header
Grounded
Grounded cover
Megjelenés: 2020. July 28.
Műfaj: Akció, Túlélő
Fejlesztő: Obsidian Entertainment
Kiadó: Xbox Game Studios

Grounded gépigény

Minimum gépigény:

CPU:
Intel Core i3-3225
RAM:
4 GB RAM
GPU:
Nvidia GTX 650 Ti
OS:
Windows 10 64bit
STO:
8 GB available space

Ajánlott gépigény:

CPU:
Intel Core i7-7700K or Ryzen 5 1600
RAM:
8 GB RAM
GPU:
GeForce GTX 1060 6GB or Radeon RX 470
OS:
Windows 11 64bit
STO:
8 GB available space
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hasonló játékok:
The Stomping LandUndyingAd ExitumMiscreatedNARAKA: BLADEPOINTLEFT ALIVE
Hozzászólások: 27
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Valaki nyomja esetleg?
Jó lenne ha 3 emberrel tudnám nyomni.
0
0
0
0
GSzabolcs89 avatar
A gépigény teljesen más ,mint a ki írt!
i5 3470 és gtx 660 ti meg 12gb ram 30fps minimum on 1400*900p ben🤔
0
0
0
0
💬 3
Labirintus avatar
@GSzabolcs89: Nekem is ez a procim : i5 3470, GTX 1060 6GB, 16 GB ram. Azt nem tudom az fps-t hogy kell megnézni, nem értek ahhoz, de akadozás nélkül fut szépen.
0
0
0
0
Labirintus avatar
@GSzabolcs89: De most utánanéztem hogyan lehet és megcsináltam. 1980x1080-as felbontással full beállításokon 35 és 56 fps között mozog játék közben.
0
0
0
0
GSzabolcs89 avatar
@Labirintus: Ez a szomorú GTX 1060 3x jobb mint 660 Ti
0
0
0
0
no avatar
Szeptember 27-én jön a végleges verziója.
0
0
0
0
no avatar
Grounded free hétvége és 6 óra gametime után 0.4.0 verzióban, Steam, 4GB méretű:

A látvány elsőre meggyőző, és másodikra is. A táj jól van kidolgozva, a napszak változás remek, nagyon hangulatos hogy a kerti világítás felkapcsol, a fáklyád ahogy bevilágítja a környezeted, a fizika sem annyira borzasztó, a fűszál kivágás jól van kidolgozva, folyadékok is rendben vannak, Unreal motor, így néha értelmetlenül csillog a nedves föld, de.

Jelenleg a main sztori maradt kb 1 órás, és a most bekerült halastó noha ad hozzá másik kb 1 órát (nem nyomtam végig), 30€-t nekem nagyon rövid, pláne hogy jelenleg kb 6-8 óra alatt végigtolható és utána marad a micsoda is? Hja építgetés saját kedvedre cél nélkül.
A 6 óra gametime nagy része nyersanyag farmolás volt és a terület kiismerése, mi micsoda, mi hol van, mi miből lesz, ami persze egy ilyen jellegű játéknál elvárható.

Multi használatához kell xbox account (nem is értem miért kell plusz egy acc...). Nincsenek dedikált szerverek így multiban az egyik játékos lesz a szerver és a 4 főszereplő karakter is fix, így nem sok testreszabási lehetőség van. Belépés után az alap tutorial fogadott, wasd, jump és kb ennyi ám a tutorial nagyon hamar elengedi a kezed és számos olyan játékelemet nem említ meg amire későbbiekben nagy szükséged van, pl a kutatás. A craft rendszer nagyon jól összerakott, de nagyon részletes is, így megesik hogy egy-egy itemhez 3-6 hozzávaló kell, olyan amivel eddig nem is találkoztál, de szerencsére van egy enciklopédia ami segíthet az ismeretlen anyag beszerzésében, amit szintén nem említ a tutorial.
Survival elemek a szokásosak, ivóvíz és étel kell, melyek biztosítása az elején nagyon macerás és nehéz. A fősztori vezet a területen egy darabig, ameddig a sztori tart, utána elengedi a kezded és nincs több feladat sem, amíg a halastóba be nem mész.
Bázisépítésre van lehetőség, falaktól kezdve emeletek, tető, ajtók, de nélküle is lehet tábort verni és a szükséges építményeket felépíteni. Halál esetén az utoljára használt kis sátorban kelsz, vagy a kezdőn, cuccaid a halálod helyén maradtak (vízben felúszik a felszínre a hátizsákod). A távolságok centiméterben vannak megadva ami rendkívül jópofa, és nagyon jól illik az összementem a kert végében hangulathoz. Az UI színt vált éjszaka, ami felhívja a figyelmet hogy éjszaka van azon kívül hogy kb az orrodig nem látsz fáklya nélkül, pláne föld alatti jártokban.

Fegyverhasználat van benne, Subnauticával ellentétben eléggé széles fegyvertárad van már az elején és az a fejlettebbekkel csak bővülni fog. Lándzsa, balta, kalapács, íj, kés, balta és kalapács kettes verziója...mind neki is dobható az ellenfélnek, de gyakran ezek is gyengék olyan boss szintű ellenfelek ellen mint a poloskák, pókok, katicabogarak. Kerüld őket amíg csak teheted. Hangyák sem mindegyik agresszív így óvatosan csapkodj ha van egy körülötted egy vagy több, mert meglehetősen kíváncsiak. Zeneváltozás jelzi ha valami neked akar támadni, és a szeme is elkezd vörösen izzani: eléggé parás éjszaka fáklya nélkül fűszálak között császkálni majd zeneváltás és 2-4-6-8 vörösszem felcsillan veled szembe...Diablo vehetne tőlük leckéket paráztatásból.

Külön beleraktak egy modot a pókiszonyos játékosoknak ami kifejezetten felhasználóbarát hozzáállás. Satisfactoryban találkoztam először ilyennel, de ott a pókokat helyettesítő macskafejek rémisztőbbek mint a fekete, vékony, csontos lábú, gyorsan futó pókszerűségek.

Van benne potenciál, és a craft rendszer is nagyon előre vetíti, hogy kismillió lehetőséget terveznek még bele már most van benne kb 4-5 féle gear szett és ez a szám csak növekedni fog, , ahogy a bejárható terület is.

Örvendetes, hogy EA állapot létére tartottak egy free hétvégét.
0
0
0
0
no avatar
Srácok, GT710 (2gb) videokártyával még lehetne játszani vele?
0
0
0
0
💬 1
susguy avatar
@Liptik: Gyerekkorom rémálmai megvalósítása játék formában. Viszont végtelen mennyiségben lehet benne falat építeni amit megmászhatsz.
0
0
0
0
vyne avatar
@LordSzalko: Ez jo jatek?
0
0
0
0
no avatar
@vyne: Jó játék ez? Spoiler!
Amúgy jól elvoltunk vele tegnap ismerősökkel, fun kis game 😀
0
0
0
0
Scorn Face avatar
Drágám, a kölykök összementek!
Című film jutott az eszembe egyből.
0
0
0
0
💬 1
no avatar
@Scorn Face: Kb mindenkinek 😀 Csak mennyit is, 31 évet késtek? Bár az Ant man sikerét még meg lehet lovagolni, az frissebb és hangyásabb.
0
0
0
0
Andor1997 avatar
Ötletes újdonság a túlélő játékok piacán, liveok alapján meggyőző!
0
0
0
0
💬 6
no avatar
@Andor1997: Na ja, csak a review-k alapján nagyon rövid a történet.
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@Palanova: Igen, mert Early Access még.
0
0
0
0
no avatar
@Andor1997: Persze, a szokásos. Ettől még hosszabb sztori lehetett volna benne, mint 45 perc. Semmit sem vesztettek volna ha 1 hónappal később adják ki, vagy kettővel. Vagy esetleg készen.
0
0
0
0
Mizushio avatar
@Palanova: Engem annyira zavar hogy rövid.. Csak egy tűlélő játék, mint story... The Forest alapokkal.
0
0
0
0
no avatar
@Mizushio: Egy ideig nem foglalkoztam survival gamekkel, meg bázisépítősekkel, mert csak magam szórakoztatására nem építkezek. De a Subnautica meggyőzött, hogy érdemes mást is kipróbálni, de pl mind a Subnautica, mint a Below Zero esetén egy-egy bázist építettem és a sztori az ami vitt, nem az hogy kismillió bázisom legyen. Below Zero ami még mindig fejlesztés alatt van azt is az első pár alkalommal abbahagytam amint a főszálat az aktuális fejezetig végigjátszottam (content pachenkentént adták hozzá a fejezeteket). Most hogy ott új sztori van, nem álltam nem, majd ha teljesen kész lesz.
Astroneer esetén csak azért van minden bolygón egy bázis, mert kell a csak ott fellelhető nyersanyagok miatt.

Grounded esetében vártam a megjelenést és reméltem több lesz benne, mint pár óra sztori. De így szerintem jegelem amíg normálisan nem lesz benne 20+ óra játékidő.
0
0
0
0
Andor1997 avatar
@Palanova: Nyilván más a prioritás...a lényeg itt az volt,hogy kedvet csináljanak semmi több,egyszer úgy is kész lesz.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció