Az Unreal Engine 5.6 akár 35%-kal is javíthatja a teljesítményt

Szerző: xoki | 2025. June 28. | hír | 2 hozzászólás

Az Epic Games jelentős teljesítménynövekedést ért el az Unreal Engine legújabb, 5.6-os verziójával. A motor 5.6-os és 5.4-es verzióját egy RTX 5080 segítségével tesztelték egy nyílt világú tech demóval. Az összehasonlításból kivehető, hogy egyes jelenetekben a képkockasebesség akár 35%-kal is javult, ráadásul a Lumen használata mellett.

MxBenchmarkPC videója alapján a fejlesztések azonnal észrevehetők, főleg olyan esetekben, amikor a GPU a korlátozó tényező. A képkockasebesség akár 25%-kal is növekedett, ami közvetlenül a grafikus erőforrások jobb kihasználásának eredménye, azonban mindez valamennyivel magasabb energiafogyasztáshoz vezetett. Az Unreal Engine 5.6 azonban akkor tündököl igazán, amikor a bottleneck okozója a CPU.

A nyers adatok mellett a grafikus motor új verziója vizuális Lumen-finomításokkal jön, így a megvilágítás pontosabb, miközben a tükröződések lényegesen élesebbek lettek. Az Unreal Engine 5.6 hivatalosan a hónap elején vált elérhetővé, nem sokkal az Epic Games Unreal Fest című bemutatója után.

Hozzászólások: 2
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Andor1997 avatar
Microsoft pedig azt ígéri, hogy a kiküldött directx szoftver update-ek miatt a raytracing akár 30%-al jobb teljesítményt hozhat, ha jól emlékszem bárki hozzáférhet május vége óta, így aki szeretne ilyet a játékába, már az új implementációval jobbat hozhat ki a játékából.
A lényeget ne felejtsük el, ezután még jobban beletojhatnak az optimalizálásba.
0
0
0
0
downuser avatar
Ez módfelett ígéretesen hangzik.
0
0
0
0


Elfelejtett jelszóRegisztráció