A Black Ops 7-tel debütált az AMD FSR Ray Regeneration

Az AMD továbbfejleszti a FidelityFX Super Resolution (FSR) technológiáját, és az egyszerű térbeli felskálázóból az FSR 4 megjelenésével gépi tanuláson alapuló megoldásra váltott. A cég pedig most áttér ütemtervének következő fázisára, amely a Redstone nevet kapta.
Első lépésként a ray tracing minőségét javító funkcióval álltak elő. Az AMD számítástechnikai és grafikai részlegének alelnöke és igazgatója hivatalosan is megerősítette, hogy a Call of Duty: Black Ops 7 az első játék, amely a Redstone készletet használja, illetve tartalmazza a Ray Regeneration funkciót. Sajnos kizárólag a Radeon grafikus kártyák legújabb generációjával működik.

Egy gépi tanuláson alapuló, valós idejű zajszűrőről van szó, amelynek célja a sugárkövetéses effektusok, mint például a megvilágítás és a tükröződések feljavítása. Az Nvidia Ray Reconstruction funkciójához hasonlóan működik.
A támogatott hardverrel rendelkező játékosok a Black Ops 7 beállítások menüjében találhatják meg az új „Ray Tracing Denoiser” opciót. A megfelelő grafikus kártyán felül fontos az AMD Software Adrenalin Edition 25.11.1 illesztőprogram feltelepítése is.


Műfaj: Akció, FPS
Fejlesztő: Raven Software, Treyarch


















