Farming Simulator 22 gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-3330 or AMD FX-8320 or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
GeForce GTX 660 or AMD Radeon R7 265 or better (min 2GB VRAM)
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 Home (x64)
STO:
35 GB available space
Hang:
Sound card
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i5-5675C or AMD Ryzen 5 1600 or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
GeForce GTX 1060 or Radeon RX 570 or better (min 6GB VRAM)
DX:
Version 11
OS:
Windows 10 Home (x64)
STO:
35 GB available space
Hang:
Sound card
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: These system requirements can't cover all possible system configurations so issues could occur that influence the functionality in some cases.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 105
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Elég sok minden kiszivárgott a játékról tegnap esti órákban idő előtt, szóval a jövőhéten biztos bemutatják hivatalosan is.
CGI előzetes: https://www.reddit.com/r/farmingsimulator/comments/1dmjnqs/trailer_waited_years_for_this_but_its_just/
A játék leírása:
Spoiler!
Illetve szivárogtak ki ingame képek is, sajnos nem igazán találtam őket sehol pedig átnéztem több underground oldalt is, de egyet sikerült megcsípni.
Ebből az egy képből nehéz messzemenő következtétesek levonni, de talán végre mintha kezdtek volna valamit az ősrégi motorral. Számomra így első blikkre sokkal szebbnek tűnik a játék, a fények természetesebbek, a búza sosem volt még ennyire élethű, illetve a kombájn ahogy felveri a port is új effekt, eddig ilyenek nem voltak. Bizakodásra adhat okot a leírásban szereplő "field deformation" is, hátha fizikázva lesz valamennyire most már a talaj is.
Ami még érdekes, hogy lesz egy ázsiai térkép ahol termeszthető lesz két féle rizs, ugye emiatt lesznek más típusú szántók is hiszen a rizst áztatva kell nevelni, meg új állat: bölények is, még több termelési lánc stb. blabla... nem ezek a lényeg, én az FS22 tartalmával is beérném ha végre egy új motornak, vagy a motor drasztikus átdolgozásának köszönhetően sokkal immerzívebb, realisztikusabb és hangulatosabb lenne a játék.
Viszont egy engine rework beleférhetne, ahol nem 0-ról, de viszonylag az alapjaitól írnák újra. Ettől annyira nagyon más nem tudna lenni a játék, de rettentő sokat eltudna mégis mozdulni a javulás irányába. Lásd.: COD BO4 -> COD MW2019, ugyanaz az engine, csak erősen reworkölve és szinte rá se ismersz, annyival jobb.
[LINK]
I3 10100F
2X8GB DDR4 2666MHz
RX 5500XT 8GB
cpu:intel core i5-6500k 7.gerenácios
gpu:asus gtx 1050ti 4gb
ram:ddr4 2x16gb fury 2500mgh esek
1tb kingmax ssd van bennevalamint másodlagosnak egy 2tb szamsung hdd sajnos a lapom nem támogasa az m2 es ssd most akarom meg venni a 1151 es 10.gerenácios b365 alaplapot meg egy rtx 2060 8gb
Egyébként meg figyelj oda: 10. gen alaplapba nem tudod a 6000-es és a 7000-es Intelt beletenni, egyébként pedig b365 lapok nem kompatibilisek a 10. gennel, csak 8 vagy 9!
Ha alapvetően meg van a géped a játék alá és a "maxFPS" értéked magas, legalábbis stabil 60-at hozza akkor lesz ez igazán segítség, változó sebességgű képkockáknál, ahol nem tud egy felső limitet stabilan tartani nem lesz feltűnő a javulás. A lényeg az, hogy a játék alatt futó Giants Engine 9.0 a korábbi epizódoktól eltérően folyamatosan építi a shadereket, illetve szüksége is van rá. Tehát a játék igazából nem a töltőképernyőn fog teljesen betölteni hanem majd menetközben. Ez lehet akár 10-15 perc is (indításonként). Egy dolgot tudsz vele tenni, vársz és nem idegeskedsz, hogy miért fut szarul. Azzal tudsz a játéknak segíteni, hogy a map különböző pontjaira elteleportálgatsz ahova lehet, az összes járművedbe belső nézetbe kapcsolsz egy pár mp erejéig és nézelődsz benne egy kicsit, körbefutkosod a farmodat, ha van autód vagy valami gyorsabb járgányod csapsz egy-két kanyart a környéken és ez mind segít gyorsítani a folyamatot. Tökéletes soha nem lesz, akár egy óra elteltével is lesz néha mikrolag, de nem 3 másodpercenként mint az elején, csak mondjuk 2 percenként, de az már nem zavaró.
Egy másik kötelező folyamat, hogy néha törlöd a játék könyvtárából a shader cache mappát és a log txt-ét. Ha a játék új patchet kap akkor egyenesen kötelező, de csak úgy magadtól is megcsinálhatod hetente, nem fog ártani. Illetve a főmenüben a beállításoknál a szemkövetést kapcsoljátok ki, gondolom senki nem vr-ba játszik. Viszont az csak félmegoldás, Dokumentumok<MyGames<FS22<game.xml a szemköveteshez tartozó configot (lap alján) át kell írni "true"-ról "false"-ra, és ugyanabban a sorban lévő másik két kiegészítő beállítását is. Ez is talán segíthet valamit.
Sajnos ez a motor egy vén ló, 2015-ben debütált de már akkor is el volt maradva kb. mindentől legalább 2-3 évet, tehát a megoldások amivel dolgozik bőven az x360 és ps3 érából származnak. Az FS22-re ez elért egy olyan szintre, hogy azért a kor igényeitől ne maradjon el teljesen, hogy tényleg csutkára van már modolva gyárilag az egész, bele van erőltetve a DX12 miközben az egésznek az alapjait is csak jóindulattal lehet egyáltalán DX11 readynek nevezni stb. Viszont egy nagy húzásuk volt, hogy van TAA a játékban, illetve az FSR2 is parádés végeredményt produkál, sokkal-sokkal jobb bármelyikkel az élsimitás mint a 19-ben vagy az előtt bármelyikben ahol csak MSAA van és ez pont elég ahhoz, hogy nekem a 22 előtti részek már játszhatatlanok az erős és villódzó élek miatt.
Ha az ember egy olyan térképen játszik ahol a készítő odatette magát és nem egy olyan steril környezetet hozott létre mint ami az alap térképeket jellemzi, illetve ügyesen tudod használni a ReShade modot is akkor egészen pofás is tud lenni a játék, de a következő epizód alatt ha nem egy zsír új, modern engine fog dübörögni akkor én kihagyom, már a 22-vel is foglalkozni kell a felhasználónak is, hogy normálisan fusson, elképzelni nem merem ha ezt még tovább húzzák milyen eredménnyel járhat. Jelenleg kb. olyan a játék mintha az 1.2 Fábiára rátettek volna egy 2 baros turbót, csak elfelejtették hozzá cserélni a hajtókart, váltót stb.
I3 10100F
2X8GB DDR4 2666MHz
GTX 1650
Alábbi problémám az hogy vettem en egy gamer gepet! Fs 22 ben a grafikát felvettem mindent ultrara es ugy akad, meg szaggat mint állat! Mi lehet a probléma?
Pc:
Proci: i5 13400f
Vidikari: 3070ti MSI
Ram:32gb ram 3200mhz gskill
Tápegyseg: 750W cooler master!
2x8GB ddr4 ram
GeForce gtx 1050 2gb vga
AMD A10 9700 cpu
128GB Kingston SSD+256gb Panther SSD
Asus prime a320m-k alaplap el viszia farming szimulátor 22????
a kártya még rendben is lenne főleg, hogy van FSR 2.0 a játékban, de az a proci harmatgyenge. Biztos fent van valahol valami warez verzió, letöltheted, megnézheted, de pénzt ne adj érte mert sanszos, hogy diavetítés lesz. Szerezz be használtan egy min. 6th gen i5-t és ahoz egy min H110-es lapot, nagyjából ezt összesen egy 30-40 ezerért megtudod tenni és akkor van egy eléggé széles körben használható kis budget PC-d. Azzal már ez a játék se lesz akadàly.
Tudnátok nekem segíteni, hogy mennyire futna a játék ezen a laptopon?
Intel i7-3740QM 8x3700 Mhz
AMD HD 7700 1GB DDR5 128bit
memória: 8GB DDR3
Windows 10
Köszi :)
De! LOGITECH G29 Driving Force-al társítva,telljesen másabb..
Grafika: 10/8
Játékmenet: 10/8
Játékélmény: kormány használata nélkül 10/4,5 kormánnyal 10/8,7! (Ha nem lenne az hogy,ujra indításnál folyton a gázpedál és fék megcserélődik a jobbra-ballra nézéssel...
Összesítés: egy farmerjáték szimulátorhoz,elvárt teljesítmény...De! Olyan az érzés,mintha ha csak egy fel mod-olt játékot,kezdenénk évről évre és valamennyi update-t kapott,volna és kicsot másabb lehetőségeket kapunk.
Egyéb: idő igényes game! Ha szereted a farmer szimulatort vedd meg!
Most jött ki a dlc hozzá.
szerintetek ezen a laptopon hogy futna
Acer OHLE94BE
Intel core i5 10210U 1.6ghz-2.11 ghz 8 mag 10.th gen
8gb ddr4
nvidia geforce mx250 2gb
windows 11 home
elöre is kösszi
Valaki próbálta már a játékot még a régebbi GT szériás NVidia kártyákkal? :D A családban bővültünk egy setuppal, viszont amit ahhoz adtak VGA-t, azzal nem indul a gép. Viszont ami a régebbi gépbe benne volt NVidia Geforce GT 620 2GB-os kártya, azzal indult és működik is.
A config többi része:
CPU: Intel Core i5-6600
RAM: 8GB DDR4
VGA: NVidia Geforce GT 620 2GB
120GB SSD
500GB HDD
PS: 400 Watt táp
OS: Windows 11
Köszi előre is a válaszokat! :D
Ez van jelenleg a gépben, és arra lennék kíváncsi, hogy van-e értelme erre a configra letölteni a játékot. Elvileg a kártya még támogassa a DirectX 11-et, tehát azzal nincsen probléma. Mert a többi része stimmel, csak a kártya rég(ebb)i már. Próbáltam keresni videót róla YT-n, de nem találtam kimondottan GT 620-as videót róla.
De 100% felesleges erre letölteni, egyszerűen nem fog elfutni a játék semmilyen beállításon sem normálisan!
Intel core I9 9900kf
16GB RAM
GEFORCE RTX 3060 12GB VRAM
Ez kêrem a vas és mégis laggol a játék, miért van tudna rá adni vki választ?? Már újra lett rakva minden is 😃😃
Most jött ki nemrég az 1.2 Update - sok minden javítottak köztük felesleges dolgokat is
viszont az akadás laggolás droppolás maradt. Gratulálok GIANTS Software! 💩
Most először vásároltam a GIANTS Software oldalról. Sikerűlt is minden de nem keptam semit se az e-mailemre pedig digitális letöltéses változat. Ilyenkor mi a teendő?
Oka több is van. Az alap mapok nekem nem fekszenek, jobban szeretem a sík terepeket mint a dombosakat, mivel a való életben is szinte síkságon élek, és nem dombságon. Na meg a sok kis parcella is zavar, azon felül a termény eladás vonaton nem tetszik amit már korábban is említettem. Ezen felülhiányolom a növények fejlődésének állítását, hogy lassan, közepesen, gyorsan fejlődjenek, vagy a negyedik funkció ami a legjobban hiányzik innen hogy ki is lehetett kapcsolni a 19-ben, viszont 22-ben lehetőséget sem találtam hogy lehet-e babrálni a növényfejlődés gyorsaságát.
Viszont ha ez a map lesz 22-ben is lehet visszanézek a játékra, hogy ezzel a map-al milyen lesz. 19-ben most is ezen a mapon tolom, és továbbra is így fog maradni.[LINK]
Visszanéztem, és már a 17-ben is volt ez a map, csak akkor nem találtam rá erre a mapra, de a 19-et jó ideje már ezen mapon tolom.
Szemely szerint nekem a grafika nagyon zavaro, es gyenge lett. Oke hogy Farming de akkor is, meg kene bele valami fizikai motor is, mert a jarmuveknek, kombajnak, targyaknak nincs sulya.. A teli potkocsirol meg nem is beszelek inkabb..
En a 17-el jatszottam viszonylag eleg sokat, alap palyan voltam de nekem is zavaro volt amit te is irtal, a kis parcellak.. Meg nem lehetett magara hagyni az AI-t, mert ossze-vissza dolgozott - sajnos tobbet hatraltatta az embert mint segitette..
[LINK]
Kicsit dombos, de csak a telephely. Sokat nem játszottam rajta 1 órát kb. munka miatt. Hétvége már más, nem tűnik rossznak.
Én 1 forintot sem adok ért úgy mint az új COD-ért sem!
Inkább FS22.
Segítséget szeretnék kérni...
Ki milyen laptopot ajánlana hogy kényelmessen elmenjen a játék rajta
Köszönöm előre is
És csak halkan súgom meg hogy ugyan nekem Z170-es lapom van de lényegében a 100-as sorozat mit a te H110-es lapod csak tuningra alkalmas, és jobban felszerelt lap. Nekem is van még 7-es driver a laphoz, és elsőnek az is ment rá, majd driverezés után is valamiért nem adta ki magából a gépem azt amit azután kiadott miután átfrissítettem 10-re, majd miután frissített, és nem volt sok minden még feltéve, rátoltam egy tiszta telepítést hogy minden oké legyen, és nehogy mégis egy régi 7-es driver bekavarjon.
Na meg a 7 támogatása már megszűnt tudtommal, így én már rég váltottam volna róla. Viszont újabb gépekre fel se tudod rakni a 7-et. Nekem 2018-ba nem sikerült már egy Lenovo laptopra felbűvölnöm, pontosabban maga a rendszer fel ment volna, de nem volt hozzá csak 10-es vagy Linux driver. És mivel olyannak kellett az új laptopjára rendszert tennem aki még a Windowst is éppen el tudta kezelni, így maradt a 10.
Win újrarakva és úgy is! Folyamatosan utána is.
Viszont a tegnap délutáni játszás során, tapasztaltam két hibát.
Az egyik, amikor jármű/pótkocsi vásárlásnál, be akarom írni az egyedi rendszámot, akkor nem müködik megfelelően a karakterek közti váltás. Így billentyűzettel kellett megoldanom ezt a gondot.
A másik, amikor vízet szeretnék szerezni a tartálykocsiba, akkor a környéken lévő tavakból kell szereznem vízet, amivel alap esetben nem lenne probléma. Viszont az, hogy a nagy vízfelület csak egy kicsi részén engedi felölteni, az szerintem egy bug miatt van. Remélem jönn erre a gondra egy javítás.
Amúgy szerintem nagyon jó lett a játék.
Bár konzolon egy picit még szokni kell a menűben való navigálást.
Windows 10 64bit
Intel Core i5-3330 or AMD FX-8320 or better
Nvidia Geforce GTX 660, AMD Radeon R7 265 graphics card or better (min 2GB VRAM, DX11/DX12 support)
8 GB RAM
35 GB free hard drive space
Soundcard