Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 800
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Tamas76 avatar
Hali ha a procim ventijét lecserélem egy ugyanakkora világítós ventire lessz visszaesés hőfokban?
0
0
0
0
eleminator avatar
Ha Vista-n ment, akkor megy Win 7-en is elvileg! Ha vistán nem ment Win7-en se fog menni!
0
0
0
0
no avatar
Tom nem ide tartozik de a WINDOWS7-en elindul a DIABLO 2 ?Mert Vistan ugye nem nálam nem.
0
0
0
0
Poszi24 avatar
Az én procimnál szerintetek mennyi a max hőfok amit még bír?
0
0
0
0
Nedadam avatar
az én procimat meddig és hogy lehet huzni?
0
0
0
0
roberto888 avatar
Állítsd át BIOS-ban 1000MHz-re és kész!😃
0
0
0
0
levi27 avatar
van egy amd ahlon 64x2 5600+os procim
az HyperTransport pedig csak 800Mhz 1GHz helyett..(a lap bírja az 1GHz-t)
Mi lehet a gond?
0
0
0
0
Poszi24 avatar
super88 írta:
nah akkor most jó vagy nem ?😆

1600x1200-as felbontáson nem biztos h minden menne high-on,pomrum is írta😃 de szerintem 1024x768-on jó lenne
0
0
0
0
super88 avatar
nah akkor most jó vagy nem ?😆
0
0
0
0
Poszi24 avatar
laci112 írta:
Hat a proci az pasz mert az intel procikhoz nem értek😞

Én meg az AMD-kel vagyok így😃 mondjuk azér tudom h KB melyik milyen.
0
0
0
0
pomrum avatar
super88 írta:
Sziasztok, az öcsém kérte hogy Kérdezzelek meg titeket valamiről, ő azt szeretné ha kb egy 1200 as grafikán menne neki minden, most van egy Intel Core 2 2,4 Ghz Dualos Proci meg egy nvd geforce 9600 gt 512mb és ehhez 2 Giga ram, ez elég lenne neki ahhoz amit akar vagy bővítenie kéne a gépet szerintem elég lenne mert még az Assassins creed is menne neki 1200-on de azért nem akarok neki hülyeséget mondani ezért is kérdezlek meg titetek

Nem rossz gép és szinte minden mehet neki bár ha 1600x1200-as felbontásra gondoltál ott azrt már elfogyhat a 9600gt ereje némelyik játékban. De egy kicsit kissebb felbontásban a mai játékoknak mennie kell egész jól.
0