Maga a hunterek levadászása is egyfajta minigame. Neten már fent van az összes vadászatának a módja, de helyenként régi videók és infók vannak, így megpróbálom összeszedni a fontosabb infókat hozzá. Spoilerbe rakom, így aki maga akar rájönni annak hajrá, de azt hozzá kell tenni hogy a megjelenés óta kb 4 hét kellett a játékosközösségnek, hogy mindegyiket le tudja vadászni, ugyanis egy két rejtvény nehéz és vagy bugos volt.
Huntervadászat:
[LINK] - ot használva, Hide All, majd az Other részen kattintsuk be a Hunter szűrőt. Így látjuk a helyüket és rájuk kattintva kapunk némi infót róluk, mely helyenként hibás!
Alapszabályok:
- a hunterek előszeretettel használnak emp-t, ami miatt nem tudunk skillt használni, illetve ha mégis megy egy skill, akkor azt meg tudják hackelni (drone, turret).
- healer chem launcher és revive hive páros javasolt
- csak éjszaka lehet előhívni őket, így nappal érdemes a helyeket feltérképezni és amint besötétedik, nekik esni. Egy éjszaka alatt 2-3 lenyomható
- csak csata végén lootolj, de akkor ne hagyd ott se a maszkot, se az Ivory kulcsot
- plusz egy társ nem árt, már csak a gyorsabb utazás és a nagyobb tűzerő miatt sem
- aki elkezdte az "idézést" az csináljon minden lépést, a társak max ugrási pontok és takarítok legyenek
- Signature fegyverek lőszerrel vagy legalább egy Nemesis hasznos társ mielőtt a hunter újra felpakolja a páncélját
Vadászat menete alább spoilerben:
West End hunters: Két hunter (Midas Mask, Revenant Mask) fog támadni, amint a medencében állva a jump jack emote-ot használjuk. Nehéz harc, még társsal is, de az LMG-s hunter így is nehéz volt, mert amint leszedtük a páncélját, elfutott és felrakott új páncélt. Végül két irányból ketten rárohanva le tudtuk szedni, de nagy RPM fegyver is kellett hozzá.
West Potomac Park:
Ghoul Mask: a park nyugati részén kellett a csatornába lemenni, egy laptopot használni, majd átügetni a Lincoln Memorial előtti tóban lévő víznyerő helyhez és az emelvényen a laptop használata után kigyulladt lámpát kilőve előjön a hunter.
Itt problémás lehet, hogy a csatornából fel kel jönni és el kell kocogni a tóhoz, amivel telik az idő, így ha van társ, akkor egyik aktiválja a laptopot míg a másik kitakarítja a víznyerőhelyet majd aki laptopozott odaugrik a víznyerőhelyen lévő társhoz és ha tiszta a terep kilövi az izzót.
További nehezítés hogy harc közben bejöhet egy-két arra járó patrol. Nálunk egy bejött, de szerencsére a hutnert kezdték el lőni, így picit könnyített a helyzeten.
Ghost Mask: Washington Monumentet kell elfoglalni, lemenni a supply room szintjére és lent a konzolt használni. Megjelöl a monument körül három helyszínt, ami három sír. A sírokhoz egyesével oda kell menni, és a monument felé fordulva egy salut emote-ot kell nyomni. Sikeres emote esetén az UI rezeg picit. Ha megvan mindhárom, vissza a monumenthez, le a konzolhoz és használni megint. Feljövetelkor a hunter megjelenik és támad. Ha ellenséges támadás alatt a control pont, akkor picit nehezebb a dolog.
East Mall:
Spectre Mask: Egyik legbugosabb volt, ugyanis két világban sem fogadta el a próbálkozást, csak egy harmadik, altos WT5-ben sikerült teljesíteni. A DC-65 mellékküldetés helyéhez oda kell menni, a nagy teherautó tetejére fel kell mászni, és az ablkaokat lőni: alsó sor, alsó ablaktábláit balról jobbra, egy ablak, egy lövés (Rifle-el érdemes amiben van legalább 13 golyó), alsó sor végén a 8. ablaknál a kis sarkába amit nem takar a fólia, oda kell lőni, majd felső szint, alsó ablaksor szintén, az üres ablak kihagyásával. Jó lövéskor a teherautó indexei felvillannak hátul, emiatt két játékos és élőszó javasolt. Sikeres aktiválás után a hunter jobb hátul a konténer mögött megjelenik, teherautótól 2 óra irányában. Ha nem kerül elő, akkor nincs még éjszaka, vagy a világ bugos. Másik WT5-ben lehet próbálkozni.
Cross Mask, Diamond Mask, Death Mask, Phantom Mask: Vagyis a négy lovas. Az egyik legnehezebb harc. Érdemes előtte a Sinkhole CP-t elfoglalni, ugyanis az ott van a harctértől nem messze, így halál esetén onnan gyorsabban vissza lehet futni. Az idézéshez a Sinkhole-tól északra a a park közepén lévő kávézóba kell menni és a pult oldalán egy kart kell meghúzni, majd a kávézótól keletre lévő műjégpálya közepén lévő karácsonyfa maradék körül kell sprintelve futni körbe-körbe amíg nem támadnak a vadászok. Négyen vannak, egyiknek egy spéci lövegtornya van, ami kb oneshotol, másiknak hunter drone, ami a pajzsunkat hamar lekapja, harmadiknak bombázó drónja, ami kirobbant fedezékből, és volt még egy sokkoló turret is. Mindemellett emp, vagyis a revive hive és healek sem működnek. És ha ez kevés lenne, patrol is jár arra nem is egy. Eredmény: 4 mask, 1 kulcs.
Southwest:
Wraith Mask: A fekete memorial monumenthez kell odamenni, a bal oldalon a lámpákat ki kell lőni, majd a zászlórúd mögül tisztelegni a neveket tartalmazó falnak. Elsőre nem ment, de több helyezkedés és több próba után a hunter megjelent a fal mögött és támadott. Nehezítés hogy a környéken van nem egy patrol amik szintén becsatlakoznak a harcba és lőnek mindenkit aki mozog.
Downtown East:
Demon Mask: Abba az épületbe (Demolotion site meleltt jobbra első épülettömb) kell menni, ahol az első összecsapásunk volt egy hunterrel a szintezés során (zárt szoba hunter megjelent majdnem ledarált minket, végül csak lesokkolt és elfutott). Abban az épületben az átriumban kell a sziklához felmászni, majd nyugat felé fordulva az ablakokba rakott kis céltáblákat fentről lefelé haladva 1-1 lövéssel kilőni. Sikeres lövések után a hunter támad. Van egy supply crate felettünk ezen a helyen, és harc közben-után is jöhet hyena patrol.
Crimson Mask: District Union Stringholdtól nyugatra bal oldalon van egy nagy belső udvaros épület, oda kell bemenni. Az udvaron lehet patrol-nevesített random, így előtte érdemes azt kitakarítani. Az épület déli szárnyában van egy telefon, azt kell használni, majd vissza kell futni az északi szárnyba a másik telefonhoz é azt szintén interact. Siker esetén a hunter támad. Kemény harc lesz, patrol nélkül is, gyorsan páncélozza magát fedezékben.
Kb ez a tartalmi ág letudható 3-4 óra alatt és az idő nagy része a várakozás az éjszakára.…
De ezen kívül pár óra játék után azt mondhatom, hogy a játék mehanikája sokkal jobb, mint az elsőnek, pozitívan csalódtam benne. A történet is okés, ahhoz képest, hogy egy looter-shooter nagyonis megfelelő. Ajánlom mindenkinek aki szereti az ilyen jellegű játékokat, ahogyan látom méltó folytatás az elsőnek, és már így az elején is egy teljesen jó játékot kaptunk.
Még egy dolog, ahogy láttam a content free vagyis ingyenes lesz hozzá (FREE DLCs boi), és ez egy nagy + uborkaszoft bácsiéknak.
nem csak nálam vannak ilyen problémák?
300k sebzéshez a célzáskor "tölteni" kell a lövést, vagyis lenyomva tartva a bal egérgombot amíg fel nem tölt teljesen. Na ekkor okoz komoly sebzést.
Másodlagos tulajdonsága, hogy ha rázoomolsz valakire azt megjelöli és 15 másodpercig látod merre mozog, és a tőled kapott sebzés százaléka is növekedik rajta amíg a buff fent van, valamint kijelöli rajta a sebezhető pontokat, ha van. Érdekes megoldás de egyelőre nem találtam nagyon hasznosságát, ugyanis annyira nem volt eddig kiélezett harc ahol ez a buff döntött volna.
Harmadlagos tulajdonsága hogy a fejlövések erősebbek lesznek.
Összességében nem rossz fegyver, jól is néz ki, Chatterbox és Liberty után kellemes változatosság.
És ha már Liberty.
Időközben a harmadik ügynököm is elérte a lvl30at, így a stashből felöltözött mielőtt a strongholdoknak nekiesett volna. Full 480+ és a Liberty. Poén kedvéért csak a pisztolyt használva indultam az első strongholdba, Roosevelt Islandre, és meglepődve tapasztaltam hogy bizony oneshotol majd mindenkit. Csak az aranyos ellenfelekbe kellett egynél több lövés.
Mind Roosevelt, mind District Union nem okozott kihívást ekkora tűzerővel, de még Captiol Hill sem. Ott csak annyi kihívás volt hogy már nem oneshotolt a pirosakon kívül senkit, így picivel több golyó kellett az ellenfelekbe.
Ezzel megvolt egy havi rotáció. Jövő héten jön újabb patch, talent nerfek de a raid még nem. Így jövő héten lehet újabb geart összeszedni, ami azért nem nevezhető tartalmas tartalomnak, hogy patchenként nerfelnek és átalakítanak hogy utána újra szedd össze a szükséges geart...és még csak ötödik hete van kint a játék.
A heti invasion letolása / és pár vadászat után úgy néz ki elérkezett az idő pár nap semmitevésre, mert számomra kb nincs amit érdemes csinálni.
Napi feladatokat nem érdemes, mert nevetségesen kevés XP-t adnak (~40k) egy komolyabb vadászathoz (~124k) képest, ráadásul a vadászat meg lehet több cuccot is dob.
Cuccolás
Múlt heti resetben kb semmi upgrade nem esett. Pedig messze a full 500+, lassan már visszatekerek alacsonyabb gearre a jobb statok miatt, de az kezd problémás lenni a részemről, hogy se egy normális 500-as AR/Rifle, se egy normális 500-as Vest nem esik. A hulladék 486-os lilák dögivel jönnek, meg 3-as Control Pointokból a 490+os shotgunok.
Végül visszatekertem a True Patriot szettre, annak legalább látom a hatását.
E heti reset
Meglátjuk majd ma délután, hogy az eheti mit hoz, remélhetőleg a District Union lesz Invaded így a Nemezis utolsó darabja is kieshet és már csak a recept kell. Ha ezek összejönnek akkor lehet picit pihentetem, legalábbis a raidig, ám ha ott nem lesz matchmaking, akkor lehet drasztikusan visszaveszek a Division 2-ben töltött időből és keresek másik játékot.
- ha volt open béta fent, azt szedd le teljesen és a mostani verziót is, takarítsd ki a launchert és utána tedd fel a teljest
- telepített div 2 mappában a tools mappából tedd fel a kisegítő alkalmazásokat, hátha valamelyik rosszul ment fel vagy azóta felülcsaptad mással - ott egy windows patch is
Ezzel is hasonló lessz a tervem, mert az utólsó patch óta folyton kifagy a játék. Ha a mostani patch sem segít rajta akkor újrahúzom az egész játékot. 😕
Beesett a heti reset és picit csalódott vagyok. Valahol reméltem hogy a pletykákban szárnyra kapott új frakció teszi be a lábát, vagy hogy nem a már "megszokott" Black Tusk invázió lesz, de nem így történt.
Most a város nyugati felének egy részét vette invázió alá a Black Tusk. Azért mondom hogy csak egy részét, mert a WT1-be átéréskor láthattuk milyen az, ha az egész város ostrom alatt van, Black Tusk járőrök robotkutyákkal mindenütt, a Settlementek blokád alatt, fejünk felett meg Terminátor drónok köröznek.
Most ennek egy halovány ismétlése van, "csak" három kerületben ami nem érinti a Campus-t így blokádoktól nem kell tartani. A Roosevelt Island is meg lett szállva, és a hozzáféréshez most 3 main missiont kell Invaded módban lenyomni (Federal Emergency Bunker, Potomac Event Center, Lincoln Memorial). A FEB érdekes választás lett, hiszen az egyik heti feladathoz is kell így nagyjából egy csapás alatt le lehet tudni a kettőt. Lincoln Memorial pedig azért érdekes, mert onnan meg eshet még akinek nincs meg a Hard Wired szetthez hozzávaló.
Tegnap belefutottunk egy bugba, az adott main missiont nem tudtuk Invaded Hardban indítani. Végül térképről engedte az átállítást, de ott helyben nem. Újabb patch, újabb bug.
Végül sikerült lenyomni Roosevelt Islandet invaded hardban egyedül, ami nem volt se nem rövid, se nem unalmas. Noha legalább egyszer már le lett nyomva így, érdekes volt ezúttal egyedül nekivágni. Félúton kellett csak a defibrillátort (Revive Hive) egyszer használni, mert a két nevesített minibossból egy meg egy aranyos társa körbevett és SMG-vel ementálit csináltak belőlem. A végjáték sima menet volt, dokkhoz beérve balra el, két konténert nyitottam és gyújtottam is a termit plazmát, mielőtt az ellen észbe kapott volna. Na a többi már nem volt ilyen egyszerű, ekkorra megérkezett a minigunos nagypapi, a Hazmat team vezetője akit egyedül saját minigun nélkül vicces volt lenyomni, de 4 db 40mm HE gránát megtette a hatását. Utána már csak takarítás és a maradék egy vírusmintával teli konténer megkeresése és megsemmisítése maradt. Nagypapából meg kiesett a nemezis következő darabja, így a heti feladatok befejezése után pár nap pihi vagy legalábbis lassabb tempójú haladás a következő heti resetig amiben is remélhetőleg a keleti terület lesz ostrom alatt és a Union Arénából begyűjthető lesz a Nemezis utolsó darabja és a tervrajz is hozzá.
Haladás
Na az nem nagyon van a részemről. Ezen a héten talán ha 1 itemet cseréltem és a geart is csak azért mert időközben kimaxolodótt a Survival ág, így áttekertem az utolsónak hagyott Demo ágra, emiatt fegyvereket is kellett cserélnem, bár nem nagyon, mert az eddig használt AR helyére csak egy LMG-t kellett felpattintani és kész is.
True Patriot szettből esnek a 490+os darabok és az Ongoing Directive is elkezdett hullani, de nem eget verően nagy tempóban. Normál high end gearből meg alig esik tényleges upgrade, többnyire 500 alattiak esnek de azok minden mennyiségben. Picit olyan az érzésem, mint a Division 1-ben volt a végjátékban: kiesett pár szett (az első 3) és utána semmi upgrade, csak sidegrade.
Lehet ezzel elleszek most amíg a demora összejön a maradék kb 100 pont, majd visszatekerek:
- Sniperre és visszaállok Rifle-AR-Liberty trióra
- Survivalra és AR-Chatterbox-random pistol trióra
Division 1-ben való igaz hogy unalmas volt a minden kerületben ugyanaz a 4-6 feladat ismétlése, még ha a kerület felépítése más is volt.
Itt nem ennyire egyszerű a helyzet. Vannak persze itt is ismétlődő feladatok, pl Control Pontok elfoglalása, de szintezés során csak egyszer kell azokat elfoglalni, lootolni és utána vissza sem kell menni oda. Pedig hasznosak, már ha csak azt nézzük hogy kiváló Fast Travel pontok.
A main mission insták kellően változatosak ahhoz hogy ne érezzük hogy ugyanoda megyünk vissza sokadjára. Mindegyikben van valami egyedi.
