Assassin's Creed Odyssey gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Ryzen 3 - 1200, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
AMD Radeon R9 285, NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
STO:
46+ GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
RES:
720p, 30 FPS, Video Preset: Low
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Ryzen 5 - 1400, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
AMD Radeon R9 290 (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
STO:
46+ GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
RES:
1080p, 30 FPS, Video Preset: High
NOTE: Recommended 4K Configuration:
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
*Supported video cards at time of release:
AMD Radeon R9 285/R9 380/RX 460/RX 560 or better, AMD Radeon 200/300/Fury X/400/500 series, Radeon Vega series: RX Vega 56 or better, NVIDIA GeForce® GTX 660/760/950/1050 or better, GeForce® GTX 600/700/900/10-Series series.
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
*Supported video cards at time of release:
AMD Radeon R9 285/R9 380/RX 460/RX 560 or better, AMD Radeon 200/300/Fury X/400/500 series, Radeon Vega series: RX Vega 56 or better, NVIDIA GeForce® GTX 660/760/950/1050 or better, GeForce® GTX 600/700/900/10-Series series.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 843
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A játékról röviden annyit (kb 10 perc játék után nem vonok le nagy következtetéseket csak amit láttam belőle ez idő alatt)
az elején a Spártaiak nagy csatáját vívjuk amikor is egy Leonidasra támadó katona.---> Leonidas egy kézzel felemeli és még azzal a kezével ki is töri a nyakát 😃 hát jót nevettem 😃
Nem az a fajta ember vagyok aki nem veszi meg a játékokat, de ez nem hoz annyira lázba hogy megvegyem.
Itt jegyzem meg: hősünk is egy félisten...
- a Testvériség az az Origins végén alakul meg (emiatt itt még nyomokban sincsenek assassinok, majd csak a fizetős DLC-ben bukkan fel)
- Templomosok itt még Cult of Cosmos néven futnak (Kozmosz, görög eredetű szó, mai jelentése kb annyi hogy: világmindenség, de eredetileg a rend, rendezettség, nagy terv szerinti pontos működés volt, a káosz ellentettje.) És emiatt is kiváló névválasztás a játékkészítők részéről. Valamint a Templomosok is eléggé rendmániásak voltak a későbbi AC részekben. Persze az a rend jó csak, amit ők irányítanak.
Félisteni mivolt meg kb majd az összes AC-ban megjelenik. Hiszen ahogy fejlődik a karakter, egyre több ütést, rúgást, harapást, golyót, vágást, szúrást, zuhanást visel el és egyre több és erősebb fegyver áll a rendelkezésére a halálosztásra.
Most hogy lvl70 a max, ismét megéri a küldetésekkel foglalkozni, zsoldosokat vadászni, kalózhajókat süllyesztgetni és az eddig le nem tudott feladatsorokat végignyomni.
Kaptam jó pár elkölthető skillpontot, a hajót is lehet továbbfejleszteni, bár ott érdekesen oldották meg: a full legendary hajóm vissza lett butítva teljesen lilára, csak a kozmetikai cuccok maradtak meg legendaryk. Viszont az újabb fejlesztésekhez eddig nem kellett kőtábla, csak a többi nyersanyag, de abból nagyon sok.
Kövezz meg meg érte,de én kipróbálás gyanánt letöltöttem.Gondoltam az első része óta(a többi kimaradt) hátha elment olyan irányba ami engem lekötne de nem.Fél órát játszottam,már az elején nevettem azon a harcoláson ami volt benne.Végül kiléptem belőle és le is töröltem.
Pedig szerintem nagyon szép amit ad a játék kinézetre,szépen is fut.Úgy tetszett amit láttam,de ez a harcrendszer nagyon távol áll tőlem.Kifejezetten utálom.
Nekem akkor se kellene ha ingyen adnák.Várok még 10 részt, úgy is hamar eljön amennyire dobálják kifelé és újra próba.
Odyssey kifejezetten hosszúra sikerült, lvl1-50 90 óra, úgy, hogy a végére az összes főszál lezárásra került, de maradt még bőven tucat mellékküldetés, és itt nem a bounty-kra meg contractokra gondolok amik naponta resetelődnek, hanem az npc-k által adott feladatokra.
A harcrendszer meg szerintem pont jó, hogy az új, origins-ben bevezetett sémát követi. Az előző részeket gyakorlatilag vakon végig lehetett nyomni egy-egy kombináció ismételgetésével. Itt legalább figyelni, taktikázni kell. Valamit amúgy is módosítani kellett már a sorozaton, hogy ne fulladjon unalomba. Persze ez sosem tetszik mindenkinek, de az eladások alapján jó döntést hozott a kiadó.
Szóval nálam itt már elbukta a dolgot.A legelején már ki is akartam kapcsolni,de érdekelt mit mutat a játék mikor már szabadon lehet kószálni.Azt megnéztem,aztán delete.
Szóval így nem is tudok rendes értékelést adni a játékról.Számomra egy forintot nem ér.
Ettől eltekintve akinek tetszik annak jó szórakozást hozzá. 😀
Mindent Ultra-ra raktam, full hd stb de mégis például a sziklák vagy fák fele annyira nem élesek és részletgazdagok mint például az Origins-ba volt... vagy én állítottam el valamit? Közel 4 Gb Vram-ot "fogyaszt" így, vagy ilyen maga a játék? Csak azért merült fel bennem ez a kérdés mert az Origins 2x szebb volt ennél ( tudom nem minden a grafika de hát na.. )
Szóval van erre megoldás vagy h mit állítsak máshogy?!
Előre is köszi a segítséget! 😀
En is szimplan csak azert jatszogatok ezzel,mert a vr-t nem akarom ide-oda hordozgatni es meloban nem szeretnek unatkozni sem. 😃
Amugy az egesz spartai tema nalam mindig is nyero volt,szoval ezert is elviselheto. 😃
Az kulonben, hogy itt is dobja egyfolytaban a legendary geart minden kis szar quest elegge lehangol. Jobb lenne megszenvedni ezekert a dolgokert, de hat ilyen manapsag a legtobb jatek sajnos..
Ha nem ragaszkodsz az AC érzéshez:
- padról, tömegből merénylet
- elvegyülés a tömegben, osonás, rejtekhelyekről lesből támadás
- alkarpenge, csuklya
akkor egészen jó játék, amelyik rossz címmel jelent meg 😀 Bár erre mondhatja azt a lelkes játékos hogy de hát ez nem a Testvériségről szól hanem a Templomosok jogelődjéről...igen arról szól, talán ezért kapott végül AC címet, a marketing érték mellett.
Árához képest eléggé sok játékórát ad (90 óra az első végigjátszás, míg az Origins "csak" 60 óra), és bár 2-3 helyen leül a történet, végigvisz, és nem csak egy szálon. Hajózás egyszerűbb lett a Black Flaghez képest, a közelharci kombók, kivégzések megmaradtak, ahogy a merényletek, távolsági harc is, valamint az Originsből a skilltree is átjött.
Így ha az Origins tetszett, ez is bőven megér egy próbát. Hosszabb, tágasabb és a hajózás szerver része a játékmenetnek.
Origins új alapokra tette az egészet a közel teljesen új koncepcióval, lootrendszerrel, és reménykedtek hogy ez sikeres lesz. Lehet elveszettek vele nem kevés régi AC rajongót, de maga a játék fogyott annyira, hogy legyen folytatása ennek az iránynak és most itt tartunk. Míg az Originsben volt kb 30 perc igazi AC hangulat, Odysseyben már annyi sincs.
Szerintem sem volt jó ötlet az Odysseyt AC név alatt kiadni, új IP kellett volna neki és akkor az AC rajongók nem panaszkodnának hogy az nem is AC. Ami tulajdonképpen igaz is. Nem AC az Odyssey már. Pontosabban nem a klasszikus értelemben vett AC. Abból a játékosoknak is elegük lett 9 azaz kilenc rész után.
Én azért várom még ,hogy hátha rátalálnak még a régi ön magukra és újból el tudnak varázsolni
Nagyon élvezetes , a beszélgetések frappánsak , választási lehetőség is nagyon bejön .
Szerintem ha nem 12-25 fpssel megy a game ne foglalkozzatok vele Origins is ilyen volt 😀
Megyek tolom tovább SPARTA ! 😂D
A benchmark alatt sajna nem mindig 99%-on pörgött a GPU sem. 😜
Igazából az Origins-hez képest annyival nőhetett a gépigénye, hogy a resolution scale-t hagyni kellett 100%-on, ami az Origins-nél jó volt 120%-on is még (az így: 3072x1296-os felbontásnak felelt meg.)
Nálam így fut ultrán FHDben.
Nem vagyok tőle elájulva, tele van buggal, grafika is elég érdekes, egyes dolgok elég jól néznek ki más dolgok pedig rondák.
Optimalizálás egy szar, sokkal szebb nyiltvilágú játékok pl WD2 vagy a Shadow of War jobban fut mint ez.
Grafika miatt eddig csak egy játékot nyomtam többször végig, a HAWX 1-et. Abban még van sebesség érzet, ellenben a HAWX2-vel.
Tele buggal azért nem feltétlenül állja meg a helyét, tény, hogy vannak benne hibák, én is belefutottam nem egybe, de egyik sem gamebreaker és nem botlasz bele lépten nyomon.
Ezen a kurv@ fórumon már minden az fps-ről szó, minden második szó az fps. Gusztustalan az egész.
par ev mulva mar mindenhol azt fogod latni, hogy "jaj nincs meg a 140 fps,most mit csinaljak"
Amugy ha akadas neven a screen tearingre gondolsz akkor benyomod a vsyncet es meg van oldva.. 😃
Ahhoz, hogy lássam, hogy szaggat a kép meg nem kell jó szem 😃
Spoiler!
A VR meg király 😃
Amugy azert lotte le a srac 120 ra mert akkor a fele annak 60 es az elvileg jo. 😃 Nem igazan fogom magam beleasni a temaba. 😃
A vr az bizony, foleg hogy ott fix 90 fps lock van,nem szenved az ember ilyenekkel. 😃
Ha már valakinek csak 30FPS-el megy a játék azt már ki közösítik, az béna, az noob.
A többi meg, ha 120FPS alá esik a Game, akkor már hisztérikus rohamot kapnak...
Ultrán már kéri a 1070Ti + erőt !
Jelen esetben 1060-al megvan Ultrán a 40 fps.
Spoiler!
i5-8600 (4GHz-n benchmark alatt 100% körüli terhelés volt - normál játék alatt is végig 100% terhelés mutatkozik)
16GB ram
SSD
1920x1080
Odyssey saját benchmarkja szerint:
Low átlagosan (1590 MB VRAM)
78 FPS
Medium átlagosan (1990 MB VRAM)
69 FPS
High átlagosan (2400 MB VRAM)
59 FPS
Very High átlagosan (3250 MB VRAM)
51 FPS
Ultra High átlagosan (3500 MB VRAM)
40 FPS
Amúgy lehet velem van a gond, de nekem medium, high, very high és ultra high között nem volt akkora különbség hogy elájuljak tőle, így jelenleg High-on játszok.
Az előző gépemen (i3-3220, 12GB ram, GTX 750Ti) hozott mediumon 20-24 FPS-t, és az sem volt ronda, kellően játszható volt, max Athénban szaggatott be 10 FPS alá.
Én inkább problémásnak tartom hogy az i3-3220-amat, és az i5-8600-amat is 100%-on tekerte, függetlenül az fps értékektől. Szerintem ez nem rossz optimalizálás, hanem valami nagy gubanc. Ami mellett persze lehet játszani vele a fenti FPS értékeken.
Ami különbség volt az Memphis és Alexandria, ott megfogott, de azokon kívül nem emlékszem komolyabb akadásokra. Még a Nagy Piramis csúcsáról vagy a világító toronyból sem volt akkora akadás, mint a két nagy városban.
Optimalizálás szerintem nem azt jelenti hogy ha kisebb a kidolgozandó terület vagy kevesebb a megjelenítendő tárgy, akkor gyorsabban fut.
Hanem hogy az adott szoftver élvezhető sebességgel fut (pl 30fps), majdnem függetlenül attól, hogy egy i3+gtx 750ti vagy i5+1060 van alatta. A lényeges különbséget a megjelenítés részletessége adja. Ezt használják is, amikor először elindítod és automatán beállítja a grafikát. Ha azt te feljebb veszed és emiatt csökken az fps, az egy lehetőség, a megfelelő következményekkel.
Ha a user elvárja egy i3+750ti-től az ultra 60+ fpst, az nem a program és készítői hibája, hogy ez nem fog teljesülni.
Ám az már a fejlesztők hibája, hogy a cpu pl 100%-on teker amint a játék betölt egy mentést.
https://www.youtube.com/watch?v=BcYkvBQMbn0
nekem márosba 45-50 és szabadba 60+
"A hajónkon fel lehet venni egy heti küldetést: Bounty on an xy ship névvel, mely meg is mutatja hol kell keresgélni, már ha ez a "könnyítés" be van kapcsolva.
Én Thera és Anaphi között kicsit északabbra találtam meg, két kísérőhajóval úszkált. Legközelebb hozzá Kos délebbi kikötője van.
Én lvl50-es hajómhoz képest mindannyian lvl48asok. Ha ügyesen csináljuk, a két kísérő hajója közül csak az egyik jön csatába. A kísérőhajó lerendezése után lehet fókuszálni a koronás Black Windre. Érdemes tüzes nyilakat használni, de nagyon lassan fog begyulladni, így csak akkor lőjünk tüzessel ha maximumra van töltve, mert minden találat kell a begyújtáshoz. Ha begyullad, az sem jelenti automatikusan a győzelmet, sok HP-ja van, így nem lesz gyors csata, de kevés hajó lévén nem is akkora kihívás, mint egy-két tengeri kultista akik mellett ott figyelt és lőtt még 2-5 hajó minket.
Akár átmegyünk a fedélzetre balhézni, akár ketté hasítjuk (érdemes csak női legénységgel menni és hasítani, plusz achiért, már akit érdekel és aki még nem csinálta meg, de erre bármely ellenséges hajó alkalmas) a jutalmunk egy Legendary hajóskin és 40 Orichalcum."
Legendary hajó, plusz 2 kis kalóz kísérő, plusz egy nagy kalózhajó.
Most meg 1060 6GB-n Highon 59-60fps.
de 60hz-esen a 60 alatti fps ugyanúgy zavaró
Yhorn, engem shooternel sem zavart sose ha nem volt meg a fix 60, es altalaban kompetitiv shooterekkel jatszottam mindig is, ha mar shooterrel nyomtam.
Ez a 60 fps valamikor bejott a divatva es a sok fps huszar azota ezen lovagol. Nalam ott nyilt ki a bicska a zsebemben mikor a cs go-nal azt irta a gyerek, hogy o a 60hz-es monitorjan latja a kulonbseget a 150 es 200 fps kozt.. Ne is idegesitsetek fel..😃
Azért jött divatba mert régebben 60hzes monitorok voltak csak, és akkor a 60fps volt az ideális, vagyis az, hogyha az alá sosem esik. Mostmár a nagyobb hz-ek mellé nagyobb fps is szükséges, hogy ne legyen zavaró. Kompetitív fps-ekről beszélek én is, mással nem igazán játszom (és nem a cs 😃 )
(FHD, Ultra-High beállításon megy nekem tökéletesen 30-35 fps el, egyáltalán nem akad) Nekem tökéletesen meg felel így.
Az Odyssey jobb valamivel, vagy ez is olyan összehányt fércmunka mint az Origins, optimalizálás szempontjából?
Ne várd el egy 5 éves CPU-tól hogy top teljesítményt nyújtson ma is, még akkor sem ha a megjelenésekor top volt. Vagyis elvárhatod csak nem biztos hogy az adott játék hibája az esetleges játékélmény csökkenés.
Én pl mediumon 24 fps-el nyomtam végig az előző gépemen és túléltem. Nem bántam meg hogy így játszottam végig, mert maga a történet és az egész játék nekem megérte a 60€-t a 94 óra játékidő, és most lassan de megy a második végigjátszás.
De ebben még annyi AC sincs, mint az Originsben volt. Van persze osonás, meg assassination, meg ráugrás az ellenfélre, de kb ennyi ami AC.
Ettől függetlenül rendben van a játék szerintem, bár persze helyenként hatalmas ziccereket kihagytak a készítők (pajzs használat tiltása) de összességében jó játék lett. Nagy fordulat nincs a történetben, de megállja a helyét, és nem 8 órás AAA kaland.
Megjegyzem, nem vagyok benne biztos, hogy a te gépeden ne lenne meg a 60 alapból, de egy kis beállítás-bütyköléssel már biztosan...
A processzorom amúgy 40% körül megy a játék alatt, szóval ezen nem izgulnék. A VGA-d meg jó 50%-al erősebb, mint az enyém. Szerintem nem lehet gond.
Az biztos, hogy nekem ezen a gépen az origins-nél is, meg itt is be kellett kapcsolnom az fps limitet, mert különben tényleg ingadozott az fps, és bár azon lehet vallási vitát folytatni, hogy 30, vagy 60 az, amivel lehet játszani (nekem személyesen elég a 30. Kipróbáltam alacsony beállításokkal itt is, meg még pár játéknál, meg is volt a 60, de én nem érzem a különbséget játék közben), de abban azért biztosak lehetünk, hogy egy stabil 30 is jobb, mint egy jelentősen ingadozó bármennyi fps. Ha 60-ról beesik 40-50 közé, azt szerintem inkább észreveszed, mint ha eleve alacsonyabb, de stabil fps-el játszol.
Ám a te gépeddel szerintem meg lenne a 60 is, ha az fps limitet behúzod arra. (nekem 40-50 körül van meg limit nélkül, de egyrészt nem túl stabil, másrészt ennek az értéknek semmi értelme egy 60 Hz-es monitoron)
1060 6GB
i5-8600 (4GHz-n benchmark alatt 100% körüli terhelés volt - normál játék alatt is végig 100% terhelés mutatkozik)
16GB ram
SSD
1920x1080
Odyssey saját benchmarkja szerint:
Low átlagosan (1590 MB VRAM)
78 FPS
Medium átlagosan (1990 MB VRAM)
69 FPS
High átlagosan (2400 MB VRAM)
59 FPS
Very High átlagosan (3250 MB VRAM)
51 FPS
Ultra High átlagosan (3500 MB VRAM)
40 FPS
Amúgy lehet velem van a gond, de nekem medium, high, very high és ultra high között nem volt akkora különbség hogy elájuljak tőle, így jelenleg High-on játszok.
Az előző gépemen (i3-3220, 12GB ram, GTX 750Ti) hozott mediumon 20-24 FPS-t, és az sem volt ronda, kellően játszható volt, max Athénban szaggatott be 10 FPS alá.
Tipp (már akit érdekel):
Mivel a kultista szetteknél - illetve minden más szettnél is - minden elemet felhúz a játék az utolsó elem megszerzéskor, így sokat lehet nyerni, ha a fejvadászattal taktikázok, mivel a fejlesztés elég költséges. Magyarul hiába tudom levadászni 48-as szinten az 50-es kultistát, érdemes vele várni, mivel ha 48-as szinten megszerzem az utolsó darabot, ami 50-es szintű, akkor azt még nem hordhatom, de a többi darabot csak 48-as szintre húzza fel a játék, mivel az volt a szintem a megszerzés pillanatában, így a szett elemeit fel kell majd fejleszteni később sok-sok alapanyag és pénz segítségével 50-es szintre. Mivel vannak elemek, amiknek a max szintje pl csak 40 így ott ezzel max 40-es szintre lehet hozni a szetteket, ám így jó sokáig tudsz "olcsón" a lehető legjobb arany színű cuccokkal parádézni, ami elég sok hasznos bónuszt ad, miközben a megspórolt alapanyagot el lehet költeni a hajó fejlesztésére, ami tényleg költséges és más lehetőséged nincs, csak a fejlesztés. Páncélt úgy sem érdemes feltétlenül mindig szinten tartani, ellentétben a fegyverrel, ám azt meg bőséggel kapsz és találsz mindenfelé.
Illetve eddig egy talált tárgyat sem bontottam, mindent eladtam és ha keleltt fejlesztéshez nyersanyag azt a kovácstól megvettem.
Várok most a további mitikus szörnyekre, de kétlem hogy komoly kihívás lenne egy bármilyen skillezésű 50es full legendary karakternek. Az új feladatsor is lvl48as volt ahogy a legendary hajó is.
Épp mentem a déli nagy sziget felé, amikor rám támadt egy 36-os szintű hajó, meg pár kisebb kísérője, miközben én 38, vagy 39-es szinten voltam már. Nem is nagyon értettem, de hát ha meg akar halni, akkor én segítek. El is süllyesztettem, ahogy kell. Utólag jöttem rá, hogy ez volt a beharangozott különleges hajó, mert megkaptam a kinézetet a hajómra. Szóval az szerintem max 48-as szintű, de ha alacsonyabb szinten vagy, akkor ez is hozzád igazodik, bizonyos határok között, mint a legtöbb küldetés. Bár a 36 és a 48 között nagyobb a különbség, mint a küldiknél, mert ott, ha jól figyeltem, kb 5 szintet igazodik. pl.: Megjelenik, mondjuk 20-as szinttel a lehetőség, miközben én 18-as vagyok. Viszont, ha elérem a 21-es szintet és még nem vettem fel, akkor már 21 nek írja. Ez van egészen 25-ig. Viszont, ha én fejlődök 26-ra, vagy feljebb, a küldetés megmarad 25-ös szintűnek. Ha közben felveszem a küldetést, akkor azon a szinten marad, ahol felvettem. Persze ezzel nem kísérleteztem, szóval nem biztos, de nekem úgy tűnt, így működik a rendszer.
Mindenesetre a hajós küldetést úgy kezelte a játék, hogy a belépéskor úgymond felvettem, így maradt azon a szinten, amin beléptem.
Ami számomra inkább csalódás az a "plusz" tartalom ami 48-as szintű (hajó és küldetés is egyaránt), holott a max szint 50. Valahol elvártam volna egy 51-53-as nehézséget, ha már plusz küldetés, de lehet én vagyok régimódi.
A beharangozott új mitikus Küklopsz is szerintem 48as lesz és kb olyan kihívás lesz majd, mint a tesója, akit már lenyomtunk egyszer.
Valahol hiányzik valami insta vagy dungeon féleség ahová akárhányszor be lehetne menni, esetleg még véletlen generált is, és mobokat, bosszokat öldösni.
Második végigjátszásnak is csak azért estem neki, mert érdekelt a különbség a két főszereplő és döntéseik között. De max szinten nincs semmi tennivaló. Hajó maxon, kedvenc szett és fegyverek maxon, és ennyi. Nem fogom az összes legendary szettet fegyvert maxra feltekerni, mert nem látom értelmét. Kiszedtem a 100 orchit is és vettem egy Phobos skint, ennyi. Orchiból mást nem láttam értelmeset. Így azt sem farmolom tovább.
A minotaur labirintusa, pár random mobbal és a végén random bossal érdekes lenne, ideig óráig. Vagy újabb, eddig benne nem lévő mitikus lények, 8-10 feladaton keresztüli levadászása ami kb 1-2 óra lenne szintén / szörny.
Továbbá egy érdekes funkcióval fog bővülni a játék: a felszerelések kinézetét lehet majd változtatni anélkül, hogy befolyásolnánk a tulajdonságaikat. Pl. ha van egy remek attribútumokkal/tulajdonságokkal felszerelt/megáldott fegyverünk vagy ruha/páncél darabunk, de nem tetszik a kinézete, akkor könnyűszerrel azt megváltoztathatjuk. Ennek nyoma is van az 1.06-os updateben. Menjetek az inventory-ba és bármelyik felszerelésnél nyomjátok egyszerre a bal és jobb egérgombot... na ugye. 😀
Inventory megnyit, kardra jobb és bal katt egyszerre, bejön egy Visual Customization lap ahol semmit nem tudok változtatni.
Az ötlet jó, még ha nem is új, de ez a megoldás nem gyengén amatőr hozzáállás. És nem ez az első eset, lásd Küklopsz harc. Új achi bent van csak éppen a mob nincs sehol, hja még nem aktív...ahhoz képest hogy ők rakták össze a játékot, amiben nagyon komoly hibára nem akadtam az első végigjátszás alatt, erre ilyen baklövéseket csinálnak.
Az hogy kipróbálja és fut és hiányos az a fejlesztő hibája, nem a useré.
Alap kellene hogy legyen egy akármilyen alkalmazásnál a user biztos felület (egyesek szerint hülyebiztosnak kellene nevezni), vagyis a user csak és kizárólag csak azokat a funkciókat érhesse el, amelyek a tesztek során rendben, az elvárt hibahatáron belül üzemelnek. Bármely fősulin kivágnak ha ilyen meglépsz egy C++ vagy Java vizsga során.
Ok nem nagy kaland hogy ott van és nem megy, de ne is szépítsük hogy nem cseszték el pöttyet.
Illetve egy új free küldetést is beharangoztak, de az szerintem PC-re e hozzászólás írásáig nem érkezett meg.
Hm...csalóka, sima küldetésnek volt jelölve, a főmenüben meg Messege Boradot emlegetett az új küldetés helyének.
Letudva, kb 30 perc játékidő.
torrentröl a cuccokat. Illendő lenne legalább némi tiszteltetett mutatni irányukba és várni. Ha már annyira ingyen akarsz hozzájutni egy tartalomhoz.
Informatikusnak tanulok, szóval tudom milyen nehéz legalább is elég rendesen sejtem. Tisztában vagyok vele, hogy szabad idejüket áldozzák rá.
S a magadfajta meg gondolom tanult érzelmezni.
Assassins.Creed.Odyssey-CPY Na cső. Köszönd a CPY-nek.
Vígan küldetéseztem és henteltem, miközben a körözöttségem kezdett felkúszni. Az egyik feladatot a hajómon fejeztem be éppen, amikor felbukkant egy "egyedi" festésű, zsoldos hajó, 3-as körözés mellett. Szintbeli volt így már dörzsöltem a kezdem hogy: na, ez is házhoz jött a pofonért. Lenyomtam a hajót, átszálltam, jó kis balhé a fedélzeten, levágtunk mindenkit, vissza a hajómra, lootolás, közben felment a körözöttségem 4-esre. Amint megfordultam a hajóval egy újabb zsoldoshajó érkezett, immár két szinttel nagyobb.
Ez számomra azért is érdekes, mert bár a szárazföldön is bőven odajönnek ha elég magas a fejpénz, ott a legtöbb ilyen balhé nekem városban volt ahol óhatatlanul is egy két civil a balhé útjába kerül, ők is támadtak plusz a körözöttség is ment az egekbe, őjab zsoldosokat csábítva, ami nagyobb verekedést generált, és még a városőrség is beszállt plusz ott egyedül vagyok az adott esettben 1-2 zsoldos, az állataik és/vagy a segítőik ellen. A loot az ekkor kb a zsoldos felszereléséből egy darab item, némi drachma, drágakő és obszidián.
A hajós csata során viszont a loot nálam:
- a zsoldos személyes lootja, ami egy felszerelési tárgy, némi drachma, drágakő és obszidián.
- a hajójának ládái, amiből 3db is volt vagyis 3x : egy felszerelési tárgy, némi drachma, drágakő és obszidián.
- a hajó elsüllyesztésekor fa, vas, bőr, drachma a roncsból
plusz nem egyedül balhézok hanem jön a legénységem is és a hadnagyaim. Végszükség esetén meg csak a vízbe rugdosom aki fáraszt.
Még nem teszteltem, hogy mennyire hozza az XP-t, de nem jöhet rosszul.
Más: lehet lassan ideje lenne beszélgetni a történetről is, akár itt akár egy másik témában, nem elrontva azok szórakozását akik még nem játszották végig, de érdekelne hogy akik már igen azok mikor milyen döntéseket hoztak.
i5-8600
8GB RAM
Ezen hogy fut? Tudom vannak videók de engem egy tapasztalati vélemény érdekelne.
1060 6GB
i5-8600 (4GHz-n benchmark alatt 100% körüli terhelés volt)
16GB ram
SSD
1920x1080
Odyssey saját benchmarkja szerint:
Low átlagosan (1590 MB VRAM)
78 FPS
Medium átlagosan (1990 MB VRAM)
69 FPS
High átlagosan (2400 MB VRAM)
59 FPS
Very High átlagosan (3250 MB VRAM)
51 FPS
Ultra High átlagosan (3500 MB VRAM)
40 FPS
Na meg ott van az a másik: a 60 FPS alatt nincs élet. De már lassan az is vallásháborút váltana ki, hogy mennyi a megfelelő FPS szám, azon kívül, hogy a minél nagyobb annál jobb.
A képen látható gear master skill az mire is jó, vagy mit csinál?
Köszönöm!
https://imgur.com/a/W3rtQtd
Szó szerint kb ez:
Növeli az Armort 90%-al, csökkenti a kapott távolsági fegyverekből érkező sebzést 20%-al, és 10% esély van rá hogy a támadód megtántorodik.
Gyakorlatilag:
passzív skill, kevesebb sebzést kapsz be ha kimaxolod, mint ha nem.
Javaslat:
Érdemes kimaxolni, ahogy az alatta lévőt is, ami meg a támadásaidat erősíti.
Észrevétel:
Érdekes skillelosztást használsz, bár én kitenném az öngyógyítást is a skillbarra a csatakiáltással együtt, mert így csak ki vannak pontozva, de nincsenek aktív használatban, ahogy a pajzstörés sem.
Felszerelés:
Illetve ha ennyire kedveled a tüzet, érdemes lehet a a kultistákból a The Silver Vein ágat végigkalapálni, és kiszedni az Agamemnon szettet, ami warrior + tűz sebzést ad majd minden darabján. Más kérdés, hogy helyenként olyan a kinézete annak a szettnek, mintha a páncél alatt egy tigriscsíkos sztreccs testruha lenne egy rosszabb hírű bordélyházból, éppen csak a lompos farok hiányzik...amúgy maga a páncél jól néz ki.
Korinthia - Itt hol van a cultist clue? Az árusnál szerintem nincs.
De amúgy ha nagyon sunnyogsz akkor még ők sem vesznek észre, hacsak nem bénázod el azt a sunnyogást, legalábbis én egyszer sem találkoztam ilyennel amikor nagyon sunnyogtam hogy senki sem látott, és hallott, de egy zsoldos berongyolt az erődbe, odajött a bokromhoz és felrúgott.
De amúgy van benne valami, amit írsz, voltak/vannak olyan magasabb rangú katonák akiket rúgdoshatsz napszámba de nem fognak leesni, csak megtántorítja őket a rúgás. A kis csicskább ellenfeleken viszont kiválóan működik 😃
Korinthiában vagyok, 27-es szintű lettem, 2 kardot is feltuningoltam amennyire engedte, és azóta komolyan mondom csak gyengébb lett a karakterem, valamint mindenhol egyből rám jön minimum 5 mercenary vagy mi a rák, és 1-et se tudok megölni.
Csak akkor hagyom fent a körözést, ha kifejezetten zsoldosvadászat a célom és mindegy melyik jön, de ne legyen magasabb szinten mint én. Ha több jön, akkor lefizetés és/vagy futás.
Eddig csak egyszer harcoltam két zsoldossal egy időben de az is elég volt. Felmásztam egy tetőre és ahogy feljöttek rúgtam is le őket, amíg lent voltak addig meg nyilazgattam. Tehát igyekszem elkerülni az én vs mindenki más egyszerre csatákat. Nem vagyok sem terminátor, sem superman, bár néha az az érzésem hogy a készítők már-már félistent csináltak a karakterből lvl50-re.
Harc közben a rúgás az nem mindenható fegyver. Ez "sajnos" nem a Dark Messiah of Might and Magic. Ott egy jól időzített rúgással fel lehetett szögelni az ellent a mögötte álló tüskékre. Itt én csak akkor használom, ha peremen áll és tudom hogy le fogom tudni rúgni vele onnan, bár a háromajtósszekrény méretű kultista kapitányok csak egyet lépnek hátra, de még is lerúghatóak bárhonnan, így az esés sebzi/megöli, vagy ha meg akarom szakítani egy-egy nagyobb támadását.
Sajnos a rúgás lenne hivatott az egyik Knockback "sebzés" okozó skill lenni, ám valójában csak akkor hat a Knockback ha éppen a rúgás az utolsó sebzés amit kap, na akkor esik össze és fetreng. Ekkor lehet megszelídíteni az ellent, legyen az ember vagy állat.
A válaszokat előre is köszönöm!
Első végigjátszás során nem használtam aktívan, mert mire kipontoztam már nem igazán volt hátra lopakodós rész, de most lvl13-on már van rajta pont és hát eléggé erősre sikerült. Néha meglepődök hogy egy háromajtós szekrényt is oneshotol. Hja, és nem kell külön kirakni a skillbarra.
Csak nem értem a készítőket sem emiatt. Mikor a célpont mögé megyek, mutatja, hogy a sima merénylet mennyi HP-t venne le. A Critical Assassination sebzését nem mutatja. Pedig szerintem az lenne a fontosabb (patchel lehet orvosolni, két HP csík jelenne meg, vagy a CA sebzése más színnel lenne jelölve, kb mint a F2P játékoknál hogy ennyi XP-t kapsz és ennyit kapnál ha vennél prémium kiskutyát), plusz szerintem ha valaki tett már rá pontot akkor ennek kellene az alap merényletnek lennie, nem a normálnak, ami jóval kevesebbet sebez. Egy hátránya van csak a CA-nak. Kell neki pár másodperc míg elnyomódik. De ez kicsi ár a sebzéshez képest.
Ha kellene hozzá 1 Adrenalin (nem akarok ötleteket adni a készítőknek) akkor részben megértem hogy miért nem alap, de akkor is megoldható lenne: adrenalin van: CA lesz, nincs adrenalin, normál merénylet lesz. Persze ha tartalékolni akarod az adrenalint akkor rápacsáltál, de ez is megoldható lenne: CA ad egy adrenalint ha a célpont belehal (mint a WoW-ban a Warlocknak a régebbi Shadowburn, csak ott soulshardot adott, ami szintén fontos erőforrása a karakternek, kb mint itt az Adrenalin). Megoldva.
Amúgy meg érdekes hogy az 1.0.3-as patchel bekerült a bank, amit csak pár napja találtam meg a hajón, a taton a térkép mögött a padokba van beleépítve, igaz eddig nem hiányzott. Legendarykat úgy sem lehetett eladni vagy törni, és tárhelykorlátba sem futottam bele a karakternél eddig, pedig volt hogy 12+ páncél volt nála.
kell hozzá adrenalin 😃 ha nincsen akkor szürkén írja hogy nem tudod végrehajtani a critical assasinationt