Farming Simulator 25 értékelések
Értékelem
Összesített:
6 felhasználó értékelése alapján
Grafika:
██████████
72%
Hang:
██████████
83%
Design, művésziség:
██████████
75%
Zene:
██████████
70%
Játékélmény:
██████████
82%
Újítások, ötletek:
██████████
70%
Összességében:
██████████
76%
Tagok értékelései:
2024. November 19.
A gameplay-t tekintve való igaz, hogy nem változott sokat az előzőhöz képest, de egy, őszintén mit tudnának változtatni? Ez egy mezőgazdasági szimulátor kiforrott mechanikákkal ami a legjobb a piacon a saját kategóriájában, kettő, az FS széria részről-részre soha nem a revolúcióról szólt, sokkal inkább az evolúcióról. Mindig pont hozzányúlnak annyit, hogy ne lehessen rá azt mondani, hogy csak az előző +v0.5 változata.
Szvsz. az idei rész két témára feküdt rá jobban, rengeteg QoL megoldásra, illetve a grafikára. Kicsit konrétabban, előbbi olyan dolgokban nyilvánul meg mint pl. GPS rendszer bevezetése amely megkönnyíti a munkavégzést a földeken, nem csak neked hanem AI-nak is, így most először 2008 óta ténylegesen használható a gépi segítő is, termelő egységekből azonnal lehet a hónapnak megfelelő aktuál áron értékesíteni a javakat, így ha nem akarsz nem kell kötelezően bíbelődni a paletták rakosgatásával de természetesen ha bevállalod nagyobbat lehet szakítani, behoztak egy olyan értékesítési pontot ahol nem csak eladni tudsz termékeket hanem vásárolni is, így nem kell minden szükséges dolgot magadnak megtermelni akár az állattartáshoz vagy gyártási láncokhoz ezzel esetlegesen megspórolva rengeteg pénzt neked mert nem kell az adott terményhez specifikusan komplett gépparkot felállítani. A karámok most már nem fix téglalap alakú kerítéssel rendelkeznek hanem építő módban teljesen testreszabhatod, hogy mekkora és milyen alakú legyen a kifutó, így sokkal könnyebb épületek, erdők közelébe lerakni ezeket, illetve jobban is néznek ki, nem lesz olyan mű, nem oda illő hatásuk. A grafikai változások pedig szerintem egyértelműek, aki nem látja az vagy nem akarja, vagy szimplán nem maximális beállításokon játszik és mégis várja a csodát. A textúrák élesebbek, kidolgozattabbak, a vegetáció sokkal sűrűbb. Riverbend Springs a széria legszebb és legrealisztikusabbnak tűnő térképe. Ez az első FS ahol a map nem úgy néz ki mint egy mesterséges, tipikus map editoros nagy szögletes síkság. A gépek és eszközök kidolgozása soha nem volt még ennyire nagy felbontásásban megjelenítve. Apropó gépek, a fizikájuk némiképp jobb lett, természetesebb érzés vezetni őket mint eddig. A hangok is jobbak lettek, hallani, hogy terhelés alatt jobban szenved a motor és érezni is a gépen, ha nagy sebességgel futót húzol hallod dübög az útegyetlenségeken és miegymás rengeteg kis apróság mind a grafika és hangok terén ami nagyot emel a játék színvonalán, de ezeket most nem sorolnám fel tételesen. A talajdeformáció pedig nem rossz, remélem senki nem egy Mudrunner-re számított mert nyilván lehetetlen meglépni egy ilyen régi játékmotorral de így érzésre kihozták a maximumot belőle amit csak lehetett.
Egyéb dolgokat is érintve nekem érzésre a rendelkezésre álló géppark kissé fura egykét helyen. Leginkább ott érzem hiányosnak, hogy a közepes traktor kategóriában egyetlen egy megfizethetőbb darab van, a többi az mind olyan modell ami valszeg mai napig rendelhető a gyártótól IRL is, tehát újak és baromi drágák. Ez jelentősen megnehezíti az adott karrierben, hogy szélesebb eszközöket tudj vásárolni a kezdő felszerelések után. Többjátékosban ez nem is gond, mert alsókategóriás cuccokból használtok akkor egyszerre többet és kijön a végén a matek, de egyjátékosban a játék elején ezt egy végtelen grindnak érezném biztosan.
Még egy fontos említésre méltó információ, itt az FS25-ben a normál nehézség közelebb áll az FS22 nehezéhez mintsem a normálhoz, és az FS25 könnyűje az olyan kb. mint az FS22 normál. Kvázi kimondhatjuk, hogy nehezebb és több játékidőt igénylő lett a 25 akármelyik fokozatot is választod. Ezt jó lesz tudni mielőtt elindítjátok az első karriereteket.
Összességében aki a sorozat rajongója és jelenleg még a 22-öt tolja annak felesleges halogatni a vásárlást mert elvégre rajongó, előbb-utóbb úgyis beadja a derekát, felesleges időhúzás és önámítás, hogy nem kell ez neki. Aki pedig újonc de szeretne belevágni a virtuális kis gazdaságába neki pedig ha akar…
2024. November 19.
Grafika:
██████████
75%
Hang:
██████████
75%
Design, művésziség:
██████████
50%
Zene:
██████████
75%
Játékélmény:
██████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
90%
Összességében:
██████████
80%
2024. November 17.
Egész jó. A tyúkol szebb. meg a keréknyomok a földbe, meg az, hogy valódi emberi kommunkáció jöhet létre, valamint a karakterünk külső nézete is egész jó megoldás. Illetve a sok apróság pl stand ahol lehet árulni. Jó lett ez. Ja, és a segítő is másképp van megoldva már. Új gazdába érdemes kezdeni mert akkor az öreg elmeséli a sztorit és úgy érteni fogod az elejétől, hogy mi a helyzet. A traktornál élethű a hang, ahogy terhelésen erölködik meg minden.
Nem tudom milyen grafikai motor van benne de elég élethű. Persze, egy olyan szebb játékhoz nehéz mérni ami nem farming témájú. Lehetne biztos szebb ez is de gondolom akkor combosabb hardver kéne, így egész türhető a gépigény, akinek ment a 22 annak ez is fog.
2024. November 17.
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
85%
Játékélmény:
██████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
80%
Összességében:
██████████
85%
2024. November 15.
Új motort nem kaptunk, viszont sok fejlesztést igen. Ez van akinek rossz hír és a tudható újítások mellett túl dramatizáltan rossz, van akinek józan eszűen jó, összességében javult a játék a motorháztetőn innen és túl is, pénzét kérdéses, hogy meg-e éri, de ha nagyon nagy fan vagy, akkor bátran vedd meg, mindenképpen előrelépés egy jobb játék irányába, akár kritikusan nézzük, akár nem.
Ja...ez nem egy Farming Simulator 22 DLC!
2024. November 15.
Grafika:
██████████
84%
Hang:
██████████
84%
Design, művésziség:
██████████
90%
Zene:
██████████
85%
Játékélmény:
██████████
88%
Újítások, ötletek:
██████████
85%
Összességében:
██████████
88%
2024. November 19.
Grafika:
██████████
90%
Hang:
██████████
90%
Design, művésziség:
██████████
85%
Játékélmény:
██████████
85%
Újítások, ötletek:
██████████
65%
Összességében:
██████████
87%
2024. November 13.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
81%
Design, művésziség:
██████████
40%
Zene:
██████████
26%
Játékélmény:
██████████
50%
Újítások, ötletek:
██████████
9%
Összességében:
██████████
50%
2024. November 12.
Grafika:
██████████
50%
Hang:
██████████
80%
Design, művésziség:
██████████
95%
Zene:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
90%
Újítások, ötletek:
██████████
90%
Összességében:
██████████
65%