Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 806
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar


8:45 Aktualisan.. 😲
0
0
0
0
no avatar
Helló.
Mi okozhatja azt, hogy i7 4770k + 1060 6gb + 16 GB RAM-mal akadozik a COD Warzone? Alaplap okozhatja? Nem gondolnám, hogy ez a gép gyenge lenne.
0
0
0
0
💬 4
Memento Mori avatar
@redeigabi: Nem hiszem, hogy alaplap miatt lenne, bár ezt úgy rohadt nehéz megmondani, hogy sem a gépednél, sem itt nem tüntetted fel pontosan milyen alaplapod is van. 😀
Egyébként szerintem inkább driver probléma, a hardver elég kéne legyen neki.
0
0
0
0
no avatar
@Memento Mori: Hp 698113-001, egy hp z230 workstation gyári alaplapja.
0
0
0
0
Memento Mori avatar
@redeigabi: Ha máshol nem tapasztalsz problémát, csak ebben a játékban, akkor teljesen biztos, hogy nem a deszka miatt van a gond.
Driverek, oprendszered frissek? Az aktuális nvida (446.14) driver hibás. 445.87 driverrel próbáld meg.
Display driver uninstallert használd hozzá.
0
0
0
0
no avatar
@Memento Mori: Igazából, ez a játszhatatlan, a sima multi megy szépen, mikroakadásokkal. Viszont egy olyan általános probléma is van, hogy minden játék csak egy bizonyos felbontáson fut akadásmentesen. A monitorom jelenleg dvi kábellel van összekötve, így 1280x720-on nem akad, mikor vga-vga hdmi átalakítóval van akkor 1280x1024-én nem akad.
0
0
0
0
Boldor81 avatar
Sziasztok !
Kérdésem lenne mi a különbség a sima m.2 és a Nvme között. Egy msi b450 tomahawk max lapban lenne beépítve.
Az msi b450 tomahawk max gyártói weboldalán a specifikációk között csak M.2 foglalatot ír, 1db -ot.
0
0
0
0
💬 11
no avatar
@Boldor81: Az M.2 az egy form factor mint például a HDD-nél a 2,5"/3,5".

Míg az Nvme egy protokoll, amely lehetővé teszi az adatok olvasását és írását a PCI-E-n keresztül.
0
0
0
0
no avatar
@Boldor81: Ahogy a kolléga írta, M.2 az egy csatolófelület fajta.