- Az amerikai múzeum a változatos belső tereivel (60 as évek beli autók között kell lövöldözni, majd tovább visz a vietnámi háború emlékére berendezett minidzsungelbe ahol persze ott van egy paff a bűvös sárkány avagy egy minigun), spéci kulccsal nyitható egy lezárt rész plusz lootokért, kulcsot érdemes keresni
- Air & Space múzeum remek pályavezetése végigvisz az érdekesebb repülő alkalmatosságok között (űrsiklóról még kulcstartó is bezsákolható), van benne egy mini Planetárium is, ami igaz ismétli az előadást kb percenként, de lenyűgöző, pláne annak akit picit érdekel a csillagászat és nem volt még Planetáriumban soha (a Népligetbelit meg hagytuk szétrohadni), a Marsi kiállítás is remek helyszín, bár picit kicsi, de hangulatos.
- Space administration eléggé hosszú és összetett, a radartányérok állítgatásától kezdve a kommunikációs modul kiszereléséig nem sétagalopp, de a végső boss belépője igaz badass.
- Bank HQ: sima kirándulásnak indult amíg a felénél ki nem derül, hogy mit őriztek a bankban a Hyna-k. Itt is van spéci kulcs és spéci jutalom is, a végső két harc is megfelelően egyedire sikerült, és ide még vissza kel majd jönni az egzotikus SMG tervrajzáért
- DCD: igazi hangulatos járványos main mission, hullaházzal, laborokkal, fertőtlenítő eljárásokkal, szabadtéri harccal (ez utóbbi igazán kemény éjszaka vagy ködben), plusz újabb kulcstartó zsákolható be
- Lincoln Memorial: Az államférfi emlékműve körül és alatt játszódik, a felső világos kiállító részek remek kontrasztban vannak az alatta lapuló sötét alagsorokkal és pincékkel. A végső harc színtere kb egy mini Mória és van benne tüzes Balrog is...lehet ezért pakolta be ide egy lángszóróst...
- Potomac Event Center: ez különösebben nem ragadott meg, külső harc után egy belső teres balhé, ami jó rész benne az egy hosszú folyosó tele fedezékekkel, és a végső csata ami egy színházterem
- Federal Emergency Bunker: rendkívül hangulatos kezdés után hamar átcsap egy 2.Vh-hidegháborús bunkerlátogatásba, aminek megvan azért a maga hangulata, pláne a felgyújtott archívumban. A végső harc itt azért egy fokkal nehezebb már mint a korábbiak, de egyedül is teljesíthető
És ezen felül majd minden main missionnek van Invaded verziója, ahol az eddigi ellenfeleket a Black Tusk katonái váltják le, de ügyeltek rá hogy más célokat is kapj illetve figyelembe vették hogy egyszer normálban már lenyomtad ezeket, vagyis pl ahol eddig lángolt a tűz, de el kellett oldani a továbbjutáshoz az az invadedben már nem lángol, a nagy ventilátor amit ki kellett lőni normálban, invadedben már nem forog, hiszen normálban már kilőtted, azóta meg senki sem javította meg, és hogy ne ugyanazokatz a feladatokat kapd mint a normálban. Részben emiatt lehet hogy szerintem az Invadedek könnyebbre sikerültek mint a normálok, annak ellenére hogy az Invadedeket rendszerint Hardban toltam. Konkrétan a Federal Emergency Bunker endboss harc ami normálban egy nagyon nehéz meccs volt, Invadedben lezajlott kb 2 perc alatt, és még csak meg sem erőltettük magunkat.
Valamint ami még viszi a hátán a szintezést az ami számomra a Division 1-ben is jól sikerült (Noble squad mellékküldetéssor): a mellékküldetések. Számos mellékküldetés jobb mint egy-egy főküldetés, nem feltétlenül a hosszában, de mélységében vagy érdekességében mindenképpen vetekednek velük. Valamint nem egy side mission helyszíne lesz később Control Point vagy fejvadászat helyszíne, így mindenképpen érdemes megcsinálni őket. Számomra kiemelkedő side mission volt a National Archives (kis Nemzet Aranya hangulat), Agent Brookes Support (az egyik legjobb side mission a remek pályavezetés miatt), Rayburn House (remekül kialakított dróntöltőállomás), Navy Hill transmisison és a folytatása (kis 2-vh hangulat), Hitrory District attack (jó a pályatervezése), Columbia Plaza Broadcast és Potomac Relief Camp (mennyire tud állat lenni az ember).
- District Union Stronghold: kellően hosszú, helyenként kis Mr és Mrs. Smith finálé hangulat amikor a Mall részen megy a lövölde, van benne egy érdekes játékmechanikával nehezített harc, amiből lehetne több is a szintezés, többi main és side missionben is, de csak ide került bele, eddig, és egy közepes bossharc a végére.
- Roosevelt Island: Éjszaka, vagy esőben, vagy ködben hatványozottan nehezebb feladat végigmenni rajta, mert kb az összes harc szabad ég alatt van, így ha teheted, várj egy napsütéses reggelt és akkor ess neki. Hosszú, már már túl hosszú, de lehet csak a kutyagolás miatt tűnik annak, plusz nincsenek liftek és lépcsők, így részben emiatt is kell sokat gyalogolni egy egy csatatér között. A felénél van egy komolyabb bossharc ami nehéz lehet elsőre, de nem teljesíthetetlen. A végső harc a dokkban az keményre sikerült, egyedül meglehetősen nehézre is, így ha teheted egy társsal menj és csak egy társsal. A nehézség skálázódása mikor ott jártunk nem volt a legjobb. Egy játékosnak nehéznek bizonyult, kettőnek kb normál nehézség, hárommal ismét csak nehézre sikerült, a megnövekedett ellenség szám és ellenség típus miatt.
