Assassin's Creed Odyssey gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Ryzen 3 - 1200, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz
RAM:
8 GB RAM
GPU:
AMD Radeon R9 285, NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM with Shader Model 5.0)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
STO:
46+ GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
RES:
720p, 30 FPS, Video Preset: Low
Ajánlott gépigény:
CPU:
AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Ryzen 5 - 1400, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
AMD Radeon R9 290 (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) – See supported list*
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
STO:
46+ GB available space
Hang:
DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
RES:
1080p, 30 FPS, Video Preset: High
NOTE: Recommended 4K Configuration:
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
*Supported video cards at time of release:
AMD Radeon R9 285/R9 380/RX 460/RX 560 or better, AMD Radeon 200/300/Fury X/400/500 series, Radeon Vega series: RX Vega 56 or better, NVIDIA GeForce® GTX 660/760/950/1050 or better, GeForce® GTX 600/700/900/10-Series series.
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
Video: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
Resolution: 4K
Targeted framerate: 30 FPS
Video Preset: High
Storage: 46GB available hard drive space
DirectX: DirectX June 2010 Redistributable
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers
*Supported video cards at time of release:
AMD Radeon R9 285/R9 380/RX 460/RX 560 or better, AMD Radeon 200/300/Fury X/400/500 series, Radeon Vega series: RX Vega 56 or better, NVIDIA GeForce® GTX 660/760/950/1050 or better, GeForce® GTX 600/700/900/10-Series series.
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 844
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
OFF: tippre ugyanaz, mint a Division szavazásnak, ahol szintén megkérdezték mi legyen a folytatás:
new york többi területe
washington
másik amerikai város
másik kontinens
lehet tippelni mi lett a nyerő.
/OFF
A részek időrendbeli kavarja nagyon zavaró, pláne hogy a Black Flag az AC3 előtt van időrendben, az AC3 két fejezete közé van beékelve a Rogue nagy részének történése...ráadásul semmi olyan plusz nem adtak az időpontok kavarásával ami a történethez hozzá járult volna. Ok megmosolyogtam a Black Flag végén , hogy a kiskölyök neve Haytem volt, ahogy a Rogue-ban is rávigyorogtam Achillies-re, de ezen kívül semmi.
Ezért is lett volna jó ha időrendben remakelik a sorozatot, így megint el lennénk látva évekre igazi AC címekkel és lenne idejük kigondolni hova tovább a főtörténet, amíg a játékosok a remakeket nyomják.
Épp most zsákoltam be az AC1-et (kevesebb mint 4€ uplayen E3 alkalmából), hát az irányítást nagyon kell szokni meg az idióta kamerakezelést-harcrendszert.
Meglátjuk milyen lesz az Odyssey, én az Originsből sem hiányoltam, hogy minden sarkon álljon egy assassin, igaz az utolsó 10 perc nélkül nem is nagyon nézett ki AC játéknak, alkarpengét és a tornyokból leugrálást leszámítva.
Remélem azért hogy Spártába csak el jut a játékos és találkozik Leonidas özvegyével, vagyis a saját anyjával. Civilization 6-ban is mindig Gorgo-val vagyok ha a görögökkel játszok.
Palanova: egyetértek veled, hogy az Ezio history remake látványilag ocsmány lett nekem sem tetszett, de ha esetleg azt az energiát beleölték volna mint most az Odyssey-be, akkor szerintem egy nagyon remek remake-t kaptunk volna, csak hát ahogy azt Larten is szépen leirta a játékhoz nem illő cimekkel bármit el lehet adni... Továbbá Palanova igazad van abban is, hogy egyik legnagyobb gond, hogy össze-vissza adják ki a részeket, innen is látszik egy kicsit már belekavarodtak és szervezetlenné váltak a saját általuk kiadott játék miatt, mert a pénz a pénz semmi más és tényleg úgy lett volna fer ha szavazást bocsájtanak ki, hogy melyik történelmi eseménnyel folytassák a sorozatot, de hát kik vagyunk mi hozzájuk képest, hogy eldöntsük min dolgozzanak, de azért remélem ha a jövőben megjelenik az Assassin's Creed V az eredeti szemszögből fogják azt elkésziteni.
Már csak valami sci-fi vagy ősemberes rész hiányzik. 😃
Mérgezett penge nem annyira látványos, azt meg kell hagyni azért.
Eddig is megoldották hogy egy egy területre ne menj be szint alatt. AC2-ben pl nem tudtál felmászni, mert még nem ismerted az ugrás-mászás technikát, vagy egyszerűen egy nagy láthatatlan fallal nem engedtek oda, mondván ott az Animus határa. Szerintem jobb megoldás, hogy akármennyire is elit vagy, mind lesz aki jobb, erősebb, gyorsabb nálad, így fejleszteni kell magad hogy le tudd nyomni.
Ötletek:
AC2 után tartott az Ubi egy szavazást a játékosoknak, hogy hol játszódjon a következő AC rész:
ipari forradalmas Anglia
amerikai függetlenségi háború
francia forradalom
ókori egyiptom
lehet tippelni melyik nyert.
Megoldás: tök mindegy, végigmentek mindegyiken.
Régebbi AC remake-ből köszönöm nem kérek, ha olyan szintű munka lesz mint az AC2 Ezio remake lett. Randább lett mint az eredeti.
Amit remakeből el tudtam volna képzelni az az hogy az Origins után időrendben kiadják az összes eddig megjelentet, Origins harcrendszerével, grafikával, még akár skill treevel is és legalább akkora bejárható területtel. De ugye ez nem jön össze, hiszen az Ody korábban játszódik.
azért az legalább meg volt magyarázva, mint az előttünk érkezőknek a hátrahagyott ereklyéje, mint az alma, és az éden többi darabja. Ez meg szimplán bullshit, kéken, sárgán világító fegyverek stb. bőven lett volna lehetőség még ebben a sorozatban, mondjuk lehet hogy nem az Originsnél kellett volna behozni a rendalapítást, és akkor ez a rész is értelmet nyerne
Origins FF14es fegyó meg pajzs nincs megmagyarázva. Tudom promo cucc, de akkor is. De az "Isu páncél" nem az, mégsem gond hogy benne van.
Nagyobb probléma szerintem, hogy össze vissza adják ki a részeket, ide oda ugrálva az időbe. Jelen állás szerint egy darab assassin nem lesz az Ody-ban, de még a csuklópenge is kérdéses szerintem. Így jogos a korábbi kérdés hogy miért AC a címe.
De tartom magam a korábbihoz:
" ezek szerint az AC mint cím már nem kifejezetten az orvgyilkosok és templomosok közötti harcra koncentrál, ahogy az AC: Originsban is már eltávolodott tőle, hanem a talált nagy erejű fegyverekért folytatott "végtelen" háborúra."
ZS kategóriás címként. Artifacts: Odyssey
Division és Ghost Recon alapjait könnyen lehet hogy egy ki nem adott könyv, vagy egy ötletbörze során felmerült vázlat adta. Bár személy szerint ha a Division nem ezen a címen jön ki, hanem Tom Clancy: Campus, nekem jobban tetszett volna.
A Rainbow 6 Siege is eléggé messzire jutott az első pc-s verziótól, amikor még toborozni kellett, tervezési fázisban össze kellett állítani a csapatot, megtervezni az útvonalakat, majd végrehajtani a tervet, esetekben improvizálni. És mégis, a Rainbow six könyv az alapja, noha a mai játékban kevés maradt meg az eredeti elképzelésből és az alapot adó könyv hangulatából.
Írt azért pár meredek könyvet, nem a Jack Ryan sorozatból pl a Red Storm Rising (1983). Anno Pc-re is kiadta a MicroProse. Később a nagy bukta Endwar utalt rá részben, mint ihlet, csak éppen maga az Endwar volt játszhatatlan.
Tom Clancy neve szerintem a PC-s piacon már nem cseng olyan jól, hála a gyengén teljesítő pc-s játékoknak: Endwar, hawx 2, rainbow 6 siege-nek is kellet másfél év mire játszható lett. Divison is folyamatosan gyengült a megjelenés után, kb az 1.8 patchig.
Más kérdés hogy ezek szerint az AC mint cím már nem kifejezetten az orvgyilkosok és templomosok közötti harcra koncentrál, ahogy az AC: Originsban is már eltávolodott tőle, hanem a talált nagy erejű fegyverekért folytatott "végtelen" háborúra.
Az alapötlet (választható karakter, zsoldos, hajó a bázis, háborúban aktív részvétel) eddig tetszetős. És legalább két végigjátszás van benne, attól függően melyik városállamot segítjük. Kérdés persze hogy ha a fő történeten ez nem is változtat semmit, lesz-e bármilyen más hatása azon kívül, hogy az adott területen milyen katonák lesznek éppen.
A harcrendszer szerintem jó hogy az Originsből jött, bőven elég volt a korábbi részekben majdnem mindig újratanulni a kombinációkat.
Gyakorlatilag egy reskinezett Origins lesz, más történettel. De ez nem is olyan nagy katasztrófa. Még jöhet egy ilyen az ókori Rómában (jó lett volna a hódító korszakba játszódna, de jó eséllyel Caesar után lesz, ami után már inkább csak északi hódítások voltak, hajózás max Brittaniába, mondjuk egy-két Gladiátor utalás nem lenne rossz, de könnyen lehet, hogy megint variálnak az idővel és az Origins elé teszik ezt a részt is, nehogy időrendben végig lehessen játszani amikor kedvünk szottyan rá), utána meglátjuk, sikerül-e nekik új, érdekes kort-helyszínt találni. Kína alapítása és középkori Japán még ott van.
Vétel lesz belőle, de se előrendelés, se nulladik napi vásárlás nem lesz. Ha tartják az október 5.-ei megjelenést akkor is max október vége felé lesz bezsákolva.
Spoiler!
Bővítés is hasznos lenne, nekem személy szerint kifejezetten tetszett az AC 2-3-Black Flag bázisépítés és npc kiküldése feladatokra megoldása, de ugy ez nem volt az AC😲riginsben, így kétlem hogy ebbe ismét elővennék.
Ami érdekes lehet, hogy azért az ókori görögöknél nem rohangált mindenki katonai páncélban meg harciszekeren, mint ahogy az AC😲-ban teszik, hanem a Hoplita gyalogság a nemesek soraiból került ki, ugyanis csak nekik volt pénzük a bronz felszerelés megvásárlására. Érdekes lenne ezt is figyelembe venni, ahogy azt is, hogy nem állam létezett, hanem városállamok. És ehhez adja magát a repu rendszer bevezetése, hogy míg az egyik városnak dolgozol az kezd kedvelni, a más meg utálni, athén vs spárta
De még trója is beleférhet, mint történet. Vagy az ismertebb akkor hősök, istenek, félistenek...
Vízi kalandokat nem lenne értelme kihagyni, akkora szigetvilág és behajózható birodalom esetén, mint az ókori Görögország, noha nem biztos hogy annyira el kel merülni (höhö, merülni) mint a Black Flagben történt, de ha nem csak utazásra lesz lesilányítva, mint az AC😲riginsben, akkor még érdekes is lehet.
Nagy háborúk is érdekesek lehetnek de akár a kisebb, városállamok közötti is, bár Tróját jelenleg DLC-ként tudom elképzelni. Érdekes tartalom, tuti vevők rá a játékosok.
Kérdés még, hogy mennyire erősen akarják az AC történetét vezetni benne és mennyire az adott hősét.
Azért hagyni kell muníciót a következő részre is ami talán az ókori római birodalom lesz. Ott is lehetnek érdekességek, mennyire fogja annak a kornak a párszáz évét felölelni. Terjeszkedés, hódítás, ciprustól afrika északi partvonala, spanyol félsziget, gallia, britania, pannónia...mennyire kerül bele a vallások átalakulása, csupa érdekes téma.
Milyen meglepő! 😃