header
Farming Simulator 25
Farming Simulator 25 cover
Megjelenés: 2024. November 12.
Műfaj: Szimuláció, Mezőgazdasági szimulátor
Fejlesztő: Giants Software
Kiadó: Giants Software

Farming Simulator 25 gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core i5-6400, AMD Ryzen 5 1400 or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce GTX 1050 Ti, AMD Radeon RX 470 graphics card or better (min 3GB VRAM, DX12 support)
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64bit
STO:
45 GB available space
NET:
Broadband Internet connection

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i7-10700, AMD Ryzen 7 3800X or better
RAM:
12 GB RAM
GPU:
Nvidia GeForce RTX 2070, AMD Radeon RX 5700 XT, Intel Arc A750 graphics card or better (min 8GB VRAM, DX12 support)
DX:
Version 12
OS:
Windows 10 64bit
STO:
45 GB available space
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: These system requirements can't cover all possible system configurations so issues could occur that influence the functionality in some cases.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
Farming Simulator 2011Farming Simulator 15Farming Simulator 22Farming Simulator 17Farming Simulator 19Farming Simulator 2013
Hozzászólások: 69
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Sziasztok!
Ezzel a konfiggal futni fog?

proci: Intel(R) Xeon (R) CPU E5640 @ 2.67GHz 2.66 GHz (2 processzorok)

videokártya: NVIDIA GeForce GTX 1060 6Gb

Ram: 16 Gb
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!Ezzel a konfiggal menni fog a játék? Konfig:Proci Ryzen 5 2600
Vidikari:Rx6600 8Gb Ram:16Gb Köszi a válaszokat előre is!
0
0
0
0
💬 2
EowynTheHunter avatar
@horvoli: Persze, simán menni fog! 😎

A Ryzen 5 2600 elég erős proci a Farming Simulator 25-höz, az RX 6600 pedig az ajánlott gépigény felett van a 8 GB VRAM-jával. A 16 GB RAM pedig bőven elegendő a játékhoz. Közepes-magas beállításokon fullHD-ben gond nélkül elviszi, de szerintem akár ultrán is próbálkozhatsz. Jó farmolást! 🚜🌾
1
0
0
0
no avatar
@EowynTheHunter: köszi!😁
0
0
0
0
no avatar
Én nem játszottam vele. De gameplayek alapján nagyon jó. Nekem nagyon tetszik. 😁
Remélem a következő játék már teljesen új motorral lesz majd. Még jobb grafikával és meg mindennel. 😂
0
0
0
0
💬 1
MrPAYER avatar
@gyudani1996: Egyre kevésbé érzem azt, hogy ez az engine le lesz váltva, sőt már más cégek is licenszelik tőlük, pl: a Project Motor Racing fejlesztői. Szóval ha tippelnem kellene az FS28-at is ugyanez fogja majd hajtani, bár ha a 25->28 között is ilyen léptékű különbség lesz mint most a 22->25 között, akkor ám legyen. 😀

Ma esti képek, nekem ez a szintű grafika egy ilyen játékhoz már bőven a megfelelő kategória.

https://kephost.net/p/MTU1MTE1Mw.pnghttps://kephost.net/p/MTU1MTE1MQ.png
0
0
0
0
SDavid1997 avatar
Meglepően jól van optimalizálva, első játéknál sok mikrolagg van de pár elindítás után és kis játszás után kezd megszűnni, persze gyengébb hardveren a részletgazdag helyeken megmarad kicsit, viszont összességében jól játszható, érezni, hogy azért jobb mint a 22, így a sok apró feljesztés feltűnik.
0
0
0
0
MrPAYER avatar
Így 25 óra gameplay után tudok bővebben is írni a játékról.

https://kephost.net/p/MTU0NDA0NQ.png

A gameplay-t tekintve való igaz, hogy nem változott sokat az előzőhöz képest, de egy, őszintén mit tudnának változtatni? Ez egy mezőgazdasági szimulátor kiforrott mechanikákkal ami a legjobb a piacon a saját kategóriájában, kettő, az FS széria részről-részre soha nem a revolúcióról szólt, sokkal inkább az evolúcióról. Mindig pont hozzányúlnak annyit, hogy ne lehessen rá azt mondani, hogy csak az előző +v0.5 változata.

