A Black Ops 7-tel debütált az AMD FSR Ray Regeneration

Az AMD továbbfejleszti a FidelityFX Super Resolution (FSR) technológiáját, és az egyszerű térbeli felskálázóból az FSR 4 megjelenésével gépi tanuláson alapuló megoldásra váltott. A cég pedig most áttér ütemtervének következő fázisára, amely a Redstone nevet kapta.
Első lépésként a ray tracing minőségét javító funkcióval álltak elő. Az AMD számítástechnikai és grafikai részlegének alelnöke és igazgatója hivatalosan is megerősítette, hogy a Call of Duty: Black Ops 7 az első játék, amely a Redstone készletet használja, illetve tartalmazza a Ray Regeneration funkciót. Sajnos kizárólag a Radeon grafikus kártyák legújabb generációjával működik.

Egy gépi tanuláson alapuló, valós idejű zajszűrőről van szó, amelynek célja a sugárkövetéses effektusok, mint például a megvilágítás és a tükröződések feljavítása. Az Nvidia Ray Reconstruction funkciójához hasonlóan működik.
A támogatott hardverrel rendelkező játékosok a Black Ops 7 beállítások menüjében találhatják meg az új „Ray Tracing Denoiser” opciót. A megfelelő grafikus kártyán felül fontos az AMD Software Adrenalin Edition 25.11.1 illesztőprogram feltelepítése is.


Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Raven Software, Treyarch
















Csak hogy vegyél ujjat 🤔🤣
Kezdettől fogva csak az MFG volt 50-es széria exkluzív egyébként, DLSS 4 bejelentésénél is kint volt, hogy az új verziójú SR, RR és DLAA egészen a 20-as szériáig visszamenőleg elérhető lesz mindenki számára.
ellenben a 3060 kb egy kategória a 1080 Ti al csakhát van DLSS legalább ha framegen nem is :D
Nyilván lehet megy a matekozás náluk is, de egy idő után még sem várhatjuk el, hogy valami olyat tudjon XY széria, amire akkor még talán fel sem volt készítve, vagy bele sem volt olyan feldolgozó egység építve, ami tudná, ezek a dolgok baromi nagy léptékben fejlődnek, érthető lenne, ha nem tudná csak úgy, régen ilyen nem volt, jött az erősebb videokártya, be a gépbe és viszlát.