Ma esti szivárgás, konkrétan egy 20 másodperc Vice City látképével.
A build ami látszik a felvételen .100-al több kb. mint a tavaly szeptemberi anyagok. Tehát még ez sem közel a végleges, itt is hónapokkal ezelőtti állapotot lehet látni. (v0.6 kb. / v1.0 értelemszerűen a release)
[LINK]
A videó a Rockstar North vezető fejlesztőjének a fiától van, értelemszerűen véletlen került a nyilvánosság elé de 100%-ban legit és a GTA VI-ról van szó, nem valami UE5 fan made replika.
@Pedro32: A GTA V-nél azért kellett ennyit várni mert pont egy konzol gen. váltás közepén jelent meg a játék, így a PC-s helyett először a next genre csinálták meg.
Ha a VI tényleg érkezik 24 végén - 25 elején akkor abban a pillanatban még csak a jelen gen. közepénél/háromnegyede körül tartunk tehát az új konzol és annak specifikációi még lőtávolságban sincsenek.
@Liptik: Honnan vagy benne olyan biztos hogy jön PC-re is? Azt ne felejtsük el hogy eredetileg a GTA 5 se jelent volna meg PC-re csak a Rockstar rajongói nyomásra hagyta jóvá!
@TommyVercetti0_X: Elég vastagon meg kéne tömni a zsebüket ahhoz hogy lemondjanak arról a bevételről amit a PC-s piacból szereznének. Időzített exkluzivitás valószínűleg lesz a konzolosoknak (addig is bétatesztelik a játékot, höhö), de hosszú távon csak saját ereiket vágnák fel ezzel.
@Liptik: Tuti, hogy az lesz, tizen x év után érik a számozás váltás, illetve a GTA 6 név olyan értékű marketinggel bír az elmúlt évtized hypeja miatt, hogy hülyék lennének nem meglovagolni.
Azt a Q ezt is megélem, hogy megjelenik a GTA6?
Egyébként tudjátok miket várok a 6-ba? Licenszelt, változatos autók, valósághű törésfizika, és motorhang, Lehessen offlineban nem csak bűnözni, hanem rendesen munkát vállalni, és abból keresni a kenyeret. Grafika oldalán forza 4 szint lehetne minimum, ja meg destruktív környezet(részben, pl rakétával be lehet lőni egy falat, fákat kidönteni ha neki mész, stb.)
Ha egy ilyesmit összehoznak, és vállalható sys req lesz pl. 8-10 gen i5, 16gb ram, rtx 2060/2080, akkor szerintem ***a kis game lesz.
@snowy: Szerintem gépigény szinten annak amúgy nagyon örülnék hogy nagyon jó legyen optimailzàlva. Hogy még a régi gépeken is el fusson. Az i5 processzor meg minimum 8gb ram meg GT 940 és ez csak 500p 😅😅
@jolvokw: Ez jó vicc. Amit kiírtak egyszer gépigényt arra lehet számítani. Ahogy írta fentebb is 10 dik gen i5 el minimumba. Ajánlottba egy i7 esbe volt a 10 dik gen 32 giga ram 3080 nal 260 giga ssd meg ugye win 11-12 only. Hogy mire kijön a proci lehet magasabb lesz. A konzoltól függ mennyi idő a portolás.
@snowy: Gépigénynél arra kell számítani hogy semmire, ugyanis először sztem tuti csak konzolokra jön...majdvegy év múlva talán pc-re, aztán meg már jönni fog úgyis addigra egy deviniti edition amit majd újra kiadnak konzolokra megvaz jön majd pc-re is meg az akkori tuningolt ps5 pro-ra stb... gondolkodjatok a R* fejével hogy hogyan lehet minnél több pénzt szerezni, és kialakul ez vagy valami hasonló akárcsak a GTA V nél. Ennyire egyszerű.
@snowy: Nem hiszem,hogy a Rockstar ki fok fizetni nem kevés összeget a licenszelt kocsikért,pláne nem a valósághű törés fizikáért. Egyik autó gyártó sem szereti ha a kocsijuk törését le szimulálják játékokban.
@Viktorinho: $5.532B a Take Two bevétele egy év alatt. Csak beleférne 5-6db licensz. Nem muszály mind sportautónak lenni, elférhet egy Skoda/Opel is mellette. Gondolom utóbbi 2 licensze olcsóbb mint egy Ferrarinak vagy Mercédesznek.
A törésfizikát sem úgy értem, mint pl. a BeamNG-ben, de deformálódhatna jobban, de ugyanúgy, ha 200-al oszlopnak mész a gameben, maradjon használható utána, és ne húzzon akármerre vagy produkáljon egyéb mechanikai hibát.
@snowy: Na várjál, idézlek...,,valósághű törésfizika "
,,Aztán pedig --> de ugyanúgy, ha 200-al oszlopnak mész a gameben, maradjon használható utána, és ne húzzon akármerre vagy produkáljon egyéb mechanikai hibát."
Amit már most kijelenthetünk ezen kritériumoknak megfelelően --> Spoiler!
Csak úgy kíváncsiságból valaki azt tudja hogy mikor megjelent a GTA 5 első bemutatója mennyi idő telet el mikor kijött ps3-és xbox-ra. Azért írom igy mert ha jol tudom pc-re később jött ki az 5-is.
Most lehet hogy nem lesz összefügés, söt szinte biztos csak úgy kíváncsiságból.
@Evil21: 2011 november 2.kàn volt az első előzetes és 2013 szeptember 17 volt a megjelenés 2014 be meg jelent PS 4re meg az új xboxra 2015 április hónapjàn pc re is. Nem tudom itt hogy lesz jó lenne nem sokàig vàrni
Na, most tényleg úgy néz ki a héten történni fog valami. A Bloomberg jópár fokkal megbízhatóbb forrás mint eddig bárki aki előállt a leleplezés időpontjával.
Hátha.
Szerk.: HIVATALOS, December elején bemutatják végre a játékot.
🎉🎉🎉
@bukta2: gtaforums-ot olvasva tegnap páran csalódottak voltak, mert elviekben van egy minta amit a Rockstar követ, miszerint egy adott vasárnapi napon a közösségi média platformokon megváltoztatják a profilképük-et, gyakorlatban annyit tesz, hogy az R* felirat háttere és annak színe változik a bejelentésre váró játékhoz igazodva, aztán majd 2-3 napon belül jön a reveal trailer.
Nos, hát ez elmaradt tegnap, bár szerintem nem érdemes ebből még semmit levonni. Viszont szerintem ha ezen a héten nem fog történni semmi akkor idén már nem is fog, de ne legyen igazam. 😕
@MrPAYER: Nem szabad be dőlni az ilyen pletykàknak dolgoknak főleg a GTA 6 kapcsàn nem.Ami sajnos a nagy szivárgás utàn csak annyit lehet tudni hivatalosan hogy készül. Mindenki nagyon vàrja tudom de csak én is tippelni tudok ha 2024 be meg akar jelenni akkor még lehetséges hogy kapunk valamit az idén.
@MrPAYER: Amíg hoz bevételt addig éltetni fogják. Aztán, ha meg is jelenik valamikor a GTA VI nem hiszem hogy egyik napról a másikra megfogják szüntetni az V online részét, max nagy valószínűséggel kifognak tűzni egy időpontot, hogy xy hónap xy napján éjfélkor leállnak az offical serverek például. És hogy ne legyen hőbörgés, lehet hogy átvihető lesz a karakter mondjuk vagy bizonyos itemek GTA VI-ba.
De pl Xboxon GTA IV multiba főleg freeroam módokba van élet a mai napig. 😁 Viszont engem elsősorban a sztori érdekel egy GTA esetében.
Persze ahogy a többi szarságot, úgy ezt sem kell készpénznek venni... de az Október 26.-át már több helyen is olvastam, aztán majd kiderül... viszont pontos megjelenési dátumot nem fognak benne mutatni, ha igaz ez a hír, viszont én legjobban a grafikára leszek kíváncsi, mert most látnánk először a R* szemszögéből a játékot! ;) mndenesetre legyen úgy! Az V engem nem fogott meg abszolút, pedig többször is neki estem már de mindig pár küldetés után abba maradt... ez a több karakter, meg váltogatni köztük ez nekem valahogy nem jött be...
@bukta2: Maga a kampány része szerintem korrekt lett, nekem speciel a multiplayer része ami teljesen kimaradt. Viszont a GTA IV-be sztori, DLC-k, multiplayer király volt.
@bukta2: Nem is feltétlen ezek a cikkek a legérdekesebbek, hanem egy konkrét tény, miszerint a Take-Two (R* anyavállalata) 2024 ápr. 1. - 2025 márc. 31. között tartó pénzügyi évben több mrd dolláros bevételnövekedést vár, amit egyetlen játékuk sem tudna tető alá hozni amit nem a Rockstar csinált.
Így az nagyjából kivehető, hogy a GTA 6-nak valamikor jövőre vagy legkésőbb 2025 Q1-ben kell megjelenni.
Szóval nem hülyeség egy idei évi reveal trailer a játék megjelenése előtt durván 1 évvel. Csak, hogy ez most pont Okt. 26 lesz e az jó kérdés, de most már tényleg közel vagyunk.
@MrPAYER: Hát igen...egy ilyen karácsony előtti (pl. 2024 szeptember/október/november)
Hogy a karácsonyfa alá is kerüljön sok példány, ez miatt eltudom képzelni a karácsony előtti kiadást jövőre, és így 1 évvel előtte meg az első Trailert, aztán majd meglátjuk, ezek csak találgatások 😅
@TommyVercetti0_X: Ez egy jó ideje kint kering. Valós is lehet. Mire kijön úgyis nemsoká halott lesz a 10, meg a hellblade 2 is 11 en meg 12 őn fog futni csak.
@crew1199: Ezt én is olvastam, nem lenne semmi az biztos de valahogy nem tudnám elképzelni ezt a méretet egy eladásnál pl aki nem digitálisan veszi hanem lemezen. Ha ilyen tervük van hogy tényleg ekkora lesz és valós az adat akkor jobb ha nem is lesz lemezen kapható csak digitálisan
@Evil21: Ekkora tuti nem, elég sokat kéne törölni a vinyóról gyakorlatilag full le kéne gyurni mindent róla. Ha meg virágboltival lenne akkor másfél tera pfffffff.
@Kings Bounty fan: a cikkben is irták, hogy jobb ha be szerzünk egy újabb merevlemezt vagy ssd-t a pc-be, de a PS-5-re is irták hogy ott meg ugye 825Gb-az egész abból meg 600 pár a felhasználható ott is kellene egy 2. tár pluszban. Ez volt a cikkben. Személy szerint én pletykának ítélem az egészet ameddig nincs semmi hivatalos infó már pedig minden infó a játékról ami eddig van egyenlő a 0-val.
Az utóbbi méretes hozzászólásom után nem terveztem egy újabbat addig amíg nincs hivatalos információ vagy bemutatkozó előzetes a játékról, de mivel nem nagyon akarja a Rockstar bemutatni még a játékot úgy gondoltam, hogy a tavaly szeptemberi leakekből kinyerhető összes információt megpróbálom kivesézni a lehető legrészletesebben amelyek eddig nem szerepeltek a hozzászólásaimban. Konkrét forrásokat nem szeretnék megjelölni mert több száz fős is lehetne akár a lista, nagy vonalakban: GTAForums, Reddit GTA6 Thread, 4chan, YouTube, és az ezeken a platformokon tevékenykedő, scripteléshez és fejlesztéshez értő több tucat ember véleménye akik eltudnak olvasni script sorokat és tudják értelmezni a látottakat, illetve a videókban szereplő, átlag embernek is érthető képi anyagok elemzése. Természetesen a teljesség igénye nélkül, mivel majd egy év után is fedeznek fel ezekben a videókban újdonságokat és nem lesz ez másképp jövő Júliusra sem. Mint előzőleg is említettem itt egyetlen leírt dolgot sem kell készpénznek venni, mivel a játéknak alpha-beta verziójából származó videókból kinyert információk, amelyek a teljes megjelenésre eltűnhetnek vagy átalakulhatnak, viszont jó eséllyel ezek majdnem mindegyike benne lesz a kész játékban ugyanis ezeknek a feature-öknek az idő előtti megismerése semmit nem von le a játék élvezhetőségéből, hogy korábban már fény derült rá, tehát nem befolyásolhatja annyira a fejlesztést mintha a sztori cutscene-k kerültek volna fel a netre és újra kell írni az egész forgatókönyvet. Ezek többnyire csak gameplay elemek amelyeknek ismeretében a többség inkább jobban várja a játékot mintsem kedvét vegye tőle.
Azonnali karakterváltás
A GTA V-el ellentétben itt nem kell egy, az égig távolodó majd a földre visszatérő kamerát végig várnunk, szinte azonnal, hosszabb animáció nélkül tudunk váltani a karakterek között.
Fegyverek limitációja
2-2-2 felosztásban tarthatunk a karakternél fegyvereket, tehát a karakter hátán maximum kettő "nagy fegyver" sörétes/karabély/mesterlövész/rakétavető, kettő a ruházat alatt "kis kaliber/szúró-vágó" pisztoly/géppisztoly/kés/baseball és kettő "eldobható" gránát/könnygáz/molotov. A "nagy fegyverek" kivétel nélkül vizuálisan is megjelennek a karakter hátán amelyre az NPC-k reagálnak is és nem feltétlenül csak szóban, hanem tárcsázhatják a 911-et is.
Táska
Mivel a sorozat történetében először lesz lehetőség klasszikus értelemben vett lootolásra, így a ruházatunk zsebe hamar betelhet. Lehetőség lesz különböző fajtájú és méretű táskákat vásárolni amely az inventorynk kibővítését szolgálja plusz slotok formájában, illetve az előbb említett 2-2-2 fegyver limitációt is tudja bővíteni akinek nem lenne az elég.
First-Aid és étel/ital
A játékban a sérülések különböző mértékűek lehetnek. Nem szimplán annyiról van szó, hogy az életerő csíkból éppen hány százalék áll még a rendelkezésedre, hanem egyéb tényezőket is figyelembe kell venni. Nem lesz kötelező étel és ital fogyasztás, tehát a karakterünk nem tud megéhezni vagy megszomjazni. Viszont ezeknek az elfogyasztása növelheti az életerőt százalékosan akárcsak mint a GTA V-ben is, viszont komolyabb sérülések ellátáshoz és az azokhoz tartozó negatív effektek eltüntetéséhez (pl.: húzza a lábát a karakter) elsősegély csomagra lesz szükségünk. Olyasmit kell elképzelni, mint a Ghost Recon Breakpoint-ban látottak.
NPC interakciók
Korábbi hozzászólásomban már írtam az NPC-kről így ezt most csak kiegészítés. A járókelőket bárhol a világban üdvözölhetjük, beszólhatunk nekik vagy egyenesen meg is próbálhatjuk kirabolni.
Testek mozgatása
Legyen szó akár élő, csak megkötözött vagy halott emberekről kivétel nélkül tudjuk őket mozgatni. Földön húzni, vállra venni, járművekbe vagy azok csomagtartójába berakni.
Földről felvehető tárgyak (nem loot)
A GTA IV-ben már volt lehetőség random téglákat, dobozokat kézbe venni majd elhajítani azokat, nagyon hasonló megoldásra kell gondolni a GTA VI esetében is.
Megadás
Nem kötelező élet-halál harcot vívni a rendőrökkel mint eddig, simán dönthetünk a fegyver eldobása és a megadás mellett. Az, hogy ez mivel jár nem teljesen derülhetett ki a videókból. Találtak arra utaló nyomokat, hogy ilyenkor pár percre börtönbe kerülünk, de lehet csak egy vágást láthatunk majd ahogy karakterünk kisétál az őrs ajtaján. Bármelyik verzió is legyen majd az biztos, hogy ilyenkor minden nálunk lévő illegális tárgyunkat elveszítjük, illetve több ezer dollárral is szegényebbek leszünk.
Guggolás-fekvés
A GTA V-ből érthetetlen módon kimaradt, de a VI-al visszatérnek a különböző testhelyzetek. Távcsöves fegyvereknek valószínűleg kisebb lesz a recoilja fekve mint állva.
Viselt ruhák testreszabása
Ha van egy pulóverünk ami alapvetően tetszik de szeretnénk ha rövidebb lenne az ujja nem kell újat venni, egyszerűen csak feltűrhetjük. Ugyanez baseball sapkák esetében is, hogy a sámli előrefelé vagy hátra nézzen. Bakancsunkat eltakarja e a nadrág vagy legyen beletűrve és még rengeteg egyéb opció.
Lootolás
A GTA történetében először helyet kap a klasszikus lootolás amit egy "eagle eye"-szerű rendszer is támogatni fog. Azt a képességet használva a közelben lévő felvehető tárgyak jelölőt kapnak megkönnyítve a dolgunkat. Számtalan tárgy lesz, egészen egy bontatlan üdítős üvegtől kezdve az aranyrúdig. Ez mind inventory slotot foglal de a korábban említett táskák a segítségünkre lesznek. Nagy változás, hogy a fegyverek is a loot-rendszer részét képzik, magyarán egy-egy megvásárolt fegyver nem marad feltétlen örökre a birtokunkban, elveszíthetjük vagy akár el is dobhatjuk. Ebből kiindulva a fegyverek árai biztosan realisztikusabbak lesznek, tehát nem valószínű, hogy találkozni fogunk 100.000 dolláros Special Assault Rifle-el ami azért ilyen drága mert kétszer annyit sebez mint a sima Assault Rifle, ugyanis egy letartóztatás vagy váratlan szituációban az ésszerű inventory management megkövetelheti, hogy eldobjuk és akkor csak nehezen és irreális áron tudnánk csak pótolni. De egyúttal könnyebb dolgunk is lehet a megfelelő mordályok megszerzésében, ugyanis ha éppen kifogytunk a fegyverekből de nincs kedvünk pénzt költeni akkor egy gettóban a megfelelő személyek likvidálásával biztosan tudunk szerezni vagy akár egy rendőrautó kirablása is célravezető lehet.
Nem heist típusú rablások
A GTA V-ben már voltak rabolható kisebb vegyesboltok, azonban a VI-ban ez is kibővül. Vagyonunk gyarapításához nem feltétlenül szükséges egy hosszú és nehéz rablás megtervezése, ugyanis már az utca emberét is megfoszthatjuk pénztárcájának tartalmától de az újra visszatérő és bejárható éttermeket, szupermarketeket, benzinkutakat, páncélautókat, jegyszedő bódékat, fodrászokat, tetováló szalonokat és sok mást is kifoszthatunk. Arra utaló jeleket is találtak, hogy az RDR2-höz hasonlóan a földön heverő hullák zsebeit is kiűríthetjük.
Rendőri "csapdák"
A GTA V-ből ez is kimaradt viszont a San Andreasban jelen volt, különböző rendőrség által kihelyezett akadályok. Főleg olyasmire kell gondolni, hogyha üldöznek akkor a lehetséges útvonaladra már kiment előre egy járőr és szögesdrótot terített az útra.
Tengeri kincsvadászat
Lehetőség lesz kincseket gyűjteni a tengerfenéken, ugyanis ne feledjük, hogy a Vice City alapjául szolgáló Miami a Bermuda-háromszög egyik csúcsa. Így az óceánfenék rengeteg elsüllyedt hajóval és lezuhant repülővel várja a kalandor hajlamú játékosokat.
Fejlett fizika
Úgy gondolom ez szinte egyértelmű, hogy fejlődik a játék ezen a téren is, de van pár konkrét példa is ami alátámasztja ezt mint bizonyíték. Ugratáskor a leérkező kerekek abroncsai benyomódnak egy pillanatra, a járművek felfüggesztése és teleszkópjai, rugói a terepadottságokhoz mérten mozognak. A ragdollok valóságosabbak lesznek mint valaha, illetve a víz is eddig videojátékban nem látott részletességgel lesz kidolgozva.
Biztonsági kamerák
Rablás előtt különböző módszerekkel kiiktathatóak a kamerák, így akár észrevétlen is maradhat az akció a befejezéséig a törvény emberei számára.
Horgászat
A horgászat mint hobbi és nem mellesleg pénz kereseti lehetőség igencsak ki lesz dolgozva, az RDR2-ben látottaktól is mélyebb mechanikákkal fog rendelkezni. Egészen a csali típusától kezdve, hogy édes vagy sós vízi horgászat e a célunk, mekkora és milyen halra pályázunk, stb.
Veszett állatok
A vadonban ritkán de előfordulhat olyan állat aki veszettséggel fertőzött, így akár mi is elkaphatjuk ha megharap, hogy ennek pontosan mi a következménye azt egyelőre nem tudni de mindenképpen érdekes újdonság. Nem csak a természetben fordulhat elő veszett állat, hanem a város elhanyagolt körzeteiben akár fertőzött kutyával is találkozhatunk.
Rablók
A város nem igazán barátságos negyediben nem a veszett kutyák lesznek a legnagyobb félelmünk hanem a rablók, akik hozzánk hasonlóan mint ahogy mi sem félünk tőlük, úgy ők sem tőlünk. Hasonló rendszert kell elképzelni mint az RDR2-ben látott nő aki kígyómarásra panaszkodik majd amikor segítenénk neki megjelennek a haverjai.
Megvásárolható ingatlanok
A GTA V-ben is jelen volt ez a rendszer, azonban nagyon visszafogott formában akár már a San Andreashoz képest is, persze most az egyjátékosra gondolok nem a GTA Online-ra. Garázsok mellett házak, lakások de akár konkrét birtokok is elérhetőek lesznek amelyek mindegyike valamilyen formában testreszabható lesz.
Párkapcsolati rendszer
A GTA SA és IV epizódokhoz hasonlóan randizhatunk majd másokkal, a potenciális partnerek megtalálásában segíteni fog az újonnan bevezetett WhatUp névre keresztelt, közösségi médiát imitáló alkalmazás is. A történetről még nem sok minden derült ki, szóval azt nem tudni, hogy Jason és Lucia milyen kapcsolatban állnak majd egymással, de ezek alapján nem feltétlen szerelmiben, vagy ha mégis akkor lesz lehetőség a hűtlenségre.
+ infó, ez a WhatUp alkalmazás feltehetően jelen lesz a GTA Online-ban is csak AI karakterek helyett igazi játékosok profiljaival lesz tele ahol lehetőségünk lesz posztolni és csevegni másokkal a játékon belül.
Ez a hozzászólás az előző hozzászólásom kiegészítése, szóval ha minden eddig kiszivárgott információt megszeretnél tudni a játékról akkor kérlek azt is olvasd el. Nagyjából szerintem egy erős 90%-ban sikerült lefednem mindent ami 23.07.21-ig megtudható a játékról. Ha csak nem lesz még egy giga szivárgás (amit kétlek) akkor a hivatalos Rockstar infókig már nem fog semmi újabb érdemleges dolog kiderülni, legalábbis annyi nem ami megérne még egy ilyen terjedelmű leírást. Én a magam részéről nagyon remélem, hogy idén végre már kapunk valami hivatalosat is, főleg egy bemutatkozó előzetesnek örülnék. Reméljük a legjobbakat.
@MrPAYER: Remélem harci stílusokat is tanulhatunk és esetleg nem feltétlen mindent fegyverrel kell elintézni, nagy újítás lenne, hogy ki tudd dumálni magad és újra edzőtermekben új mozdulatot tanulni, amik között válthatnál is majd, nekem a hiánya színességét elvette a játéknak, főleg hogy az 5-ben olykor 1 saller levitte a földre az ellenségeket és vége is volt ott. Továbbá lehetne valami határvonal is végre aközött, hogy valakit romra versz és súlyos sérüléssel elfekszik, illetve a végzetes sérülések között is, mert az eddigi játékokban sajnos a kifeküdt NPC gyakorlatilag halottnak számított, ami egy kicsit levett az élményből nálam!
@Andor1997: Elméletileg a közelharci mechanikáknak jobbnak kellene lenniük mint a GTA V-be, erre konkrét bizonyíték eddig nincs ha csak az RDR2 nem számít annak, ugyanis abban nagyon jó volt a verekedés.
Konkrét harci technikák mint az SA-ban személy szerint úgy gondolom nem lesznek, viszont a gym az visszatér és elvileg a fejleszthető állóképesség (run time buffer) vagy a vizuálisan is megjelenő izomzat (melee damage buffer), ezek szinte biztosak.
Az élő-halott közti állapotot, hogy bevezetik e az NPC-knél nem tudom, erről egyelőre semmi infó de egyébként igazad van, akit "csak" megverünk az ne haljon meg. AC játékokban pl. pont így van amit leírtál.
@Andor1997: Igen, nagyon jó lenne különböző stílusokat használni, az is jó lenne ha lehetne környezetünket kihasználni, pl megfogni egy kukát vagy bármilyen tárgyat és neki lehetne dobni az ellenségnek, és ütni is lehetne vele mint a Yakuza/Like a Dragon szériában is. :D
Nekem is a kedvenc stúdióm, a GTA pedig a kedvenc szériám, nálam ők az iparág csúcsa, űberelhetetlen a munkájuk. Minden játékuk a megjelenésük pillanatában korszakalkotó mesterművek. Persze van aki cáfolna, de ez nálam rajongás, ami megmásíthatatlan 😀.
Én is előrendelem ahogy elstartol a pre-order lehetőség, méghozzá valószínűleg valami komolyabb csomagot. Lehet buta birka vásárló vagyok de basszus, 100-200 eur egy Deluxe vagy Premium Edition-ért vagy hívják majd bárhogy szerintem nem sok, tekintettel főképp arra, hogy legalább 15-20 évig nem kell GTA-ra ismét költeni... bár remélem igen mert visszatér a GTA IV trendje: singleplayer DLC-k.
Ebben a giga-mega hozzászólásban próbálom összegyűjteni a játékról az összes eddigi információt ami napvilágot látott. Nem fogom külön csoportosítani a hivatalos infókat + egyértelmű leak-eket a fél hivatalos információktól, mivel nem látom semmi értelmét annak fényében, hogy alapból minden ami itt szerepel olyan emberektől származik mint Tom Henderson, Tez2, 4chang-es szivárogtató, bizonyítottan skót akcentusban író, magát QA teszternek valló, a Rockstar észak brit divíziójában egykoron dolgozó leaker stb. Illetve még ha valami tényleg legit is mondjuk egy három évvel ezelőtti leakben, azóta már lehet változtatott rajta a Rockstar és teljesen máshogy néz ki vagy épül fel az adott dolog.
Megjelenési dátum
Az örök talány, de szerencsére mostanában egyre közelebb lehetünk az igazsághoz, erősen megszaparodtak az elmúlt pár hétben az ezzel kapcsolatos, valósnak tűnő spekulációk és szivárgások.
Az előzetes idei megjelenését több dolog is alátámasztja. A leghitelesebbnek tekinthető forrás magától az anyavállalat, a Take-Two igazgatójának szájából hangzott el még 2019. decemberében egy befektetőknek szánt gyűlésen, miszerint a vállalat marketing célokra a 2023-as fiskális évben (2023.04 - 2024.03) az előző évhez képest majd 2.5 szeresére növeli a költségvetést, számokban ez 89 millió dollárt jelent 2023-ra, míg 2022-re csak 38-at. További érdekesség, hogy 2025-re viszont ismételten 30 egynéhány millióval számolnak, egészen pontosan 35-el. Ezt a hatalmas kiugrást csakis a GTA VI okozhatja, az egész vállalat portfóliójában nem szerepel még egy olyan cím vagy sorozat amelynek reklámjára érdemes lehet ennyit költeni. ( Na jó, talán a Red Dead, de az most nem releváns).
A következő forrás Tez2-tól származik, aki épp a héten tette közé spekulációját, pontosan a fentebb leírt dátum becslésekkel. Esetleg aki nem tudja ki ő, egy már sokszorosan bizonyított GTA adatbányász. (GTA Forums vagy Reddit "GTA6" thread-ben megtudjátok nézni). Továbbá azt állította, hogy lehetséges egy olyan forgatókönyv, hogy az eredeti tervekhez képest a játék egy némiképp kisebb mivoltjában kerül először a polcokra és a többi kontent csak később, DLC formájában fog érkezni, ezzel is tartva a 2024-es megjelenést. Ezt persze nem azt jelenti, hogy félkész állapotban jelenik meg, hanem, hogy több nagyvárost terveztek a térképre Vice City-n kívül, vagy esetleg szigetországokat mint Kuba, de azok majd csak később kerülnek be.
Tavaly a Microsoft is elhintette a Sony-val való vitái alatt az európai bizottságnak, hogy az Activision-Blizzard felvásárlása nem veszélyezteti a piaci versenyt, mivel már 2024-ben jön a GTA VI ami minden platforma megjelenik, és sokkal jelentősebb mint akár a Call of Duty.
Ellenérvként a 2024-es megjelenéssel kapcsolatban felhozható egy korábbi Rockstaros séma, miszerint a bemutatkozó előzetes a játék tényleges megjelenése között kb. 2 év szokott eltelni ( GTA V 2011 - 2013 / RDR2 2016 - 2018). Nos, ez stabil lábakon áll, csak van egy tényező. A GTA V lesz a Rockstar legelső mikrotranzakcióval rendelkező játéka ami lecserélésre kerül. Ha azt szeretnéd, hogy továbbra is költsenek a játékodra akkor nem fogod bejelenteni a következő részt, mert miért is költenének rá, ha tudják, hogy megy a levesbe az egész mert jön az új rész?! A konklúzió ebből az, hogy a bejelentés és a megjelenés között most szignifikánsan kevesebb idő fog eltelni, ezért is lehetséges az idei, 2023-as bejelentés és a jövő évi megjelenés.
Koncepció
Két irányítható főhőst kapunk ezúttal, egy férfit, Jason-t és egy nőt, Lucia-t. A cselekmény javarészt egy Floridáról mintázott államban és annak központjaként szolgáló Vice City-ben fog játszódni, de megjelennek még a Bahamák és egy-két sztori küldetés erejéig Liberty City egy része is, csakúgy mint a San Andreas-ban, vagy mint Guarma a Red Dead II-ben. A térkép 105 négyzetkilométer nagyságú, ismételten egy "nagy sziget" mint a GTA V esetében, tehát minden oldalról víz határolja. Vice City a dél-keleti részén lesz megtalálható. Rengeteg floridai híres hely is benne lesz, mint pl. az Everglades nemzeti park, a Disney World, a NASA egy központja és még rengeteg más.
A sztoriról csak annyit tudunk, hogy hőseink ismerni fogják egymást egyértelműen, és esetlegesen egy a Bonnie és Clyde-hoz hasonló cselekmény sorozatot járhatunk végig velük, de ettől részletesebb információk még csak morzsaként sem bukkantak fel korábban. A leak videókból tudni lehet, hogy mind a ketten 25-40 év közöttiek, Jason inkább europid jellegű, fehérbőrű, még Lucia latinos, délebbi bőrszínnel. A fő történet 97 misszióból fog állni, amely hozzávetőlegesen 70-90 óra alatt teljesíthető, de mindez kiegészül még további 50-60 opcionális mellékküldetéssel.
Tartalom
A játékban kezdetkor több mint 60 fegyver lesz, csak hogy néhányat említsek: baseball ütő, golf ütő, assault rifle, compact smg, pistol. Ebből jól kivehető, hogy maradnak továbbra is a GTA V-el elkezdett úton, tehát nem valós modell nevek lesznek, mint pl. AK47 vagy esetleg Glock 18.
Kezdetkor 317 jármű lesz, amelyeknek testreszabhatósága videojátékban korábban soha nem látott részletességgel lesz kidolgozva. Egészen a kormányoszlop a magasságától a visszapillantók szögéig, bólogatós bábukig minden beállítható. Természetesen a tuning rendszer is megér majd egy misét, de ezt már csak én mondom. Megmarad néhány örök klasszikus GTA modell, mint a Stallion, Sabre GT, de a korábban említett skót QA teszter állítása szerint nem trógerkodták el annyival, hogy elmúlt évek GTA Online frissítéseiben szereplő járművek kerülnek be ide mint megjelenéskori alapmodellek, sőt, bevallása szerint eggyel sem találkozott azok közül.
Rengeteg aktivitás is helyet kap, surf, golf, kosárlabda, utcai verseny, gyorsulási verseny stb.
Újra lesznek látogatható éttermek ahol enni és inni lehet, ezek mellé bekerül egy hízás-fogyás rendszer is, feltehetően hasonló mint ami a RDR2-ben is volt. Visszajön a San Andreas-ból ismert sport is mint a gyúrás, kardió. Jason és Lucia haja az idő múlásával nő, Jason-nek a szakálla is. Rengeteg hajtípus elérhető lesz mind a két karakterhez, illetve festeni is lehet.
A két karakter alapból rendelkezni fog egy-egy saját ingatlannal, de lehet majd vásárolni továbbiakat is. Az alapból elérhető lakások nagy mértékben berendezhetőek lesznek, míg a tetszőlegesen vásárolhatóak is variálhatók, de nem akkora mértékben. Több ingatlan típus elérhető, house, apartment, garage stb.
A ruhákat akárcsak mint a RDR2-ben szabadon variálhatjuk, így egy ing kigombolható, a kabát feltűrhető, a nadrág szára felhajtható.
Több mint 30 állatfaj lesz.
Technikai megvalósítás
A játék továbbra is a RAGE motort fogja használni, természetesen egy továbbfejlesztett verziót még a RDR2-hez képest is.
Az AI hatalmas fejlődésen esik át, az NPC-k napi rutinnal fognak rendelkezni, így látható, hogy a reggeli órákban a pékségeknél sor alakul ki, mindenki megy valahová, ha vesszük a fáradtságot és elkezdünk követni valakit előbb-utóbb bemegy egy épületbe ahol csinál is valamit vagy beül a leparkolt autójába és elhajt. A rendőrök is mostantól nem az úttest közepéről fognak egyesével a halált várva támadni, hanem alakzatba rendeződnek, kiveszik a csomagtartóból a sörétest ha van rá idejük, a kommandósok ún. riot shield mögé bújnak, aktívan használják felszereléseiket mint pl. a könnygáz.
A Florida inspirált környezetben erősen jelen lesznek a környezeti hatások, így találkozhatunk hurrikánnal, tornádókkal. Ez nem teljesen tisztázott, hogy hurrikán random is előfordulhat vagy csak a sztori egy bizonyos pontjára való jutás aktiválja majd, mivel akárcsak mint a valóságban, jelentős árvízzel, rengeteg kicsavart fával jár, egy korábbi leak szerint a sztori egy pontján némi időre a térkép egy adott része pontosan egy ilyen környezeti hatás miatt valamennyi időre elérhetetlenné válik.
A környezet valamelyest rombolható lesz, az összes fa kidönthető ha robbanás éri vagy nagyméretű / gyors jármű csapódik neki. Az épületekben is több kárt tudunk tenni mint korábban, persze nem egy Battlefield szerű leomlást kell elképzelni, viszont a térkép összes épületének összes ablaka betörhető, kilőhető. Az objektumokban tett károk magától megjavulnak ha kilépünk majd be, vagy huzamosabb ideig távol maradunk az adott területtől.
A víz kidolgozása ultra-realisztikus lesz, saját magára is hatással lesz, tehát egy korábbi hullám visszahúzódása kioltja valamennyire a következőt, mélyedésekben utat keres magának.
A klasszikus fegyverválasztó menü eltűnik, felváltja a RDR2-ben látott, legalábbis ahoz hasonló rendszer, tehát csak korlátozott számú mordály lehet nálunk. Erre semmi bizonyíték, de feltehetően kettő darab karabély, puska, távcsöves stb. a hátunkon, két pisztoly elrejtve akár a póló alá, illetve valamilyen kisebb melee mint a kés. Ha az utcán sétálgatunk a hátunkon egy gépkarabéllyal az emberek megijednek majd, elszaladnak, hívják a rendőröket. A fegyvereinket az ingatlanokban illetve a járművünk csomagtartójában tárolhatjuk. A fegyvereket karban is kell tartani, nem megfelelő gyakoriságú takarítással romlanak azok statjai, akár be is ragadhatnak. A tisztításukat elvégezhetjük Ammu Nation-ökben vagy akár az otthoni workbench-nél.
Bekerül a táska a játékba, ezekben további tárgyakat tarthatunk, lángvágó, lockpick, gyorskötöző, gránátok, stb.
Rengeteg interior lesz a játékban, tehát olyan épület amelybe bemehetünk. A korábbi Rockstar játékokhoz képest sokkal-sokkal többszöröse.
Végszó
Biztosra veszem, hogy valamit kihagytam amit ti már láttatok, olvastatok, halottatok valahol de azt hiszem a nagyja és a lényeg itt van. Ha tudsz még valami egyebet írd le légyszíves hsz-ben és akkor utánanézek, hogy van e egyáltalán valami valóságalapja és felveszem ide. Funkcionáljon ez amolyan gyűjtőposztként a jövőben a további szivárgásokhoz.
A Take Two pénzügyi jelentései alapján amelyek 1-1.5 éve lettek publikálva most Decembertől egészen 2023 végéig évek óta nem látott mennyiségű összeget fognak marketing célokra használni amely még az RDR2 marketing kampányának költségvetését is jelentősen túlszárnyalja, ez nem lehet semmi más a GTA VI-on kívűl. Most már tényleg bármikor érkezhet a leleplező előzetes, nem azt mondom, hogy még idén, de legkésőbb jövőre biztosan.
@Kings Bounty fan: Ha jól megnézed szinte már RTX játékok jönnek ki. Ha ujját nem találnak ki akkor grafikai frissítést csinalnak a régiekből. Rövid játékok nagy grafikai szintel.
@CulturalCat: Akkora hatalmas teljesítmény egyébként nem kell, a PS5 ≈10 TFLOP, XBX ≈12 TFLOP, ha ideveszem a félgenerációs gépeket majd amikor kijön kb. a GTA VI is azok sem lehetnek majd több 15-17-nél (ha egyáltalán). Már a jelenlegi generációs kártyák is kenterbe verik ezt a szintet jócskán és a nyakunkon az új gen. 5-600 ropiból már most lehet olyan PC-t építeni ami tuti bírni fogja az ultra 60 framet és ezt innen látatlanban garantálom neked és ez később a megjelenéshez közeledve még lejjebb tolódik.
@MrPAYER: Sajna a jelenlegi setupom nem éppen bírja. Remélem igazat írsz, bár amúgy 600k nem mindenkinek van gépre. Vagy lehet hogy a Gta 6 is úgy fog járni mint a 4.
@CulturalCat: A PC gaming és a hardverárak nem abba az irányba haladnak, hogy legyen klasszikus értelemben vett "olcsó" gép. Kis túlzással kétféle PC közül lehet választani, vagy állítasz össze olyat ami overkill és az elkövetkezendő pár évben is megállja a helyét, de ez tényleg fél millió ft+ kezdődik, vagy veszel egy már a halál se tudja hányszor újra elővett, átnevezett ezer éves, szintén jelentősen túlárazott de alapvetően jóval olcsóbb komponenseket, gondolok itt a GTX 16-ra, RTX 3050 4GB, RX 6500 stbstb.. A középkategória teljesen ki lett nyírva az elmúlt pár évben. Én mindenkinek azt tanácsoltam az utóbbi időben aki hozzám fordult segítségért, hogyha nem szán rá tényleg min. 500-600 ezret akkor nézzen PS5-t vagy XBX-t mert hosszútávon jobban fog járni mint ezekkel a 4-6 GB-os túlárazott vackokkal illetve 4-6 magos, hyperthreading nélküli procikkal ami már most sem elég, nemhogy amikor széles körben elterjed és a jönnek zsinórban az Unreal 5 megjelenések.
@Kings Bounty fan: Jonak jó, persze meg életű, csak sajnos ezt valaki nem élvezheti ezek az árak nem engedik meg hogy vásároljon nagyobb teljesítményű terméket az ember.
@Kings Bounty fan: Végigolvastam én is a cikket és azt kell mondjam, hogy nekem eddig is a number 1 legjobban várt videojáték volt sikerüljön bármilyenre is, de ha csak a leírtaknak a fele lesz igaz már akkor is túl lett teljesítve minden elvárásom. Azt javaslom mindenkinek minél hamarabb szerezzen be 32 GB memóriát a lehető legmagasabb órajelű darabokból amit támogat a configja, ide bizony kelleni fog. 😀
@MrPAYER: Nekem úgyis procicsere lesz addigra és 32 giga alá úgy sem megyek mivel ez a minimuma a ddr5-nél úgyhogy lowon csak elfog karistolni a 2060-nal XDXDXD
Nem tudom mi igaz belőle és mi nem, de Redditen és egyéb külföldi gaming magazinokban feltűnt egy leak tegnap, egy elvileg olyan emberkétől aki már anno a GTA V-vel kapcsolatban is megbízható volt illetve azóta a GTA Online DLC-t is hamarabb leleplezte a hivatalos előtt.
Szóval az alapsztori az, hogy van egy ikertestvér pár, egy férfi és egy nő. Dél-Amerikában, feltehetően Brazíliában nőttek fel de egy napon a kartell megtámadja a családjukat, szüleiket megölik és elválasztják őket egymástól. Ez a prológus.
Ugrás jó pár évvel későbbre az USA-ba, a férfiből a drog ellenes hatóság nyomozója lett (DOA, az irl DEA GTA-beli megfelelője), míg a nő beépült a szüleik gyilkosának kartelljében (vagy létrehozta sajátját ez nem volt világos számomra mikor olvastam), a lényeg az, hogy bűnöző lett. A csavar a dologban, hogy mióta elkerültek egymástól azóta nem találkoztak és nem tartották a kapcsolatot, majd a játék elején fognak találkozni ami érdekes lesz, mert a törvény ellentétes oldalán állnak ugyebár, röviden ez az alapcselekmény.
Vice City lesz a leaker szerint a fő játszótér de az kiegészül Carcer City-vel ami Sandy Shores-hoz hasonló prolik lakta határvidék, illetve több Közép/Dél-Amerikai országban is megfordulunk majd. A játék hangvétele picit komolyabb lesz mint az V-é volt, nagyobb szerepet kapnak a különböző modern rendőrségi és katonai technológiák, bejönnek a rombolható épületek (bár, hogy ez milyen limitációkkal arra nem volt kitérve) és picit realistább lesz maga az egész gameplay.
Leleplező előzetes tervezett megjelenése: 2022
Játék tervezett megjelenése: 2024
Pepitában ennyi.
A "realistább" alatt remélem, hogy ilyenekre kell gondolni, hogy nem húzok elő farzsebből egy minigunt egy RPG-vel együtt, hanem minden fegyver a hátadon van és a kocsidba kell tárolni stb, mint az RDR2-be a lovon. Na mindegy is ez az én gondolatom már nem ez a lényeg.
@MrPAYER: Egyre több helyen olvasni ezt, szerintem van rá esély. Csak jelentsék be végre idén :D Én arra vagyok még nagyon kíváncsi hogy mekkora lesz a pálya, illetve ha lesz multi abból mit fognak kihozni, esetleg egy GTA Online újragondolva, továbbfejlesztve?
@HeyJoe-PCRPG-HUN: Pontosan, az igazságot úgy is akkor tudjuk meg ha a Rockstar mondja meg. Én csak annyit remélek, hogy nem lesz a píszí túltolva benne.
@BellaCiao: Főleg, hogy nyílt világról beszélünk meglehet nézni egy nyílt világú játékokban milyen pocsékul futnak 4 giga vramos kártyákon. Legjobb példa a wildlands na ott aztán valami kegyetlen ronda és még a 30 fps sincs meg.
@szhusi: Amikor volt nálam a 1050ti lowon kaptam 30 fps t azt nagyon ronda volt, médiumra rakva meg 20 volt, feljebb nem engedte mert kifogyott a ramból.
@Liptik: Talán igazad lesz talán nem .
De ne legyen ,mert én úgy gondolom egy 2021 kiadású kártya jelen esetemben rx 6600 nehogy csak már LOW beállításokhoz legyen elég :D
Én is remélem, hogy Vice City feelingje lesz majd. De el tudnék képzelni egy jövőben játszódót is, és saját karaktert kéne kreálni hozzá. Meg én szerettem a San Andreasban a kondit meg a harcművészetet. Az is jó lenne ha lenne.
@gyudani1996: Én is, de remélem úgy, mint a GTA V-ben és a San Andreasba a szabadba is lehet menni, nem csak a városba. Jövőbe játszodó GTA az nem lenne rossz.
@Liptik: Igen ahogy mondod. De jó lenne családot is alapítani benne. Vagy öregedés. Meg évszakok. Stb. De nem hiszem hogy mostanában lesz valami. Tekintve hogy adják ki a remasteredeket.
@MrPAYER: En remelem hogy a GTA 3,VC,SA-n jo fog sikerulni mert kellene mar valami ilyen TPS jatek..
Komolyan gondolkoztam hogy felteszem majd a Saints row 3-t es azzal el leszek.. Watch Dogs 1 nem tetszett, Mafia 1 & 2 kiporgetem, nem rossz jatekok de nem GTA..
@TRACERHD: Ha megvizsgáljuk a dolgokat, akkor látjuk, hogy a GTA V esetében egy jó másfél év kellett az XB360 / PS 3 után a PC-s portnak, az RDR 2-nél már csak 1 év, akkor itt hátha csak fél esztendő 😀
@Legendrush27: It looks like GTA V's map but chopped up and made into looking like Miami, it even has the same color scheme as GTA V's map, pretty unoriginal. And not to mention the shaky camera that literally every fake leak has, how surprising? Case closed.
Tl;dr - Welcome to another episode of : Fake leaks shot during an earthquake.
A build ami látszik a felvételen .100-al több kb. mint a tavaly szeptemberi anyagok. Tehát még ez sem közel a végleges, itt is hónapokkal ezelőtti állapotot lehet látni. (v0.6 kb. / v1.0 értelemszerűen a release)
[LINK]
A videó a Rockstar North vezető fejlesztőjének a fiától van, értelemszerűen véletlen került a nyilvánosság elé de 100%-ban legit és a GTA VI-ról van szó, nem valami UE5 fan made replika.
Ha a VI tényleg érkezik 24 végén - 25 elején akkor abban a pillanatban még csak a jelen gen. közepénél/háromnegyede körül tartunk tehát az új konzol és annak specifikációi még lőtávolságban sincsenek.
December 3. Aztán majd kiderül... 😅
Gondold el egy hivatalos közlemény után mi lenne 😂
Egyébként tudjátok miket várok a 6-ba? Licenszelt, változatos autók, valósághű törésfizika, és motorhang, Lehessen offlineban nem csak bűnözni, hanem rendesen munkát vállalni, és abból keresni a kenyeret. Grafika oldalán forza 4 szint lehetne minimum, ja meg destruktív környezet(részben, pl rakétával be lehet lőni egy falat, fákat kidönteni ha neki mész, stb.)
Ha egy ilyesmit összehoznak, és vállalható sys req lesz pl. 8-10 gen i5, 16gb ram, rtx 2060/2080, akkor szerintem ***a kis game lesz.
A törésfizikát sem úgy értem, mint pl. a BeamNG-ben, de deformálódhatna jobban, de ugyanúgy, ha 200-al oszlopnak mész a gameben, maradjon használható utána, és ne húzzon akármerre vagy produkáljon egyéb mechanikai hibát.
,,Aztán pedig --> de ugyanúgy, ha 200-al oszlopnak mész a gameben, maradjon használható utána, és ne húzzon akármerre vagy produkáljon egyéb mechanikai hibát."
Amit már most kijelenthetünk ezen kritériumoknak megfelelően --> Spoiler!
Most lehet hogy nem lesz összefügés, söt szinte biztos csak úgy kíváncsiságból.
Hátha.
Szerk.: HIVATALOS, December elején bemutatják végre a játékot.
🎉🎉🎉
Nos, hát ez elmaradt tegnap, bár szerintem nem érdemes ebből még semmit levonni. Viszont szerintem ha ezen a héten nem fog történni semmi akkor idén már nem is fog, de ne legyen igazam. 😕
Helyette bejelentették a Haloween-i eventet a GTA Onlinehoz, csodás. 🙃
De pl Xboxon GTA IV multiba főleg freeroam módokba van élet a mai napig. 😁 Viszont engem elsősorban a sztori érdekel egy GTA esetében.
Persze ahogy a többi szarságot, úgy ezt sem kell készpénznek venni... de az Október 26.-át már több helyen is olvastam, aztán majd kiderül... viszont pontos megjelenési dátumot nem fognak benne mutatni, ha igaz ez a hír, viszont én legjobban a grafikára leszek kíváncsi, mert most látnánk először a R* szemszögéből a játékot! ;) mndenesetre legyen úgy! Az V engem nem fogott meg abszolút, pedig többször is neki estem már de mindig pár küldetés után abba maradt... ez a több karakter, meg váltogatni köztük ez nekem valahogy nem jött be...
Így az nagyjából kivehető, hogy a GTA 6-nak valamikor jövőre vagy legkésőbb 2025 Q1-ben kell megjelenni.
Szóval nem hülyeség egy idei évi reveal trailer a játék megjelenése előtt durván 1 évvel. Csak, hogy ez most pont Okt. 26 lesz e az jó kérdés, de most már tényleg közel vagyunk.
Hogy a karácsonyfa alá is kerüljön sok példány, ez miatt eltudom képzelni a karácsony előtti kiadást jövőre, és így 1 évvel előtte meg az első Trailert, aztán majd meglátjuk, ezek csak találgatások 😅
Azonnali karakterváltás
A GTA V-el ellentétben itt nem kell egy, az égig távolodó majd a földre visszatérő kamerát végig várnunk, szinte azonnal, hosszabb animáció nélkül tudunk váltani a karakterek között.
Fegyverek limitációja
2-2-2 felosztásban tarthatunk a karakternél fegyvereket, tehát a karakter hátán maximum kettő "nagy fegyver" sörétes/karabély/mesterlövész/rakétavető, kettő a ruházat alatt "kis kaliber/szúró-vágó" pisztoly/géppisztoly/kés/baseball és kettő "eldobható" gránát/könnygáz/molotov. A "nagy fegyverek" kivétel nélkül vizuálisan is megjelennek a karakter hátán amelyre az NPC-k reagálnak is és nem feltétlenül csak szóban, hanem tárcsázhatják a 911-et is.
Táska
Mivel a sorozat történetében először lesz lehetőség klasszikus értelemben vett lootolásra, így a ruházatunk zsebe hamar betelhet. Lehetőség lesz különböző fajtájú és méretű táskákat vásárolni amely az inventorynk kibővítését szolgálja plusz slotok formájában, illetve az előbb említett 2-2-2 fegyver limitációt is tudja bővíteni akinek nem lenne az elég.
First-Aid és étel/ital
A játékban a sérülések különböző mértékűek lehetnek. Nem szimplán annyiról van szó, hogy az életerő csíkból éppen hány százalék áll még a rendelkezésedre, hanem egyéb tényezőket is figyelembe kell venni. Nem lesz kötelező étel és ital fogyasztás, tehát a karakterünk nem tud megéhezni vagy megszomjazni. Viszont ezeknek az elfogyasztása növelheti az életerőt százalékosan akárcsak mint a GTA V-ben is, viszont komolyabb sérülések ellátáshoz és az azokhoz tartozó negatív effektek eltüntetéséhez (pl.: húzza a lábát a karakter) elsősegély csomagra lesz szükségünk. Olyasmit kell elképzelni, mint a Ghost Recon Breakpoint-ban látottak.
NPC interakciók
Korábbi hozzászólásomban már írtam az NPC-kről így ezt most csak kiegészítés. A járókelőket bárhol a világban üdvözölhetjük, beszólhatunk nekik vagy egyenesen meg is próbálhatjuk kirabolni.
Testek mozgatása
Legyen szó akár élő, csak megkötözött vagy halott emberekről kivétel nélkül tudjuk őket mozgatni. Földön húzni, vállra venni, járművekbe vagy azok csomagtartójába berakni.
Földről felvehető tárgyak (nem loot)
A GTA IV-ben már volt lehetőség random téglákat, dobozokat kézbe venni majd elhajítani azokat, nagyon hasonló megoldásra kell gondolni a GTA VI esetében is.
Megadás
Nem kötelező élet-halál harcot vívni a rendőrökkel mint eddig, simán dönthetünk a fegyver eldobása és a megadás mellett. Az, hogy ez mivel jár nem teljesen derülhetett ki a videókból. Találtak arra utaló nyomokat, hogy ilyenkor pár percre börtönbe kerülünk, de lehet csak egy vágást láthatunk majd ahogy karakterünk kisétál az őrs ajtaján. Bármelyik verzió is legyen majd az biztos, hogy ilyenkor minden nálunk lévő illegális tárgyunkat elveszítjük, illetve több ezer dollárral is szegényebbek leszünk.
Guggolás-fekvés
A GTA V-ből érthetetlen módon kimaradt, de a VI-al visszatérnek a különböző testhelyzetek. Távcsöves fegyvereknek valószínűleg kisebb lesz a recoilja fekve mint állva.
Viselt ruhák testreszabása
Ha van egy pulóverünk ami alapvetően tetszik de szeretnénk ha rövidebb lenne az ujja nem kell újat venni, egyszerűen csak feltűrhetjük. Ugyanez baseball sapkák esetében is, hogy a sámli előrefelé vagy hátra nézzen. Bakancsunkat eltakarja e a nadrág vagy legyen beletűrve és még rengeteg egyéb opció.
Lootolás
A GTA történetében először helyet kap a klasszikus lootolás amit egy "eagle eye"-szerű rendszer is támogatni fog. Azt a képességet használva a közelben lévő felvehető tárgyak jelölőt kapnak megkönnyítve a dolgunkat. Számtalan tárgy lesz, egészen egy bontatlan üdítős üvegtől kezdve az aranyrúdig. Ez mind inventory slotot foglal de a korábban említett táskák a segítségünkre lesznek. Nagy változás, hogy a fegyverek is a loot-rendszer részét képzik, magyarán egy-egy megvásárolt fegyver nem marad feltétlen örökre a birtokunkban, elveszíthetjük vagy akár el is dobhatjuk. Ebből kiindulva a fegyverek árai biztosan realisztikusabbak lesznek, tehát nem valószínű, hogy találkozni fogunk 100.000 dolláros Special Assault Rifle-el ami azért ilyen drága mert kétszer annyit sebez mint a sima Assault Rifle, ugyanis egy letartóztatás vagy váratlan szituációban az ésszerű inventory management megkövetelheti, hogy eldobjuk és akkor csak nehezen és irreális áron tudnánk csak pótolni. De egyúttal könnyebb dolgunk is lehet a megfelelő mordályok megszerzésében, ugyanis ha éppen kifogytunk a fegyverekből de nincs kedvünk pénzt költeni akkor egy gettóban a megfelelő személyek likvidálásával biztosan tudunk szerezni vagy akár egy rendőrautó kirablása is célravezető lehet.
Nem heist típusú rablások
A GTA V-ben már voltak rabolható kisebb vegyesboltok, azonban a VI-ban ez is kibővül. Vagyonunk gyarapításához nem feltétlenül szükséges egy hosszú és nehéz rablás megtervezése, ugyanis már az utca emberét is megfoszthatjuk pénztárcájának tartalmától de az újra visszatérő és bejárható éttermeket, szupermarketeket, benzinkutakat, páncélautókat, jegyszedő bódékat, fodrászokat, tetováló szalonokat és sok mást is kifoszthatunk. Arra utaló jeleket is találtak, hogy az RDR2-höz hasonlóan a földön heverő hullák zsebeit is kiűríthetjük.
Rendőri "csapdák"
A GTA V-ből ez is kimaradt viszont a San Andreasban jelen volt, különböző rendőrség által kihelyezett akadályok. Főleg olyasmire kell gondolni, hogyha üldöznek akkor a lehetséges útvonaladra már kiment előre egy járőr és szögesdrótot terített az útra.
Tengeri kincsvadászat
Lehetőség lesz kincseket gyűjteni a tengerfenéken, ugyanis ne feledjük, hogy a Vice City alapjául szolgáló Miami a Bermuda-háromszög egyik csúcsa. Így az óceánfenék rengeteg elsüllyedt hajóval és lezuhant repülővel várja a kalandor hajlamú játékosokat.
Fejlett fizika
Úgy gondolom ez szinte egyértelmű, hogy fejlődik a játék ezen a téren is, de van pár konkrét példa is ami alátámasztja ezt mint bizonyíték. Ugratáskor a leérkező kerekek abroncsai benyomódnak egy pillanatra, a járművek felfüggesztése és teleszkópjai, rugói a terepadottságokhoz mérten mozognak. A ragdollok valóságosabbak lesznek mint valaha, illetve a víz is eddig videojátékban nem látott részletességgel lesz kidolgozva.
Biztonsági kamerák
Rablás előtt különböző módszerekkel kiiktathatóak a kamerák, így akár észrevétlen is maradhat az akció a befejezéséig a törvény emberei számára.
Horgászat
A horgászat mint hobbi és nem mellesleg pénz kereseti lehetőség igencsak ki lesz dolgozva, az RDR2-ben látottaktól is mélyebb mechanikákkal fog rendelkezni. Egészen a csali típusától kezdve, hogy édes vagy sós vízi horgászat e a célunk, mekkora és milyen halra pályázunk, stb.
Veszett állatok
A vadonban ritkán de előfordulhat olyan állat aki veszettséggel fertőzött, így akár mi is elkaphatjuk ha megharap, hogy ennek pontosan mi a következménye azt egyelőre nem tudni de mindenképpen érdekes újdonság. Nem csak a természetben fordulhat elő veszett állat, hanem a város elhanyagolt körzeteiben akár fertőzött kutyával is találkozhatunk.
Rablók
A város nem igazán barátságos negyediben nem a veszett kutyák lesznek a legnagyobb félelmünk hanem a rablók, akik hozzánk hasonlóan mint ahogy mi sem félünk tőlük, úgy ők sem tőlünk. Hasonló rendszert kell elképzelni mint az RDR2-ben látott nő aki kígyómarásra panaszkodik majd amikor segítenénk neki megjelennek a haverjai.
Megvásárolható ingatlanok
A GTA V-ben is jelen volt ez a rendszer, azonban nagyon visszafogott formában akár már a San Andreashoz képest is, persze most az egyjátékosra gondolok nem a GTA Online-ra. Garázsok mellett házak, lakások de akár konkrét birtokok is elérhetőek lesznek amelyek mindegyike valamilyen formában testreszabható lesz.
Párkapcsolati rendszer
A GTA SA és IV epizódokhoz hasonlóan randizhatunk majd másokkal, a potenciális partnerek megtalálásában segíteni fog az újonnan bevezetett WhatUp névre keresztelt, közösségi médiát imitáló alkalmazás is. A történetről még nem sok minden derült ki, szóval azt nem tudni, hogy Jason és Lucia milyen kapcsolatban állnak majd egymással, de ezek alapján nem feltétlen szerelmiben, vagy ha mégis akkor lesz lehetőség a hűtlenségre.
+ infó, ez a WhatUp alkalmazás feltehetően jelen lesz a GTA Online-ban is csak AI karakterek helyett igazi játékosok profiljaival lesz tele ahol lehetőségünk lesz posztolni és csevegni másokkal a játékon belül.
Ez a hozzászólás az előző hozzászólásom kiegészítése, szóval ha minden eddig kiszivárgott információt megszeretnél tudni a játékról akkor kérlek azt is olvasd el. Nagyjából szerintem egy erős 90%-ban sikerült lefednem mindent ami 23.07.21-ig megtudható a játékról. Ha csak nem lesz még egy giga szivárgás (amit kétlek) akkor a hivatalos Rockstar infókig már nem fog semmi újabb érdemleges dolog kiderülni, legalábbis annyi nem ami megérne még egy ilyen terjedelmű leírást. Én a magam részéről nagyon remélem, hogy idén végre már kapunk valami hivatalosat is, főleg egy bemutatkozó előzetesnek örülnék. Reméljük a legjobbakat.
Konkrét harci technikák mint az SA-ban személy szerint úgy gondolom nem lesznek, viszont a gym az visszatér és elvileg a fejleszthető állóképesség (run time buffer) vagy a vizuálisan is megjelenő izomzat (melee damage buffer), ezek szinte biztosak.
Az élő-halott közti állapotot, hogy bevezetik e az NPC-knél nem tudom, erről egyelőre semmi infó de egyébként igazad van, akit "csak" megverünk az ne haljon meg. AC játékokban pl. pont így van amit leírtál.
Én is előrendelem ahogy elstartol a pre-order lehetőség, méghozzá valószínűleg valami komolyabb csomagot. Lehet buta birka vásárló vagyok de basszus, 100-200 eur egy Deluxe vagy Premium Edition-ért vagy hívják majd bárhogy szerintem nem sok, tekintettel főképp arra, hogy legalább 15-20 évig nem kell GTA-ra ismét költeni... bár remélem igen mert visszatér a GTA IV trendje: singleplayer DLC-k.
Megjelenési dátum
Az örök talány, de szerencsére mostanában egyre közelebb lehetünk az igazsághoz, erősen megszaparodtak az elmúlt pár hétben az ezzel kapcsolatos, valósnak tűnő spekulációk és szivárgások.
Bemutatkozó előzetes: 2023 Q2-Q4
Megjelenés: 2024 Q4 amely könnyedén csúszhat 2025 bármelyik részére.
Az előzetes idei megjelenését több dolog is alátámasztja. A leghitelesebbnek tekinthető forrás magától az anyavállalat, a Take-Two igazgatójának szájából hangzott el még 2019. decemberében egy befektetőknek szánt gyűlésen, miszerint a vállalat marketing célokra a 2023-as fiskális évben (2023.04 - 2024.03) az előző évhez képest majd 2.5 szeresére növeli a költségvetést, számokban ez 89 millió dollárt jelent 2023-ra, míg 2022-re csak 38-at. További érdekesség, hogy 2025-re viszont ismételten 30 egynéhány millióval számolnak, egészen pontosan 35-el. Ezt a hatalmas kiugrást csakis a GTA VI okozhatja, az egész vállalat portfóliójában nem szerepel még egy olyan cím vagy sorozat amelynek reklámjára érdemes lehet ennyit költeni. ( Na jó, talán a Red Dead, de az most nem releváns).
A következő forrás Tez2-tól származik, aki épp a héten tette közé spekulációját, pontosan a fentebb leírt dátum becslésekkel. Esetleg aki nem tudja ki ő, egy már sokszorosan bizonyított GTA adatbányász. (GTA Forums vagy Reddit "GTA6" thread-ben megtudjátok nézni). Továbbá azt állította, hogy lehetséges egy olyan forgatókönyv, hogy az eredeti tervekhez képest a játék egy némiképp kisebb mivoltjában kerül először a polcokra és a többi kontent csak később, DLC formájában fog érkezni, ezzel is tartva a 2024-es megjelenést. Ezt persze nem azt jelenti, hogy félkész állapotban jelenik meg, hanem, hogy több nagyvárost terveztek a térképre Vice City-n kívül, vagy esetleg szigetországokat mint Kuba, de azok majd csak később kerülnek be.
Tavaly a Microsoft is elhintette a Sony-val való vitái alatt az európai bizottságnak, hogy az Activision-Blizzard felvásárlása nem veszélyezteti a piaci versenyt, mivel már 2024-ben jön a GTA VI ami minden platforma megjelenik, és sokkal jelentősebb mint akár a Call of Duty.
Ellenérvként a 2024-es megjelenéssel kapcsolatban felhozható egy korábbi Rockstaros séma, miszerint a bemutatkozó előzetes a játék tényleges megjelenése között kb. 2 év szokott eltelni ( GTA V 2011 - 2013 / RDR2 2016 - 2018). Nos, ez stabil lábakon áll, csak van egy tényező. A GTA V lesz a Rockstar legelső mikrotranzakcióval rendelkező játéka ami lecserélésre kerül. Ha azt szeretnéd, hogy továbbra is költsenek a játékodra akkor nem fogod bejelenteni a következő részt, mert miért is költenének rá, ha tudják, hogy megy a levesbe az egész mert jön az új rész?! A konklúzió ebből az, hogy a bejelentés és a megjelenés között most szignifikánsan kevesebb idő fog eltelni, ezért is lehetséges az idei, 2023-as bejelentés és a jövő évi megjelenés.
Koncepció
Két irányítható főhőst kapunk ezúttal, egy férfit, Jason-t és egy nőt, Lucia-t. A cselekmény javarészt egy Floridáról mintázott államban és annak központjaként szolgáló Vice City-ben fog játszódni, de megjelennek még a Bahamák és egy-két sztori küldetés erejéig Liberty City egy része is, csakúgy mint a San Andreas-ban, vagy mint Guarma a Red Dead II-ben. A térkép 105 négyzetkilométer nagyságú, ismételten egy "nagy sziget" mint a GTA V esetében, tehát minden oldalról víz határolja. Vice City a dél-keleti részén lesz megtalálható. Rengeteg floridai híres hely is benne lesz, mint pl. az Everglades nemzeti park, a Disney World, a NASA egy központja és még rengeteg más.
A sztoriról csak annyit tudunk, hogy hőseink ismerni fogják egymást egyértelműen, és esetlegesen egy a Bonnie és Clyde-hoz hasonló cselekmény sorozatot járhatunk végig velük, de ettől részletesebb információk még csak morzsaként sem bukkantak fel korábban. A leak videókból tudni lehet, hogy mind a ketten 25-40 év közöttiek, Jason inkább europid jellegű, fehérbőrű, még Lucia latinos, délebbi bőrszínnel. A fő történet 97 misszióból fog állni, amely hozzávetőlegesen 70-90 óra alatt teljesíthető, de mindez kiegészül még további 50-60 opcionális mellékküldetéssel.
Tartalom
A játékban kezdetkor több mint 60 fegyver lesz, csak hogy néhányat említsek: baseball ütő, golf ütő, assault rifle, compact smg, pistol. Ebből jól kivehető, hogy maradnak továbbra is a GTA V-el elkezdett úton, tehát nem valós modell nevek lesznek, mint pl. AK47 vagy esetleg Glock 18.
Kezdetkor 317 jármű lesz, amelyeknek testreszabhatósága videojátékban korábban soha nem látott részletességgel lesz kidolgozva. Egészen a kormányoszlop a magasságától a visszapillantók szögéig, bólogatós bábukig minden beállítható. Természetesen a tuning rendszer is megér majd egy misét, de ezt már csak én mondom. Megmarad néhány örök klasszikus GTA modell, mint a Stallion, Sabre GT, de a korábban említett skót QA teszter állítása szerint nem trógerkodták el annyival, hogy elmúlt évek GTA Online frissítéseiben szereplő járművek kerülnek be ide mint megjelenéskori alapmodellek, sőt, bevallása szerint eggyel sem találkozott azok közül.
Rengeteg aktivitás is helyet kap, surf, golf, kosárlabda, utcai verseny, gyorsulási verseny stb.
Újra lesznek látogatható éttermek ahol enni és inni lehet, ezek mellé bekerül egy hízás-fogyás rendszer is, feltehetően hasonló mint ami a RDR2-ben is volt. Visszajön a San Andreas-ból ismert sport is mint a gyúrás, kardió. Jason és Lucia haja az idő múlásával nő, Jason-nek a szakálla is. Rengeteg hajtípus elérhető lesz mind a két karakterhez, illetve festeni is lehet.
A két karakter alapból rendelkezni fog egy-egy saját ingatlannal, de lehet majd vásárolni továbbiakat is. Az alapból elérhető lakások nagy mértékben berendezhetőek lesznek, míg a tetszőlegesen vásárolhatóak is variálhatók, de nem akkora mértékben. Több ingatlan típus elérhető, house, apartment, garage stb.
A ruhákat akárcsak mint a RDR2-ben szabadon variálhatjuk, így egy ing kigombolható, a kabát feltűrhető, a nadrág szára felhajtható.
Több mint 30 állatfaj lesz.
Technikai megvalósítás
A játék továbbra is a RAGE motort fogja használni, természetesen egy továbbfejlesztett verziót még a RDR2-hez képest is.
Az AI hatalmas fejlődésen esik át, az NPC-k napi rutinnal fognak rendelkezni, így látható, hogy a reggeli órákban a pékségeknél sor alakul ki, mindenki megy valahová, ha vesszük a fáradtságot és elkezdünk követni valakit előbb-utóbb bemegy egy épületbe ahol csinál is valamit vagy beül a leparkolt autójába és elhajt. A rendőrök is mostantól nem az úttest közepéről fognak egyesével a halált várva támadni, hanem alakzatba rendeződnek, kiveszik a csomagtartóból a sörétest ha van rá idejük, a kommandósok ún. riot shield mögé bújnak, aktívan használják felszereléseiket mint pl. a könnygáz.
A Florida inspirált környezetben erősen jelen lesznek a környezeti hatások, így találkozhatunk hurrikánnal, tornádókkal. Ez nem teljesen tisztázott, hogy hurrikán random is előfordulhat vagy csak a sztori egy bizonyos pontjára való jutás aktiválja majd, mivel akárcsak mint a valóságban, jelentős árvízzel, rengeteg kicsavart fával jár, egy korábbi leak szerint a sztori egy pontján némi időre a térkép egy adott része pontosan egy ilyen környezeti hatás miatt valamennyi időre elérhetetlenné válik.
A környezet valamelyest rombolható lesz, az összes fa kidönthető ha robbanás éri vagy nagyméretű / gyors jármű csapódik neki. Az épületekben is több kárt tudunk tenni mint korábban, persze nem egy Battlefield szerű leomlást kell elképzelni, viszont a térkép összes épületének összes ablaka betörhető, kilőhető. Az objektumokban tett károk magától megjavulnak ha kilépünk majd be, vagy huzamosabb ideig távol maradunk az adott területtől.
A víz kidolgozása ultra-realisztikus lesz, saját magára is hatással lesz, tehát egy korábbi hullám visszahúzódása kioltja valamennyire a következőt, mélyedésekben utat keres magának.
A klasszikus fegyverválasztó menü eltűnik, felváltja a RDR2-ben látott, legalábbis ahoz hasonló rendszer, tehát csak korlátozott számú mordály lehet nálunk. Erre semmi bizonyíték, de feltehetően kettő darab karabély, puska, távcsöves stb. a hátunkon, két pisztoly elrejtve akár a póló alá, illetve valamilyen kisebb melee mint a kés. Ha az utcán sétálgatunk a hátunkon egy gépkarabéllyal az emberek megijednek majd, elszaladnak, hívják a rendőröket. A fegyvereinket az ingatlanokban illetve a járművünk csomagtartójában tárolhatjuk. A fegyvereket karban is kell tartani, nem megfelelő gyakoriságú takarítással romlanak azok statjai, akár be is ragadhatnak. A tisztításukat elvégezhetjük Ammu Nation-ökben vagy akár az otthoni workbench-nél.
Bekerül a táska a játékba, ezekben további tárgyakat tarthatunk, lángvágó, lockpick, gyorskötöző, gránátok, stb.
Rengeteg interior lesz a játékban, tehát olyan épület amelybe bemehetünk. A korábbi Rockstar játékokhoz képest sokkal-sokkal többszöröse.
Végszó
Biztosra veszem, hogy valamit kihagytam amit ti már láttatok, olvastatok, halottatok valahol de azt hiszem a nagyja és a lényeg itt van. Ha tudsz még valami egyebet írd le légyszíves hsz-ben és akkor utánanézek, hogy van e egyáltalán valami valóságalapja és felveszem ide. Funkcionáljon ez amolyan gyűjtőposztként a jövőben a további szivárgásokhoz.
~90 klipphez link itt kilistázva:
[LINK]
Lehet spórolni a gépre akinek nincs legalább 3060-ja.
én most raktam össze végre valahára egy erősebb gépet az előzöhöz képest :D :D íme az én konfigom :) https://gepigeny.hu/user/kecske96/eszkozok/359876
Szóval az alapsztori az, hogy van egy ikertestvér pár, egy férfi és egy nő. Dél-Amerikában, feltehetően Brazíliában nőttek fel de egy napon a kartell megtámadja a családjukat, szüleiket megölik és elválasztják őket egymástól. Ez a prológus.
Ugrás jó pár évvel későbbre az USA-ba, a férfiből a drog ellenes hatóság nyomozója lett (DOA, az irl DEA GTA-beli megfelelője), míg a nő beépült a szüleik gyilkosának kartelljében (vagy létrehozta sajátját ez nem volt világos számomra mikor olvastam), a lényeg az, hogy bűnöző lett. A csavar a dologban, hogy mióta elkerültek egymástól azóta nem találkoztak és nem tartották a kapcsolatot, majd a játék elején fognak találkozni ami érdekes lesz, mert a törvény ellentétes oldalán állnak ugyebár, röviden ez az alapcselekmény.
Vice City lesz a leaker szerint a fő játszótér de az kiegészül Carcer City-vel ami Sandy Shores-hoz hasonló prolik lakta határvidék, illetve több Közép/Dél-Amerikai országban is megfordulunk majd. A játék hangvétele picit komolyabb lesz mint az V-é volt, nagyobb szerepet kapnak a különböző modern rendőrségi és katonai technológiák, bejönnek a rombolható épületek (bár, hogy ez milyen limitációkkal arra nem volt kitérve) és picit realistább lesz maga az egész gameplay.
Leleplező előzetes tervezett megjelenése: 2022
Játék tervezett megjelenése: 2024
Pepitában ennyi.
A "realistább" alatt remélem, hogy ilyenekre kell gondolni, hogy nem húzok elő farzsebből egy minigunt egy RPG-vel együtt, hanem minden fegyver a hátadon van és a kocsidba kell tárolni stb, mint az RDR2-be a lovon. Na mindegy is ez az én gondolatom már nem ez a lényeg.
GPU: GTX 1650 SUPER 6GB VRAM
CPU: Ryzen 5 5600x 6 mag/12szál / Intel Core i7 7700k
RAM: 16 GB
Háttértár: 170 GB
Ennél nagyobb gépigény, bárhogyan nézzük nem igazán lehet majd!
2022 van még 3 év és minden kiderül
de ne szaldjunk ennyire előre
Mi van?????? XDDDDDDDD
A ram hogyan fogyna már ki ember
Gondolkozz már XDDDDD
a memória max megtellik nem kifogy
már a GTA V is van 100GB
De ne legyen ,mert én úgy gondolom egy 2021 kiadású kártya jelen esetemben rx 6600 nehogy csak már LOW beállításokhoz legyen elég :D
Egy fokkal legitebb infónak tűnik mint minden eddigi az elmúlt pár évben. Bízunk a legjobbakban.. 😃
Komolyan gondolkoztam hogy felteszem majd a Saints row 3-t es azzal el leszek.. Watch Dogs 1 nem tetszett, Mafia 1 & 2 kiporgetem, nem rossz jatekok de nem GTA..
Hianyozik a piacon olyan jatek mint a GTA-k..
https://www.reddit.com/r/GTA6/comments/og2alq/there_was_a_map_leak_on_gtaforums_but_the_video
Mivel nekem az első GTA is Vice City volt nagyon örülnék egy Miami,Florida sztorinak. ⚠️
Magyarország Kormánya.
Tl;dr - Welcome to another episode of : Fake leaks shot during an earthquake.
+1