Szvsz. az idei rész két témára feküdt rá jobban, rengeteg QoL megoldásra, illetve a grafikára. Kicsit konrétabban, előbbi olyan dolgokban nyilvánul meg mint pl. GPS rendszer bevezetése amely megkönnyíti a munkavégzést a földeken, nem csak neked hanem AI-nak is, így most először 2008 óta ténylegesen használható a gépi segítő is, termelő egységekből azonnal lehet a hónapnak megfelelő aktuál áron értékesíteni a javakat, így ha nem akarsz nem kell kötelezően bíbelődni a paletták rakosgatásával de természetesen ha bevállalod nagyobbat lehet szakítani, behoztak egy olyan értékesítési pontot ahol nem csak eladni tudsz termékeket hanem vásárolni is, így nem kell minden szükséges dolgot magadnak megtermelni akár az állattartáshoz vagy gyártási láncokhoz ezzel esetlegesen megspórolva rengeteg pénzt neked mert nem kell az adott terményhez specifikusan komplett gépparkot felállítani. A karámok most már nem fix téglalap alakú kerítéssel rendelkeznek hanem építő módban teljesen testreszabhatod, hogy mekkora és milyen alakú legyen a kifutó, így sokkal könnyebb épületek, erdők közelébe lerakni ezeket, illetve jobban is néznek ki, nem lesz olyan mű, nem oda illő hatásuk. A grafikai változások pedig szerintem egyértelműek, aki nem látja az vagy nem akarja, vagy szimplán nem maximális beállításokon játszik és mégis várja a csodát. A textúrák élesebbek, kidolgozattabbak, a vegetáció sokkal sűrűbb. Riverbend Springs a széria legszebb és legrealisztikusabbnak tűnő térképe. Ez az első FS ahol a map nem úgy néz ki mint egy mesterséges, tipikus map editoros nagy szögletes síkság. A gépek és eszközök kidolgozása soha nem volt még ennyire nagy felbontásásban megjelenítve. Apropó gépek, a fizikájuk némiképp jobb lett, természetesebb érzés vezetni őket mint eddig. A hangok is jobbak lettek, hallani, hogy terhelés alatt jobban szenved a motor és érezni is a gépen, ha nagy sebességgel futót húzol hallod dübög az útegyetlenségeken és miegymás rengeteg kis apróság mind a grafika és hangok terén ami nagyot emel a játék színvonalán, de ezeket most nem sorolnám fel tételesen. A talajdeformáció pedig nem rossz, remélem senki nem egy Mudrunner-re számított mert nyilván lehetetlen meglépni egy ilyen régi játékmotorral de így érzésre kihozták a maximumot belőle amit csak lehetett.

Egyéb dolgokat is érintve nekem érzésre a rendelkezésre álló géppark kissé fura egykét helyen. Leginkább ott érzem hiányosnak, hogy a közepes traktor kategóriában egyetlen egy megfizethetőbb darab van, a többi az mind olyan modell ami valszeg mai napig rendelhető a gyártótól IRL is, tehát újak és baromi drágák. Ez jelentősen megnehezíti az adott karrierben, hogy szélesebb eszközöket tudj vásárolni a kezdő felszerelések után. Többjátékosban ez nem is gond, mert alsókategóriás cuccokból használtok akkor egyszerre többet és kijön a végén a matek, de egyjátékosban a játék elején ezt egy végtelen grindnak érezném biztosan.

Még egy fontos említésre méltó információ, itt az FS25-ben a normál nehézség közelebb áll az FS22 nehezéhez mintsem a normálhoz, és az FS25 könnyűje az olyan kb. mint az FS22 normál. Kvázi kimondhatjuk, hogy nehezebb és több játékidőt igénylő lett a 25 akármelyik fokozatot is választod. Ezt jó lesz tudni mielőtt elindítjátok az első karriereteket.

Összességében aki a sorozat rajongója és jelenleg még a 22-öt tolja annak felesleges halogatni a vásárlást mert elvégre rajongó, előbb-utóbb úgyis beadja a derekát, felesleges időhúzás és önámítás, hogy nem kell ez neki. Aki pedig újonc de szeretne belevágni a virtuális kis gazdaságába neki pedig ha akarnék sem tudnék ettől jobb alternatívát mondani, jelenleg az FS25 a legszebb, legkiforrottabb és nem mellesleg legkorszerűbb eresztés a műfajon belül.
3
0
0
0
kovb677 avatar
Nagyon korrekt igény elfut simán az összes mostani hardveren
0
0
0
0
MrPAYER avatar
Néhány őszi kép, hát... szerintem így 1440p maximális grafikai beállításokkal bőven van különbség ez és a 22 között. Az optimalizációról annyit, hogy fele annyit sem stutterel a játék mint az előző, így 15+ óra gameplay után biztosan sikerült feltölteni a teljes cache mappát mert már első indításkor se akadozik arra az 5 perc erejére sem. Lehet a gépigényben megadott konfigok nem reálisak és erősebb vas kellene alá, ezt tényleg sajnálom, viszont szerintem aki írja, hogy akadozik a játék azokból egy se próbálta meg amit leírtam ide vagy akár két éve az FS22 alá. Nekem 1440p max graf. 80-144 fps körül alakul a játék, évszak, kis helyen sok munkagép stb. változók hatására. Kedves játékpartneremnek jóval szerényebb konfigon 1080p max grafikán 50-100 között alakul (9700k & 2080 Super). Ja és FSR off mind a kettőnknél, natív TAA.

https://kephost.net/p/MTUzOTQxMw.pnghttps://kephost.net/p/MTUzOTQxMQ.pnghttps://kephost.net/p/MTUzOTQxMg.png
0
0
0
0
no avatar
Hát konzolokon 30fps aztán nem sokkal szebb mint a 22 ott meg volt 60-an😂
0
0
0
0
no avatar
Szerintem a GPU Kicsit túlzásba vitték
0
0
0
0
💬 2
no avatar
@ficsii8800: Hát szerintem nem annyira.
Nekem inkább az i5-6400 után az ajánlottnál a i7-10700 az amit sokallok.
0
0
0
0
reszler112233 avatar
@Martin1264: Azért mert minimum az minimum ami kell neki, az ajánlott meg általában a max grafhoz írt adatok, de valójában van hogy még az ajánlottnál is erősebb gép kell ahhoz hogy valamit max grafikán tolj. de van ellentét is mikor az ajánlottnál gyengébb gépen is simán fut max grafikán. De ennek a játéknak a motorja már rég ismert, hogy előfordul laggolás aminek javítására már leírta más a metódust, bár én még nem használtam.
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok az mitől lehet ,hogy amikor tölt be az elején a fehér csík villogni kezd és nem megy tovább a kép csak a hang alatta ?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok lenne esélyem egész szépen futtatni ezen a gépen?
CPU: i7-6700 3.40Ghz 4mag 8szál
RAM: 2x16gb DDR4 2133Mhz
GPU: ASUS NVIDIA RTX 2060 6GB TUF GAMING
A válaszokat előre is köszönöm!
0
0
0
0
💬 4
reszler112233 avatar
@Martin1264: Spoiler!
Erre megint csak annyit hogy létezik virágbolti verzió. Megszerzed és kipróbálod.

Egyébként elméletileg menne, de nem max grafikán hanem max közepesen, de lehet hogy inkább alacsony beállításokkal, de ezt csak a teszt alatt tudhatod meg.
0
0
0
0
no avatar
@reszler112233: Hali crackelten le szedtem és very high beállítás mellett olyan 45-59fps-t kaptam.
:)
0
0
0
0
kovb677 avatar
@Martin1264: Az nem rossz, simán megy az.
0
0
0
0
no avatar
@kovb677: Ahoz képest páran bőgnek hogy nincs optimalizálva.
Ha nem lenne akkor nem ilyen fps-t kaptam volna az fix!
0
0
0
0
Thunder90 avatar
Nekem megvan a játék Collectors Editionba mert megvettem,de játszhatatlan a laptopomon 30-60fps felbontás és grafikai beállitástól függetlenül+grafikai hibák vannak elég szép számmal. Az FS22 is ebbe a hibába szenved,komolyabb gamek (Kivéve Warzone) jól futnak. Többet ettől a cégtől én nem veszek semmit se.
0
0
0
0
💬 4
Viktorinho avatar
@Thunder90: Nem a Giants tehet róla,hogy gyenge a géped hozzá. Nekem semmi grafikai hiba nincs benne,legfrissebb driverek stb.
0
0
0
0
Thunder90 avatar
@Viktorinho: Erősebb gépeken is akad/mikro akadások vannak a játékban
0
0
0
0
Viktorinho avatar
@Thunder90: Akkor nekem szerencsém van,mert nem vettem észre ilyeneket.
0
0
0
0
no avatar
@Thunder90: Hát nem tudom nekem az ilyen játékoknál bőven elég a 40-60fps.
Nekem inkább shooter játékoknál számítanak az fps számok.
Nekem i7-6700, 32gb ram és egy Asus RTX 2060 csücsül a gépben.
És az én tapasztalatom alapján very high beállítások mellett kaptam 40-59fps-t.
Ami számomra teljesen elfogadható még. :)
0
0
0
0
MrPAYER avatar
Nos, elég jó lett az optimalizáció a 22-höz képest, fele annyit nem stutterel nálam a 25 pedig mérföldekkel szebb lett.

