Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólások: 37 803
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
hát az nem valami sok😕
akkor tényleg meg kell kockáztatnod 1 jó kis Zalman hűtőt😀
0
0
0
0
filecsko avatar
de tudok
kb 3-4 fokkal megy lejebb😕
0
0
0
0
no avatar
uhh az izmos😃
nekem max 74 szokott lenni😀 és így 20-25%on szokott menni a venti😀
nem tudsz a te ventiden állítani?
0
0
0
0
roberto888 avatar
A referencia hűtővel ellátott 4850 már csak ilyen! Egy Zalman vagy Arctic Cooling hűtő megoldaná!😀
0
0
0
0
filecsko avatar
de nekem még meleg is:S
játékba van😲 vagy 90 fok

😠
0
0
0
0
no avatar
nekem aktív de halk😀
0
0
0
0
dave500 avatar
Ha aktív akkor ventilátoros lehet csak😆
0
0
0
0
filecsko avatar
nekem aktív,ventillátoros
0
0
0
0
pomrum avatar
rozoli írta:
Szerintem a passzív az, hogy csak hűtőbordák vannak, az aktív, meg hogy ventillátor van mondjuk a vga kártyán. De egy ventillátor is lehet halk, ha minőségi.
Így van a csendesebb hütés a passzív ahol csak a hűtő lapkák vannak, az aktív pedig a ventillátoros hangosabb de sokkal jobb.
0
0
0
0
rozoli avatar
Szerintem a passzív az, hogy csak hűtőbordák vannak, az aktív, meg hogy ventillátor van mondjuk a vga kártyán. De egy ventillátor is lehet halk, ha minőségi.
0
0
0
0
pomrum avatar
A passzív a csendes hűtést jelenti még az aktív a ventillátoros hangosabb de jobb hűtés.
0
0
0
0
Peterboy90 avatar
hali sziasztok mi az hogy passzív és aktív hűtés honnan tudom meg milyet vegyek és milyen van a gépembe? előre is köszi a magyarázatot.
0
0
0
0
pomrum avatar
filecsko írta:
dave500 írta:
Elég sok, de kérdés: Terhelve?


az elején huztam rajta egy kicsit,de most alapon megy

Egy kicsit talán magas alapon vagy játék közben és nem passziv hűtésü?
0
0
0
0
filecsko avatar
dave500 írta:
Elég sok, de kérdés: Terhelve?


az elején huztam rajta egy kicsit,de most alapon megy
0
0
0
0
thug85 avatar
dave500 írta: