Grounded gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i3-3225
RAM:
4 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 650 Ti
OS:
Windows 10 64bit
STO:
8 GB available space
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-7700K or Ryzen 5 1600
RAM:
8 GB RAM
GPU:
GeForce GTX 1060 6GB or Radeon RX 470
OS:
Windows 11 64bit
STO:
8 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 27
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Jó lenne ha 3 emberrel tudnám nyomni.
i5 3470 és gtx 660 ti meg 12gb ram 30fps minimum on 1400*900p ben🤔
A látvány elsőre meggyőző, és másodikra is. A táj jól van kidolgozva, a napszak változás remek, nagyon hangulatos hogy a kerti világítás felkapcsol, a fáklyád ahogy bevilágítja a környezeted, a fizika sem annyira borzasztó, a fűszál kivágás jól van kidolgozva, folyadékok is rendben vannak, Unreal motor, így néha értelmetlenül csillog a nedves föld, de.
Jelenleg a main sztori maradt kb 1 órás, és a most bekerült halastó noha ad hozzá másik kb 1 órát (nem nyomtam végig), 30€-t nekem nagyon rövid, pláne hogy jelenleg kb 6-8 óra alatt végigtolható és utána marad a micsoda is? Hja építgetés saját kedvedre cél nélkül.
A 6 óra gametime nagy része nyersanyag farmolás volt és a terület kiismerése, mi micsoda, mi hol van, mi miből lesz, ami persze egy ilyen jellegű játéknál elvárható.
Multi használatához kell xbox account (nem is értem miért kell plusz egy acc...). Nincsenek dedikált szerverek így multiban az egyik játékos lesz a szerver és a 4 főszereplő karakter is fix, így nem sok testreszabási lehetőség van. Belépés után az alap tutorial fogadott, wasd, jump és kb ennyi ám a tutorial nagyon hamar elengedi a kezed és számos olyan játékelemet nem említ meg amire későbbiekben nagy szükséged van, pl a kutatás. A craft rendszer nagyon jól összerakott, de nagyon részletes is, így megesik hogy egy-egy itemhez 3-6 hozzávaló kell, olyan amivel eddig nem is találkoztál, de szerencsére van egy enciklopédia ami segíthet az ismeretlen anyag beszerzésében, amit szintén nem említ a tutorial.
Survival elemek a szokásosak, ivóvíz és étel kell, melyek biztosítása az elején nagyon macerás és nehéz. A fősztori vezet a területen egy darabig, ameddig a sztori tart, utána elengedi a kezded és nincs több feladat sem, amíg a halastóba be nem mész.
Bázisépítésre van lehetőség, falaktól kezdve emeletek, tető, ajtók, de nélküle is lehet tábort verni és a szükséges építményeket felépíteni. Halál esetén az utoljára használt kis sátorban kelsz, vagy a kezdőn, cuccaid a halálod helyén maradtak (vízben felúszik a felszínre a hátizsákod). A távolságok centiméterben vannak megadva ami rendkívül jópofa, és nagyon jól illik az összementem a kert végében hangulathoz. Az UI színt vált éjszaka, ami felhívja a figyelmet hogy éjszaka van azon kívül hogy kb az orrodig nem látsz fáklya nélkül, pláne föld alatti jártokban.
Fegyverhasználat van benne, Subnauticával ellentétben eléggé széles fegyvertárad van már az elején és az a fejlettebbekkel csak bővülni fog. Lándzsa, balta, kalapács, íj, kés, balta és kalapács kettes verziója...mind neki is dobható az ellenfélnek, de gyakran ezek is gyengék olyan boss szintű ellenfelek ellen mint a poloskák, pókok, katicabogarak. Kerüld őket amíg csak teheted. Hangyák sem mindegyik agresszív így óvatosan csapkodj ha van egy körülötted egy vagy több, mert meglehetősen kíváncsiak. Zeneváltozás jelzi ha valami neked akar támadni, és a szeme is elkezd vörösen izzani: eléggé parás éjszaka fáklya nélkül fűszálak között császkálni majd zeneváltás és 2-4-6-8 vörösszem felcsillan veled szembe...Diablo vehetne tőlük leckéket paráztatásból.
Külön beleraktak egy modot a pókiszonyos játékosoknak ami kifejezetten felhasználóbarát hozzáállás. Satisfactoryban találkoztam először ilyennel, de ott a pókokat helyettesítő macskafejek rémisztőbbek mint a fekete, vékony, csontos lábú, gyorsan futó pókszerűségek.
Van benne potenciál, és a craft rendszer is nagyon előre vetíti, hogy kismillió lehetőséget terveznek még bele már most van benne kb 4-5 féle gear szett és ez a szám csak növekedni fog, , ahogy a bejárható terület is.
Örvendetes, hogy EA állapot létére tartottak egy free hétvégét.
Című film jutott az eszembe egyből.
Astroneer esetén csak azért van minden bolygón egy bázis, mert kell a csak ott fellelhető nyersanyagok miatt.
Grounded esetében vártam a megjelenést és reméltem több lesz benne, mint pár óra sztori. De így szerintem jegelem amíg normálisan nem lesz benne 20+ óra játékidő.