- Capitol Hill: hanulatos belső terek, két remek aréna is ki van alakítva a lövöldözéshez, egyiknél mindig hátrányban leszel az alacsonyabb helyzet és a szemedbe világtó reflektorok miatt, ám a másik esetben ez kiegyenlíthető, három remek folyosó, ahol sok fedezék segíti a haladást, a tetőn lévő balhé is rendben van, valamint a végső boss harc is ok, ha: nem esik, nincs éjszaka, és nincs köd, és ha a bossra fókuszálsz mert különben letepernek az ellenfelek ha egyedül vagy bent
A fenti 3 Strongholdnak van Invaded verziója is, ahol a Black Tusk veszi át az ellen szerepét, de a fent már említett invaded main mission érdekességekkel és problémákkal együtt.
- Tidal Basin: ez a +1-ik eddig és szintén jól van kialakítva, ami hátrány hogy nagy része ennek is szabad ég alatt van, így erősen időjárás függő az élmény. Az ellenfelek és csaták is jól vannak kialakítva, itt már van változatosság a korábbiakhoz képest és nem annyira dobozban gondolkodtak a tervezésnél, mint a Division 1-ben. A végső harc helyszíne is remek, bár a kialakítása ILR szempontból erősen megkérdőjelezhető, a hangulata rendben van, még ha egyedül nehézre is sikerült. A belépőkártya keresés és a spéci fegyver megszerzés miatt érdemes visszamenni ha első nekifutáskor elmentünk volna mellette.
Ami még érdekesség: minden main mission és stornghold területén van egy láda ami az ellenségé, így érdemes ezeket megkeresni és a megfelelő kulccsal kinyitni a plusz loot miatt. Nem mellesleg WT5-ben ezekből a ládákból eshet az egzotikus SMG hozzávalói is a Hyna main mission+strongholdban hogy utána a Bank HQ-ban a spéci teremben lévő Hyna ládából a terv is bezsákolható legyen hozzá.
Támogatott azt jelenti, elindul rajta. De ez nem egyenlő azzal, hogy stabilan hozza az 50 fps-t.
1060-as kártyámon nem tudja stabilan a 60 fps-t (pedig rá van írva a weboldalra, más kérdés hogy pont nem érdekel mi van írva az oldalakra ebben a témában), sőt, bőven voltak grafikai gondok vele amit csak a 419.35-s driver oldott meg.
Nekem anno 8gigaval szenvedett. Amiota visszaraktam 16ra mar hibatlan. (boven 8folott eszik)
Gyorsan elindítottam a játékot megnézni. Nálam 1080p, dx12, high, vsync on (75fps legyen fix) és 2perc után 9.4GB ramot használt. Egyébként 8gigával nekem dx12 mellett crashelt folyamatosan, dx11 pedig nagyon droppolt.
ui.: Tetszenek az élménybeszámolóid, remélem lesz még pár! 😀
Egyelőre nem nagyon lesz folytatás, mert a tartalom is kezd apadni. Megfelelő jutalom nélkül nem motivál a játék és a challange és afelettiek nem olyanok amiért megérni azt a plusz 20-40 perc szívást. Most az egzotikus mesterlövész puska eheti darabjáért megyünk, és utána lehet várni a következő resetet. Napik sem motiválnak, némi xp meg lila itemért...normális high end 500as meg alig esik ami használható.
Mi megalltunk lvl17 korul, de az irasaid alapjan bizakodo vagyok. Nekem az elso resszel volt ez a bajom hogy mindig ugyanazokat a feladatokat csinaltam.. Sok sikert es lootban gazdag jatekot nektek!
Bemelegítésként 2 órányi fejvadászattal kezdtük, hogy a felhalmozódott Target Inteleket el tudjuk használni, mielőtt instázásba fogunk. Ezzel együtt a napik is teljesültek, de az már csak mellékes. Ami inkább érdekesebb, hogy a specializációs pontok egészen jó ütemben gyűltek. 2 óra alatt kb 14 pont jött, de ebbe beletartozik a két "szintlépés" 3-3 pontja is. Az már más kérdés hogy egyfolytában 500-as itemeket dobáltak, melyek 99%-a használhatatlannak bizonyult, de.
A specializációs fegyverekhez a lőszerek elkezdtek esni. Mindketten most survivalon vagyunk, és mindkettőnknek ki van pakolva, hogy a csapattagoknak is essen speciális lőszer. Nem egy mobból +2 lőszert tudtunk felvenni. Feltehetően a spec duplázás miatt estek így, mert előtte egyedül 5db hard JeffersnTradeCetert toltam hardban és jó ha 2 alatt jött össze 6 db lőszer. Más kérdés hogy a Hard Wire szetthez a komponens JTC-ből nem esett, az 5 futam alatt szal ez masszív szívás (érted, massive 😊 ) és RNG.
Végül levezetésként elkezdtük a pletykált egzotikus sniper, a Nemezis-hez a hozzávalókat összeszedni. Ehhez először egy hard Tidal Basin kellett, ami során meg kellett keresni egy kulcskártyát. Amit végül meg is találtunk, annál a konténerépületnél amit egy automata torony véd, kb a 3. területen. A kártya az épület emeletén volt egy ágyon kirakva, szép élénk sárga színnel világított. Következő lépésként végig kellett tolni az instát, egészen az utolsó légpárnásig, aminek az aljában meg kellett küzdeni nem kevés ellenféllel. Amint annak a csatának vége lett, a leghátsó irodában ahol továbbjutáshoz jobbra kell menni, bal oldalt van egy ajtó, ami belépő kódot kér (Inpute Code), hasonlóan a Bank HQ páncéltermében az elzárt rész ajtajához. Itt belépve egy fegyvertáskát találtunk és benne egy nevesített snipert (Adrestia SR1)
Még jó hogy nem Normandy SR1. Azt nem lett volna szívem széttörni
Igaz Adrestiához is kellemes emlékek fűznek
Adrestia SR1-et szétszedve megkapjuk a Nemezishez a távcsövet. Hurrá.
Következő Nemezis alkatrész a Capitol Hill stronghold Invaded verziójában volt, amit szintén Hardban toltunk. Az utolsó boss dobja a puska csövét. Feltehetően a Capitol Hill Invaded ma ki fog pörögni a resetkor és elvileg másik stronghold lesz invaded, tehát vagy még most reset előtt sikerül kiszedni vagy majd 2 hét múlva.
A maradék két alkatrészhez tippre a másik két stornghold Invaded verziójába kell menni és onnan az utolsó bossokból lesz lootolható.
Hogy kell-e hozzá blueprint / tervrajz és az hol van, még nem tudni.
Az alkatrészek állítólag nem esnek amíg az Adrestiából az első hozzávaló meg nincs. Mivel ma lesz reset, remélhetőleg a harmadik hozzávaló is összeszedhető lesz az elkövetkező hét napban.
Nem saját videó a fent leírtakról, PS4-en:
... és ahogy lenni szokott az istenért nem azt a settet dobja ami kéne 😃 PVE-re egész hasznos a True Patriot set de nem adja bezzeg a Ongoing Directive-ből már 3x megvan minden darabja...
True Patriot meglett a múlt reset elején, de nem tapasztaltam akkora változást az 5/6 és a 6/6-hoz képest. Ami problémás inkább, hogy az első darabok 450-470 közöttiek, és a többi sem 490+os, így lehet 500-on reménykedni, hogy újra kidobja minden részét.
Pletykálnak arról, hogy WT1-es invadedben is dobja a Nemezis hozzávalókat, de ugye a tervrajzot még nem tudni hol van, így sietni sem biztos hogy érdemes.
- Egzotikus fegyvereket érdemes WT5-ben legyártani, ekkor 490-es lesz (Chatterbox és Liberty biztosan)
Chatterboxhoz a hozzávalók max szinten (WT5) a Hyna instákban esnek (grand hotel, jefferson trade center és a hyna stornghold - mindet hardban toltuk, a jobb loot miatt, és rendben estek a Chatterbox hozzávalók is), majd utána kell a Bankba menni a receptért, ami a páncélterem spéci, lezárt részén van, amihez az RFID kártya a CEO irodájban van elrejtve
- Megjelent egy új projekt, ami az egyik új 6 részes szett receptjeit adja jutalmul:
Hard Wired
2: +5% Protection from Elites
3: +20% Shock Duration
4: +20.0% Skill Power
5: Tamper Proof
Electrify your deployed skills (hive, turrets, pulse sensor) causing enemies wandering too close to be shocked/disrupted in PvP.
Can occur every 10 seconds.
6: Feedback Loop
Killing with a skill resets the cooldown of your other skill. Repairing a friendly agent's armor from zero, resets the cooldown of your skills. Can only occur every 15 seconds.
When a skill cooldown ends (or reaches full charges), gain bonus damage and repair to all skills for 15 seconds.
A hozzávalókat különféle Instákban lehet összeszedni, de teljesen random a dropja, így lehet kiesik elsőre, de lehet 25. futamra sem:
K: bank hq
B: federal bunker
G: Lincoln Memorial
M: Grand hotel jefferson
C: jefferson trade center
H: Air space museum (Normál és Invaded módban is esik)
A 10 kis darabot meg Black Tusk járőrökből lehet kiszedni.
- instákat könnyebben lehet újrázni, akár térképen is lehet resetelni őket, akár oda ugorva a bejárathoz, sőt: át is lehet kapcsolni bizonyos instákat Invaded módra, ha éppen az kell egy-egy projekthez (jelenleg a Capitolium, Air & Space Museum, Space Administration és Jefferson Plaza ami invadedben is lenyomható)
- az árusokat is érdemes átnézni, egy-némelyiknél 483GS-es cucc is vásárolható, így nagyot lendíthet a friss 450-es gearen.
- Hard Tidal Basin elvileg a kezdője az Egzotikus mesterlövész puskának (Nemesis), majd utána az Invaded Capitol legalábbis míg az nyomható invadedként...legalábbis a pletyka szerint
Kb megismétlik azokat a lépéseket, amik miatt anno abbahagytam a megjelenése után kb 4 hónappal Division 1-t.
Új tartalom:
hangulatosra sikerült az új stronghold, és eléggé hosszú is. Storyban azért helyenként leizzadtunk mire letoltuk.
Tegnap visszamentünk, immáron 480+GS-ben és hardban az eleje sokkalta könnyebb volt mint a 450GS-es story. És nem azért volt könnyebb mert az ellenfeleket gyorsabban daráltuk, éppenhogy nem, hanem kevesebb ellenfél volt egy egy támadás során, mint a storyban. Persze a vége a bossharc az már necces volt, estünk-keltünk amikor a gránátos kirobbantott a fedezékből a robotkutyu meg ránklőtt, mindezt 1 másodpercen belül 300k+ sebzést kapva, ami kb túlélhetetlen. De azért meglett.
Az invázió is jó volt, az újabb invaded insták is jók voltak, de itt is azt éreztük hogy noha az invaded sokkal nehezebb volt az open bétában, most eléggé gyengére sikerült. A három invaded instát és a Capitoliumot letoltuk 4-5 óra alatt, nulla izzadsággal. Simán meglettek és megint csak azt éreztük, hogy a story bizony nehezebb volt, mint a hard, vagy az invaded hard.
500GS a felső határ most, de 450-ről nagyon nehezen mozdult el, és kb cska a Field cachekből és vendoroktól vásárolt magas szintá cuccokkal tudtunk igazán haladni a gearben. Az insták éppen hogy csak +1-4 GS-ű itemeket dobáltak, míg a dobozból jellemzően +10-esek jöttek.
Változtattak a fegyvereken és a modokon is, fegyverek picit gyengültek, újra kellett modolni mindent, ezek mellett az ellenfelek meg erősödtek, és ismét elkezdtek golyóállóak lenni. Atlétás hyna fickóba másfél tár kellett hogy feküdjön. Nem egyszer komolyabb csata alatt kifogytunk a lőszerből, és váltani kellett a kevésbé hatékony fegyverünkre. Division 1-ben már volt ilyen gond, akkor sem foglalkoztak vele és ahogy nézem most is így, a legegyszerűbb, legkevesebb munkát igénylően oldják meg a nehezítést: több HP a moboknak és nagyobb sebzés.
Spéci lőszer alig esik már. Hard Tidal Basin alatt esett 4 azaz négy darab. Hard Bank-ban jött eddig a legjobban , ott össze tudtam szedni 7 db-ot egy futamra.
És a hozott bugok:
- revive hive vagy kelt, vagy nem. Eddig sem volt 100%-os, ha máson használtam, de legalább engem mindig keltett. Most már azt sem.
- revive keltés után a mellettem lévő fedezékhez ragadok, nem tudok elmozdulni mellőle, csak relog után
- halottak állva halnak meg, alap T pózban. roppan zavaró és nem egyszer pár lövés után derül csak ki hogy hja az egy álló hulla, és nem éppen egy még élő támadó
Más kérdés hogy kb hatástalanok a bossok ellen, mert 4 robbanónyíl meg sem kottyan nekik, illetve az esti instázáshoz nem tudom majd őket felhasználni, mert ugye elveszi ha logoutolsz vagy ha csapathoz csatlakozol...
Most egy instában 3 lőszer esett csak. Második insta felénél járok és egy sem esett még.
Van, hogy 2-3 órán keresztül semmi baj vele, de van, hogy 10 perc és kilép asztalra. Feldobja a Uplay, hogy akarok-e hibajelentést küldeni, és ennyi.
Megvártam a mai pachet, hátha javítja a dolgot, de nem, sőt, talán még rosszabb is.
DX11 és DX12 alatt is ezt művelte.
Afterburner mellett és anélkül is. OC nincs a gépen alkalmazva, csupán monitorozás miatt volt bekapcsolva mellette.
Uplay képernyő fedvénnyel és nélküle is.
Aura Sync progi nincs a gépen, BIOS-ból van vezérelve a LED.
Igazából játék közben semmi se fut, csak a kikerülhetetlen Uplay.
Utánanéztem külföldi fórumokon, de semmi használhatót nem találtam.
***buk csoportokban eleinte sokan panaszkodtak a spontán kilépésekre, akkor nekem még semmi gáz nem volt, most kb 1 hete műveli.
Most lefuttatom a játékfájlok ellenőrzését, talán valamit segít, de kb reménytelennek látom.
Mint látható, teljesen baráti számok jönnek le, ez egy kb 2 óra játékot követő kép, hőfokok is rendben vannak, teljesítmény is, stb.
A jegyeket meg ne felejtsd el
Találj ki B-tervet is, ha nem ott lenne a hely, ahova számoltad.
Bár ha nincs tobiieye, akkor nem is értem, hogy miért akarná működtetni a dll fájljait, de hát a programkupacok már csak így működnek. 😃
Beta teszt alatt nem művelt ilyeneket, kiadott játék alatt meg egy ideje teljesen hülye...
Itt olyan volt még pár hete hogy kiírta, szerver leállítás lesz, de végül mégsem állt le a szerver a visszaszámlált időpontba.
És igen, zavaró az ilyen.
Eszembe jutott, hogy mikor nézegettem a teljesítményt-erőforrást Afterburnerrel, akkor nem szórakozott ilyen gyakran. Szóval most ismét benyomtam.
Plusz a játék gyökérkönyvtárából töröltem a "tobii_gameintegration_x64.dll" fájlt, ahogy egy külföldi fórumon olvastam, persze azért egy másolatot elmentettem. Itt nem igazán értem az összefüggést, de ha a program valahol "meg van csúszva", és az egérre, mint pointerre hivatkozik, ami tobii-nál a szemünk lenne, és nem tudja lekezelni minden esetben összeakadás nélkül a hirtelen mozdulatokat, plusz azt, hogy nincs mire (tekintettel ősszekötött pointer követése) visszacsatoljon a célzás esetében, avagy alapból a jobb gombnál, akkor simán előfordulhat itt a gubanc. Hozzáteszem, többnyire harc közben vág ki, ahol a jobb gomb nyomva van.
Persze ez csak feltételezés, de más magyarázatot/összefüggést nem nagyon találok, ha valóban ez a dll fájl (részben) bűnös.
Jelenleg úgy fest, hogy orvosolva van a probléma, remélem, hogy nem csak felületi kezelés.
- lvl11 környékén meg kellett állnom és random eventeznem kellett mert a következő insta a Jefferson plaza lvl14-es és lvl11-ként megcsinálhatatlan volt a számomra a végső harc. Ez a három szint a végén akkora differencia volt, hogy a mortar lövedék lekapta a teljes páncélom és a hp-m 3/4-ét kb, így ilyen állapotban egy mellém lőtt golyó is leterített. Végül lvl13-on nekiestem és lenyomtam, de érezhetően könnyebb volt.
- lvl27-en ismét szívtam a Roosevelt Strongholddal, ami lvl28as. Előtte a Union(lvl24) simán meglett lvl23-on, semmi féle probléma nem volt. De a Rooseveltben nagy szívás volt. Közepén az egyik boss harc is szenvedős volt, de a végén a dokk az mindent vitt. Összesen 4 próbám volt de egyszer sem sikerült. Végül otthagytam, és kimentem random eventezni, majd lvl28-on vissza. Másodjára meglett, és ismét csak érezhetően könnyebb volt.
Végül a lvl30as Capitol Hillnek lvl30on nekiesve az is sétagalopp volt az utolsó bossig, ahol a bossra kellett fókuszálni, mert amíg élt, egy revive drone folyamatosan kapta fel a leölteket.
Kiérve áttekert WT1-re.
Ok a Division 1 másodikra is kb 25-30 óra alatt megvolt, de a Division 2 szintezése WT1-ig mintha rövidebb lenne, még így is, hogy singleben szívtam pár helyen, ahol coopban 2-3 fős csapattal simán végigmentünk.
Single élménynek sem rossz, eltekintve a furcsa nehezedéseket időnként, de feltehetően nem vettem volna ezt észre ha a side mission-öket is megcsinálom, akkor nem lett volna ekkora szintbeli eltérés, és más élmény lett volna.
Fő karakterrel már csak napok óta (kb egy hete) állok, haladni nem tudok-akarok, GS450es csücsülök, és várom a következő tartalmat. Ami azért is furcsa, mert megjelenés után vagyunk három héttel és egy looter/shooterben ennyi idő után tartalomra várni picit fura. Persze többiek írták hogy jönnek a tartalmak, pl most pénteken élesedik egy újabb, meg hogy a beharangozottak nagy része még nincs is benne (8 fős Raid, hetente invaded rotáció, gear szettek) de ez a mostani helyzeten nem változtat. Azért is kezdtem el altozni részben hogy lefoglaljon valami amíg nem jön valami új tartalom.
kirohantam másik négy ügynökkel a safe house-ból,mire fogták magukat és engem szétlőttek,ők négyen 😃 jó volt.van ilyen opció hogy betámadhatnak?nem csak a pvp arénában lehet?
Szerintem idióta koncepció volt már az első részben is, de továbbra is megtartották. Ennél érdekesebb módokat is be lehetett volna rakni, de ennyire futotta a kreativitásukból.
Bár az első részben valamivel nagyobb nyomás volt a játékoson, ha tudta, hogy még nem valami atombelező a karaktere, és nagyon okosan kellett DZ-ben csinálni a dolgokat, itt most a balanszolás kicsit elveszi ezt a feelinget.
De ettől függetlenül ott van az érzés, hogy sose tudhatod, hogy a közelben csatangoló, vagy éppen random , idegenekből összzeállt csapatod mikor lő arcon. Mert sokszor késő kapcsolni, hiába írja ki, hogy rogue van a közeledben. Ma 2 random csóka behívott magához, szerencsére korrektek voltak, meg jó néhány másik játékossal is találkoztunk. Div1-ben szinte kizárt volt, hogy rövid időn belül senki se támadjon be, de gondolom majd itt is változik a dolog idővel.
Akkor nincs is bajom, ha valaki azért vadászik a másik játékosokra, hogy elvegye a cuccát és kimentse magának. De már az első részben is rengeteg olyan unatkozó rogue volt, akik csak kaszaboltak unalmukban.
Maga a DZ hangulata, hogy meg kell szerezni, majd ki kell menekíteni a cuccot és közben még védeni is, az érdekes lett volna egy PVE felállásban is és akkor nem azt jutalmazná a játékos aki hátba lövi a másikat, még ha csak egy játékban is. Nem vagyok a PVP ellen, mert annak is van persze helye és létjoga, de szerintem nem ebben a formában (moba, heroshooter, br, dm, tdm, domination, assault, hajrá).
De persze elfogadom hogy nem én vagyok a DZ célközönsége, ezért a Div2-ben már nem is megyek oda (max a feltérképezés feladatokat csinálom, de ugye az külön instance, ott nincsenek playerek), és három héttel a megjelenés után üresjáratban várakozok újabb tartalomra, ami talán ma meg is jön. Sajnos az Mk17 rifle nerffel egyetemben 😞