Cod2 Multiplayer , de előbb utóbb neki ugrok megint a single nek is! akkor tervben van a shadow of the tomb raider végig játszás is! És a maffia 1 Dev. E. Végigjátszás is, tomb raider és a maffia 1 is abba maradt anno win újra telepítés miatt...és még pörög a Frozenheim is! Bár jöhetne hozzá valami frissítés mert elég gyér ez a 3 map skirmish ben.
@kmetovics: hát story módba viszem igen lehet hogy noob mod de nekem igy tökéletes és igy élvezem nem olyan nehéz igy 😃 eddig már 3 órám van benne élvezem nagyon jó kis star wars játék lett ez imádom 😃 és köszi
@gyuri191: Ha a játék felépítése engedi, akkor ahogy erősödik például a karakter, úgy emelem párhuzamosan a nehézséget.
Viszont ha ez az opció nincs benne akkor az adott címtől függ a nehézség megválasztása.
@gyuri191: Alapesetben normal, de van számos játék amik nehezebb fokozaton sokkal élvezetesebbek. Például a Metro szériát mindig a legnehezebb fokozaton játszottam, a legutóbbi meg talán a BIOMUTANT volt amit nehezebb módban játszottam mert egyszerűen annyira könnyű volt.
@gyuri191: Játékfüggő.
Mass Effect 1 - megjelenéskori verzió - többszöri végigjátszás során, végigjátszásonként emeltem a szintet, ahogy a gear is erősödött
Subnautica - elsőre csak a sztori miatt estem neki az túlélő rész nem érdekelt, így kaja-víz szükséglet nélküli módban nyomtam végig, majd a kajás verzióban többször is
SN: Below Zero - Sn tapasztalatai alapján egyből a túlélőmódban nyomtam többször is végig
Outriders - ahogy haladtunk a sztorival, úgy erősödött a világ is, de volt hely ahol a WT13-ról vissza kellett vennünk WT6-ra, mert nem tudtunk átjutni. A végén már annyira nem érdekelt az egész, csak legyek túl rajta, hogy az utolsó két órát WT6-on toltam le egyedül, majd szintén coopban ugyanezt a részt WT6-on. Indoktalan sz*patást nem szeretem.
Többnyire normal nyomom a játékokat hiszem eleve az a szint amire belövik a fejlesztők, már amelyik nem b*sza el, mint a Massive a Divison 2 esetében ahol a szintezés egyedül elsőre kihívás lehet, de a végjáték is két főre van belőve, helyenként a 3 fős csapatnak aránytalanul sok ellenfelet dob be a gép.
@gyuri191: Ha az adott játékban a "Hard" fokozatt nem abban merül ki, hogy vontatottabb lesz (pl skyrim), vagy hogy csal a játék (pl civ), akkor azon, másfelől Normal.
@susguy: igen hát van olyan ami hardon könyfakasztóan csal a játék én azért viszek inkább mindent normalon és köszi hogy irtál jó játékot kivánok neked 😃
@gyuri191: én legnehezebben estem neki a BIOMUTANT-nak, aztán asszem az 1.5-ös patchel jött egy Extreme nehézségi fokozat a játékba és át tettem arra, így már kicsit nehezebb lett de nem sokkal 😃 így Extreme-en játszottam ki elsőre. minden percét imádtam.
@gyuri191: Köszönöm de ma teljesen kipörgettem,hogy el e indítom még valaha az nem kérdés mert egy nagyszerű játék lett, de 80%-nál nemtudtam jobban kivinni még úgysem hogy story+összes mellék küldetést megcsináltam, valszeg vannak még rejtett dolgok amiket megkellene találni illetve még pár mócsingnak megmenteni valakit vagy megtalálni valamit 😃 de most lehet egy időre leteszem pihenni, kivittem minden mellék küldit ma, csak a 2 bugos maradt meg, a kapitányos meg 1 banditás, ha egyszer érkezik hozzá valami story dlc (remélem fog) akkor majd újra nekiugrok! 😉 rég nem kötött le ennyire egy játék mint ez a Bájosmutáns!
@gyuri191: Általában mindig közepes fokozaton indítom el de ha úgy érzem, hogy bírom még akkor nehezítek rajta.
Volt sok játék amit végig toltam normal-on és utána nekiálltam nehezebb vagy a legnehezebb fokozaton, de volt olyan is (Zombie Army Trilogy) amit egyből a legnehezebb fokozaton toltam de ott párszor könnyeztem és nem volt ritka az alt+f4-sem. :"D
Jól meg szenvedtem vele de megérte.
Következő öngyilkos akció az a Wolfenstein széria lesz (az összes rész) a lehető legnehezebb fokozaton és a Doom széria. :/ A Doom-ot dícsérik, hogy elég jól sikerült a legnehezebb fokozat úgy hogy az orrvérzés garantált.
Elkezdtem a DayZ-t, megint... vagy harmadszorra vagy negyedszerre adok neki 1 esélyt... 😃 de most már jobban megy,és bár sokat javítottak rajta amióta utoljára játszottam vele, a zombi mozgása még mindig undorítóan el van cseszve... 😃 a SCUM fényéveket ver erre a játékra még mindig pedig annak nincs akkora Hype ja mint ennek, persze ez is egy nagyon jó játék brutálisan sok tartalommal,csak mikor kijött már és még mindig több sebből vérzik.Viszont az optimalizálás az tetszik,szépen megy a vason! de mondom a zombi mozgása borzalmasan irritáló 😃 még mindig nem úgy van mint a SCUM ba hogy odamész azt ledarálod hanem itt vagy megüti a karaktered vagy mellé csapsz, mert össze vissza dobálja a zombit a játék 😃 (nem, nem laggolok)
Warpips - Steamről bezsákolva leértékelés alatt 8€-ért
[LINK]
Lényegében egy single player, lane alapú stratégiai és taktikai játék, némi időmenedzsmenttel megspékelve, melyben jelenleg 3 kampánysziget van, és első végigjátszásra a többszöri újrakezdés miatt kb 15 óra a 3 sziget.
A játék két területen zajlik:
- stratégiai tér:
Itt látható a meghódítandó sziget, mely több területre van felosztva, vannak különlegesen nehéz területek is, extra jutalmakért. Meg lehet nézni az adott területen milyen ellenfelek vannak és mi a jutalom a terület elfoglalásáért.
A Loadout fülön válogathatod össze, hogy mely egységtípusokat viszel magaddal és azokból mennyi áll rendelkezésre. Az elején jóformán csak gyalogosokat tudsz használni, de hamar megjelennek a járművek is, mint a Hummer, APC és MBT. Ezen felül tucatnál is több támogató eszköz áll rendelkezésedre, úgy mint azonnal pénzért eladható olajoshordók, melyek eladáskor egybe hoznak nem kevés zsetont, vagy éppen a folyamatosan szépen termelő építhető olajkutak. De szintén ide tartoznak a különféle rakéták is, melyek akár egy-egy támadóhullámot is meg tudnak semmisíteni, vagy a bázis védelmét szolgáló, közvetlenül használható kis kaliberű ágyú vagy CIWS, amivel addig apríthatod a közeledő ellent amíg a lőtávolban bent vannak vagy amíg az ágyú túl nem melegszik.
Szintén ebben a nézetben lehet vásárolni bevethető egységtípusokat, melyek a bevetések alkalmával folyamatosan fogynak, így itt is van egyfajta nyersanyagmenedzsment, valamint ugyanebből a nyersanyagból lehet vásárolni fejlesztéseket is, melyek a kampány során segítenek majd a haladásban (megnövelik a killekért járó Xp mennyiséget, járművek masszív HP növelést kapnak, védelmező tornyok lőtávolságát megnöveli, a letehető támogatóeszközök árát felezi).
- taktikai tér: a kiválasztott csatatér betöltése után itt kezdődik az igazi móka, a nyersanyag- és időmenedzsment. Az egységeket közvetlenül nem irányíthatjuk, mennek a maguk feje után, de ösztökélhetjük őket, akár ész nélküli támadásra vagy éppen fedezékbevonulásra. Tovább ha pl a bevetésre hoztunk magukkal homokzsákbarikádot, és letesszük a pályán engedélyezett helyekre, akkor a gyalogosaink, ha eljutnak addig a pontig, használni is fogják.
A csata során minden ellenséges killért XP jár, fentebb említve letthogy ez az xp fejlesztéssel növelhető. Ennek pedig az az értelme, hogy adott mennyiségű xp elérése után kapunk egy fejlesztési pontot amit a csata alatt háromféle módon tudunk elkölteni:
- seregünk fejlesztésére ebben a csatában: feloldhatunk hozott, de fejlesztési pontba kerülő egységek feloldására - jellemzően a túl erős egységek ilyenek, mint a járművek és a sniper, hogy már a csata elején ne tudjuk spammelni őket, vagy a gyalogosok erősebbek lesznek, a járművek újabb fegyvert kapnak, vagy éppen újabb képességet: Hummer TOW rakétája kb kötelező, ahogy hasznos a maxra fejlesztés utáni 4 katona is ami kiszáll a Hummerből amint az a frontvonalra ér
- közvetlenül pénzre válthatjuk amiből a hozott egységeket bevethetjük
- növelhetjük a bevethető egységek számát - egy ponton érdemes is, mert bármilyen erős is az 1 MBT - 1 Sniper, ők ketten nem fognak csatát nyerni nekünk
Seregösszeállításnál érdemes a szükséges minimumra törekedni, mert a vitt egységek elvesznek függetlenül attól hogy használtad-e őket vagy sem. Így tehát egy csak gyalogosok elleni első pályára nem érdemes MBT-t és A10es légicsapást, meg 3 féle rakétát vinni, mert bár a győzelem garantált, azokra az egységekre egy komolyabb ütközetben sokkal nagyobb szükség lesz.
@carl18x: 7-8 euró volt a Vice City, San Andreas és a GTA3 egyben steamen.
A San Andreast úgy is mostanában akartam elővenni így meg ajándék volt.
Szerintem vágj bele mert nagyon adja még ma is 😃
@carl18x: RC helikopter alapból nem nehéz, csak két dologra kell figyelni:
- legfelül kell kezdeni a bombák lerakását
- a rotorral a támadók bedarálhatók
@LordSzalko: Hát ugye nekem ott a scum, meg a dayz amik komolyabb játékok jóval több tartalommal de itt van AI enemy ami megtetszett benne, viszont a loot egyenlőre brutál sovány... nem sokat játszottam eddig vele,egy offical szerveren kezdtem de brutális milyen nehéz 1 kaját vagy 1 innivalót is találni, lehet átmegyek valami nagyobb loot os szerverre mert ez így elég tré, de ezt leszámítva nem rosz játék,bár sztem már nem nagyon fejleszthetik, aztán majd kiderül.
@gyuri191: Ma kezdtem el mert már egy hónapja fel van telepítve de eddig nem volt rá időm. Nekem tetszik a harcrendszer és a rombolható környezet nagyon adja, a sztori se rossz eddig de nem hiszem hogy kedvenc lesz történetileg. Szerintem egyszer játszhatós játék lesz. Angolul is van olyan jó mint magyarul 😉 Jó szórakozást amúgy neked is hozzá.
Gamepass Ultimate (PC-re és konzolra egyaránt) 3 hónap jelenleg 300Forint kereken. Nem tudom meddig érvényes még az akció, de ennyi pénzért ajándék a tagság 😆
Outer Wilds
Control
PULSAR: Lost Colony
[LINK]
Mass Effect Legendary Edition (kicsit félbe lett hagyva, most indul a második rész)
utána:
Alien: Isolation
Persona 5 Strikers
én normal fokon játszok
Viszont ha ez az opció nincs benne akkor az adott címtől függ a nehézség megválasztása.
Mass Effect 1 - megjelenéskori verzió - többszöri végigjátszás során, végigjátszásonként emeltem a szintet, ahogy a gear is erősödött
Subnautica - elsőre csak a sztori miatt estem neki az túlélő rész nem érdekelt, így kaja-víz szükséglet nélküli módban nyomtam végig, majd a kajás verzióban többször is
SN: Below Zero - Sn tapasztalatai alapján egyből a túlélőmódban nyomtam többször is végig
Outriders - ahogy haladtunk a sztorival, úgy erősödött a világ is, de volt hely ahol a WT13-ról vissza kellett vennünk WT6-ra, mert nem tudtunk átjutni. A végén már annyira nem érdekelt az egész, csak legyek túl rajta, hogy az utolsó két órát WT6-on toltam le egyedül, majd szintén coopban ugyanezt a részt WT6-on. Indoktalan sz*patást nem szeretem.
Többnyire normal nyomom a játékokat hiszem eleve az a szint amire belövik a fejlesztők, már amelyik nem b*sza el, mint a Massive a Divison 2 esetében ahol a szintezés egyedül elsőre kihívás lehet, de a végjáték is két főre van belőve, helyenként a 3 fős csapatnak aránytalanul sok ellenfelet dob be a gép.
Volt sok játék amit végig toltam normal-on és utána nekiálltam nehezebb vagy a legnehezebb fokozaton, de volt olyan is (Zombie Army Trilogy) amit egyből a legnehezebb fokozaton toltam de ott párszor könnyeztem és nem volt ritka az alt+f4-sem. :"D
Jól meg szenvedtem vele de megérte.
Következő öngyilkos akció az a Wolfenstein széria lesz (az összes rész) a lehető legnehezebb fokozaton és a Doom széria. :/ A Doom-ot dícsérik, hogy elég jól sikerült a legnehezebb fokozat úgy hogy az orrvérzés garantált.
[LINK]
Lényegében egy single player, lane alapú stratégiai és taktikai játék, némi időmenedzsmenttel megspékelve, melyben jelenleg 3 kampánysziget van, és első végigjátszásra a többszöri újrakezdés miatt kb 15 óra a 3 sziget.
A játék két területen zajlik:
- stratégiai tér:
Itt látható a meghódítandó sziget, mely több területre van felosztva, vannak különlegesen nehéz területek is, extra jutalmakért. Meg lehet nézni az adott területen milyen ellenfelek vannak és mi a jutalom a terület elfoglalásáért.
A Loadout fülön válogathatod össze, hogy mely egységtípusokat viszel magaddal és azokból mennyi áll rendelkezésre. Az elején jóformán csak gyalogosokat tudsz használni, de hamar megjelennek a járművek is, mint a Hummer, APC és MBT. Ezen felül tucatnál is több támogató eszköz áll rendelkezésedre, úgy mint azonnal pénzért eladható olajoshordók, melyek eladáskor egybe hoznak nem kevés zsetont, vagy éppen a folyamatosan szépen termelő építhető olajkutak. De szintén ide tartoznak a különféle rakéták is, melyek akár egy-egy támadóhullámot is meg tudnak semmisíteni, vagy a bázis védelmét szolgáló, közvetlenül használható kis kaliberű ágyú vagy CIWS, amivel addig apríthatod a közeledő ellent amíg a lőtávolban bent vannak vagy amíg az ágyú túl nem melegszik.
Szintén ebben a nézetben lehet vásárolni bevethető egységtípusokat, melyek a bevetések alkalmával folyamatosan fogynak, így itt is van egyfajta nyersanyagmenedzsment, valamint ugyanebből a nyersanyagból lehet vásárolni fejlesztéseket is, melyek a kampány során segítenek majd a haladásban (megnövelik a killekért járó Xp mennyiséget, járművek masszív HP növelést kapnak, védelmező tornyok lőtávolságát megnöveli, a letehető támogatóeszközök árát felezi).
- taktikai tér: a kiválasztott csatatér betöltése után itt kezdődik az igazi móka, a nyersanyag- és időmenedzsment. Az egységeket közvetlenül nem irányíthatjuk, mennek a maguk feje után, de ösztökélhetjük őket, akár ész nélküli támadásra vagy éppen fedezékbevonulásra. Tovább ha pl a bevetésre hoztunk magukkal homokzsákbarikádot, és letesszük a pályán engedélyezett helyekre, akkor a gyalogosaink, ha eljutnak addig a pontig, használni is fogják.
A csata során minden ellenséges killért XP jár, fentebb említve letthogy ez az xp fejlesztéssel növelhető. Ennek pedig az az értelme, hogy adott mennyiségű xp elérése után kapunk egy fejlesztési pontot amit a csata alatt háromféle módon tudunk elkölteni:
- seregünk fejlesztésére ebben a csatában: feloldhatunk hozott, de fejlesztési pontba kerülő egységek feloldására - jellemzően a túl erős egységek ilyenek, mint a járművek és a sniper, hogy már a csata elején ne tudjuk spammelni őket, vagy a gyalogosok erősebbek lesznek, a járművek újabb fegyvert kapnak, vagy éppen újabb képességet: Hummer TOW rakétája kb kötelező, ahogy hasznos a maxra fejlesztés utáni 4 katona is ami kiszáll a Hummerből amint az a frontvonalra ér
- közvetlenül pénzre válthatjuk amiből a hozott egységeket bevethetjük
- növelhetjük a bevethető egységek számát - egy ponton érdemes is, mert bármilyen erős is az 1 MBT - 1 Sniper, ők ketten nem fognak csatát nyerni nekünk
Seregösszeállításnál érdemes a szükséges minimumra törekedni, mert a vitt egységek elvesznek függetlenül attól hogy használtad-e őket vagy sem. Így tehát egy csak gyalogosok elleni első pályára nem érdemes MBT-t és A10es légicsapást, meg 3 féle rakétát vinni, mert bár a győzelem garantált, azokra az egységekre egy komolyabb ütközetben sokkal nagyobb szükség lesz.
Control
Terraria
Horizon Chase Turbo
Forza Horizon 4
Sniper Ghost Warrior
Egyébként nem volt könnyű de sokkal rosszabbra emlékeztem :"D
A San Andreast úgy is mostanában akartam elővenni így meg ajándék volt.
Szerintem vágj bele mert nagyon adja még ma is 😃
- legfelül kell kezdeni a bombák lerakását
- a rotorral a támadók bedarálhatók
Lassú játék, de tetszik.
Gran Turismo 2 (PS1) - Emulátor segítségével PC-n
Deep Rock Galactic
Red Solstice 2: Survivors
Horizon Chase Turbo
Don't Starve Together
Minecraft
Spoiler!
Call of Duty Advanced Warfare Story
RAGE 2
Don't Starve Together
Garbage
control
just cause 3
Laptop: Need for Speed Uderground 2, Need for Speed Most Wanted (2005)
Gyorshajtásban bővelkedő napokat kívánok. 😉
Halo sorozat (reach, 1,2 végigjátszva)
Far cry 3
Ha ezek megvannak jöhet a Days gone
far cry 3 meg etalon
Hát nekem a 4 és az 5 is jobban bejon mint a 3
Going Medieval
The Last Spell
De úgy istenigazából UE5.
Grim Dawn (coop)
Mass Effect Legendary Edition
call of duty black ops 3 story
battlefield V story
American truck simulator
Euro truck simulator
Microsoft flight simulator