Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
armagedon32 avatar
Sziasztok ps3 hogy tudok magyar feliratú játékokat telepiteni van a gépen mód meg hen is
0
0
0
0
Booker avatar
Sziasztok
Olyan problémám van hogy egy Kingston A400 240GB SSD-re Felraktam a Win 10 Pro X64-t
és azóta minden nap fogy a tárhely kapacitása. Pl:. most 57.1GB a szabad terület, tegnap 58.6 volt, tegnapelőtt 60GB.
Miért van ez? köszönöm előre is a segítséget üdv.
0
0
0
0
💬 6
Viktorinho avatar
@Booker: Előtte volt rajta windows? Ha igen akkor "visszahozza" a régi fájlokat is,ha netán valamit még le szeretnél onnan menteni. Windows old nevű maának is kéne megjelennie. [LINK] Így törölhető.
0
0
0
0
Booker avatar
@Viktorinho: igen volt egy win 7 azt a partíciót töröltem teljesen, felment egy win 10 azt egy win 10 vbs fájlal aktiváltam, majd
egy MediaCreationTool20h2 exe-vel frissítettem + win 10 telepítés. Így született egy windows old és egy windows mappa.
0
0
0
0
no avatar
@Booker: Gyorsítótáraz, biztonsági mentést készít stb., jóformán belakja magát a rendszer és utána békén hagy. De lehet akár a korábban felmerült Windows Defender hiba, ami okvetlenül teleszór egy mappát fölösleges fájlokkal.
Utóbbit ezen az úton érheted el és törölheted ki az adott mappa tartalmát:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Store
0
0
0
0
AMDMonsteR avatar
@Booker: A Lord igazat ír.

Plusz, ha driver frissítesz, van nvidia vagy a gyökér könyvtárban AMD mappa, amiben a telepíthető tárolja a driver. Azokat lehet törölni, mert egy-egy driver 1-2GB között van kicsomagolva. Azok is tudnak élvezni sok helyet.
0
0
0
0
no avatar
@AMDMonsteR:
A Lord igazat ír.

Erről most hirtelen a Warcraft 3-as paraszt jutott eszembe… 😆
0
0
0
0
Booker avatar
@LordSzalko: köszönöm a segítséget
0
0
0
0
no avatar