Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
filecsko avatar
Core2 írta:
talán az everested próbaverzió...ultimate-ed van ?


everest corporate edition van
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
az lenne a kérdésem hogy nem értem ezt az x-box kontra pc dolgot mert egy xbox kb 60 000 és elmegy rajta a gta iv fullon egy olyan gép amin elmegy a gta iv kb 12 000 na akkor most nem értem hogy miért nem xbox mániás mindenki én a pc mellett állok arra kérnélek hogy mondjátok már meg hogy mi oka van annak hogy jobb a gép mert netezni meg videózni gagyi gépen is lehet mert nekem mondták hogy az xbox jobb meg minden eléggé elbizonytalanodtam a gépvásárlás ügyében most nem tudom hogy megérné e gépet venni
0
0
0
0
Core2 avatar
talán az everested próbaverzió...ultimate-ed van ?
0
0
0
0
filecsko avatar
az miért van hogy az everest nem mutatja nekem a memória késeltetés/írás stb???
0
0
0
0
Roland avatar
roberto888 írta:
Roland írta:
akkor most valaki tud ajánlani egy alaplapot aminek 2-es PCI foglalata van és olcsóóóó? kösz


Írtam 3-at is, abból csak az Asus nem 2.0-ás!
bocs de azt írják h mind a három 1.0-áa PCI
0
0
0
0
roberto888 avatar
Roland írta:
akkor most valaki tud ajánlani egy alaplapot aminek 2-es PCI foglalata van és olcsóóóó? kösz


Írtam 3-at is, abból csak az Asus nem 2.0-ás!
0
0
0
0
Bewy avatar
nah felraktam az sp2 es vistát eddig minden jónak tűnik de még játékba nem próbáltam ki, de mondjuk nem is igazán vágom mi lesz más benne 😃
0
0
0
0
Roland avatar
akkor most valaki tud ajánlani egy alaplapot aminek 2-es PCI foglalata van és olcsóóóó? kösz
0
0
0
0
Roland avatar
Roland írta:
roberto888 írta:
Nem, a vga-t nem mert az 2.0-ás PCI-es, az alaplap viszont csak 1.0-ás!
ez mennyiben gátolná a teljesítményét?
Asus M2N 68 AM szóval ezjó lenne? mert nem PCI 2-őt írnak
0
0
0
0
roberto888 avatar
Ezen 1.0-ás a PCI-e csati!
0
0
0