Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Core2 avatar
hát ha kikötöd, esetleg nemlesz floppy olvasód...de semmi több
0
0
0
0
dave500 avatar
Miért lenne? Nekem mindíg is volt de soha nem kötöttem be....
0
0
0
0
Tamas76 avatar
Hali sztetek ha eddig volt floopy meghajtó a gépembe és ha kiveszem most lessz valami baja a gépnek?
0
0
0
0
payaa avatar
nightvision14 írta:
lenne még1 kérdésem ha feltettem az sp2-öt a vistára és angol vistám van tom vhogy magyarosítani? (am vista sp2 jobb mint a vista sp1 ugye?)

Hali!
[LINK] és letöltheted az SP2-es Vista-hoz tartozó magyarítást tartlamazó MUI packot!

Na persze először nem a packot, hanem 1 torrent fájlt töltsz le 😉 Azt rakd be valamelyik torrent kliensbe 😃

Nemtom, hogy műxik e, nem teszteltem, csak neked találtam, szal nemtom hogy hogy kell telepíteni sem 😃 LOL
0
0
0
0
zelcsi avatar
rendeld meg!megéri!!!a digi net-ben a leggyorsabb!
0
0
0
0
ricsko1234 avatar
Csá!
Lehet hogy ez nem ide tartozik de ez sürgős lenne.
Mi a véleményetek a digis netről?
http://www.digikabel.hu/Internet.html itt egy link itt mindent megtaláltok róla:
én ezt a TOPnet-et rendelném meg és max 50Mbit-el jönnek le a cuccok és a garantált 8 mb elég jó-nak hangzik!!!!!!!!!!!
0
0
0
0
no avatar
betat asszem bárhol megtalálod én most torrentröl szedek nem tom milyen lesz
0
0
0
0
Bewy avatar
a microsoft oldaláról lehet letölteni vagy valamilyen torrent oldalról?
0
0
0
0
Bewy avatar
heh. én nem is tudtam hogy van sp2 vistára
0
0
0
0
no avatar
lenne még1 kérdésem ha feltettem az sp2-öt a vistára és angol vistám van tom vhogy magyarosítani? (am vista sp2 jobb mint a vista sp1 ugye?)
0
0
0
0
payaa avatar
Mondtam én...illletve írtam én, hogy Vista ügyben nem én vaok a kompetens 😃 😆
0
0
0
0
rozoli avatar
Az SP1-nek fenn KELL lennie. Ezt elolvashatod a hivatalos MS oldalon is!!!
0
0
0
0
Flash avatar