Farming Simulator 25 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-6400, AMD Ryzen 5 1400 or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 1050 Ti, AMD Radeon RX 470 graphics card or better (min 3GB VRAM, DX12 support)
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64bit
STO:
45 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-10700, AMD Ryzen 7 3800X or better
RAM:
12 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce RTX 2070, AMD Radeon RX 5700 XT, Intel Arc A750 graphics card or better (min 8GB VRAM, DX12 support)
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64bit
STO:
45 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: These system requirements can't cover all possible system configurations so issues could occur that influence the functionality in some cases.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 69
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Ezzel a konfiggal futni fog?
proci: Intel(R) Xeon (R) CPU E5640 @ 2.67GHz 2.66 GHz (2 processzorok)
videokártya: NVIDIA GeForce GTX 1060 6Gb
Ram: 16 Gb
Vidikari:Rx6600 8Gb Ram:16Gb Köszi a válaszokat előre is!
A Ryzen 5 2600 elég erős proci a Farming Simulator 25-höz, az RX 6600 pedig az ajánlott gépigény felett van a 8 GB VRAM-jával. A 16 GB RAM pedig bőven elegendő a játékhoz. Közepes-magas beállításokon fullHD-ben gond nélkül elviszi, de szerintem akár ultrán is próbálkozhatsz. Jó farmolást! 🚜🌾
Remélem a következő játék már teljesen új motorral lesz majd. Még jobb grafikával és meg mindennel. 😂
Ma esti képek, nekem ez a szintű grafika egy ilyen játékhoz már bőven a megfelelő kategória.
A gameplay-t tekintve való igaz, hogy nem változott sokat az előzőhöz képest, de egy, őszintén mit tudnának változtatni? Ez egy mezőgazdasági szimulátor kiforrott mechanikákkal ami a legjobb a piacon a saját kategóriájában, kettő, az FS széria részről-részre soha nem a revolúcióról szólt, sokkal inkább az evolúcióról. Mindig pont hozzányúlnak annyit, hogy ne lehessen rá azt mondani, hogy csak az előző +v0.5 változata.
Szvsz. az idei rész két témára feküdt rá jobban, rengeteg QoL megoldásra, illetve a grafikára. Kicsit konrétabban, előbbi olyan dolgokban nyilvánul meg mint pl. GPS rendszer bevezetése amely megkönnyíti a munkavégzést a földeken, nem csak neked hanem AI-nak is, így most először 2008 óta ténylegesen használható a gépi segítő is, termelő egységekből azonnal lehet a hónapnak megfelelő aktuál áron értékesíteni a javakat, így ha nem akarsz nem kell kötelezően bíbelődni a paletták rakosgatásával de természetesen ha bevállalod nagyobbat lehet szakítani, behoztak egy olyan értékesítési pontot ahol nem csak eladni tudsz termékeket hanem vásárolni is, így nem kell minden szükséges dolgot magadnak megtermelni akár az állattartáshoz vagy gyártási láncokhoz ezzel esetlegesen megspórolva rengeteg pénzt neked mert nem kell az adott terményhez specifikusan komplett gépparkot felállítani. A karámok most már nem fix téglalap alakú kerítéssel rendelkeznek hanem építő módban teljesen testreszabhatod, hogy mekkora és milyen alakú legyen a kifutó, így sokkal könnyebb épületek, erdők közelébe lerakni ezeket, illetve jobban is néznek ki, nem lesz olyan mű, nem oda illő hatásuk. A grafikai változások pedig szerintem egyértelműek, aki nem látja az vagy nem akarja, vagy szimplán nem maximális beállításokon játszik és mégis várja a csodát. A textúrák élesebbek, kidolgozattabbak, a vegetáció sokkal sűrűbb. Riverbend Springs a széria legszebb és legrealisztikusabbnak tűnő térképe. Ez az első FS ahol a map nem úgy néz ki mint egy mesterséges, tipikus map editoros nagy szögletes síkság. A gépek és eszközök kidolgozása soha nem volt még ennyire nagy felbontásásban megjelenítve. Apropó gépek, a fizikájuk némiképp jobb lett, természetesebb érzés vezetni őket mint eddig. A hangok is jobbak lettek, hallani, hogy terhelés alatt jobban szenved a motor és érezni is a gépen, ha nagy sebességgel futót húzol hallod dübög az útegyetlenségeken és miegymás rengeteg kis apróság mind a grafika és hangok terén ami nagyot emel a játék színvonalán, de ezeket most nem sorolnám fel tételesen. A talajdeformáció pedig nem rossz, remélem senki nem egy Mudrunner-re számított mert nyilván lehetetlen meglépni egy ilyen régi játékmotorral de így érzésre kihozták a maximumot belőle amit csak lehetett.
Egyéb dolgokat is érintve nekem érzésre a rendelkezésre álló géppark kissé fura egykét helyen. Leginkább ott érzem hiányosnak, hogy a közepes traktor kategóriában egyetlen egy megfizethetőbb darab van, a többi az mind olyan modell ami valszeg mai napig rendelhető a gyártótól IRL is, tehát újak és baromi drágák. Ez jelentősen megnehezíti az adott karrierben, hogy szélesebb eszközöket tudj vásárolni a kezdő felszerelések után. Többjátékosban ez nem is gond, mert alsókategóriás cuccokból használtok akkor egyszerre többet és kijön a végén a matek, de egyjátékosban a játék elején ezt egy végtelen grindnak érezném biztosan.
Még egy fontos említésre méltó információ, itt az FS25-ben a normál nehézség közelebb áll az FS22 nehezéhez mintsem a normálhoz, és az FS25 könnyűje az olyan kb. mint az FS22 normál. Kvázi kimondhatjuk, hogy nehezebb és több játékidőt igénylő lett a 25 akármelyik fokozatot is választod. Ezt jó lesz tudni mielőtt elindítjátok az első karriereteket.
Összességében aki a sorozat rajongója és jelenleg még a 22-öt tolja annak felesleges halogatni a vásárlást mert elvégre rajongó, előbb-utóbb úgyis beadja a derekát, felesleges időhúzás és önámítás, hogy nem kell ez neki. Aki pedig újonc de szeretne belevágni a virtuális kis gazdaságába neki pedig ha akarnék sem tudnék ettől jobb alternatívát mondani, jelenleg az FS25 a legszebb, legkiforrottabb és nem mellesleg legkorszerűbb eresztés a műfajon belül.
Nekem inkább az i5-6400 után az ajánlottnál a i7-10700 az amit sokallok.
CPU: i7-6700 3.40Ghz 4mag 8szál
RAM: 2x16gb DDR4 2133Mhz
GPU: ASUS NVIDIA RTX 2060 6GB TUF GAMING
A válaszokat előre is köszönöm!
Egyébként elméletileg menne, de nem max grafikán hanem max közepesen, de lehet hogy inkább alacsony beállításokkal, de ezt csak a teszt alatt tudhatod meg.
:)
Ha nem lenne akkor nem ilyen fps-t kaptam volna az fix!
Nekem inkább shooter játékoknál számítanak az fps számok.
Nekem i7-6700, 32gb ram és egy Asus RTX 2060 csücsül a gépben.
És az én tapasztalatom alapján very high beállítások mellett kaptam 40-59fps-t.
Ami számomra teljesen elfogadható még. :)
Ettől függetlenül már látom, hogy írjátok, hogy szarul fut és még írni is fogják sokan, szóval engedjétek meg, hogy idézzem a saját kommentem az FS22 topikjából. Egy kis segítség, hogy hogyan fusson jobban a játék, mivel az engine nem változott alapvetően ezért nagyjából minden a 22-höz leírt dolog igaz lesz a 25-re is.
Ha alapvetően meg van a géped a játék alá és a "maxFPS" értéked magas, legalábbis stabil 60-at hozza akkor lesz ez igazán segítség, változó sebességgű képkockáknál, ahol nem tud egy felső limitet stabilan tartani nem lesz feltűnő a javulás. A lényeg az, hogy a játék alatt futó Giants Engine 9.0 a korábbi epizódoktól eltérően folyamatosan építi a shadereket, illetve szüksége is van rá. Tehát a játék igazából nem a töltőképernyőn fog teljesen betölteni hanem majd menetközben. Ez lehet akár 10-15 perc is (indításonként). Egy dolgot tudsz vele tenni, vársz és nem idegeskedsz, hogy miért fut szarul. Azzal tudsz a játéknak segíteni, hogy a map különböző pontjaira elteleportálgatsz ahova lehet, az összes járművedbe belső nézetbe kapcsolsz egy pár mp erejéig és nézelődsz benne egy kicsit, körbefutkosod a farmodat, ha van autód vagy valami gyorsabb járgányod csapsz egy-két kanyart a környéken és ez mind segít gyorsítani a folyamatot. Tökéletes soha nem lesz, akár egy óra elteltével is lesz néha mikrolag, de nem 3 másodpercenként mint az elején, csak mondjuk 2 percenként, de az már nem zavaró.
Egy másik kötelező folyamat, hogy néha törlöd a játék könyvtárából a shader cache mappát és a log txt-ét. Ha a játék új patchet kap akkor egyenesen kötelező, de csak úgy magadtól is megcsinálhatod hetente, nem fog ártani. Illetve a főmenüben a beállításoknál a szemkövetést kapcsoljátok ki, gondolom senki nem vr-ba játszik. Viszont az csak félmegoldás, Dokumentumok<MyGames<FS22<game.xml a szemköveteshez tartozó configot (lap alján) át kell írni "true"-ról "false"-ra, és ugyanabban a sorban lévő másik két kiegészítő beállítását is. Ez is talán segíthet valamit.
Rögtön a legfontosabb azt hiszem, grafika. Nos, olyan hatalmas csodákra nem kell számítani, de őszintén megmondom többet fejlődött még attól is amit csak remélni mertem. Ami nekem azonnal feltűnt, főleg az amerikai térképen, hogy végre a pálya design nem steril és ez leginkább az FS22 amerikai pályájával közvetlen összehasonlítva szépen látszik is. Picit nehéz ezt megfogalmazni, hogy értsd is mire gondolok, de a korábbi részekben a pályák olyanok voltak mint egy üres, sík, kietlen terepasztal ami itt-ott tarkítva néhány objekttel. Ezzel szemben a 25 térképéről elhiszem, hogy ez a design és felépítés akár a valóságban is létezhetne mint egy amerikai kisváros és annak környéke. Vannak mélységek, magasságok, árkok, dombok, töltések, gödrök, kátyúk, úthibák miegymás. Nem úgy néz ki a pálya mintha az aszfaltot most simították volna el, a beton mindenhol éppen frissen kötött meg. A másik az a vegetáció, avagy a növényzet. Basszus, az erdő tényleg úgy néz ki mint egy erdő. Ha más játék topikjából jössz lehet röhögsz ezen, de ennél a szériánál ez igenis mérföldkő, hogy az erdő az egy valós erdő, nem pedig 50 fa object leb×szva egymás mellé random alakzatba. A köd is el van találva egyébként, illetve a talajdeformáció is némiképp jobb lett mint vártam, de semmiképp nem csalódáskeltő (reális elvárásaim voltak, nem hittem soha, hogy Spintirest csinálnak az FS-ből).
Persze a háttérben mindez igazából csak egy effekt, egy trükk amivel próbálják fedni a 16 éves motort, csak legalább ez a trükk most jól sikerült.
Ami magát a gameplay-t illeti, tetszik nagyon az új UI, akár a bolt, egyéb menük miegymás, átláthatóbb, gördülékenyebb és értelemszerűbb a használata. A termelési láncok jól kibővültek, bár a bővítések kb. fele igazándiból FS22 Plat. E. újítások, csak itt a 25-ben megkapod a Standard Edition-ben "ingyen". Egyébként tartozik mostmár rendes menü is a láncokhoz, milyen nyersanyagot kell bevinni és mennyit, abból végül milyen és mennyi termék lesz, pontosan, darabszámra leírva. Ide a termelési láncokhoz bejött még egy hatalmas, csillagos 5-ös ötlet, na jó nem feltétlen csak a láncokhoz lehet használni de tuti ezért rakták be főleg: van egy központi raktár, ahol minden terményt, félkész és készterméket meg tudsz venni. Ez miért jó? Tegyük fel gyártani akarsz műzlit, zab/kukorica termesztés nem nagy kaland, kezdő gépparkkal is megy, méz úgyszintén, a méhek tartása a legolcsóbb, viszont a szőlő egészen más kérdés, nem biztos, hogy felakarsz húzni egy úgy kb. $500k gépparkot külön a szőlőhöz, elég lesz elmenni csak a raktárba és megvenni a mazsolát. Igaz drágábban adja mintha magadnak termelted volna azt is ezáltal a profit is kisebb lesz a műzlin, de a profit az profit és nem kellett beáldozni érte IRL 2 hétnyi játék összes bevételét, hogy egyáltalán belekezdhess a gyártásba.
Ez a rizs termesztés amit beállítottak a játék egyik főattrakciójának elég meh... nincs rá sok gép és az ültető munkaszélessége olyan kb. 3 méter, a betakarítóé pedig még ettől is kevesebb ahogy én láttam. 1-2 próbálkozáson kívűl a money addolós mentésben nem látom magam előtt azt az embert aki ezzel sz×patja magát a legit mentésében és a nehezen megkeresett pénzét ezekre a gépekre áldozza. Ilyen 0.5 ha. > földeken talán még elmegy, de attól nagyobbakon lekaparod az arcod mire végzel. Persze majd attól függ mennyit hoz a konyhára, lehet megéri a szenvedés. (Szvsz. egy hét nem kell neki és Steam Workshopban már fent lesz 10 méteres benga rizsültető)
Van még tényleg kismillió apróság ami jobb/több mint eddig volt, interaktálható NPC-k, a legelők működése, az állat shop átdolgozása, baby jószágok, a köveknek adtak értelmet, hidraulika hang, TPS nézet, termények textúrájának a sűrűsége, környezeti pusztítások, sár az abroncs barázdákban stb...
Nekem eddig tetszik, tudom-tudom trendi lenne pedig szidni, de ezt én nem egy FS22 DLC-nek látom, sőt nagyobb a fejlődés a 22 és eközött, mint volt a 19 és a 22 között. Lehet, hogy a 22 több fontos(abb) mechanikát hozott be mint ez a 25 (évszakok, t. láncok), de viszont a mostani epizód általános minőségben ugrott előre egy nagyobbat és személy szerint nekem ez volt a legfontosabb elvárásom vele szemben, amit mondjunk úgy maradéktalanul le is hozta, persze reális keretek között, értelemszerűen nem definiálta újra saját magát a széria.
Aztán kedden majd kiderül minden úgy is élesben.
Amúgy le is birom torrentezni ha épp érdekel-ne annyira.
I7-6700 procim van és az ajánlott gépigénynél még is zöld pipát kapok.
Fix kamu.
De ki tudja.
[LINK]
De hát te ehhez is lusta vagy, hogy utánanézz.
Spoiler!
De hogy mást is írjak, i5 12600, mellette 4x8GB RAM tehát 32 GB és RTX3070-el is simán fut a játék. Ugye a 12600 az 6 mag 12 szálas, és abból is jó ha 4-et aktívan használt mikor még azzal a processzorral játszottam. Ugyanis építettem egy másodlagos gépet és a fő gép kapott egy i5 13600K processzort a 12600 meg ment a másodlagosba.
Most a 25-el erre az egészre tesznek még egy lapáttal. Érkeznek a volumetrikus effektek, mint pl. a köd, por, sunray... megnövelt árnyék látótáv, jelentősen sűrűbb vegetáció. Szebb lesz a játék tagadhatatlanul, de vajon milyen áron? Annyival nem lesz szebb mintha teljesen új motort kapott volna, viszont még a 22-nél is sokkal gyatrábban fog futni ezt megmondom előre.
PC sebességtől függetlenül én azt mondom várjatok az előrendeléssel. Nézzük meg mennyire lesz stabil a játék, mennyit kell mókolni vele és milyen gyakran, hogy egy viszonylag konzisztens teljesítményt tudjon. Így is nevetségesnek tartom, hogy 50 EUR játékkal akármennyit is szívni kell majd, hogy normálisan fusson. Ugyanúgy nem lesz natívan támogatva a 60 Hz feletti frissítés, a 22 előtt is fél napot ültem, hogy beletudjam erőszakolni a motorba, hogy légyszíves használja már ki a 170Hz kijelzőmet.
Magáról a játékról nem tudok mit mondani, tetszik ez a rizs, ázsiai térkép, új lehetőségek cuccok.... de ezt az egészet beárnyékolja ez az engine kérdés, mert látom előre, hogy irgalmatlan sz*pás lesz megint vele és még azután se fog úgy futni ahogy elvárnám, mert képtelen a kőkarszaki motor bármilyen módon skálázódni az újabb technológiákkal. Az, hogy a gépigény viszonylag nagyot nőtt a 22-höz képest jó jel is lehetne akár, hogy végre tényleg lesz értelmes látvány, fizika stb. de itt sanszos, hogy nem ez a helyzet, csak simán úgy fog viselkedni a játék, mintha fognád az FS 19-et és beletömködnél 100 modot, aminek minden darabját más ember írt egymástól függetlenül és emiatt ugye ebben az összeállításban soha senki nem csinált egy végső tesztet, hogy hol vannak a perf. tweak-ek ahol a kód összeakad vagy szimplán alapból szar.
Grafikailag is sokkal jobbat ki lehetne hozni egy új, modern motorral. És stabilabb is lenne. Persze ha jól meg van csinálva. Remélem egyszer megérem.
Ettől függetlenül biztos nagyon jó játék lesz. És remélem, hogy nagyon sok plusz dolog kerül bele, és még részletesebb lesz ez is meg majd a következő is.