Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bewy avatar
amúgy igen közbe én is olvasgattam fórumokat és írták hogy elvileg fel se szabad mennie és ha felmegy akkor is csak angol lesz. szerintem várok addig amíg kijön a magyar sp2. bár nekem nincs gondom az angollal de ha anyám idejön ki is rugdos a házból mert nem igazán tudná kezelni 😆
csak így nehéz lesz a prototypet elindítani ha kijön :/

nah közbe találtam ezt szerintetek ezt a magyar sp2 es pack ot leszedjem vagy inkább ne?
http://afterfix.net/windows-vista-service-pack-2-sp2-letoltes.html
0
0
0
0
payaa avatar
pomrum írta:
payaa írta:
Bewy írta:
hát nem tudom ezt a kérdést hova írja de talán itt jó helye lesz.
ha magyar a vistám és fel akarom rakni rá az sp2 es pack-ot akkor magyar is marad vagy angol lesz?mert az sp2 es packba csak 5nyelv van és nem igazán tudom hogy mi lesz.

Már írtam a http://gepigeny.hu/forum/viewthread.php?thread_id=6&rowstart=240#post_20286 hozzászólásnál, hogy van magyar nyelvű MUI az SP2-höz 😃

A service packok-al nem szabad játszani csak ha van hivatalossan kiadott magyar változat azt szabad feltenni, egyébként sok mindent elintézhet a gépedben.

Ez egy magyarítás (MUI pack) a Vista SP2-höz, nem pedig barkácsolt Vista SP2 😃
0
0
0
0
pomrum avatar
payaa írta:
Bewy írta:
ha magyar a vistám és fel akarom rakni rá az sp2 es pack-ot akkor magyar is marad vagy angol lesz?mert az sp2 es packba csak 5nyelv van és nem igazán tudom hogy mi lesz.

Már írtam a http://gepigeny.hu/forum/viewthread.php?thread_id=6&rowstart=240#post_20286 hozzászólásnál, hogy van magyar nyelvű MUI az SP2-höz 😃

A service packok-al nem szabad játszani csak ha van hivatalossan kiadott magyar változat azt szabad feltenni, egyébként sok mindent elintézhet a gépedben.
0
0
0
0
payaa avatar
Bewy írta:

0
0
0
0
pomrum avatar
Bewy írta: