Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 807
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Vic04HUN avatar
Üdv Mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne, hogy a fejhallgatóm egy Fusion 700 vezetékes/vezeték nélküli. Vezetékkel semmi gond tökéletesen szól. Viszont ki akarom próbálni a vezeték nélkülit is. Bluetooth 4.2 van rajta az alaplapom viszont 5.0 tudja és nem találja meg, nem tudom párosítani a két eszközt. Arra gondoltam, hogy veszek egy ilyen adaptert [LINK]. Így megoldódna a dolog vagy valamit teljesen rosszul csinálok?😜
0
0
0
0
💬 2
Puffin avatar
@Vic04HUN: Az alapla***k is kellene látnia.
0
0
0
0
Vic04HUN avatar
@Puffin: Nem tudom mi lehet a gond, mobillal próbáltam azt gond nélkül felismeri.
0
0
0
0
Tarondor avatar
Sziasztok!
A PCIe mode mit jelent? Például itt van az alaplapom: 2 x PCI Express 2.0 x16 slots (PCIE2: x16 mode; PCIE3: x4 mode)
Azt értem, hogy van 2db 16-os PCIe 2.0 hely benne, de a zárójeles dolog mit jelent?
Válaszotokat előre is köszönöm! 😀
0
0
0
0
zolcsi86 avatar
Sziasztok!
Vettem egy pendrive-ot és olyan gondom van vele, hogy amikor rámásolok egy filmet, beteszem a tv-be, felismeri és el is indítja a filmet, de ha úgy van kedve, kilép és úgy veszi, mintha lecsatlakoztattam volna a pendrive-ot.

Másik pendrivenál ilyet nem csinál a Tv.

Van esetleg valakinek ötlete, hogy erre mi lenne a megoldás?

Segítséget előre is köszönöm!!
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok.Ugyanúgy egy hibával szenvedek. Egyszerűen nem akarja a gép a külsős merevlemezeket felismerni. komplett felújítottam a gépemet. Új windows,szóval minden. És hiába kötöm rá a gépre,a hangot kiadja mintha felismerte volna de nem találom sehol. Valahogy kezdek ráunni erre a hibára. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném 😀
0
0
0
0
💬 2
Puffin avatar