Ettől függetlenül már látom, hogy írjátok, hogy szarul fut és még írni is fogják sokan, szóval engedjétek meg, hogy idézzem a saját kommentem az FS22 topikjából. Egy kis segítség, hogy hogyan fusson jobban a játék, mivel az engine nem változott alapvetően ezért nagyjából minden a 22-höz leírt dolog igaz lesz a 25-re is.

Látom az utóbbi időben többen is panaszkodtak, hogy rosszul fut a játék, akár az ajánlott gépigénynél jóval erősebb PC-n is. Hátha akik emiatt hagyták ott a játékot elolvassák most ezt, illetve akik a jövőben tervezik megvenni azok is és már felkészülten tudnak hozzáállni.

Ha alapvetően meg van a géped a játék alá és a "maxFPS" értéked magas, legalábbis stabil 60-at hozza akkor lesz ez igazán segítség, változó sebességgű képkockáknál, ahol nem tud egy felső limitet stabilan tartani nem lesz feltűnő a javulás. A lényeg az, hogy a játék alatt futó Giants Engine 9.0 a korábbi epizódoktól eltérően folyamatosan építi a shadereket, illetve szüksége is van rá. Tehát a játék igazából nem a töltőképernyőn fog teljesen betölteni hanem majd menetközben. Ez lehet akár 10-15 perc is (indításonként). Egy dolgot tudsz vele tenni, vársz és nem idegeskedsz, hogy miért fut szarul. Azzal tudsz a játéknak segíteni, hogy a map különböző pontjaira elteleportálgatsz ahova lehet, az összes járművedbe belső nézetbe kapcsolsz egy pár mp erejéig és nézelődsz benne egy kicsit, körbefutkosod a farmodat, ha van autód vagy valami gyorsabb járgányod csapsz egy-két kanyart a környéken és ez mind segít gyorsítani a folyamatot. Tökéletes soha nem lesz, akár egy óra elteltével is lesz néha mikrolag, de nem 3 másodpercenként mint az elején, csak mondjuk 2 percenként, de az már nem zavaró.

Egy másik kötelező folyamat, hogy néha törlöd a játék könyvtárából a shader cache mappát és a log txt-ét. Ha a játék új patchet kap akkor egyenesen kötelező, de csak úgy magadtól is megcsinálhatod hetente, nem fog ártani. Illetve a főmenüben a beállításoknál a szemkövetést kapcsoljátok ki, gondolom senki nem vr-ba játszik. Viszont az csak félmegoldás, Dokumentumok<MyGames<FS22<game.xml a szemköveteshez tartozó configot (lap alján) át kell írni "true"-ról "false"-ra, és ugyanabban a sorban lévő másik két kiegészítő beállítását is. Ez is talán segíthet valamit.
0
0
0
0
no avatar
RTX2070 az ajánlott hát az enyém nem bírta, sima high grafikán is laggolt ha elindultam a karakteremmel, valaki tapasztalt ilyesmit? Társamnak akivel jatszani akartam a 3070 szingen ugyanez.
0
0
0
0
💬 2
Pedro32 avatar
@LenaHeda: RTX 4070 el is akad nálam. Dlss quality használat mellett valamivel jobban fut de akkor is képes akadni hát vicc kategória.
0
0
0
0
no avatar
@LenaHeda: Ez kb mindig így van hiszen mikor be lépsz egy adott pályára akkor kell neki egy kis idő hogy mindent be töltsön körülötted.
0
0
0
0
talpi92 avatar
Ilyenkorra azt hittem, hogy tele lesz a kommentszekció 😁
0
0
0
0
Viktorinho avatar
Virágboltban kipróbálható.
0
1
0
0
💬 1
Omis avatar
@Viktorinho: beszarok :_)
0
0
0
0
MrPAYER avatar
Igaz személyesen még nem tudtam kipróbálni, tekintve, hogy még nem jelent meg, viszont sok streamer kapott korai hozzáférést, köztük magyar is, így lehet már látni a játékot teljes pompájában.

Rögtön a legfontosabb azt hiszem, grafika. Nos, olyan hatalmas csodákra nem kell számítani, de őszintén megmondom többet fejlődött még attól is amit csak remélni mertem. Ami nekem azonnal feltűnt, főleg az amerikai térképen, hogy végre a pálya design nem steril és ez leginkább az FS22 amerikai pályájával közvetlen összehasonlítva szépen látszik is. Picit nehéz ezt megfogalmazni, hogy értsd is mire gondolok, de a korábbi részekben a pályák olyanok voltak mint egy üres, sík, kietlen terepasztal ami itt-ott tarkítva néhány objekttel. Ezzel szemben a 25 térképéről elhiszem, hogy ez a design és felépítés akár a valóságban is létezhetne mint egy amerikai kisváros és annak környéke. Vannak mélységek, magasságok, árkok, dombok, töltések, gödrök, kátyúk, úthibák miegymás. Nem úgy néz ki a pálya mintha az aszfaltot most simították volna el, a beton mindenhol éppen frissen kötött meg. A másik az a vegetáció, avagy a növényzet. Basszus, az erdő tényleg úgy néz ki mint egy erdő. Ha más játék topikjából jössz lehet röhögsz ezen, de ennél a szériánál ez igenis mérföldkő, hogy az erdő az egy valós erdő, nem pedig 50 fa object leb×szva egymás mellé random alakzatba. A köd is el van találva egyébként, illetve a talajdeformáció is némiképp jobb lett mint vártam, de semmiképp nem csalódáskeltő (reális elvárásaim voltak, nem hittem soha, hogy Spintirest csinálnak az FS-ből).

Persze a háttérben mindez igazából csak egy effekt, egy trükk amivel próbálják fedni a 16 éves motort, csak legalább ez a trükk most jól sikerült.

Ami magát a gameplay-t illeti, tetszik nagyon az új UI, akár a bolt, egyéb menük miegymás, átláthatóbb, gördülékenyebb és értelemszerűbb a használata. A termelési láncok jól kibővültek, bár a bővítések kb. fele igazándiból FS22 Plat. E. újítások, csak itt a 25-ben megkapod a Standard Edition-ben "ingyen". Egyébként tartozik mostmár rendes menü is a láncokhoz, milyen nyersanyagot kell bevinni és mennyit, abból végül milyen és mennyi termék lesz, pontosan, darabszámra leírva. Ide a termelési láncokhoz bejött még egy hatalmas, csillagos 5-ös ötlet, na jó nem feltétlen csak a láncokhoz lehet használni de tuti ezért rakták be főleg: van egy központi raktár, ahol minden terményt, félkész és készterméket meg tudsz venni. Ez miért jó? Tegyük fel gyártani akarsz műzlit, zab/kukorica termesztés nem nagy kaland, kezdő gépparkkal is megy, méz úgyszintén, a méhek tartása a legolcsóbb, viszont a szőlő egészen más kérdés, nem biztos, hogy felakarsz húzni egy úgy kb. $500k gépparkot külön a szőlőhöz, elég lesz elmenni csak a raktárba és megvenni a mazsolát. Igaz drágábban adja mintha magadnak termelted volna azt is ezáltal a profit is kisebb lesz a műzlin, de a profit az profit és nem kellett beáldozni érte IRL 2 hétnyi játék összes bevételét, hogy egyáltalán belekezdhess a gyártásba.

Ez a rizs termesztés amit beállítottak a játék egyik főattrakciójának elég meh... nincs rá sok gép és az ültető munkaszélessége olyan kb. 3 méter, a betakarítóé pedig még ettől is kevesebb ahogy én láttam. 1-2 próbálkozáson kívűl a money addolós mentésben nem látom magam előtt azt az embert aki ezzel sz×patja magát a legit mentésében és a nehezen megkeresett pénzét ezekre a gépekre áldozza. Ilyen 0.5 ha. > földeken talán még elmegy, de attól nagyobbakon lekaparod az arcod mire végzel. Persze majd attól függ mennyit hoz a konyhára, lehet megéri a szenvedés. (Szvsz. egy hét nem kell neki és Steam Workshopban már fent lesz 10 méteres benga rizsültető)

Van még tényleg kismillió apróság ami jobb/több mint eddig volt, interaktálható NPC-k, a legelők működése, az állat shop átdolgozása, baby jószágok, a köveknek adtak értelmet, hidraulika hang, TPS nézet, termények textúrájának a sűrűsége, környezeti pusztítások, sár az abroncs barázdákban stb...

Nekem eddig tetszik, tudom-tudom trendi lenne pedig szidni, de ezt én nem egy FS22 DLC-nek látom, sőt nagyobb a fejlődés a 22 és eközött, mint volt a 19 és a 22 között. Lehet, hogy a 22 több fontos(abb) mechanikát hozott be mint ez a 25 (évszakok, t. láncok), de viszont a mostani epizód általános minőségben ugrott előre egy nagyobbat és személy szerint nekem ez volt a legfontosabb elvárásom vele szemben, amit mondjunk úgy maradéktalanul le is hozta, persze reális keretek között, értelemszerűen nem definiálta újra saját magát a széria.

Aztán kedden majd kiderül minden úgy is élesben.
1
0
1
0
💬 1
no avatar
@MrPAYER: Egyetértek veled. És végre olyan szép hanem szebb, mint a 19. Nekem a 22 fakó volt. Igaz egyikkel sem játszottam, mert én annyira le vagyok már maradva az egésszel. Meg én annyira a Pure Farming 2018 irányításához vagyok szokva. Meg azzal fogok tovább is játszani. Ezekről meg nézem a videókat. De tényleg nagyon jó lett. Már csak hab lett volna a tortán, ha tényleg kapott volna egy teljesen új motort a játék. De reméljük a következővel meglépik most már.
0
0
0
0
Pipi67 avatar
Én nem veszem meg,gyakorlatilag minden benne van a FS22-ben módok segitségével.Annyi hogy ebben jobb lessz a grafika,de az nekem nem ér meg 50 eurót. Majd ha ingyé lessz ha lessz,behúzom. Tudom az még odébb lessz,de nem sürgős. elleszek addig a 22-vel.
Amúgy le is birom torrentezni ha épp érdekel-ne annyira.
5
0
0
1
no avatar
Hmmmmm.....
I7-6700 procim van és az ajánlott gépigénynél még is zöld pipát kapok.
Fix kamu.
De ki tudja.
0
0
0
0
TikoTime avatar
@Gadam97: Videó alapján ez egy túlélő game zetorral...
0
0
0
0
Omis avatar
hát érdekes egy játék :)
0
0
0
0
talpi92 avatar
i7 10700 mellé jól odatették a Ryzen 5 1500X-et 😅
0
0
0
0
kovb677 avatar
Nem rossz igény de én elvagyok azzal amit epicen ingyen adtak.
0
2
0
0
Liptik avatar
Na ezt is évente kiadni nagyon jó üzlet politika.
0
1
0
1
💬 7
Viktorinho avatar
@Liptik: fs22 2021 novemberében jelent meg,ez idén novemberben fog,szóval szerintem az 3 év. :D
0
0
0
0
no avatar
@Viktorinho: volt fs 2013(talán volt 2015), 2017, 2019, 2022..... tényleg nem évente adnak ki újat...
0
0
0
0
Viktorinho avatar
@Robitrix: 19-22 között covid miatt volt 3 év,és ott döntöttek,hogy onnantól 3 évente adnak ki újat. Amúgy meg előtte is 2 évente jött ki új.Egyedül a 2008-2009 jött ki egy év után.
0
0
0
0
redbull6969 avatar
@Viktorinho: Dehogy!! Focus home adta ki az Fs 19-et az FS22 től már nem volt a kiadója! Giants a fejlesztő!! de megvált a Focus-tól és ezárt 3 évre váltotak mert van idejúk fejlesztni nem sürgeti öket a kiadó!
0
0
0
0
Torba10 avatar
@Liptik: Legközelebb nézz utána, mielőtt hülyeségeket írsz.
0
0
0
0
raw_god93 avatar
@Liptik: Egyébként nem évente adnak ki új részt. :D Az is jó üzlet politika, hogy te állandóan minden népszerű játéknál írsz valami egysoros hülyeséget, ami sokszor nem fedi a valóságot. :D
[LINK]
De hát te ehhez is lusta vagy, hogy utánanézz.
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@Liptik: 3 évente fogják kiadni, előtte 2 volt, csak a Covidnál ez megborult, ezért is nem FS 24 vagy FS 26 a neve, hanem FS 25, következő tehát nagyon valószínű majd az FS 28 lesz.
0
0
0
0
no avatar
Törölt hozzászólás
0
2
0
0
💬 9
MrPAYER avatar
Örülök, hogy neked stabil, gondolom ez azért van mert a géped a stabil. Ha nekünk is stabil gépünk lenne mint neked akkor stabilabban futna a játék.

Spoiler!
Édes fas*om 😂😂
1
1
0
0
no avatar
mindenki is örül hogy stabilan megy neked mivel stabil a pc-d es stabilan tartja azt a qrva 30 fps-t 720 p -ben stabil gyerek xDDD irni tanulj meg ha lesz egy kis stabil idöd ;)
0
0
0
0
no avatar
@FightforWin94: Törölt hozzászólás
0
0
0
0
Viktorinho avatar
Bro,itt nem azzal van a baj hogyan fut a gépeden,de még a google se tudja értelmezni mit írsz. Ragozással nálad lenni kicsi problemo. Direkt írtam így,hogy megértsd. Ja és nekem is stabilan fut a játék,pedig gyengébb gépem van mint neked vagy a többieknek.
1
0
0
0
no avatar
@Viktorinho: Törölt hozzászólás
0
0
0
0
no avatar
@Viktorinho: Törölt hozzászólás
0
0
0
0
Viktorinho avatar
Látom neked a szövegértéssel is van baj. Na mindegy.
0
0
0
0
no avatar
@Viktorinho: Törölt hozzászólás
0
0
0
0
reszler112233 avatar
Nem leszólás, de hiába Szlovákiába lakik Viktorinho, akkor is jobb a helyesírása mint neked. Neked Magyarország van kiírva mégis az ő írása sokkal helyesebb mint a te írásod.
De hogy mást is írjak, i5 12600, mellette 4x8GB RAM tehát 32 GB és RTX3070-el is simán fut a játék. Ugye a 12600 az 6 mag 12 szálas, és abból is jó ha 4-et aktívan használt mikor még azzal a processzorral játszottam. Ugyanis építettem egy másodlagos gépet és a fő gép kapott egy i5 13600K processzort a 12600 meg ment a másodlagosba.
0
0
0
0
no avatar
akkor latom nem sikerült stabilan megtanulni irni :)
0
0
0
0
MrPAYER avatar
Ez az új motor, nem új motor kérdés nem csak a grafika és a feauture-ök miatt érdekes. Már a 22 is instabil, a 2008-as pillérek nem bírják a végtelenségig, hogy építkezzenek rá. Ott is törölgetni kell a shader cache-t rendszeresen, hogy ne egy lagfestbe menjen át a játék, a shader betöltések miatt a napi első indításnál 5 percig akad a játék mint állat.... és utána is képes berecenni, mindezt egy akármilyen high end PC-n is.

Most a 25-el erre az egészre tesznek még egy lapáttal. Érkeznek a volumetrikus effektek, mint pl. a köd, por, sunray... megnövelt árnyék látótáv, jelentősen sűrűbb vegetáció. Szebb lesz a játék tagadhatatlanul, de vajon milyen áron? Annyival nem lesz szebb mintha teljesen új motort kapott volna, viszont még a 22-nél is sokkal gyatrábban fog futni ezt megmondom előre.

PC sebességtől függetlenül én azt mondom várjatok az előrendeléssel. Nézzük meg mennyire lesz stabil a játék, mennyit kell mókolni vele és milyen gyakran, hogy egy viszonylag konzisztens teljesítményt tudjon. Így is nevetségesnek tartom, hogy 50 EUR játékkal akármennyit is szívni kell majd, hogy normálisan fusson. Ugyanúgy nem lesz natívan támogatva a 60 Hz feletti frissítés, a 22 előtt is fél napot ültem, hogy beletudjam erőszakolni a motorba, hogy légyszíves használja már ki a 170Hz kijelzőmet.

Magáról a játékról nem tudok mit mondani, tetszik ez a rizs, ázsiai térkép, új lehetőségek cuccok.... de ezt az egészet beárnyékolja ez az engine kérdés, mert látom előre, hogy irgalmatlan sz*pás lesz megint vele és még azután se fog úgy futni ahogy elvárnám, mert képtelen a kőkarszaki motor bármilyen módon skálázódni az újabb technológiákkal. Az, hogy a gépigény viszonylag nagyot nőtt a 22-höz képest jó jel is lehetne akár, hogy végre tényleg lesz értelmes látvány, fizika stb. de itt sanszos, hogy nem ez a helyzet, csak simán úgy fog viselkedni a játék, mintha fognád az FS 19-et és beletömködnél 100 modot, aminek minden darabját más ember írt egymástól függetlenül és emiatt ugye ebben az összeállításban soha senki nem csinált egy végső tesztet, hogy hol vannak a perf. tweak-ek ahol a kód összeakad vagy szimplán alapból szar.
3
0
0
0
💬 6
reszler112233 avatar
@MrPAYER: Én sem vagyok hajlandó kiadni 50 eurót érte. Még a 22-őt se vettem meg mert annyi újítást nem hozott hogy a 19 után megvegyem. Igaz az alapjátékot az Epic jóvoltából behúztam ha már ingyenesen be lehetett szerezni, de nem sokat játszottam még vele.
0
0
0
0
no avatar
@MrPAYER: Teljesen egyetértek veled. A 19-hez képest sem lesz szerintem szebb a játék. Amúgy is szebb a 19 szerintem, mint a 22. Plusz módokkal ugyanazt kihozom belőle, mintha a 22-vel játszanék. Kíváncsi leszek azért rá, de nem lesznek nagy elvárásaim. Ha ingyen lesz ez is, nyilván behúzom, de amúgy felejtős. Pure Farming 2018 messze jobb motorral rendelkezik szerintem. Remélem, hogy a következő, ami a 25 után lesz, már teljesen új alapokról indul.
0
0
0
0
redbull6969 avatar
@MrPAYER: Ez így van sajnos :(
0
0
0
0
no avatar
@MrPAYER: Sokkal jobb lenne ha az ETS meg az ATS kiadója az SCS Software csinálná. Tuti sokkal jobbat tudnának csinálni, mint a Giants.
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@gyudani1996: Ez kb olyan, mintha azt mondaná valaki, hogy attól, mert te jól csinálsz töltött káposztát, akkor biztos tudsz jó dobostortát is. Ők nem azért csinálják így, mert így megy (vagy nem 100%-ban legalábbis), hanem azért mert nem kell több.
0
0
0
0
no avatar
@MrPAYER: mi a fenét akartok 170 FPS-t es szántóvető programtól? tök felesleges. le fognak löni a traktorról, ha 60 FPS van? ha 16 ms-enként frissül a kép, akkor nem fordul meg a traktor? de most komolyan A kép minőség az egy dolog, de hogy nem kell 170 fps ahoz, hogy menjen a traktor az tuti.....
0
0
0
0
no avatar
Hát nagyon kíváncsi leszek rá. De mérges vagyok, hogy még mindig nem fog teljesen új motort kapni a játék.
Grafikailag is sokkal jobbat ki lehetne hozni egy új, modern motorral. És stabilabb is lenne. Persze ha jól meg van csinálva. Remélem egyszer megérem.
Ettől függetlenül biztos nagyon jó játék lesz. És remélem, hogy nagyon sok plusz dolog kerül bele, és még részletesebb lesz ez is meg majd a következő is.
1
0
0
0
💬 3
Andor1997 avatar
@gyudani1996: Én is ezt gondolom, sajnos valószínű, hogy nagyon rosszul fog futni stb. ha sok minden lesz letéve, ide már tényleg új motor kellene, mert ez így nagyon necces, arról nem is beszélve, hogy rengeteg limitáció is hátráltatja őket. Továbbá nem akarnak feljebb törni, nincs miért mondjuk, pedig egy jármű fizika update elférne, egy biztos: modderektől fognak kunyizni dolgokat továbbra is és a legutóbbi 1-2 éves infók alapján most már 3 évente jön FS, szóval jó pár évet még várnunk kell a csodákra, kérdés egy Unreal Engine 5-6 jó lenne-e. Sokáig tartotta a remény magát, hogy lesz Snowrunner engine az azonos kiadó miatt, de most már úgy látszik maguknak adják ki, így full bukta az egész cucc!
0
0
0
0
no avatar
@Andor1997: Hát majd csak rájönnek, hogy ez már kevés lesz. Főleg ennyi pénzért. A Pure Farming 2018 szerintem sokkal jobb. Hangulatosabb. Grafikailag most már nem jobb, de amikir megjelent, sokkal szebb volt. Csak sajnos azt is hamar elengedték. Nincs benne sok eszköz. Bár úgy sem használja az ember mindet. Hát ez van. Én maradok annál. Én szerintem sokkal jobb.
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@gyudani1996: Nyilván jobb játék lesz, mint a 22, mindig jobb az új, de rájönni nem fognak, előbb utóbb megveszik annyian, hogy megéri nekik úgy vélem és onnantól sínen vannak, csak egy új gyártó tudná őket megszorítani, de ahhoz legalább élményben többet tudó játékot kellene úgy csinálni, hogy ha bár nem is néz ki úgy (bár ma már akár hasonlóan jól is tudna kinézni egy új játék), de legalább élményt többet adjon, mert élethűbb, vagy addig nem látott újdonságok vannak benne stb. nagyon nehéz dolog ez, de jó lenne egy indie játék gyártó cég, bár sajnos réteg játék ez az egész, de talán most igazán megérné megnézni, igaz én könnyen beszélek, nem az én pénzem menne fejlesztésre.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció